Stanislav Shopov

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Stanislav Shopov

Berichtdoor nickstok » 06-10-2020 13:43

sc Heerenveen heeft de achttienjarige Stanislav Shopov aangetrokken. De Friese eredivisionist neemt de talentvolle aanvallende middenvelder over van Botev Plovdiv, uit zijn geboorteland Bulgarije. Shopov tekent in Friesland een contract voor twee seizoenen met een optie voor een derde seizoen.

Technisch manager Gerry Hamstra: "Stanislav staat te boek als een groot talent. Met zijn 18 jaar speelde hij al meer dan twintig wedstrijden op het hoogste niveau in Bulgarije. Met Stanislav hebben we een aanvallende middenvelder in huis gehaald die een volgende stap in zijn carrière maakt en goed in onze filosofie past.’

Shopov is dinsdag niet fysiek aanwezig bij zijn presentatie. In verband met het aantal coronabesmettingen in Bulgarije is de kleurcode van het land momenteel oranje. Dit betekent dat de aanvaller eerst 10 dagen in quarantaine moet voordat hij bij de selectie kan aansluiten.
nickstok
Basisspeler
 
Berichten: 866
Geregistreerd op: 23-04-2014 17:50

Re: Stanislav Shopov

Berichtdoor Jazz » 06-10-2020 14:24

Ik verwacht niet dat hij gelijk in de basis komt. Zal naar mijn verwachting dit seizoen zijn minuten maken voor het onder 21 team.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2472
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Stanislav Shopov

Berichtdoor Goran Popov » 06-10-2020 14:36

Ik ben best enthousiast over deze transfer. Mooie linkspoot, doet me een beetje denken aan Tadic. Volgens mij heeft het beloftenelftal dit type speler nog niet. Nam bij zijn club veel van de spelhervattingen.

Qua positie (10 / hangende buitenspeler?) zie ik op dit moment nog geen ruimte voor hem bij het eerste elftal, maar ik denk wel dat hij daar naartoe kan groeien.

Welkom Stanislav!
Goran Popov
Selectiespeler
 
Berichten: 224
Geregistreerd op: 28-04-2013 17:36

Re: Stanislav Shopov

Berichtdoor Mackan68 » 06-10-2020 16:16

Goran Popov schreef:Ik ben best enthousiast over deze transfer. Mooie linkspoot, doet me een beetje denken aan Tadic. Volgens mij heeft het beloftenelftal dit type speler nog niet. Nam bij zijn club veel van de spelhervattingen.

Qua positie (10 / hangende buitenspeler?) zie ik op dit moment nog geen ruimte voor hem bij het eerste elftal, maar ik denk wel dat hij daar naartoe kan groeien.

Welkom Stanislav!

Zijn Transferwindowpagina schrijft dat hij rechts is. Hij staat in ieder geval niet bekend als een speler die vaak bij goals betrokken is lijkt het. Ik ken hem verder niet en net zoals iedereen krijgt hij een eerlijke kans, maar ik heb nog niet meteen een polonaisegevoel. Beetje hetzelfde als wat ik had toen Espejord hier zijn contract tekende. Hopelijk wordt Stanislav wél een succes.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Stanislav Shopov

Berichtdoor dvrs » 07-10-2020 10:28

Mackan68 schreef:Zijn Transferwindowpagina schrijft dat hij rechts is. Hij staat in ieder geval niet bekend als een speler die vaak bij goals betrokken is lijkt het. Ik ken hem verder niet en net zoals iedereen krijgt hij een eerlijke kans, maar ik heb nog niet meteen een polonaisegevoel. Beetje hetzelfde als wat ik had toen Espejord hier zijn contract tekende. Hopelijk wordt Stanislav wél een succes.


Doet 90% met links in het filmpje wat ik van hem gezien heb.
Hij lijkt best een handige speler met potentie maar heel veel zeggen YouTube-compilaties natuurlijk niet.
dvrs
Bankzitter
 
Berichten: 18
Geregistreerd op: 14-12-2013 17:36

Re: Stanislav Shopov

Berichtdoor Demster » 07-10-2020 23:14

In mijn Football Manager save zit die in 2022 bij Atlético Madrid en is die 55 miljoen waard.
Kan dus niet anders dan dat dit een goudmijn is. :wink:
Demster
Selectiespeler
 
Berichten: 462
Geregistreerd op: 31-05-2015 22:52

Re: Stanislav Shopov

Berichtdoor Satyr » 08-10-2020 09:25

Demster schreef:In mijn Football Manager save zit die in 2022 bij Atlético Madrid en is die 55 miljoen waard.
Kan dus niet anders dan dat dit een goudmijn is. :wink:


Haha, ik had ook al gekeken. Seizoen 2024/25 zit hij bij Atalanta, contract tot 2029, 9,6 miljoen per jaar, transferwaarde 43 miljoen, interesse van alle topclubs.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Stanislav Shopov

Berichtdoor Jazz » 29-03-2022 21:44

Heeft het uiteindelijk niet gebracht, zijn contract zal deze zomer niet verlengd worden...
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2472
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Stanislav Shopov

Berichtdoor Lipton » 03-04-2022 13:11

Hamstra krijgt altijd veel complimenten over zijn werk bij Heerenveen. Maar tussen de goede transfers zitten toch ook wel veel missers.
Shopov is wel echt een leuke speler, wellicht had men hem kunnen verhuren dit seizoen. Hij heeft ook zeker pech gehad met Corona, toen lag de O21/23 competitie stil.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39


Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten

cron