Jeffrey Bruma

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Jeffrey Bruma

Berichtdoor Satyr » 30-01-2023 21:24

Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Jeffrey Bruma

Berichtdoor Neymar » 30-01-2023 21:33

Welkom! Lijkt me prima voor een half jaar.

https://www.youtube.com/watch?v=zkCGThv96Io
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Jeffrey Bruma

Berichtdoor DSCH » 31-01-2023 11:07

Hopelijk kan hij het gemis van van Beek opvangen. Zonder hem staat het toch een stuk minder.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Jeffrey Bruma

Berichtdoor Otsje P » 22-05-2023 09:00

Zo'n ervaren speler en dan als een kleuter verdedigen. De weggegeven penalty is natuurlijk gewoon lachwekkend maar ook de goal van de Jong werd triest verdedigd. Bruma gaat met zijn rug naar de beste kopper van PSV staan. Handje op de schouder en Bruma kan niet meer omhoog komen. Als een jochie wordt hij daar gepiepeld.

In de media jammeren dat het allemaal zo slecht voor hem uitpakt en dat hij er zich meer van had voorgesteld. En dan mag je 2 wedstrijden op rij spelen en dan manifesteer je je op deze wijze. De hele wedstrijd alles op zijn allertraagst uitgevoerd. Elke pass geeft hij trager dan mijn moeder ze zou geven. Wat een slappe hap. Bah.

Wat dat betreft heeft van Ottele duidelijk laten zien waarom hij de voorkeur zou moeten krijgen. Agressief, voor zijn man komend, strak in de passing. Lijkt er veel meer op.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Jeffrey Bruma

Berichtdoor Kaz_SCH » 23-05-2023 10:57

Otsje P schreef:Zo'n ervaren speler en dan als een kleuter verdedigen. De weggegeven penalty is natuurlijk gewoon lachwekkend maar ook de goal van de Jong werd triest verdedigd. Bruma gaat met zijn rug naar de beste kopper van PSV staan. Handje op de schouder en Bruma kan niet meer omhoog komen. Als een jochie wordt hij daar gepiepeld.

In de media jammeren dat het allemaal zo slecht voor hem uitpakt en dat hij er zich meer van had voorgesteld. En dan mag je 2 wedstrijden op rij spelen en dan manifesteer je je op deze wijze. De hele wedstrijd alles op zijn allertraagst uitgevoerd. Elke pass geeft hij trager dan mijn moeder ze zou geven. Wat een slappe hap. Bah.

Wat dat betreft heeft van Ottele duidelijk laten zien waarom hij de voorkeur zou moeten krijgen. Agressief, voor zijn man komend, strak in de passing. Lijkt er veel meer op.


Volledig mee eens, grootste tegenvaller in jaren in ons shirt. Maar ook ik vond het op dat moment een prima tijdelijke oplossing. Al blijft het echt een topploeg-penalty. Zo makkelijk gegeven na eigenlijk gewoon een kamikazeactie van Simons.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Jeffrey Bruma

Berichtdoor Otsje P » 25-05-2023 08:53

Kaz_SCH schreef:Maar ook ik vond het op dat moment een prima tijdelijke oplossing. Al blijft het echt een topploeg-penalty. Zo makkelijk gegeven na eigenlijk gewoon een kamikazeactie van Simons.


Ook ik kon zijn aanstelling prima begrijpen hoor. Over de penalty worden we het niet eens. Bruma laat zich gewoon compleet verrassen en als hij eindelijk aan trappen toe is, is de bal weg en trapt hij Simons vol op de kuit.

Of wij hem ook hadden gekregen in Eindhoven is natuurlijk altijd de vraag maar wat mij betreft gewoon een zuivere strafschop.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01


Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten