Moderators: Beheerders, Fanmasters
Jazz schreef:Wat een jankebal, het begint nu echt vervelend te worden. Kan de club hem niet een mediaverbod geven?
Superfries1994 schreef:...Mede doordat een goede transfer niet is gelukt, trommelt de technisch manager weer een heel huurleger zonder opties op, waardoor er in de voorhoede 0 (niets!) transferwaarde staat. Alleen Arjen van der Heide kan wat opbrengen, maar daarvan moeten we eerst maar eens hopen dat hij zich weet door te ontwikkelen...
...Twee (toekomstige) cashcows op die drie posities waren echt nodig, aangevuld met huurspelers zoals Stevanovic wat mij betreft.Dat je dan concurrentie haalt door middel van huurspelers vind ik geen probleem, maar er moet een basis staan waar je geld aan kan verdienen.
Jazz schreef:Precies dit, een vicieuze cirkel waar je alleen uit kan komen door spelers te kopen. Met aankopen heb je de mogelijkheid om ze beter te maken en voor meer te verkopen. Met kale huur bereik je niks.
Feanfan 1 schreef:Joey krijgt nog wel eens kritiek van de supporters, maar hij was vandaag verreweg de beste man van het veld.
Hij heeft de bal aan een touwtje, speelt de bal altijd naar de goede kleur en ook altijd met de juiste snelheid
Dan mag je dat misschien wel van een profvoetballer verwachten, maar als je dan een Kongolo ziet die alle ballen inlevert, dan mogen we erg blij zijn dat Joey (nog) bij ons speelt
wilbot schreef:ik word zo langzamer hand moe van de berichten over Joey Veerman.
hij moet zeker weg , word overal naar toe gepraat.
iedereen (analisten) heeft er een mening over, en dan ben ik er ook zo mee
laat maar gaan voor €10m.
Raider schreef:Media meld 6 miljoen met doorkooppercentage.
Raider schreef:Media meld 6 miljoen met doorkooppercentage.
zweed1 schreef:Flinke opportunisten daar in Rotterdam, ze hebben geen geld maar willen veel. Zoiets als ik kan een Dacia kopen maar ga voor het nieuwste model Mercedes desnoods maar op de pof. Gaat hem niet worden denk ik.
Maar genereert mogelijk wel belangstelling van buitenlandse clubs die meer te besteden hebben. Moeten wij niet teveel energie in steken, Ferry moet aan de slag om er een spits bij te halen dus wij moeten een aankoop doen. Verkopen alleen bij goede prijzen.
Superfries1996 schreef:VI meldt akkoord PSV en Heerenveen voor 6 miljoen plus doorverkoop. Vertrekt per direct.
ThiagoAlcantara schreef:Ach het nadeel is dat je naar mijn inziens echt te weinig krijgt, ondanks corona vind ik 6 niet geheel markconform. Zijn waarde wordt door online statistieken sites al op 7.5 miljoen geschat. Tel daarbij op dat de winterse transfermarkt een lastigere markt is en dat spelers voor meer weg gaan dan in de zomer. Dan is mijn conclusie dat je hier toch 7/8 had uit moeten halen.
Het voordeel is dat het vroeg in de markt is, en denk eigenlijk dat zijn opvolger al klaar staat. Anders laat je hem niet zo snel gaan. Hellas Verona bood nota bene 5 miljoen in de zomer en we schenen een vraagprijs van 10 miljoen te eisen...
Conclusie dit was onze enige cash cow (Van ewijk mogelijk nog) dan vind ik het toch enigszins teleurstellend. Maar ik denk dat we nu wel snel 2 versterkingen mogen verwachten, kan niet anders.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten