Moderators: Beheerders, Fanmasters
Sfeer schreef:Nu al diverse berichten van betrouwbare bronnen dat er heel veel Feyenoorders op de tribune komen te zitten. En dit zijn niet 'pet en sjaal' fans maar een ander slag volk.
Dat terwijl Heerenveen nu extra maatregelen heeft getroffen bij de kaartverkoop.
Joucke schreef:Hoe komen ze dan om die maatregelen heen, weet je dat ook?
Demster schreef:Viel me vorig seizoen ook al op maar die scoreborden kunnen echt niet. Constant flikkerend beeld, ziet er ontzettend armoedig uit.
Feanfan 1 schreef:Het schijnt dat mensen van Heerenveen hier mee lezen.
Volgens een vrouwelijke fan is er een kraan die lekt bij de damestoiletten onder vak 27/28. Dat was eind vorig seizoen ook al en nu dus nog steeds. Misschien dat dit gerepareerd kan worden...
Bubbe schreef:Benieuwd of er nog veranderingen zijn op vlak van catering (behalve prijswijzigingen). Bij PEC hadden ze een prima systeem met een pasje wat je kunt opladen en waarmee je contactloos kan betalen. 10x beter dan het gekloot met muntjes waarbij je ook nog altijd contant op zak moet hebben, hoe 2009 wil je het hebben.
Sfeer schreef:Aangezien ik normaal gesproken na een wedstrijd tegen Ajax of Feyenoord hier klaag over uitfans op de tribune, vind ik het ook terecht om een compliment te geven.
De stewards hebben vandaag uitstekend werk geleverd. Iedereen kon normaal op zijn eigen plek zitten en de raddraaiers op Oost werden er direct uitgegooid. Snel en kordaat optreden door de club. Het ging uitstekend door elkaar.
Sfeer schreef:Aangezien ik normaal gesproken na een wedstrijd tegen Ajax of Feyenoord hier klaag over uitfans op de tribune, vind ik het ook terecht om een compliment te geven.
De stewards hebben vandaag uitstekend werk geleverd. Iedereen kon normaal op zijn eigen plek zitten en de raddraaiers op Oost werden er direct uitgegooid. Snel en kordaat optreden door de club. Het ging uitstekend door elkaar.
Kaz_SCH schreef:Over het volkslied afgelopen zondag: Iris Kroes kan prachtig zingen, maar ze zong het volkslied zo bizar traag dat het de hele tijd niet synchroon liep met het publiek.
Kaz_SCH schreef:Over het volkslied afgelopen zondag: Iris Kroes kan prachtig zingen, maar ze zong het volkslied zo bizar traag dat het de hele tijd niet synchroon liep met het publiek.
anorak schreef:Afgelopen zondag was op noord een klein gedeelte van de tribune afgesloten rondom het uitvak .
Huh? Het uitvak is op Zuid/Oost...
anorak schreef:Afgelopen zondag was op noord een klein gedeelte van de tribune afgesloten rondom het uitvak .
Laat dat nu net het gedeelte zijn waar "jonge" supporters een spandoek op kunnen/mogen hangen.
Het overige deel van de noord tribune hangt vol met doeken van supporters vereniging feanfan .
Het is geen ramp maar met risico wedstrijden is er ook geen alternatief ....tot afgelopen zondag is het nooit een probleem geweest. Zondag mocht onze zoon absoluut niet onder het rood/witte lint door om zijn vlag en spandoek op te hangen.
Keer terug naar Sfeer & supporters
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten