Joey Veerman

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Joey Veerman

Berichtdoor Feanfan 1 » 30-08-2021 11:44

Jazz schreef:Wat een jankebal, het begint nu echt vervelend te worden. Kan de club hem niet een mediaverbod geven?

Ik snap hem wel. Je zal nog een jaar met 6 medespelers spelen die er niks van kunnen en een trainer die er al helemaal niks van snapt
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Joey Veerman

Berichtdoor Superfries1994 » 31-08-2021 13:24

Los van de kwaliteiten die Joey uiteraard met zich meebrengt, vind ik het toch jammer dat hij niet voor een mooi bedrag (7 tot 8 miljoen wat mij betreft) is verkocht. Hij is natuurlijk erg lastig te vervangen, maar die driehoek in de as van het veld met 'de Veermannetjes' en Kongolo houdt ook de rest van het team op. Een verkoop van Joey was een uitgelezen kans om het team op meerdere plekken echt van impulsen te voorzien waar we later met mooie transfersommen ook weer de vruchten van kunnen plukken.
Mede doordat een goede transfer niet is gelukt, trommelt de technisch manager weer een heel huurleger zonder opties op, waardoor er in de voorhoede 0 (niets!) transferwaarde staat. Alleen Arjen van der Heide kan wat opbrengen, maar daarvan moeten we eerst maar eens hopen dat hij zich weet door te ontwikkelen, want dat zie ik eigenlijk vrij somber in. Verder heb je nog Nygren, maar die moet eerst dan nog gekocht worden, als hij zich ook al door weet te ontwikkelen.. De spits is natuurlijk pas echt dramatisch wat dat betreft, daarvoor kunnen de bloemen naar de heer G. Hamstra in Amsterdam. Twee (toekomstige) cashcows op die drie posities waren echt nodig, aangevuld met huurspelers zoals Stevanovic wat mij betreft.
Ik had ook heel graag dit jaar een middenveld met Rami Hajal en Tibor Halilovic gezien, in combinatie met een type Matusiwa erachter. Dat je dan concurrentie haalt door middel van huurspelers vind ik geen probleem, maar er moet een basis staan waar je geld aan kan verdienen.
De verdediging staat eigenlijk nog het best en daar zijn behalve een fatsoenlijke rechtsback als backup geen impulsen nodig, maar het is wel jammer dat Bochniewicz is weggevallen voor dit seizoen. Die linie is wel redelijk op niveau.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Joey Veerman

Berichtdoor Jazz » 31-08-2021 15:04

Superfries1994 schreef:...Mede doordat een goede transfer niet is gelukt, trommelt de technisch manager weer een heel huurleger zonder opties op, waardoor er in de voorhoede 0 (niets!) transferwaarde staat. Alleen Arjen van der Heide kan wat opbrengen, maar daarvan moeten we eerst maar eens hopen dat hij zich weet door te ontwikkelen...

...Twee (toekomstige) cashcows op die drie posities waren echt nodig, aangevuld met huurspelers zoals Stevanovic wat mij betreft.Dat je dan concurrentie haalt door middel van huurspelers vind ik geen probleem, maar er moet een basis staan waar je geld aan kan verdienen.


Precies dit, een vicieuze cirkel waar je alleen uit kan komen door spelers te kopen. Met aankopen heb je de mogelijkheid om ze beter te maken en voor meer te verkopen. Met kale huur bereik je niks.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2472
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Joey Veerman

Berichtdoor Superfries1994 » 31-08-2021 15:34

Jazz schreef:Precies dit, een vicieuze cirkel waar je alleen uit kan komen door spelers te kopen. Met aankopen heb je de mogelijkheid om ze beter te maken en voor meer te verkopen. Met kale huur bereik je niks.

Een beetje nuanceren: Met huren kun je wel zorgen voor meer en betere concurrentie, wat voordelig kan zijn voor de spelers die je wel hebt gekocht. De situatie van nu in de aanval waarbij je eigenlijk alleen maar hebt gehuurd is compleet doorgeslagen. Dan komt straks Siem de Jong erbij als tweede spits en dan ben je echt de boel aan het uithollen. Dat de spitspositie al jaren geen geld oplevert, is al enorm zorgelijk in onze financiële situatie.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Joey Veerman

Berichtdoor edaluz » 01-09-2021 08:23

Wat een paniek bij Joey. Waarom moet onze best verdienende speler precies NU, op het moment dat er nog veel onzekerheid in de markt zit ivm Corona, per se die transfer willen maken? En precies op het moment dat hij een forse tekenbonus + jaar fors hoger salaris heeft gekregen? Als Heerenveen hem voor 5 miljoen had willen verkopen, hadden ze hem toch geen tonnen tekengeld + fors hoger salaris hoeven betalen? Door deze contractverlenging is hij zo goed als zeker financieel afhankelijk geworden, hij had ook geblesseerd kunnen raken het afgelopen jaar. Volgens mij heeft hij dit zelf ook wel in de gaten, want echt lopen muiten doet ie gelukkig niet.

Zeker kan hij een stap hogerop aan, maar hij is echt nog niet uitgeleerd hier. Zodra de stadions dit komende (half)jaar weer vol hebben gezeten en er wat meer vertrouwen is dat Covid onder controle is, zullen de transfersommen waarschijnlijk snel weer omhoog gaan. Veel clubs hebben zich amper versterkt en hebben de hand op de knip gehouden, dus reken maar dat er komende winter paniek uitbreekt bij heel wat clubs.

Als supporter erg blij dat ie hier in ieder geval nog een half seizoen speelt. En als Joey gewoon doorgaat zoals hij nu doet, komen er wel mooiere clubs voorbij dan AZ.
want morgen wordt alles anders
edaluz
Selectiespeler
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 02-01-2008 19:49
Woonplaats: de hoofdstad

Re: Joey Veerman

Berichtdoor Feanfan 1 » 28-11-2021 22:07

Joey krijgt nog wel eens kritiek van de supporters, maar hij was vandaag verreweg de beste man van het veld.
Hij heeft de bal aan een touwtje, speelt de bal altijd naar de goede kleur en ook altijd met de juiste snelheid
Dan mag je dat misschien wel van een profvoetballer verwachten, maar als je dan een Kongolo ziet die alle ballen inlevert, dan mogen we erg blij zijn dat Joey (nog) bij ons speelt
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Joey Veerman

Berichtdoor pes5 » 28-11-2021 22:47

Feanfan 1 schreef:Joey krijgt nog wel eens kritiek van de supporters, maar hij was vandaag verreweg de beste man van het veld.
Hij heeft de bal aan een touwtje, speelt de bal altijd naar de goede kleur en ook altijd met de juiste snelheid
Dan mag je dat misschien wel van een profvoetballer verwachten, maar als je dan een Kongolo ziet die alle ballen inlevert, dan mogen we erg blij zijn dat Joey (nog) bij ons speelt


Ik vond hem vandaag juist erg vaak balverlies leiden. Kwam echter ook door het gebrek aan beweging en diepgang bij de rest.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Joey Veerman

Berichtdoor wilbot » 07-12-2021 16:52

ik word zo langzamer hand moe van de berichten over Joey Veerman.
hij moet zeker weg , word overal naar toe gepraat.
iedereen (analisten) heeft er een mening over, en dan ben ik er ook zo mee
laat maar gaan voor €10m.
wilbot
Selectiespeler
 
Berichten: 265
Geregistreerd op: 14-01-2016 19:13

Re: Joey Veerman

Berichtdoor fuotbalgek » 09-12-2021 23:45

wilbot schreef:ik word zo langzamer hand moe van de berichten over Joey Veerman.
hij moet zeker weg , word overal naar toe gepraat.
iedereen (analisten) heeft er een mening over, en dan ben ik er ook zo mee
laat maar gaan voor €10m.


Mocht je hem voor zes miljoen kunnen verkopen in de winter en voor drie miljoen Patrick Berg terug kunnen kopen dan ben je zowel sportief als financieel beter af. En is er geld om te investeren in aanvallers.

Als ik het voor het zeggen had bij AZ was ik niet voor Veerman gegaan maar liever drie mil voor Berg neergelegd. Hopelijk doen ze dat niet.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Joey Veerman

Berichtdoor Satyr » 23-12-2021 09:57

Officieel bod uit Rotterdam in binnen
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Joey Veerman

Berichtdoor Wolliepoly » 23-12-2021 19:09

Goede speler voor Sparta, dan gaan ze er op vooruit :)
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Wolliepoly
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 26-07-2009 11:06
Woonplaats: Drachten

Re: Joey Veerman

Berichtdoor Raider » 23-12-2021 21:16

Media meld 6 miljoen met doorkooppercentage.
Raider
Basisspeler
 
Berichten: 885
Geregistreerd op: 06-12-2002 22:59
Woonplaats: Damwoude

Re: Joey Veerman

Berichtdoor hhage » 23-12-2021 21:54

Raider schreef:Media meld 6 miljoen met doorkooppercentage.


Miljoentje erbij en ik ben tevreden
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Joey Veerman

Berichtdoor Superfries1994 » 23-12-2021 23:32

Raider schreef:Media meld 6 miljoen met doorkooppercentage.

Voornamelijk de zaakwaarnemer van Veerman zelf meldt dat hij dat wel een aardige prijs vindt.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Joey Veerman

Berichtdoor zweed1 » 24-12-2021 11:48

Flinke opportunisten daar in Rotterdam, ze hebben geen geld maar willen veel. Zoiets als ik kan een Dacia kopen maar ga voor het nieuwste model Mercedes desnoods maar op de pof. Gaat hem niet worden denk ik.

Maar genereert mogelijk wel belangstelling van buitenlandse clubs die meer te besteden hebben. Moeten wij niet teveel energie in steken, Ferry moet aan de slag om er een spits bij te halen dus wij moeten een aankoop doen. Verkopen alleen bij goede prijzen.
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Joey Veerman

Berichtdoor Jazz » 24-12-2021 14:14

8 miljoen en een leuke doorverkooppercentage en ik breng hem persoonlijk naar Rotterdam.

Dan doorschakelen naar een vervanger uit Zweden en Dallinga zsm oppikken.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2472
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Joey Veerman

Berichtdoor fuotbalgek » 25-12-2021 00:03

zweed1 schreef:Flinke opportunisten daar in Rotterdam, ze hebben geen geld maar willen veel. Zoiets als ik kan een Dacia kopen maar ga voor het nieuwste model Mercedes desnoods maar op de pof. Gaat hem niet worden denk ik.

Maar genereert mogelijk wel belangstelling van buitenlandse clubs die meer te besteden hebben. Moeten wij niet teveel energie in steken, Ferry moet aan de slag om er een spits bij te halen dus wij moeten een aankoop doen. Verkopen alleen bij goede prijzen.


Het is wel schrijnend dat er geen budget is daar, en ze gespreid willen betalen speculeren op toekomstige verkopen. Verwacht ook niet dat dit snel tot een deal zal komen, al hebben ze de zaakwaarnemer alvast even in de media laten roepen hoe het bod zo acceptabel zou zijn.

Wellicht dat de Rangers of AZ getriggerd worden wel het benodigde bedrag op tafel te leggen. Heb niet zoveel op met het genoemde spel tussen transfersom en doorverkoop. Is het niet omdat spelers vaak geneigd zijn transfervrij te vertrekken dan wel omdat ik twijfel heb bij het feit dat Joey na deze stap weer een stap kan maken voor een goed bedrag.

Gewoon zo hoog mogelijk qua transfersom, en herinvesteren in een vervanger, een buitenspeler en een spits.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Joey Veerman

Berichtdoor Raider » 03-01-2022 16:45

Nu Psv zich ook gemeld heeft kan het toch nog een mooi bedrag opleveren.
Raider
Basisspeler
 
Berichten: 885
Geregistreerd op: 06-12-2002 22:59
Woonplaats: Damwoude

Re: Joey Veerman

Berichtdoor DSCH » 03-01-2022 20:37

Feyenoord lijkt alleen een deal te kunnen sluiten met aparte constructies. Die hebben op dit moment de financiën gewoon niet. PSV lijkt wat dat betreft de betere papieren te hebben. Gun Veerman die stap ook wel, ben benieuwd hoe hij zich door kan ontwikkelen. Blijft gewoon een goede speler met potentie.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Joey Veerman

Berichtdoor Feanfan 1 » 03-01-2022 23:05

PSV heeft inmiddels 5,5 miljoen geboden. Ik hoop tocht echt dat het nog 7 miljoen wordt met doorverkoop
Ik weet zeker dat Veerman moeiteloos meekan bij PSV, maar ik denk toch dat Feyenoord beter bij hem past. Althans daar hebben ze een trainer die het maximale uit hem zal halen en daar zal hij wekelijks 90 minuten spelen.
Bij PSV hebben ze Schmidt waar hij de ene week 90 minuten lang speelt en dan twee weken op de bank zit

Edit: Inmiddels 6 miljoen geboden en PSV en Heerenveen naderen akkoord
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Joey Veerman

Berichtdoor Superfries1996 » 04-01-2022 00:09

VI meldt akkoord PSV en Heerenveen voor 6 miljoen plus doorverkoop. Vertrekt per direct.
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Joey Veerman

Berichtdoor Satyr » 04-01-2022 01:30

Nou, niet slecht toch? Maar gauw naar Newcastle voor 66 miljoen :mrgreen:
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Joey Veerman

Berichtdoor Jazz » 04-01-2022 11:14

Superfries1996 schreef:VI meldt akkoord PSV en Heerenveen voor 6 miljoen plus doorverkoop. Vertrekt per direct.


Vreemd, waarom gelijk accepteren bij het eerste bod van PSV? Had gehoopt dat Feyenoord en/of een andere partij nog last minute extra zouden bijbieden.

Edit:, lees nu dit citaat: "De verwachting is dat Feyenoord niet verder wil gaan dan de vier miljoen van het eerste bod.". Feyenoord denkt even voor een prikkie toe te slaan.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2472
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Joey Veerman

Berichtdoor ThiagoAlcantara » 04-01-2022 11:26

Ach het nadeel is dat je naar mijn inziens echt te weinig krijgt, ondanks corona vind ik 6 niet geheel markconform. Zijn waarde wordt door online statistieken sites al op 7.5 miljoen geschat. Tel daarbij op dat de winterse transfermarkt een lastigere markt is en dat spelers voor meer weg gaan dan in de zomer. Dan is mijn conclusie dat je hier toch 7/8 had uit moeten halen.

Het voordeel is dat het vroeg in de markt is, en denk eigenlijk dat zijn opvolger al klaar staat. Anders laat je hem niet zo snel gaan. Hellas Verona bood nota bene 5 miljoen in de zomer en we schenen een vraagprijs van 10 miljoen te eisen...

Conclusie dit was onze enige cash cow (Van ewijk mogelijk nog) dan vind ik het toch enigszins teleurstellend. Maar ik denk dat we nu wel snel 2 versterkingen mogen verwachten, kan niet anders.
ThiagoAlcantara
Basisspeler
 
Berichten: 553
Geregistreerd op: 19-04-2012 15:49

Re: Joey Veerman

Berichtdoor zweed1 » 04-01-2022 12:57

ThiagoAlcantara schreef:Ach het nadeel is dat je naar mijn inziens echt te weinig krijgt, ondanks corona vind ik 6 niet geheel markconform. Zijn waarde wordt door online statistieken sites al op 7.5 miljoen geschat. Tel daarbij op dat de winterse transfermarkt een lastigere markt is en dat spelers voor meer weg gaan dan in de zomer. Dan is mijn conclusie dat je hier toch 7/8 had uit moeten halen.

Het voordeel is dat het vroeg in de markt is, en denk eigenlijk dat zijn opvolger al klaar staat. Anders laat je hem niet zo snel gaan. Hellas Verona bood nota bene 5 miljoen in de zomer en we schenen een vraagprijs van 10 miljoen te eisen...

Conclusie dit was onze enige cash cow (Van ewijk mogelijk nog) dan vind ik het toch enigszins teleurstellend. Maar ik denk dat we nu wel snel 2 versterkingen mogen verwachten, kan niet anders.


Versterking op het middenveld vraag ik mij af, ze gaven net aan dat dit niet zo,n probleem is. Ben toch weer bang dat het huiswerk niet af is. Zou je idd wel verwachten wanneer je zo snel een bod accepteert.
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Joey Veerman

Berichtdoor DSCH » 04-01-2022 13:14

Joey was natuurlijk ook niet meer te houden. Zou je hem nu niet voor 6 miljoen plus doorverkooppercentage laten gaan, wat ik een prima deal vindt, dan zit je met een erg teleurgestelde en geïrriteerde speler. Deze deal is voor beide partijen gewoon goed en hopelijk kunnen we nu zelf ook snel toeslaan op de transfermarkt.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Joey Veerman

Berichtdoor Jazz » 06-01-2022 10:22

Fijn dat het gehuilebalk voorbij is. Laten we hopen dat hij het gaat maken. Half Nederland verwacht dat hij het niet gaat redden, laat maar zien wat je kan Joey!
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2472
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Joey Veerman

Berichtdoor Feanfan 1 » 06-01-2022 10:29

Weet zeker dat hij het gaat redden en hij is ook binnen 2 jaar international
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Joey Veerman

Berichtdoor davp » 06-01-2022 10:34

Dan moet hij zich fysiek ontwikkelen en moet zijn intensiteit een stuk omhoog. Qua voetballend vermogen zit het wel goed.
Avatar gebruiker
davp
Superster
 
Berichten: 1589
Geregistreerd op: 22-06-2005 10:36
Woonplaats: De Knipe

Re: Joey Veerman

Berichtdoor davp » 22-02-2022 11:52

Ja hij moet lekker zelf weten wat hij doet. Het verbaasde me ook geen moment. Ik had altijd al het gevoel dat beide Volendammers niet zoveel hadden met onze club.
Avatar gebruiker
davp
Superster
 
Berichten: 1589
Geregistreerd op: 22-06-2005 10:36
Woonplaats: De Knipe

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten