Ibrahim Dresevic

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Jazz
Beheerder
Berichten: 2493
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Mijn hemel, ben echt geschrokken... In het eerste seizoen was hij goed, nu lijkt het nergens op... What happened?
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
Berichten: 2493
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Superfries1994 schreef:....Dresevic denkt blijkbaar dat hij op deze lakse manier die transfer wel afdwingt. Lijkt me sterk.
Dresevic is deze zomer transfervrij, die gaat waarschijnlijk gewoon vertrekken.
Heerenveen fan in Leiden
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Mooi dat hij volgende week eindelijk niet meedoet.
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6241
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Man, man, man.... waar was hij gisteravond mee bezig. Dit was het bedroevendste optreden van hem ooit gezien.
Niet gecentreerd, niet opletten, 0,0 inzet.
Spijt heb je morgen maar!
Jazz
Beheerder
Berichten: 2493
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Contract zal niet verlengd worden. Ben er niet rouwig om. Toch wel jammer, in het 1ste seizoen was hij zeer stabiel. Dacht echt dat we hier aan zouden verdienen.
Heerenveen fan in Leiden
Kaz_SCH
Wereldspeler
Berichten: 1367
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Eens met bovenstaande, er was een tijd dacht ik dat dat we hier wel iets aan zouden verdienen. Maar wat is Dresevic afgegleden zeg. Zo nonchalant, slordig en gewoon een matige verdediger. Is het wel een verdediger? Bij Kosovo speelt hij (niet voor niks) op het middenveld.

Met de terugkeer van Bochniewicz, het aanblijven van Van Beek (hopelijk), en de keuze die gemaakt moet worden tussen Joost van Aken en Bakker, en nog Timo Zaal die op de deur klopt heeft het geen enkele zin om Dresevic hier te houden.
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

Kaz_SCH schreef:Timo Zaal die op de deur klopt heeft het geen enkele zin om Dresevic hier te houden.
Ik ben er niet zo zeker van of Timo Zaal wel op de deur klopt. Heeft geen speeltijd gekregen, zelfs Woudenberg kreeg de voorkeur in het centrum. Voor Dresevic moet wel een vervanger komen, want ik denk niet dat Zaal er volgend jaar klaar voor is.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Stel deze clown niet meer op, kost je alleen maar punten, al was penal moment ongelukkig.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Deze jongen doet er alles aan om ons in de onderste regionen te laten blijven
Blijkbaar doet hij het op trainingen heel erg goed
Plaats reactie