Uitblinkers klassement

› alles over dit forum (en de Fansite)

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Raider
Basisspeler
Berichten: 885
Lid geworden op: 06-12-2002 22:59
Locatie: Damwoude

Uitblinkers klassement

Bericht door Raider »

Zo nu een dan geef ik de spelers cijfers in het uitblinkers klassement. Wat mij op viel is dat Boy Waterman bovenaan staat. Het kan volgens mij toch niet zo zijn dat hij dit klassement gaat winnen. Ik gun hem het beste,maar als je 1 wedstrijd hebt meegedaan en sommige spelers een heel seizoen is er toch iets mis.
MJP
Nieuw talent
Berichten: 138
Lid geworden op: 07-08-2003 13:30

Bericht door MJP »

Ik weet niet of je van een winnaar kan spreken en wat de regels zijn. Ik stem na elke door mij bezochte wedstrijd en doe dat eerlijk. Sommigen anderen doen dat misschien niet zo. Boy speelde zeker aardig tegen Ajax. Maar misschien hoeft hij dit seizoen verder niet meer aan de bak. Dan eindigt hij wel bovenaan.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Simpel op te lossen door een minimum aantal te spelen wedstrijden per seizoen in te stellen. Bij de VI moet je bijvoorbeeld 2/3 van het aantal wedstrijden van je club gespeeld hebben.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Ik denk wel dat Waterman dit seizoen nog zal spelen, als hij volgend jaar 1ste keeper moet worden dan moet hij wel spelen..
Het is wel zo eerlijk dat waterman niet dat klassement wint als hij maar 1 wedstrijd speelt..
Gebruikersavatar
Vincent
Fanmaster
Berichten: 637
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Vincent »

Ik zag het gisteren toevallig ook. Eén wedstrijd is inderdaad te weinig, en als ik er verder over nadenk lijkt me bijvoorbeeld de helft van alle wedstrijden ook nog niet genoeg voor de titel Uitblinker van het Jaar. Dat zou dus ook pech zijn voor Hakansson. Maar Väyrynen lijkt me dan ook wel weer een geschikte winnaar..
Plaats reactie