Kaz_SCH schreef:Of zou Joey de penalties nemen omdat een stuk of 5-6 extra goals voor een middenvelder als Joey wonderen doen voor z'n marktwaarde.
Moet ie ze wel maken

Moderators: Beheerders, Fanmasters
Kaz_SCH schreef:Of zou Joey de penalties nemen omdat een stuk of 5-6 extra goals voor een middenvelder als Joey wonderen doen voor z'n marktwaarde.
Joar1103 schreef:Wie denkt deze jongen dat ie is? Jezus?
Superfries1994 schreef:Is dat vreemd eigenlijk, als er al maandenlang niet gesproken wordt over je prestaties maar over welke club de volgende zou moeten worden?
Feanfan 1 schreef:Wisselt goede met slechte fases af. Ik denk dat zijn grootste irritatie is dat hij niet op "6" speelt. Voor ons is Schöne een prima versterking, maar van Joey hoefde hij niet te komen denk ik
De voorbereiding van de 1-0 begon wel bij hem. Om hem in zijn kracht te spelen wil ik hem wel ruilen met Halilovic. Denk dat Halilovic wel het loopvermogen en de techniek heeft om op links te spelen in dit systeem
fuotbalgek schreef:Wat een zwaktebod, het interview met Joey. Klagen over de beslissingen van de scheidsrechter, over de speelwijze van de tegenstander, echt beschamend. Je speelt zelf collectief een slechte wedstrijd en wordt daarnaast op inzet en felheid afgetroefd. Dan zou ik niet zoveel over anderen zeggen na de tijd, maar vooral naar jezelf kijken.
fuotbalgek schreef:Wat een zwaktebod, het interview met Joey. Klagen over de beslissingen van de scheidsrechter, over de speelwijze van de tegenstander, echt beschamend. Je speelt zelf collectief een slechte wedstrijd en wordt daarnaast op inzet en felheid afgetroefd. Dan zou ik niet zoveel over anderen zeggen na de tijd, maar vooral naar jezelf kijken.
Heerenveen rules schreef:Speelde een hele goede pot. Ik had medelijden met hem dat hij met zulke medespelers speelde (Henk en van Bergen). Je zag zijn frustratie. Hij is echt toe aan een stap omhoog.
BK2007 schreef:Alleen Ajax heeft de centen. Maar misschien dat AZ nog geld heeft. Daarnaast zie ik geen NL club zich voor hem melden, dus dat wordt Spanje of zo.
Feanfan 1 schreef:De geruchten gaan nu volop over zijn vertrek, maar wat is verstandig ?
- In juni verkopen voor 10 miljoen en dan 2 maanden de tijd om selectie te versterken
- Wachten tot deadline, er dan 12,5 miljoen voor krijgen (net als Ejuke) en dan pas in selectie investeren
“Hou je bek eens een keer,” schreeuwt Lucas Woudenberg naar Joey Veerman.
Heerenveen rules schreef:Als Koopmeiners voor 20 miljoen naar Atalanta gaat, kunnen ze mooi de helft aftikken voor Joey. 8 mag ook
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten