Moderators: Beheerders, Fanmasters
Feanfan 1 schreef:Vind het meer een aanvallende middenvelder dan een verdedigende. Het is ook meer een speler van de steekpass dan een sliding.
pes5 schreef:Heb je Radomski ooit een sliding zien maken?
Feanfan 1 schreef:Vind het meer een aanvallende middenvelder dan een verdedigende. Het is ook meer een speler van de steekpass dan een sliding.
Stokman schreef:Volgens deze bron (https://www.groot-waterland.nl/2019/08/ ... -volendam/) hebben we overigens €550.000 voor Veerman betaald. Klinkt als een relatief hoge transfersom voor een KKD speler met nog een éénjarig contract. Ben benieuwd of hij het waar kan maken.
abegoal schreef:Straalde inderdaad rust uit met zijn spel. Balvast, maar wel nog erg slordig in de passing. Zag minimaal 4 ballen direct onderschept worden door de tegenstander.
Kevin1990 schreef:Als die zo blijft spelen als dat hij vandaag (en ook tijdens de korte invalbeurt tegen Fortuna) deed, voetbalt die niet heel lang in ons shirt denk ik.
Bubbe schreef:Fijne speler om naar te kijken, hoe hij op het middenveld durft te voetballen doet me een beetje denken aan het lef dat Frenkie de Jong heeft. Een speler die altijd eerst kijkt of het voetballend opgelost kan worden zonder direct in paniek te raken. Zeker een versterking voor dit team.
fuotbalgek schreef:Benieuwd ook naar zijn samenspel met een Halilovic op het middenveld, al weet ik niet of we zonder Kongolo moeten beginnen tegen Utrecht.
Trevorp schreef:Wat is het genieten van deze speler; vraag, ontvangt, neemt aan, draait, houdt overzicht en geeft deze juiste passes. Het lijkt allemaal zo simpel als Joey aan de bal is. Een briljante aankoop, die zijn contract zeker niet zal uitdienen hier. Maar voor dit seizoen een speler om voor naar het stadion te komen!!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten