Sfeer in ALS!!!!

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor Erwin4ever » 05-04-2014 21:30

Ok, thanks voor info!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor Hinkelpikke » 05-04-2014 21:35

Haha wtf dacht jij dan? Om de allochtone minderheid in Nederland even een steuntje in de rug te geven in deze politiek moeizame tijd? Lol.
Heerenveen till I die!
Avatar gebruiker
Hinkelpikke
Wereldspeler
 
Berichten: 1408
Geregistreerd op: 03-06-2009 16:50

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor abegoal » 05-04-2014 22:00

Volgens mij zijn veel van de afvallers onder de vaste suporters de zogenaamde vroege vertrekkers. Tijdens de westrijd tegen PSV waren er in ons vak weinig mensen die vroegtijdig vertrokken. Gaat de goede kant op!
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor feanryp23 » 05-04-2014 22:18

Maar toch, ze waren er wel weer! Zelfs vlak voor de goal van Finnbogason stormden sommigen alweer naar beneden. Toen ze hoorden dat de bal erin lag, bleven ze nog even staan. Misselijkmakend!

Maar eerlijk is eerlijk, de tribunes bleven na de wedstrijd nog lang vol! Tijdens de ereronde waren nog maar weinig mensen vertrokken. Bij sommige vakken was nog niet eens een rij op de trap! :D
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Avatar gebruiker
feanryp23
Superster
 
Berichten: 1655
Geregistreerd op: 06-09-2013 16:56
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor Appie_M » 10-06-2014 23:26

Op de site van het bedrijf dat de welbekende klappertjes produceert die bij o.a. AZ worden gebruikt (www.nooizer.com/nl/index.html) staat dat ook sc Heerenveen hier in het verleden van gebruik heeft gemaakt. Weet iemand of dit klopt en indien ja, hoelang geleden?
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor Currahee » 11-06-2014 05:29

We hebben ze 1 of 2x gehad met sponsoring print van c1000 er op. Volgens mij bij een wedstrijd tegen psv/ajax/feyenoord of groningen. Ze zijn niet structureel gebruikt.
Avatar gebruiker
Currahee
Superster
 
Berichten: 1721
Geregistreerd op: 23-01-2005 01:17
Woonplaats: Lemmer

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor Superfries88' » 11-06-2014 09:03

C1000 heeft in het seizoen 2007/08 klappers ingezet, en ik kan me ook nog eentje herinneren van Univé. Ging om twee of drie wedstrijden in totaal. Werden toen niet of nauwelijks gebruikt in het stadion. Hoewel, ik heb wel speciale vliegtuigjes en confetti gezien destijds :mrgreen:.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor Erwin4ever » 25-01-2015 14:39

Uiteraard werkt het wedstrijd verloop van gister zeker mee, maar ik ben zeer te spreken over de sfeer gister in het ALS!
Mooi was ook het geroezemoes, van verbazing/ongeloof, dat door het stadion ging toen het 2-0 was geworden.

Wel vind ik het dan weer verrassend ( of misschien eigenlijk wel diep triest ) dat zelfs bij deze wedstrijd heel veel mensen toch 5 à tien minuten voor het einde vertrekken... :cry:
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor Joucke » 25-01-2015 14:43

Erwin4ever schreef:Uiteraard werkt het wedstrijd verloop van gister zeker mee, maar ik ben zeer te spreken over de sfeer gister in het ALS!
Mooi was ook het geroezemoes, van verbazing/ongeloof, dat door het stadion ging toen het 2-0 was geworden.

Wel vind ik het dan weer verrassend ( of misschien eigenlijk wel diep triest ) dat zelfs bij deze wedstrijd heel veel mensen toch 5 à tien minuten voor het einde vertrekken... :cry:

Tja, dat is gewoon inherent aan het verkeersprobleem van Heerenveen. De situering van de parkeerterreinen, in combinatie met alleen kunnen vertrekken via slechts enkele punten (klem tussen snelweg en spoorlijn, dus afhankelijk van opritten en overwegen) zorgt ervoor dat als je niet op tijd vertrekt, je in de file staat. En het was koud, dus ik kan het me wel voorstellen. Ik sta er niet achter, maar ik snap het wel. Zelf natuurlijk wel de ereronde van de spelers afgewacht, zoals (vrijwel) altijd. Enige keer dat ik dat niet heb gedaan was denk ik na het verlies tegen Heracles.
Joucke
Wereldspeler
 
Berichten: 1136
Geregistreerd op: 21-04-2014 18:41
Woonplaats: Vught

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor feanryp23 » 26-01-2015 13:53

Wat maakt het uit of je op een zaterdagavond om half twaalf of kwart voor twaalf thuiskomt? Ik ga altijd na de ereronde naar de auto en dan ben ik ongeveer 30 seconden kwijt aan files. Het vervelendste vind ik nog dat als er in de laatste minuut nog wat gebeurt, dat deze mensen dan op de trap blijven staan en het zicht van anderen ontnemen. Loop dan ook door. Andersom wil je ook niet dat de spelers meteen na de wedstrijd naar binnen lopen zonder een rondje te maken, toch?

Ik vond de sfeer overigens wel uitstekend, en dat had natuurlijk alles te maken met het vertoonde spel dat voor veel verbazing zorgde. Als we volgende week ook tegen Dordrecht (toch een 'kleintje') drie punten kunnen pakken, dan gaat het echt de goede kant op, en zie ik de rest van het seizoen met vertrouwen tegemoet! :stan:
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Avatar gebruiker
feanryp23
Superster
 
Berichten: 1655
Geregistreerd op: 06-09-2013 16:56
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor Lenstra » 05-02-2015 19:02

Topsfeer gisteravond. Het leek wel alsof andere tribunes ook goed meededen.
Lenstra
Selectiespeler
 
Berichten: 430
Geregistreerd op: 05-11-2011 16:40

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor Appie_M » 05-02-2015 19:04

Lenstra schreef:Topsfeer gisteravond. Het leek wel alsof andere tribunes ook goed meededen.


Ik had kunnen zweren dat ik op een gegeven moment een aantal man op zuid mee zag doen met de Tiki Tiki Tamba. Sfeertje was inderdaad prima!
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor Frisian Viking » 05-02-2015 20:39

Helpt altijd als de scheids fluit als een dweil. Daar worden Friezen een stuk opgefokter van merk ik altijd.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor Joucke » 06-02-2015 10:14

Lenstra schreef:Topsfeer gisteravond. Het leek wel alsof andere tribunes ook goed meededen.

Klopt, was erg leuk op Zuid :)

Je moet ook wel, in de buurt van het uitvak, wanneer ze daar zingen dat wij stiller zijn dan dkv :p
Joucke
Wereldspeler
 
Berichten: 1136
Geregistreerd op: 21-04-2014 18:41
Woonplaats: Vught

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor Erwin4ever » 01-11-2015 17:54

Yessssssssssssssssss, top sfeertje vandaag!!!!! Passend bij een derby!!!
Eigenlijk niet een minuut stil geweest in stadion!!!

Elke thuiswedstrijd dit sfeertje a.u.b.!!!!!!!!!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor Heerenveen rules » 01-11-2015 19:05

Dit was zoals het hoort! We hebben ons van de goede kant laten zien. Kijk nu de wedstrijd op FOX. Sfeer komt goed door. DKV niet gehoord. Mooie sfeer actie!
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor Trevorp » 01-11-2015 19:21

Deze sfeer, zo'n wedstrijd, gemotiveerde spelers, daar heb je toch een seizoenskaart voor.
Genoten van deze pot. Maakt toch wel weer een hoop goed moet ik zeggen.
Avatar gebruiker
Trevorp
Selectiespeler
 
Berichten: 254
Geregistreerd op: 30-10-2015 09:22

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor xander » 01-11-2015 22:20

En sa ist mar krekt!
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor Superfries1994 » 01-11-2015 22:38

Prima hersteld van donderdag, dat was niks, maar dit was uitstekend! Niet te veel anti Cambuur gehoord, maar vooral veel Heerenveen. Ik heb gesprongen in 12 om het leven. Lekker gedaan, dit doorzetten!
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor Erwin4ever » 20-12-2015 17:53

Tot de 0-3 werd er in ieder geval vanuit Noord getracht om het team te steunen en aan het voetballen te krijgen.
Jammer dat het zo weinig geholpen heeft!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor BakCristian » 31-05-2019 11:46

Ik weet niet goed waar ik het moet plaatsen, maar zou Heerenveen bij het 100 jarige bestaan een benefiet wedstrijd doen met alle gestopte spelers?

Ik zou het wel leuk vinden om van Nistelrooij, Alves, talan, hansson etc nog een keer op het veld te zien in ons shirt.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery
BakCristian
Selectiespeler
 
Berichten: 370
Geregistreerd op: 14-05-2008 22:35
Woonplaats: Eksmoardersyl

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor Surhuisterveen » 02-06-2019 11:26

Mooi idee Bak. Zou prachtig zijn om de oude vedettes weer eens in actie te zien.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor Mackan68 » 02-06-2019 11:35

BakCristian schreef:Ik weet niet goed waar ik het moet plaatsen, maar zou Heerenveen bij het 100 jarige bestaan een benefiet wedstrijd doen met alle gestopte spelers?

Ik zou het wel leuk vinden om van Nistelrooij, Alves, talan, hansson etc nog een keer op het veld te zien in ons shirt.

Tegen het 1e elftal van komend seizoen.... Leuk idee!
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor Thinkman » 02-06-2019 12:38

Mackan68 schreef:Tegen het 1e elftal van komend seizoen.... Leuk idee!


Prima idee, jammer dat jij dat dan zult moeten missen door je boycot van de thuiswedstrijden van sc Heerenveen. :twisted:
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor Trevorp » 03-06-2019 07:08

BakCristian schreef:Ik zou het wel leuk vinden om van Nistelrooij, Alves, talan, hansson etc nog een keer op het veld te zien in ons shirt.


5-1 voor de veteranen schat ik
Avatar gebruiker
Trevorp
Selectiespeler
 
Berichten: 254
Geregistreerd op: 30-10-2015 09:22

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor Mackan68 » 04-06-2019 00:09

Thinkman schreef:
Prima idee, jammer dat jij dat dan zult moeten missen door je boycot van de thuiswedstrijden van sc Heerenveen. :twisted:

Er zijn ergere dingen, dus als je nog eens wat te binnen schiet..... :lol: Een seizoenkaart is overigens altijd nog een optie. Maar ik zie het niet zitten dat Cees hier dusdanige successen gaat behalen dat hij die 6-0 achterstand zomaar even inhaalt. De club snakt naar iets positiefs. En vele supporters ook. Nieuwe hoofdsponsor. Een (veel) riantere deal dan die met Groenleven. Dat moest volgens Cees een makkie zijn om dat te realiseren. Een heel behoorlijk aantal nieuwe spelers. Ontwikkelingen v.w.b Skoatterwâld. Er is nog genoeg af te vinken. Oh, er schijnt trouwens iets te zijn met het afkopen van een leasecontract. Iets met een dikke A6. Daarvoor komt er een nog dikkere bak. 3 Keer raden voor wie. Zegt de naam Veenstra je nog iets? Die jende de supporters in ieder geval pas op 't laatst met een foto van een hele vette auto.... De stand is inmiddels 7-0. Succes Cees!!
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor KSI » 04-06-2019 14:48

Dus op basis van een gerucht zet je meteen CR van 6-0 op 7-0?
Wel een beetje heel makkelijk, zullen we eerst eens afwachten als het waar is.

En heeft CR geen punt gekregen dat het vrouwenvoetbal in heerenveen is blijven bestaan?
Heeft CR natuurlijk niet in zijn eentje gedaan, maar de 6-0 achterstaand heeft hij ook niet allemaal alleen gedaan.
KSI
Selectiespeler
 
Berichten: 210
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:23

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor Mackan68 » 04-06-2019 22:56

KSI schreef:Dus op basis van een gerucht zet je meteen CR van 6-0 op 7-0?
Wel een beetje heel makkelijk, zullen we eerst eens afwachten als het waar is.

En heeft CR geen punt gekregen dat het vrouwenvoetbal in heerenveen is blijven bestaan?
Heeft CR natuurlijk niet in zijn eentje gedaan, maar de 6-0 achterstaand heeft hij ook niet allemaal alleen gedaan.

Je hebt op zich wel gelijk. Eigenlijk is alles door anderen gedaan. Het stukje vrouwenvoetbal, volgens mij heeft hij redelijk snel gezegd dat dat gebeurd was. En volgens mij zijn het vooral andere partijen geweest die de moed niet opgegeven zijn. Voor de dikke leasebak krijg jij je VAR moment. Als het klopt is dat natuurlijk van de zotte als je een week daarvoor hebt beweerd dat er bezuinigd kon worden op het wagenpark. Dan stroken je woorden niet met je daden.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor Superfries1994 » 05-06-2019 00:05

Mackan68 schreef:Je hebt op zich wel gelijk. Eigenlijk is alles door anderen gedaan. Het stukje vrouwenvoetbal, volgens mij heeft hij redelijk snel gezegd dat dat gebeurd was. En volgens mij zijn het vooral andere partijen geweest die de moed niet opgegeven zijn. Voor de dikke leasebak krijg jij je VAR moment. Als het klopt is dat natuurlijk van de zotte als je een week daarvoor hebt beweerd dat er bezuinigd kon worden op het wagenpark. Dan stroken je woorden niet met je daden.

Hij heeft laten weten de bijdrage van sc Heerenveen te verdubbelen om het vrouwen voetbal te behouden, maar dat was op dat moment niet genoeg. Uiteindelijk is het toch gelukt. Ik weet niet welke woorden over het bezuinigen op het wagenpark je bedoelt, wel de woorden dat er sowieso bezuinigd moet worden. Daar zou inderdaad een nieuw leasecontract niet bij passen, echter wat weet jij van wat de redenen hiervoor zijn? Misschien hebben ze wel een goede reden dit te doen. Dit geroddel is ook nog door geen enkel medium opgepakt trouwens. Daarbij, als het tekort over een half jaar nog steeds 6 miljoen is, heeft Roozemond opzichtig gefaald en duurt het niet lang voordat hij ook weer weg is. Dat geldt ook als hij geen hoofdsponsor weet te strikken. We zullen het over niet al te lange tijd weten. Mocht hem dit allemaal wel lukken, dan kun je er overigens ook niet omheen dat hij wel degelijk goede zaken doet.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor Mackan68 » 05-06-2019 19:58

Superfries1994 schreef:Hij heeft laten weten de bijdrage van sc Heerenveen te verdubbelen om het vrouwen voetbal te behouden, maar dat was op dat moment niet genoeg. Uiteindelijk is het toch gelukt. Ik weet niet welke woorden over het bezuinigen op het wagenpark je bedoelt, wel de woorden dat er sowieso bezuinigd moet worden. Daar zou inderdaad een nieuw leasecontract niet bij passen, echter wat weet jij van wat de redenen hiervoor zijn? Misschien hebben ze wel een goede reden dit te doen. Dit geroddel is ook nog door geen enkel medium opgepakt trouwens. Daarbij, als het tekort over een half jaar nog steeds 6 miljoen is, heeft Roozemond opzichtig gefaald en duurt het niet lang voordat hij ook weer weg is. Dat geldt ook als hij geen hoofdsponsor weet te strikken. We zullen het over niet al te lange tijd weten. Mocht hem dit allemaal wel lukken, dan kun je er overigens ook niet omheen dat hij wel degelijk goede zaken doet.

Hij heeft gezegd dat er op het wagenpark eventueel wel wat te bezuinigen viel. Een nieuw (goedkoper) leascontract zou daar prima bij kunnen passen. Maar een contract 'fuortskiete' wat betreft de A6 van de vorige directeur ten gunste van een Q7 (volgens de voorlopige geruchten) lijkt mij geen bezuiniging. Ik denk trouwens ook niet dat CR het journaille hierover vrolijk te woord zou staan. Iets met beeldvorming. De positieve ontwikkelingen wacht ik in spanning af.... Ik hoop daar echt op, want dat zou vooralsnog de enige reden zijn om alsnog weer een seizoenkaart te nemen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

VorigeVolgende

Keer terug naar Sfeer & supporters

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten