Moderators: Beheerders, Fanmasters
Kaz_SCH schreef:Over knokken en of het wel of niet stoere jongens zijn heb ik het niet, alle respect voor de jongens onderin die sfeer maken. Ik heb me alleen kwaad gemaakt om het feit dat een aantal blijkbaar zo weinig fatsoen, respect of hersenen heeft dat zelfs in de week waarin Chris de Wagt overlijdt, die duidelijk een band heeft met beide Friese clubs, een liedje wordt gezongen dat alle herten dood moeten.
Sfeer schreef:Ik hoef weinig woorden vuil te maken lijkt mij. Kijk even na afloop van de wedstrijd hoe fijn het allemaal is.
Aangescherpte veiligheidsmaatregelen
Ondanks al deze maatregelen heeft een groot aantal Feyenoordsupporters toch kaarten weten te bemachtigen voor de thuisvakken. Om die reden is besloten dat bij de volgende keer dat Feyenoord op bezoek komt alleen seizoenkaarthouders van sc Heerenveen en uitsupporters in het voor hen bestemde uitvak welkom zijn. sc Heerenveen hecht daarbij meer waarde aan veiligheid en sfeer dan het financiële belang in de vorm van het verkoop van kaarten.
Door de ongeregeldheden en provocaties heeft niet iedere supporter van sc Heerenveen zich tijdens het duel met Feyenoord thuis gevoeld in het eigen Abe Lenstra stadion. Dit is voor de club onacceptabel en de reden dat bij dergelijke duels de veiligheidsmaatregelen worden aangescherpt. sc Heerenveen gaat hierover binnenkort met vertegenwoordigers van politie, Openbaar Ministerie en lokale overheid om tafel.
Feanfan 1 schreef:Veel woorden, maar geen daden. Ze komen toch wel binnen.
Uitsupporters, en dan bedoel ik met name Feyenoord en ajax, die een sjaal, muts of shirt aan hebben direct bij de ingang weigeren en dat ook duidelijk te maken bij de club 3 weken van tevoren, en dan ook echt duidelijk aangeven.
Maar dan zullen ze wel weer als reden hebben dat ze het centrum in gaan en daar alles zullen slopen
pes5 schreef:Je moet hier als ossh ook mee aan de slag. Het gebeurt geel vaak dat het misgaat op de hoofdtribune. Eerder al tegen Cambuur, Groningen, Ajax en nu Feyenoord.
Bubbe schreef:Begrijp ik goed dat er nu eindelijk contactloos betaald kan worden in het Abe Lenstra Stadion?
Zou een hele verbetering zijn! (bron)
Demster schreef:Een ergenis is het niet echt en het is vast vloeken in de kerk, maar... ik heb toch steeds meer mijn bedenkingen bij Jouke als stadionspeaker. Dat je moeite hebt met namen als Giakoumakis kan ik me 100% voorstellen. Echter werden vandaag rond de 80% van de namen verkeerd uitgesproken, waaronder de namen van onze eigen spelers met als toppunt die van Akujobi. Heeft toch iets heel amateuristisch in zich...
Kortgezegd ben ik een veel grotere fan van Andries.
igo schreef:Andries zit er anders ook vaak genoeg naast, die bleef tegen Willem II maar volhouden dat het zo mooi was dat er ook supporters van Willem II in het uitvak zaten.
Kaz_SCH schreef:Denk dat je rustig kunt stellen dat er gister 'iets' meer mensen in het stavak stonden dan er officieel in passen. Dat is nog tot daar aan toe, want het is des te meer reden om het vak zo snel mogelijk uit te breiden! Wat wel ontzettend smerig en ergerlijk is, is dat je door de drukte bijna niet meer naar beneden komt zonder de halve wedstrijd te missen, en men bij hoge nood dan maar in de lege bierbekers begint te pissen.
Kaz_SCH schreef:Denk dat je rustig kunt stellen dat er gister 'iets' meer mensen in het stavak stonden dan er officieel in passen. Dat is nog tot daar aan toe, want het is des te meer reden om het vak zo snel mogelijk uit te breiden! Wat wel ontzettend smerig en ergerlijk is, is dat je door de drukte bijna niet meer naar beneden komt zonder de halve wedstrijd te missen, en men bij hoge nood dan maar in de lege bierbekers begint te pissen.
hhage schreef:Op zuid een staantribune creëren, dan hoef je niet zoveel seizoenkaarthouders te verhuizen, en het is sfeer verhogend, achter beide doelen een stavak
Feanfan 1 schreef:Ik heb een seizoenkaart op zuid en wil daar ook niet weg. Als ik wil staan en en meezingen had ik wel een seizoenkaart in vak 10,11, 13 of 14 genomen
En een sfeervak vlak naast het uitvak lijkt me ook niet verstandig. Dan wordt het een vuurwerkgevecht heen en weer
Keer terug naar Sfeer & supporters
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast