Anders Dreyer

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Anders Dreyer

Berichtdoor HVNFL » 24-08-2019 00:37

sc Heerenveen heeft zich voor de rest van het seizoen verzekerd van de diensten van Anders Dreyer. De 21-jarige buitenspeler en Deense jeugdinternational wordt gehuurd van het Engelse Brighton & Hove Albion.

Dreyer maakte een jaar geleden de overstap van het Deense Esbjerg naar Brighton & Hove Albion. Bij Esbjerg wist hij indruk te maken door in 48 officiële duels tot 23 treffers en negen assists te komen. In Engeland kwam Dreyer in zijn eerste seizoen niet aan spelen toe, waarna hij afgelopen winter koos voor een verhuurperiode aan St. Mirren uit Schotland.

Dreyer is blij met zijn verhuur aan sc Heerenveen. 'Ik heb uitgekeken naar deze dag', vertelt de linkspoot, die zichzelf introduceert als 'een kleine, snelle speler die graag de bal heeft.' Hij kan op meerdere posities voorin uit de voeten. 'Van de linkerkant, rechterkant of als aanvallende middenvelder.'

Technisch manager Gerry Hamstra is blij met de komst van Dreyer. 'Met Anders halen we een zeer veelzijdige aanvaller in huis. Hij beschikt over een uitstekende techniek en heeft een neusje voor de goal.'


Welkom! Ben benieuwd wat hij kan laten zien! Wat mij betreft is het prima om een speler te huren nu er al twee buitenspelers zijn die waarde vertegenwoordigen.
Avatar gebruiker
HVNFL
Basisspeler
 
Berichten: 605
Geregistreerd op: 16-02-2010 16:48

Re: Anders Dreyer

Berichtdoor DSCH » 24-08-2019 14:31

Welkom inderdaad, ik ben benieuwd. Hamstra geeft aan dat Dreyer veelzijdig is en een neusje voor de goal heeft. Zou dat kunnen beteken dat Hamstra deze man ook ziet als een eventuele spits. Lijkt mij niet voldoende, hoop ook dat er nog een echte spits gehaald wordt.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Anders Dreyer

Berichtdoor pes5 » 24-08-2019 14:51

Deze jongen heeft nog nooit als spits gespeeld, dus ik ga ervan uit dat Hamstra gewoon nog een volwaardige concurrent voor Odgaard haalt.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Anders Dreyer

Berichtdoor Superfries1996 » 24-08-2019 15:22

Ik ben blij met deze versterking. Kwantitatief bijzonder nodig maar ergens ben ik er ook wel van overtuigd dat dit een (erg) goede voetballer is, al is dat laatste slechts gebaseerd op Youtube-videobeelden en statistieken. De vleugels zijn prima bezet met Ejuke, van Bergen, van der Heide en Dreyer. Welkom Anders!

Zit hij meteen bij de selectie tegen Twente?
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Anders Dreyer

Berichtdoor paparazzi » 17-09-2019 18:44

Kwam gisteravond zeer goed uit de verf. Eén goede aanwinst!
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Anders Dreyer

Berichtdoor pes5 » 17-09-2019 20:28

Op welke positie speelde hij?
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Anders Dreyer

Berichtdoor paparazzi » 17-09-2019 22:27

pes5 schreef:Op welke positie speelde hij?


Op de rechtsbuitenpositie. Je kunt duidelijk zien dat er heel veel voetbal in deze jongen zit.
Ik kwam in eerste instantie voornamelijk voor Halilovic maar Drayer trok eigenlijk direct al mijn aandacht.
Vooral als de verdediging van de tegenstander hoog staat is ie met één snelle beweging zo weg richting doel.
Cambuur zakte in de tweede helft daarom wat meer in maar dat nam niet weg dat hij in de 90e minuut tot in het strafschopgebied nog die back kon uitschakelen in een flitsactie en die bal keihard in de rechterkruizing joeg.
Sterk linkerbeen. Echter geen spits zoals hierboven werd gespeculeerd.
Laatst bijgewerkt door paparazzi op 17-09-2019 22:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Anders Dreyer

Berichtdoor Feanfan 1 » 17-09-2019 22:41

Je wilt Van Bergen eigenlijk niet slachtofferen, maar heb het idee dat het rendement van Dreyer voor de goal veel hoger ligt
Weet wel dat dit een beloftenteam is, maar Van Bergen heeft laten zien veel kansen nodig te hebben
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Anders Dreyer

Berichtdoor pes5 » 17-09-2019 22:51

paparazzi schreef:Op de rechtsbuitenpositie. Je kunt duidelijk zien dat er heel veel voetbal in deze jongen zit.
Ik kwam in eerste instantie voornamelijk voor Halilovic maar Drayer trok eigenlijk direct al mijn aandacht.
Vooral als de verdediging van de tegenstander hoog staat is ie met één snelle beweging zo weg richting doel.
Cambuur zakte in de tweede helft daarom wat meer in maar dat nam niet weg dat hij in de 90e minuut tot in het strafschopgebied nog die back kon uitschakelen in een flitsactie en die bal keihard in de rechterkruizing joeg.
Sterk linkerbeen. Echter geen spits zoals hierboven werd gespeculeerd.



Dank je voor je bevindingen. Dat klinkt goed! Dat het geen spits is, verbaast me niets en had ik hier eerder ook al gedeeld. Mooie verhalen van Hamstra, maar als je goed kijkt zag je ook wel dat dit bullshit was.

En in Ejuke zie ik ook totaal geen spits.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Anders Dreyer

Berichtdoor paparazzi » 17-09-2019 23:09

Van Bergen moet zijn rendement wel verhogen, (evenals Ejuke overigens) anders staat deze wel klaar hoor!
Het was weliswaar tegen cambuur maar je moet ze toch maar erin schieten.
Deze Dreyer is gevaarlijker op rechts dan op links naar mijn idee. Snel opstomen passeren naar binnen komen en met links afwerken.
Verder was Jordi Bruin weer zeer aanwezig en deed het ook uitstekend!
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Anders Dreyer

Berichtdoor paparazzi » 17-09-2019 23:34

Feanfan 1 schreef:Je wilt Van Bergen eigenlijk niet slachtofferen, maar heb het idee dat het rendement van Dreyer voor de goal veel hoger ligt.


Ook mijn gedachte.
Ben blij dat ik niet in de schoenen van Janssen sta want dit wordt best wel een lastig verhaal ben ik bang. (Of een luxeprobleem zou je het ook kunnen noemen)
Je kunt natuurlijk van Bergen ook op links posteren en Breyer op rechts.
Persoonlijk ben ik (nog) niet zo gecharmeerd van de balverliefde Ejuke.
Nadeel als je van Bergen dan weer op links zet is dat hij het centrum weer zal opzoeken terwijl hij nu een echte goeie ouderwetse rechtsbuiten is.
En dan komt Arjen van der Heide er ook nog aan.
Lastig.
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Anders Dreyer

Berichtdoor Superfries1996 » 22-12-2019 12:55

Het is geen spits zoals we gisteren hebben gezien (al was het nauwelijks minder dan Odgaard, zeker voetballend) maar het is een leuke speler. Ik zou het zeker een goed idee vinden als men hem probeert langer vast te leggen. Wellicht nog een jaar huren of gewoonjdefinitief overnemen van Brighton.
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Anders Dreyer

Berichtdoor Wizard » 23-12-2019 10:30

Hij was overduidelijk de zwakste schakel en is duidelijk geen spits in een 433. Bizar was dat hij een aantal keer door de lucht werd aangespeeld, terwijl hij op Mauro Junior na de kleinste van het veld was.
Wat mij betreft moeten we deze jongen alleen op de vleugel posteren. Het was een leuk experiment en Dreyer schijnt in het verleden ook in de spits te hebben gespeeld, maar daar was werkelijk niks van te zien.
Vervelend was dat hij toch een behoorlijk aantal zeer mooie kansen om zeep heeft geholpen. Juist van hem had ik meer doeltreffendheid verwacht gezien zijn eerdere wedstrijden (op de vleugel) bij ons. In de wedstrijden op de vleugel (m.n. rechtsvoor) maakte hij toch wel indruk op me.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Anders Dreyer

Berichtdoor Trevorp » 04-01-2020 10:41

Anders naar FC Midtjylland volgens @danskfotboll:


FC Midtjylland värvar Anders Dreyer från Brighton. 21-årige ytteranfallaren har varit utlånad till Heerenveen men återvänder nu till Superligan och dess ligaledare.

Google translated:

FC Midtjylland werft Anders Dreyer uit Brighton. De 21-jarige spits is uitgeleend aan Heerenveen maar keert nu terug naar de Super League en de koplopers.
Avatar gebruiker
Trevorp
Selectiespeler
 
Berichten: 254
Geregistreerd op: 30-10-2015 09:22

Re: Anders Dreyer

Berichtdoor DSCH » 04-01-2020 17:30

Zou ik toch wel jammer vinden. Was een prima optie op de bank, gaf je keuzes en de mogelijkheid om wat te veranderen.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Anders Dreyer

Berichtdoor Jazz » 04-01-2020 18:00

Wat gaat dat Brighton kosten?
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2472
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Anders Dreyer

Berichtdoor zweed1 » 04-01-2020 20:38

Jazz schreef:Wat gaat dat Brighton kosten?


Denk de verkeerde vraag. Wat levert dat Brighthon op? Deze huur was dus met optie om in de winter eenzijdig te beëindigen.
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Anders Dreyer

Berichtdoor Surhuisterveen » 05-01-2020 12:01

Nu Dreyer weg is, de uitgespeelde rol van Mihajlovic en het verwachte vertrek van Halilovic, blijft er maar weinig over.
Werk voor Hamstra!
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Anders Dreyer

Berichtdoor Satyr » 20-07-2021 21:04

Krijgt rood vandaag, 2x geel, 2x voor fopduiken :lol:
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02


Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten