Ulysses Llanez

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Ulysses Llanez

Berichtdoor Superfries1996 » 15-09-2020 16:39

sc Heerenveen heeft per direct de beschikking over het Amerikaanse talent Ulysses Llanez. De negentienjarige aanvaller wordt voor de rest van het seizoen gehuurd van VfL Wolfsburg. Llanez kan op beide vleugels uit de voeten en is international van zijn land. Hij gaat bij sc Heerenveen spelen met rugnummer 7.

Llanez doorliep de jeugdopleiding van LA Galaxy. Vorig jaar zomer nam VfL Wolfsburg hem over. In Duitsland speelde Llanez zijn wedstrijden voor het Onder 19-team van Die Wölfe: in zestien duels was hij elf keer trefzeker.

Begin dit jaar maakte de toen achttienjarige Llanez zijn debuut voor de Amerikaanse nationale ploeg. In een oefenduel met Costa Rica tekende de debutant voor het enige doelpunt van de wedstrijd (1-0). Voor de start van zijn interlandcarrière bij de 'grote jongens' kwam Llanez vanaf Onder 16 meermaals uit voor elk Amerikaans jeugdteam.

Behendig en snel
Technisch manager Gerry Hamstra is blij met de komst van Llanez. "Ulysses is een behendige, snelle buitenspeler die sterk is in de een-tegen-eenduels. Hij heeft een goede actie in huis en kan een doelpunt maken. Hij geeft ons meer opties op de flanken. We zijn blij dat we een groot talent als Ulysses aan onze selectie hebben kunnen toevoegen."
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Ulysses Llanez

Berichtdoor nickstok » 15-09-2020 16:46

Ben erg benieuwd wat hij kan brengen. Op voorhand zou ik kiezen voor basisplekken voor van Bergen en vd Heide, ook omdat die de grootste doorverkoop bedragen vertegenwoordigen. Wel erg fijn om daar een serieuze concurrent achter te hebben. Verder goed om wat bekendheid in Amerika te krijgen met deze (voorlopig eenmalig) international. Die competitie is zich toch wel stabiel aan het ontwikkelen, wellicht kunnen we in de toekomst vaker Amerikanen met een dubbel paspoort verleiden om voor ons te spelen.
nickstok
Basisspeler
 
Berichten: 866
Geregistreerd op: 23-04-2014 17:50

Re: Ulysses Llanez

Berichtdoor du longhi » 15-09-2020 17:09

nickstok schreef:Op voorhand zou ik kiezen voor basisplekken voor van Bergen en vd Heide, ook omdat die de grootste doorverkoop bedragen vertegenwoordigen.


Ik hoop dat de beste speelt. Ik ben supporter en ik wil graag dat de beste 11 spelers op het veld staan gehuurd of niet.
du longhi
Basisspeler
 
Berichten: 553
Geregistreerd op: 08-12-2004 19:13

Re: Ulysses Llanez

Berichtdoor nickstok » 15-09-2020 17:57

du longhi schreef:Ik hoop dat de beste speelt. Ik ben supporter en ik wil graag dat de beste 11 spelers op het veld staan gehuurd of niet.


Helemaal eens hoor, maar hoop vooral dat Arjan vd Heide veel vertrouwen krijgt. Hoewel hij in de voorbereiding niet veel gedaan kreeg stond hij zaterdag gewoon degelijk te spelen. Zou het dan zonde vinden als hij te snel z'n plekje verliest aan een 19 jarige huurling.
nickstok
Basisspeler
 
Berichten: 866
Geregistreerd op: 23-04-2014 17:50

Re: Ulysses Llanez

Berichtdoor Kevin1990 » 15-09-2020 18:23

nickstok schreef:
Helemaal eens hoor, maar hoop vooral dat Arjan vd Heide veel vertrouwen krijgt. Hoewel hij in de voorbereiding niet veel gedaan kreeg stond hij zaterdag gewoon degelijk te spelen. Zou het dan zonde vinden als hij te snel z'n plekje verliest aan een 19 jarige huurling.


Ik snap je punt en ik ben het ermee eens dat vd Heide kansen moet hebben, maar zoals je zelf zegt was zijn voorbereiding niet bepaald overtuigend. Het is zeker een talent (en dat heeft die laten zien, maar een zwaluw maakt nog geen zomer), maar hij is er denk ik nog niet klaar voor om een volledig seizoen te spelen. Daarom denk ik juist dat het goed is om deze speler te huren. Mocht hij er dan toch nog net niet aan toe zijn, kan hij achter Llanez rustig wennen en er misschien volgend jaar volledig staan. Zo leg je ook niet teveel druk op Van der Heide, maar krijgt hij wel zeker zijn kansen om zich te laten zien.
Kevin1990
Bankzitter
 
Berichten: 36
Geregistreerd op: 13-09-2012 19:01

Re: Ulysses Llanez

Berichtdoor Jelmer1981 » 16-09-2020 08:33

Ik meende gelezen te hebben dat Hamstra aangaf dat Llanez gehaald is voor de basis. Dat zal ongetwijfeld betekenen dat vd Heide naar de bank verhuist.
Jelmer1981
Wereldspeler
 
Berichten: 1103
Geregistreerd op: 08-06-2008 08:10

Re: Ulysses Llanez

Berichtdoor nickstok » 16-09-2020 08:38

Jelmer1981 schreef:Ik meende gelezen te hebben dat Hamstra aangaf dat Llanez gehaald is voor de basis. Dat zal ongetwijfeld betekenen dat vd Heide naar de bank verhuist.


Het lijkt me sterk dat Gerry dat gezegd heeft. In de interviews die ik heb gezien geeft hij vooral aan dat Llanez "meer opties op de flanken geeft". Daarnaast is Hamstra altijd erg voorzichtig met zulke uitspraken omdat het uiteindelijk aan de technische staf is of iemand basisspeler of invaller is.
nickstok
Basisspeler
 
Berichten: 866
Geregistreerd op: 23-04-2014 17:50

Re: Ulysses Llanez

Berichtdoor Goran Popov » 18-09-2020 11:19

Ben benieuwd waar Johnny voor kiest. Arjen heeft een dikke voldoende gescoord in zijn eerste wedstrijd; er lag ruimte voor hem om zijn energie te benutten.

Tegen Fortuna zal er echter minder ruimte achter de verdediging liggen, en van wat heb ik gezien weet Ulysses zich maar al te goed raad met verdedigers om zich heen.

Ik zou starten met Arjen en wanneer nodig deze jongen zijn debuut laten maken.
Goran Popov
Selectiespeler
 
Berichten: 224
Geregistreerd op: 28-04-2013 17:36

Re: Ulysses Llanez

Berichtdoor Superfries1996 » 18-09-2020 11:41

Never change a winning team, toch? Denk dat alleen van Bergen er weer bij komt en schat ook wel in dat deze jongen al zijn minuten mee zal pakken.
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Ulysses Llanez

Berichtdoor KevindeJ_ » 18-09-2020 11:50

Ik verwacht ook dat Van der Heide morgen start, met wel minuten voor Llanez. Ik denk dat Van der Heide het morgen een stuk lastiger krijgt, tegen naar ik verwacht een defensievere ploeg dan Willem II. Tegen Willem II had hij ook minstens 2 assists op zijn naam kunnen hebben (met name die kans van Dewaele...) en een goal kunnen maken namelijk, maar zoveel kansen zullen er tegen Fortuna wellicht niet zijn. Op dat moment denk ik dat Llanez een goede vervanger kan zijn, die denk ik beweeglijk is en een man uit kan spelen, zeker als het wat later in de wedstrijd is omdat er dan ook vermoeidheid zal optreden. In elk geval erg benieuwd naar de wedstrijd morgen en naar (hopelijk) het debuut van deze jongen.
KevindeJ_
Bankzitter
 
Berichten: 41
Geregistreerd op: 29-06-2016 11:05

Re: Ulysses Llanez

Berichtdoor Neymar » 18-09-2020 12:14

Ik zou mooi met van der Heide beginnen, die heeft het op basis van de vorige wedstrijd zeker verdiend.
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Ulysses Llanez

Berichtdoor KevindeJ_ » 18-09-2020 14:36

Llanez nog niet speelgerechtigd morgen, dat maakt de kans nóg iets groter dat van der Heide 'gewoon' in de basis staat morgen.
KevindeJ_
Bankzitter
 
Berichten: 41
Geregistreerd op: 29-06-2016 11:05

Re: Ulysses Llanez

Berichtdoor nickstok » 01-10-2020 13:26

Ulysses Llanez heeft zijn werkvergunning binnen. De vleugelaanvaller zit tegen FC Utrecht op de bank. Johnny Jansen doet zoals verwacht geen wijzigingen in zijn basiselftal.


We kunnen Uly morgen eindelijk gaan zien! Verwacht dat hij normaal gesproken wel speelminuten gaat krijgen als invaller. Heel erg benieuwd hoe hij zich stand houdt.
nickstok
Basisspeler
 
Berichten: 866
Geregistreerd op: 23-04-2014 17:50

Re: Ulysses Llanez

Berichtdoor Superfries1994 » 20-01-2021 17:32

Voor de derde keer op rij niet bij de selectie, nauwelijks een kans gehad toen de vleugels dramatisch speelden (doen ze eigenlijk nog steeds) en praat niet met Jansen. Toch zeer opvallend. Geeft ook aan veel met heimwee te kampen.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Ulysses Llanez

Berichtdoor Satyr » 21-01-2021 12:46

Zijn vader tweet dat hij snel terug wordt verwacht in Wolfsburg
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Ulysses Llanez

Berichtdoor fuotbalgek » 21-01-2021 13:17

Satyr schreef:Zijn vader tweet dat hij snel terug wordt verwacht in Wolfsburg


Met Siem de Jong en Hajal voor op 10, en dus Batista naast VD Heide, Van Bergen en Nygren voor de vleugels heb je er ook niks aan hem hier te houden toch?

Zeker nu alle jeugd stil ligt, kun je als vijfde optie voor de vleugel prima Driouech gebruiken.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Ulysses Llanez

Berichtdoor Superfries1994 » 21-01-2021 13:43

Satyr schreef:Zijn vader tweet dat hij snel terug wordt verwacht in Wolfsburg

Hij twittert dat hij niet kan wachten tot het moment dat Llanez weer terug gaat naar Wolfsburg. Daarna vraagt iemand wanneer dat dan is, waarop zijn vader juni noemt.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Ulysses Llanez

Berichtdoor Jazz » 30-06-2021 15:22

Edit: gaat voor 1 jaar op huurperiode naar SNK Sankt Pölten.
Wat een draak van een verhuurperiode bij ons. 90 minuten gespeeld, verspreid over 5 wedstrijden. Viel totaal buiten de boot.

Gaat nu hoogstwaarschijnlijk naar SNK Sankt Pölten, een club die gedegradeerd is naar het 2de niveau van Oostenrijk.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2472
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden


Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten

cron