Joey Veerman

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Joey Veerman

Berichtdoor Heerenveen rules » 05-07-2021 19:54

Bij sportzomer om 22.55 uur groot nieuws over Joey Veermwn volgens Chris Woerts...
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Joey Veerman

Berichtdoor Wolliepoly » 05-07-2021 20:58

Heerenveen rules schreef:Bij sportzomer om 22.55 uur groot nieuws over Joey Veermwn volgens Chris Woerts...


Zal wel zijn dat Feyenoord nog steeds interesse heeft, maar via externe investeerders nog geld bij elkaar moet krijgen. Zoiets waarschijnlijk :roll: Woerts kan mij persoonlijk niet echt boeien.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Wolliepoly
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 26-07-2009 11:06
Woonplaats: Drachten

Re: Joey Veerman

Berichtdoor Heerenveen rules » 06-07-2021 05:53

10 miljoen is natuurlijk veel te veel. We zijn 12e geworden en Joey heeft weinig hele goede wedstrijden gespeeld. 7 miljoen is al heel veel. Hopelijk gaan ze nu niet zo dom doen in de onderhandelingen. Dat niemand hem haalt omdat de vraagprijs te hoog ligt. En hij uiteindelijk voor een lager bedrag wordt verkocht helemaal aan het einde van de transferperiode en we haast geen tijd meer hebben om een vervanger te halen.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Joey Veerman

Berichtdoor Jelmer1981 » 06-07-2021 08:13

In principe is het niet zo dat we Joey MOETEN verkopen he? Je kunt ook verwachten dat hij een beter seizoen gaat spelen, en we betere resultaten halen, zodat hij in de winter of volgende zomer een hogere transferwaarde vertegenwoordigd. Met eventuele transfers van Dumfries en Ziyech komt er ook wel wat binnen, en je zou creatief om kunnen gaan met de plekken in het elftal die nog opgevuld moeten worden... zoals bv het huren van Stevanovic.
Jelmer1981
Wereldspeler
 
Berichten: 1103
Geregistreerd op: 08-06-2008 08:10

Re: Joey Veerman

Berichtdoor Otsje P » 06-07-2021 11:46

Heerenveen rules schreef:10 miljoen is natuurlijk veel te veel. We zijn 12e geworden en Joey heeft weinig hele goede wedstrijden gespeeld. 7 miljoen is al heel veel. Hopelijk gaan ze nu niet zo dom doen in de onderhandelingen. Dat niemand hem haalt omdat de vraagprijs te hoog ligt. En hij uiteindelijk voor een lager bedrag wordt verkocht helemaal aan het einde van de transferperiode en we haast geen tijd meer hebben om een vervanger te halen.


Dat dacht iedereen vorig seizoen bij Ejuke ook. Gerry haalde daar ook gewoon het maximale uit en dat gaan ze nu gewoon proberen te herhalen, en terecht. Joey heeft niet het hele seizoen geweldig gespeeld maar zelfs in de wedstrijden dat hij niet top was wel elke keer mensen vrij voor de keeper gezet. Zijn statistieken zijn voor een middenvelder uitstekend en als er voorin ook maar iets meer afmakerskwaliteit was dan waren de statistieken spectaculair geweest.

Qua geslaagde dribbels en gecreëerde kansen scoort Joey gigantisch. Als hij in de top van de eredivisie terecht komt dan explodeert hij en is ie binnen een jaar het 3-dubbele waard.

Als Joey een transfer maakt, iets professioneler gaat leven en trainen dan zit hij binnen een jaar bij het Nederlands elftal.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Joey Veerman

Berichtdoor Feanfan 1 » 10-07-2021 18:21

Volgens clubwatcher Reon Boeringa heeft Joey Veerman nogmaals duidelijk gemaakt dat hij graag wil vertrekken. Ik snap dat wel, want hij is verreweg de beste speler die we hebben. Heerenveen wil tussen de 10-12 miljoen
Echter heeft hij vorig seizoen met zijn volle verstand zijn contract verlengd tot 2024, dus dan is het ook een beetje zijn eigen schuld en kan hij weten dat daar een hoog prijskaartje aan vast zit
Voor beide partijen het beste dat er gewoon een club komt die 10 miljoen biedt

Edit: Zo het nu lijkt vertrekt Malacia bij Feyenoord en die willen er 11 miljoen voor. Dan kan dat bedrag direct naar ons overgemaakt worden
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Joey Veerman

Berichtdoor Wolliepoly » 10-07-2021 21:12

Feanfan 1 schreef:Volgens clubwatcher Reon Boeringa heeft Joey Veerman nogmaals duidelijk gemaakt dat hij graag wil vertrekken. Ik snap dat wel, want hij is verreweg de beste speler die we hebben. Heerenveen wil tussen de 10-12 miljoen
Echter heeft hij vorig seizoen met zijn volle verstand zijn contract verlengd tot 2024, dus dan is het ook een beetje zijn eigen schuld en kan hij weten dat daar een hoog prijskaartje aan vast zit
Voor beide partijen het beste dat er gewoon een club komt die 10 miljoen biedt

Edit: Zo het nu lijkt vertrekt Malacia bij Feyenoord en die willen er 11 miljoen voor. Dan kan dat bedrag direct naar ons overgemaakt worden


11 miljoen voor Malacia :o dan is Veerman minimaal hetzelfde bedrag. Veerman wou/kon meer verdienen en is daarmee akkoord gegaan, als hij echt weg wil zal hij de ballen uit zijn broek moeten voetballen.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Wolliepoly
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 26-07-2009 11:06
Woonplaats: Drachten

Re: Joey Veerman

Berichtdoor Heerenveen rules » 10-07-2021 22:03

Het lijkt me een prima deal als Henk ook in de deal wordt meegenomen. Dan zijn we ook van onze sjokkende spits af. Wat een gebrek aan passie zit daarin.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Joey Veerman

Berichtdoor hhage » 16-07-2021 19:06

Glasgowtimes meldt een bedrag van £7 mil. dat is ruim €8 mil. met een doorverkooppercentage lijkt me wel een goed bedrag. Nu accepteren dan kunnen we voor de competitiestart nog wat spelers aantrekken.
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Joey Veerman

Berichtdoor Marça » 16-07-2021 19:26

hhage schreef:Glasgowtimes meldt een bedrag van £7 mil. dat is ruim €8 mil. met een doorverkooppercentage lijkt me wel een goed bedrag. Nu accepteren dan kunnen we voor de competitiestart nog wat spelers aantrekken.


Ze melden dat er rond dat bedrag er waarschijnlijk wel een deal in zit, niet dat Rangers dat bedrag heeft geboden. Zou ook wel erg onlogisch zijn na een openingsbod van 4,5 miljoen ineens naar ruim 8 miljoen euro te gaan.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Joey Veerman

Berichtdoor Feanfan 1 » 26-07-2021 21:45

Rosario gaat voor 6 miljoen naar Olympique NIce en Malen waarschijnlijk voor bijna 30 miljoen naar Borussia Dortmund.
Hebben ze genoeg geld om 10 miljoen voor Veerman neer te leggen

Als we die 10 miljoen vangen, dan kunnen wij ook verder shoppen, maar ik denk dat het gemis groter zal worden dan iedereen denkt. Hij is zo vast aan de bal. heeft een ontzettend goeie trap, tweebenig en kan een goal maken (geen penalties :wink: )
Alleen door zijn "gemekker" in de media maakt hij het zichzelf een beetje lastig, maar hij is verreweg de beste speler. En met zulke matige spelers om hem heen snap ik ook wel dat je een transfer wilt forceren

Als hij in een team speelt dat 18 van de 20 keer de bovenliggende partij is, haalt hij elke week een dikke voldoende. Als je iemand 90 minuten op hem zet, kan hij ook weinig, maar dat geldt ook voor Frenkie de Jong. Die wordt ook nooit aangevallen en kan ook doen en laten wat hij wil.
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Joey Veerman

Berichtdoor Heerenveen rules » 27-07-2021 06:53

Zullen we 10 miljoen maar uit ons hoofd zetten? Althans, voor een binnenlandse transfer. PSV verkoopt Rosario voor 6. Een topclub. Wij mogen heel blij zijn met 7.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Joey Veerman

Berichtdoor DSCH » 27-07-2021 09:24

Ik denk niet dat PSV Veerman gaat halen bij een vertrek van Rosario. Die hebben volgens mij genoeg middenvelders en vinden denk ik Veerman ook te duur. Wat wij vragen is echt onrealistisch en zorgt er bovendien voor dat we niet verder kunnen versterken. 5 a 6 miljoen lijkt mij echt de Max en met 7 mag je inderdaad ontzettend blij zijn.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Joey Veerman

Berichtdoor davp » 14-08-2021 08:28

'Je bent zoveel waard als clubs bieden'.

Mooi stukje demagogie van Joey. Als ik vanmiddag naar Wensink rij, zijn dan de auto's waard wat ik er voor bied?
Avatar gebruiker
davp
Superster
 
Berichten: 1589
Geregistreerd op: 22-06-2005 10:36
Woonplaats: De Knipe

Re: Joey Veerman

Berichtdoor Vrieskist » 17-08-2021 22:05

davp schreef:'Je bent zoveel waard als clubs bieden'.

Mooi stukje demagogie van Joey. Als ik vanmiddag naar Wensink rij, zijn dan de auto's waard wat ik er voor bied?

Als niemand een Fiat Panda koopt voor 1 miljoen, dan zal Fiat de prijs wel laten zakken op een bepaald moment :lol:
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Re: Joey Veerman

Berichtdoor davp » 18-08-2021 07:37

Precies, maar als je een Fiat panda wil dan koop je van Bergen en niet Veerman.
Avatar gebruiker
davp
Superster
 
Berichten: 1589
Geregistreerd op: 22-06-2005 10:36
Woonplaats: De Knipe

Re: Joey Veerman

Berichtdoor Vrieskist » 18-08-2021 10:01

davp schreef:Precies, maar als je een Fiat panda wil dan koop je van Bergen en niet Veerman.

Los van het merk en type auto, het is een kwestie van vraag en aanbod. Als Heerenveen Veerman niet kan verkopen voor hun vraagprijs, dan zal de vraagprijs wel zakken. Maar je hebt gelijk hoor, een bod zegt niks over de waarde.

Daarnaast vind ik het gezeur in de media over de prijs wel grappig, dit soort discussies zie je alleen bij de clubs buiten de top3.
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Re: Joey Veerman

Berichtdoor Jelmer1981 » 19-08-2021 11:31

Vrieskist schreef:...het is een kwestie van vraag en aanbod. Als Heerenveen Veerman niet kan verkopen voor hun vraagprijs, dan zal de vraagprijs wel zakken.


Alleen als je koste wat het kost nu wil verkopen. Volgens mij kunnen we best een seizoen wachten met verkopen. Hij heeft tenslotte nog 3 jaar contract, dus die waarde blijft wel. Volgens mij valt de verkoop van Ejuke in dit boekjaar, en komt er nog een bonusje van Dumfries binnen. De vraag is dus of verkoop wel echt noodzakelijk is. Wat mij betreft alleen verkopen als je er echt beter van gaat worden, en anders zorgen dat het plan klaarligt voor volgend seizoen.
Jelmer1981
Wereldspeler
 
Berichten: 1103
Geregistreerd op: 08-06-2008 08:10

Re: Joey Veerman

Berichtdoor Joar1103 » 22-08-2021 12:34

Wat een ongelooflijke droeftoeter is dit voor de camera. Ontzettend respectloos.
Joar1103
Bankzitter
 
Berichten: 20
Geregistreerd op: 28-08-2020 06:48

Re: Joey Veerman

Berichtdoor DSCH » 22-08-2021 12:56

Joar1103 schreef:Wat een ongelooflijke droeftoeter is dit voor de camera. Ontzettend respectloos.


Hij wordt natuurlijk tijdens ieder interview gevraagd naar zijn transferwens en dat zien/lezen wij dan ook steeds terug. Ik begrijp dat je daar wat moe van kunt worden, maar ik kan zijn eerlijkheid wel waarderen. Bovendien laat hij op het veld zien nog steeds zijn stinkende best te doen en dat is toch waar het om draait.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Joey Veerman

Berichtdoor fuotbalgek » 22-08-2021 13:11

Dan spreek je als speler en club toch af om niet in de media over een transfer te praten totdat het (bijna) zover is. Voorkomt irritatie aan alle kanten.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Joey Veerman

Berichtdoor Superfries1994 » 22-08-2021 13:28

DSCH schreef:
Hij wordt natuurlijk tijdens ieder interview gevraagd naar zijn transferwens en dat zien/lezen wij dan ook steeds terug. Ik begrijp dat je daar wat moe van kunt worden, maar ik kan zijn eerlijkheid wel waarderen. Bovendien laat hij op het veld zien nog steeds zijn stinkende best te doen en dat is toch waar het om draait.

Hij kan ook een keer eerlijk zijn door te zeggen dat hij deze vraag al tien keer beantwoord heeft. Dat is pas echt eerlijk. Het is niet dat hem deze vragen ook maar overkomen en hij gewoon er antwoord op geeft, hij laat geen kans onbenut om zijn onvrede te uiten. Dat noem je gewoon zeuren, toch?
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Joey Veerman

Berichtdoor Kaz_SCH » 23-08-2021 08:45

Joey heeft het hart op de tong, en op het veld laat hij het gewoon zien. Ik vind het wel prima, zouden wel wat meer mogen zijn met de ambitie van Joey.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Joey Veerman

Berichtdoor fuotbalgek » 23-08-2021 09:32

Kaz_SCH schreef:Joey heeft het hart op de tong, en op het veld laat hij het gewoon zien. Ik vind het wel prima, zouden wel wat meer mogen zijn met de ambitie van Joey.


Prima dat die jongen ambitieus is. Echter, op het moment dat Go Ahead of RKC aanzet sneeuw ook Joey onder. Hij kan zich beter daar op richten dan zeuren over de gevraagde transfersom.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Joey Veerman

Berichtdoor Superfries1996 » 29-08-2021 09:33

https://www.feanonline.nl/nieuws/transfers-geruchten/348747/az-wil-veerman-bij-heerenveen-wegkapen-na-koopmeiners-transfer

AZ wil Joey Veerman overnemen van SC Heerenveen na het vertrek van Teun Koopmeiners. Dat meldt Voetbal International. De middenvelder gaat voor een avontuur bij Atalanta Bergamo, waardoor er geld is om te winkelen in het Abe Lenstra stadion.

De Alkmaarders zouden zelfs al een bod hebben


Zou men daadwerkelijk geïnteresseerd zijn of is het strategie om Joey’s voorbereiding op vanmiddag te verstoren? Anyway, als AZ een mooi bedrag betaalt - het geld hebben ze na alle uitgaande transfers zeker - is het een mooie stap voor Joey. Vanuit Heerenveen-perspectief is het echter ongeacht de prijs zeer ongunstig, als men dit seizoen enigszins wat wil klaarspelen heb je dit kaliber spelers gewoon nodig en een geschikte vervanger vinden binnen twee dagen zie ik niet gebeuren. Scenario dat me wel positief zou stemmen is verkoop voor €8+ miljoen en aantrekken van Patrick Berg (gaat niet meer gebeuren) en een buitenspeler en/of spits.
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Joey Veerman

Berichtdoor Feanfan 1 » 29-08-2021 09:45

Een buitenspeler en een spits moeten er sowieso komen
AZ weet waar het aan toe is voor Veerman, minimaal 8 miljoen betalen. Maar betwijfel of ze dat gaan betalen, ondanks dat ze genoeg geld hebben
Of dat ze een speler willen ruilen + 6 miljoen ofzo , maar zou niet weten wie daar buiten de boot valt en hier meerwaarde is
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Joey Veerman

Berichtdoor davp » 29-08-2021 10:33

AZ doet even een Ajax-je. Proberen Joey de kop gek te maken in de hoop dat hij vanmiddag als een krant speelt.
Avatar gebruiker
davp
Superster
 
Berichten: 1589
Geregistreerd op: 22-06-2005 10:36
Woonplaats: De Knipe

Re: Joey Veerman

Berichtdoor Neymar » 29-08-2021 20:29

Weer bij een interview een irritante houding naar de club toe, wegens volgens hem een te hoge vraagprijs. AZ schijnt 4,5 miljoen geboden te hebben. Het is toch logisch dat je je beste speler niet voor dat bedrag laat vertrekken terwijl hij nog een contract van een aantal jaar heeft.

Hopelijk blijft hij zich wel gewoon inzetten mocht de transfer er niet komen.
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Joey Veerman

Berichtdoor gwgwgw » 29-08-2021 21:09

Het wordt eens tijd dat Kraay & Co kritische vragen gaan stellen: Zeg Joey, je hebt vorig jaar je langlopende contract zelf toch nog een jaar extra verlengd? Waarom wil je voordelen van een langlopend contract (meer salaris) en klaag je wekelijks over het nadeel ervan (moeilijker wegkomen)? Vind je je zelf ook niet wat ondankbaar naar je club, waar je tonnen verdiend, door nu al weken op rij daar over te klagen?
gwgwgw
Selectiespeler
 
Berichten: 251
Geregistreerd op: 31-07-2012 20:59

Re: Joey Veerman

Berichtdoor Jazz » 30-08-2021 10:02

Wat een jankebal, het begint nu echt vervelend te worden. Kan de club hem niet een mediaverbod geven?
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten