Wie-o-wie is wie?

› alles over dit forum (en de Fansite)

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Wie-o-wie is wie?

Berichtdoor Superfries1996 » 07-10-2013 19:39

feanryp23 schreef:• Je leeftijd
Volgens mij een van de jongere garde die besmet is met het Feanvirus, ik ben 17 jaren jong! 8)

• Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding
Het eerste stukje "fean" spreekt voor zich, "ryp" omvat de laatste drie letters van mijn woonplaats (Dronryp) en "23" is het nummer van het vaak waar ik een zetel huur. :wink:
De afbeelding ontbreekt nog, maar het wordt wel eens tijd om eentje te zoeken/maken. :lol:

• Hoelang je al actief bent op dit forum
Met dit account pas sinds september 2013, maar daarvoor al enkele jaren onder een andere naam.

• Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen
Ik werd als klein mannetje al door mijn vader meegenomen naar het (nieuwe) stadion, dat ik eigenlijk alleen bewust heb meegemaakt na de uitbreiding in 2004. Het kleine, pittoreske stadion heb ik wel bezocht, maar daar weet ik eigenlijk niks meer van. Jammer genoeg kan ik mij de eerste wedstrijd dan ook niet meer herinneren. Naarmate ik ouder werd, mocht ik steeds vaker mee, en is het Feanvirus eigenlijk blijven hangen.

• Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan
Als absoluut hoogtepunt moet ik de bekerfinale in 2009 noemen, maar de wedstrijd van gisteren was toch ook mijn eerste echte Friese derby. Er zijn genoeg memorabele momenten te noemen, zoals de 9-0 tegen Heracles, de 2-0 tegen Feyenoord van vorig seizoen (qua sfeer), maar ook Europese wedstrijden tegen o.a. AC Milan, S.C. Braga (vrije trap Sibon!) en natuurlijk het spektakel tegen Levski Sofia. Ik begin er nu alweer van te genieten! :wink:

• Vul het lijstje aan naar wens...
De Twitteraars onder ons kunnen mij vinden via @FeanMathys


Je hoeft je echt niet twee keer voor te stellen hoor.
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Wie-o-wie is wie?

Berichtdoor Appie_M » 07-10-2013 21:06

Superfries1996 schreef:Je hoeft je echt niet twee keer voor te stellen hoor.


Hij kan het beter een keertje teveel doen dan niet toch? :wink:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Wie-o-wie is wie?

Berichtdoor feanryp23 » 09-10-2013 16:29

Had die andere verwijderd onder mijn eigen naam en niet gekopieerd.. Dom van mij dus, dan nog maar een keer! :wink:
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Avatar gebruiker
feanryp23
Superster
 
Berichten: 1655
Geregistreerd op: 06-09-2013 16:56
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Wie-o-wie is wie?

Berichtdoor Superfries1996 » 09-10-2013 18:30

feanryp23 schreef:Had die andere verwijderd onder mijn eigen naam en niet gekopieerd.. Dom van mij dus, dan nog maar een keer! :wink:


Het maakt mij verder niet uit hoor :wink:

Alleen krijg ik soms een beetje het idee dat je op zoek bent naar reactie's op je post(s), ik kan het mis hebben natuurlijk.
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Wie-o-wie is wie?

Berichtdoor feanryp23 » 09-10-2013 20:09

Oh, dat is echt niet mijn bedoeling hoor! Ik heb meer het gevoel dat ik moreel verplicht ben om iets over mezelf te vertellen voordat ik het hele forum besmeur met mijn berichten. :wink:
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Avatar gebruiker
feanryp23
Superster
 
Berichten: 1655
Geregistreerd op: 06-09-2013 16:56
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Wie-o-wie is wie?

Berichtdoor Superfries1996 » 14-10-2013 09:35

feanryp23 schreef:Oh, dat is echt niet mijn bedoeling hoor! Ik heb meer het gevoel dat ik moreel verplicht ben om iets over mezelf te vertellen voordat ik het hele forum besmeur met mijn berichten. :wink:


Ha. :lol: Zal ik dat ook maar eens één keer doen ;)
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Wie-o-wie is wie?

Berichtdoor Hakim Z » 09-12-2013 22:43

• Je leeftijd
21
• Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding
Hakim is toch wel mijn favoriet atm.
• Hoelang je al actief bent op dit forum
Zit hier denk ik al een jaartje te lurken en nu toch maar eens een account gemaakt
• Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen
Mijn vader regelde altijd muziek bij de open-dagen en zo doende kregen we soms kaartjes voor jong-Heerenveen. Waar we dan af en toe heen gingen. Rond mijn 15e begon ik het wat te volgen mede doordat er een aantal mensen in mijn vriendenkring al groot fan waren.
De eerste wedstrijd die ik bezocht in het ALS kon niet beter kreeg meteen de grote Alves show voor mijn kiezen haha.
Met het WK in Afrika zat ik thuis met een gebroken voet en toen heb ik echt alle wedstrijden zitten kijken. Pas toen ben ik echt een voetbal liefhebber geworden. En ging ik af en toe mee naar SCH als er iemand niet kon. Voetbal kijken, zingen, schreeuwen, juichen, zeuren en zeiken bij verlies en dat allemaal met elkaar. Geweldig dat gevoel!
Nu bijna 2 jaar in het bezit van een seizoenskaart en die zal tot mijn dood keer op keer verlengt worden.
• Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan
DKV thuis! Wat een geweldige dag was dat zeg!
Hakim Z
Bankzitter
 
Berichten: 6
Geregistreerd op: 09-12-2013 21:08

Re: Wie-o-wie is wie?

Berichtdoor Wiebo » 29-01-2014 23:44

Ik heb mijzelf ook nog niet voorgesteld, sinds kort ben ik pas ''actief'' op het forum, dit ondanks dat ik mij al lang gelden ooit heb aangemeld voor dit forum (begin 2011). Toch ben ik al jaren supporter van Heerenveen.

• Je leeftijd
20 jaar oud
• Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding
Vroeger werd ik altijd Wiebo genoemd door vrienden met voetballen, vandaar.
Een afbeelding ontbreekt nog en zal als ik een gepaste vindt plaatsen.
• Hoelang je al actief bent op dit forum
Sinds kort ben ik eigenlijk actief op het forum, vind het leuk om reactie's en dergelijke van medesupporters te lezen. Voorheen probeerde ik dat via Twitter.
• Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen
Rond het jaar 2000 ben ik voor het eerst naar Heerenveen en voor het eerst naar een stadion en voetbalwedstrijd geweest met mijn vader, hij werkte destijds bij Univé de huidige en toenmalig sponsor. Heerenveen speelde tegen Groningen en won met 2-0 (2x Jesper Hakanson) ik zat in de skybox (Lurling was geschorst en zat bij ons) en was een jaar of 6 volgens mij. Sindsdien is het alleen maar meer gaan leven. Heerenveen is inmiddels de enige club waarvan ik bal als er punten verloren worden, voor de rest maakt mij vrijwel niet uit wie er van wie wint.
• Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan
Als hoogtepunt voor mijzelf vond ik dat ik met de spelers mee het veld op mocht in de thuis wedstrijd tegen Den Bosch destijds. De wedstrijd tegen Ac Milan in de europaleage, het winnen van de KNVB-beker natuurlijk en de gewonnen derby eerder dit jaar zijn denk ik wel de hoogtepunten.
• Vul het lijstje aan naar wens...
Seizoenkaarthouder vak 23, bezoek af en toe een uitwedstrijd, afkomstig uit Winsum (boven Groningen), student accountancy, lees graag, voetbal in de zaal, en hou van zwemmen, fietsen en hardlopen en train voor Triatlons!
Supporter ben je voor het leven in goede en in slechte tijden!
Wiebo
Bankzitter
 
Berichten: 23
Geregistreerd op: 19-02-2011 14:34

Re: Wie-o-wie is wie?

Berichtdoor Jazz » 21-06-2015 13:47

• Je leeftijd
22
• Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding
Voornaam is Jasper, vrienden noemen me soms Jas. Ik gebruik Jazz als username omdat ik fan ben van Jazzmuziek en Jazz staat leuker dan Jas :)
• Hoelang je al actief bent op dit forum
2 jaar bijna tweedagelijks het forum bezoeken. Sinds een week of 2 een account aangemaakt
• Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen
Mijn opa heeft 2 seizoenskaarten kunnen krijgen waar mijn opa en oma heen gingen. Mijn familie en ik gingen ongeveer 2 keer per maand naar Heerenveen toe om ze te bezoeken. Van zelfsprekend mocht ik ook mee naar de wedstrijden ipv mijn oma. Uiteindelijk word je zelf fan!
• Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan
22 april 2005: 7-1 tegen RBC. Huntelaar die 4 keer scoorde. RBC fans begonnen na 5-0 de wave te doen. Gevolg dat het hele stadion aan zijn dak ging. Geweldige ambiance en wedstrijd
6 november 2005: Een van de mooiste goals die ik heb gezien van dichtbij bekeken: Paul Bosvelt's goal tegen FC Groningen vanaf 45 meter. Prachtig!
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Wie-o-wie is wie?

Berichtdoor CompleetHeerenveen » 25-10-2015 14:14

Je leeftijd
16
• waarom van je nickname/afbeelding
Ehm, ik ben gewoon 100% voor SCH :)
• Hoelang je al actief bent op dit forum
Net
• Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen
Al op jonge leeftijd, op me 5'de ging ik al met me opa naar de eerste wedstrijd, wat een supporter was mijn opa zeg, nog steeds, maar dan van daarboven. Vak 19 de beste :/
• Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan
Toen ik voor het eerst naar een wedstrijd mocht, wat een beleving was dat :)
CompleetHeerenveen
Bankzitter
 
Berichten: 3
Geregistreerd op: 25-10-2015 13:55

Re: Wie-o-wie is wie?

Berichtdoor Erwin4ever » 01-11-2015 18:08

• Je leeftijd
46
• Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding
Verwijzing naar naam op andere forums waar ik al het einde 4ever ( of variant daarop gebruik ), Erwin is mijn voornaam.
Afbeelding is foto van logo in Fean plaza.
• Hoelang je al actief bent op dit forum
Eigenlijk al aantal jaren actief hier, sinds 2011, maar nooit voorgesteld! :?
• Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen
Al jaren fan, vanaf mijn 10e ofzo. Eerste keren nog in oude stadion geweest, seizoenskaart sinds 2009.
Nu eerste seizoen op noord, staand ( want helemaal bovenaan ) in vak 414.
• Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan
De wedstrijd tegen Ac Milan in de europaleage, het winnen van de KNVB-beker natuurlijk.
De overwinning op het AJAX van MvB staat mij nog goed bij! AJAX supporters die zongen "wij krijgen voetballes"!!!
Ook de gewonnen derby van vandaag was toch wel errug fijn!!!
• Vul het lijstje aan naar wens...
Een wedstrijd dient gespeeld te worden met passie strijd en beleving, wordt er dan verloren is dat te accepteren!!!
Verzaken is dat nooit!!!!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Vorige

Keer terug naar Forum & fansite

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

cron