Arjen van der Heide

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Arjen van der Heide

Berichtdoor Trevorp » 13-09-2020 08:35

Als ik het wel heb had Arjen nog geen eigen topic. Onterecht natuurlijk.

Arjen is geboren op 19 november 2001 in Heerenveen.

Speelde gisteren tegen Willem II een puike pot voetbal. Wat heeft deze jongen een energie in de wedstrijd gelegd! Het feit dat Lucas kan opstomen is mede ook mogelijk door Arjen. Met weemoed dacht ik gister nog even terug aan Sam Larsson, die zijn eigen veroorzaakte verdedigende taken liever door een ander liet opknappen.

Wellicht heeft hij (nog) niet de finesse van sommige aanvallers, maar wanneer hij deze lijn doortrekt gaat hij er 100% komen!

Op naar local hero en superfries!!!
Avatar gebruiker
Trevorp
Selectiespeler
 
Berichten: 254
Geregistreerd op: 30-10-2015 09:22

Re: Arjen van der Heide

Berichtdoor siesta » 14-09-2020 15:35

Wordt ongetwijfeld de volgende miljoenen knaller voor de jeugdopleiding. Speelde een prima pot als 18-jarige.
!
Avatar gebruiker
siesta
Wereldspeler
 
Berichten: 1283
Geregistreerd op: 02-10-2005 12:30
Woonplaats: Amsterdam

Re: Arjen van der Heide

Berichtdoor DSCH » 14-09-2020 20:07

Prima basisdebuut. Gevochten als een leeuw en als bonus ook nog even een assist meepakken.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Arjen van der Heide

Berichtdoor Stiffie » 21-09-2020 10:08

Weer even een pluim voor deze jongen. Twee wedstrijden keihard gewerkt en al op 2 assist. Een jongen van 18 jaar uit eigen dorp die ook 5 seizoenkaarten afneemt voor de minder bedeelden en meehielp met het belteam voor de verlenging van seizoenkaarten. Op die laatste 2 activiteiten wordt je op het veld niet beoordeeld maar geeft wel zijn betrokkenheid bij de club aan.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Arjen van der Heide

Berichtdoor Superfries1994 » 12-04-2022 15:00

Zou Arjen wel eens willen zien op de positie van Kaib voor de volgende wedstrijd, gezien de schorsing van de laatstgenoemde. Kaib speelt tegenwoordig meer als een linkermiddenvelder dan echte linksback en ik denk dat die positie Arjen ook wel zou liggen. Hij werkt hard, kan op die positie net als een Van Ewijk (ook een voormalig buitenspeler) prima zijn energie kwijt. Het zal vast en zeker Woudenberg worden tegen AZ, maar die vind ik voetballend zwaar onvoldoende en daarmee ongeschikt.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Arjen van der Heide

Berichtdoor Satyr » 15-04-2022 17:24

Viel me vandaag op in de samenvatting door zijn 'Grealish' sokken :roll:

Ik vind daar wat van.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Arjen van der Heide

Berichtdoor Otsje P » 28-07-2022 08:30

Bubbe schreef:Enorm jammer dat hij de afgelopen seizoenen nooit verhuurd is en ook niet echt veel speelminuten heeft mogen maken.


Elke keer als hij aan spelen toe kwam of toe kon komen was hij geblesseerd. Arjen was een groot talent in de jeugd maar is in de afgelopen 4 jaren zo ontzettend veel geblesseerd geweest. Speelminuten moet je bovendien afdwingen en dat doe je door fit te zijn en kwaliteit te tonen. Helaas heeft Arjen beide geen moment voor elkaar kunnen krijgen.

Ik weet nog dat ik een jaar of 4 terug, toen hij minuten mocht maken in de voorbereiding als 15 jarige, al zei dat ik mijn twijfels had bij zijn lichaamsbouw. De voetjes een beetje naar buiten staand en wat stijf in de heupen. Joost van Aken heeft ook die stijfheid in de heupen en ook die is vreselijk blessuregevoelig.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4837
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Arjen van der Heide

Berichtdoor Marça » 28-07-2022 12:59

Het kan inderdaad goed zijn dat zijn lichaam moeite heeft met het presteren op (Eredivisie)niveau en dat er altijd maar weer pijntjes naar boven komen. Volgens mij is Arjen niet iemand die snel klaagt, maar misschien omdat hij zo graag wil, het juist het tegenovergestelde resultaat oplevert. Een andere omgeving kan daarbij wellicht helpen om er anders mee om te gaan.

Aan de andere kant is hij nog altijd maar 20 jaar oud en kan het zijn dat hij een laatbloeier is. Ik hoop voor hem dat hij over een of twee jaar wél de stappen kan gaan zetten. Het is wat dat betreft een voordeel dat Roda een niveau lager speelt, dan is het instapniveau toch iets lager.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1953
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Arjen van der Heide

Berichtdoor Lipton » 30-07-2022 13:47

Bij Arjen kreeg ik altijd het idee dat hij en zijn omgeving altijd teerden op "ik kon naar Ajax".
Hij heeft uiteindelijk te weinig ontwikkeling doorgemaakt, eigenlijk had hij vorig jaar al een stap terug moeten doen.
Hij oogt m.i totaal niet fit, ik ben benieuwd of hij er wel echt voor leeft.

Het zou heel mooi zijn als hij zich kan herpakken bij Roda JC.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Arjen van der Heide

Berichtdoor Jazz » 11-09-2023 13:58

Staat in 4 wedstrijden al op 3 assists, doet het best goed in de KKD
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2472
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Arjen van der Heide

Berichtdoor Marça » 11-09-2023 15:06

En afgelopen weekend ook nog een knappe goal tegen NAC Breda. Leuk voor hem! Laten we ook niet vergeten dat hij nog maar 21 jaar oud is, maar hij nu langzamerhand wel moet gaan leveren - hopelijk kan hij deze reeks voortzetten! Wellicht dat we hem dan ooit weer terugzien in ons Abe Lenstra Stadion.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1953
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50


Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten