Feanfan 1 schreef:Dit dus:
https://www.omropfryslan.nl/nijs/932902 ... -willem-ii
Mis ik iets? Ik zie niks van een loszittend element.
Moderators: Beheerders, Fanmasters
Feanfan 1 schreef:Dit dus:
https://www.omropfryslan.nl/nijs/932902 ... -willem-ii
Feanfan 1 schreef:In dat filmpje is het al gebeurd. Als je de samenvatting ziet hoor je in de 65e minuut ook een knal. Dan krijgt Heerenveen een corner en zie je Van Rhijn ook naar die hoek kijken
Jazz schreef:Is het element al weggehaald als het filmpje begint? Ik zie het ook niet op de grond liggen.
Kaz_SCH schreef:Heb ik niks van meegekregen, klinkt wel hefitg zeg. Hoop dat dat serieus opgepakt wordt!![]()
Ander puntje wat tussen ergernis, woede en opluchting in zit: Op een gegeven moment werd ergens in NN tóch 'Alle herten moeten dood' ingezet. Als je de afgelopen week onder een steen geleefd hebt, heb je alsnog een uur naar een spandoek met "Rust in vrede Chris" staan kijken. Wát een dieptriest niveau van een (klein) groepje. De opluchting zit hem in het feit dat er na de 1e keer wel direct ingegrepen werd/onderling sociale controle was.
Kaz_SCH schreef:Ik heb me alleen kwaad gemaakt om het feit dat een aantal blijkbaar zo weinig fatsoen, respect of hersenen heeft dat zelfs in de week waarin Chris de Wagt overlijdt, die duidelijk een band heeft met beide Friese clubs, een liedje wordt gezongen dat alle herten dood moeten.
Muck schreef:
Dat heeft met IQ te maken. Die is bij sommige mensen te laag.
Ik ben ervan overtuigd dat sommigen van hun tijdens de penaltyreeks in hun broek hebben gescheten.
Niet omdat het zo spannend was, maar meer omdat ze na een reguliere wedstrijd allang thuis zijn, zodat ze thuis naar de wc kunnen. Daar komt het spreekwoord 'te dom om te poepen' ook vandaan.
Kaz_SCH schreef:Over knokken en of het wel of niet stoere jongens zijn heb ik het niet, alle respect voor de jongens onderin die sfeer maken. Ik heb me alleen kwaad gemaakt om het feit dat een aantal blijkbaar zo weinig fatsoen, respect of hersenen heeft dat zelfs in de week waarin Chris de Wagt overlijdt, die duidelijk een band heeft met beide Friese clubs, een liedje wordt gezongen dat alle herten dood moeten.
Sfeer schreef:Ik hoef weinig woorden vuil te maken lijkt mij. Kijk even na afloop van de wedstrijd hoe fijn het allemaal is.
Aangescherpte veiligheidsmaatregelen
Ondanks al deze maatregelen heeft een groot aantal Feyenoordsupporters toch kaarten weten te bemachtigen voor de thuisvakken. Om die reden is besloten dat bij de volgende keer dat Feyenoord op bezoek komt alleen seizoenkaarthouders van sc Heerenveen en uitsupporters in het voor hen bestemde uitvak welkom zijn. sc Heerenveen hecht daarbij meer waarde aan veiligheid en sfeer dan het financiële belang in de vorm van het verkoop van kaarten.
Door de ongeregeldheden en provocaties heeft niet iedere supporter van sc Heerenveen zich tijdens het duel met Feyenoord thuis gevoeld in het eigen Abe Lenstra stadion. Dit is voor de club onacceptabel en de reden dat bij dergelijke duels de veiligheidsmaatregelen worden aangescherpt. sc Heerenveen gaat hierover binnenkort met vertegenwoordigers van politie, Openbaar Ministerie en lokale overheid om tafel.
Feanfan 1 schreef:Veel woorden, maar geen daden. Ze komen toch wel binnen.
Uitsupporters, en dan bedoel ik met name Feyenoord en ajax, die een sjaal, muts of shirt aan hebben direct bij de ingang weigeren en dat ook duidelijk te maken bij de club 3 weken van tevoren, en dan ook echt duidelijk aangeven.
Maar dan zullen ze wel weer als reden hebben dat ze het centrum in gaan en daar alles zullen slopen
pes5 schreef:Je moet hier als ossh ook mee aan de slag. Het gebeurt geel vaak dat het misgaat op de hoofdtribune. Eerder al tegen Cambuur, Groningen, Ajax en nu Feyenoord.
Demster schreef:Een ergenis is het niet echt en het is vast vloeken in de kerk, maar... ik heb toch steeds meer mijn bedenkingen bij Jouke als stadionspeaker. Dat je moeite hebt met namen als Giakoumakis kan ik me 100% voorstellen. Echter werden vandaag rond de 80% van de namen verkeerd uitgesproken, waaronder de namen van onze eigen spelers met als toppunt die van Akujobi. Heeft toch iets heel amateuristisch in zich...
Kortgezegd ben ik een veel grotere fan van Andries.
igo schreef:Andries zit er anders ook vaak genoeg naast, die bleef tegen Willem II maar volhouden dat het zo mooi was dat er ook supporters van Willem II in het uitvak zaten.
Keer terug naar Sfeer & supporters
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten