Wie-o-wie is wie?

› alles over dit forum (en de Fansite)

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor Johnny '86 » 02-03-2005 11:57

Nick Name Uhh....lang verhaal.

En om een lang verhaal kort te maken... :wink:
Johnny '86
Wereldspeler
 
Berichten: 1192
Geregistreerd op: 18-09-2004 19:31

Berichtdoor Squerrel » 02-03-2005 11:59

Fluffy schreef:
Nick Name Uhh....lang verhaal.

En om een lang verhaal kort te maken... :wink:


Ben je nog te jong voor fluffy, no offence
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Berichtdoor Fotze » 02-03-2005 12:13

Fluffy..... ik zou zeggen.... ga vooral niet zoeken op google naar mijn voornaam...Je computer moet dan snel naar de computerdokter :mrgreen:
Wie moet er kapot?
Avatar gebruiker
Fotze
Superster
 
Berichten: 2729
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:58

Berichtdoor Skip » 02-03-2005 12:19

Leeftijd: 27
Plaatje + naam: check http://www.nkskippybal.tk
Actief sinds: <<< (passief al veel langer, maar dat zeggen ze allemaal...)
Seizoenkaart sinds : '90
Fanhistorie: wel eens mee met vriendjes, tijdens nacomp. 1990 definitief besmet met t virus.
Hoogtepunt: in deze volgorde: Bekerfinale Ajax '93, 1e promotie in nacomp. '90, SVV uit '91, behalen CL '00, afscheid Foppe de Haan '04, promotie '93, troostfinale Zwolle '98, Ajax thuis 5-1 (met 4 bestuursleden in uitvak :blbl: )
Dieptepunt:in deze volgorde: bekerfinale Roda '97 (maar dan alleen wedstrijd zelf), degradatie '91, halve finale beker '95 tegen Feyenoord, mediahetze tegen FdH '02, Feyenoord niet in houding voor Frysk Folksliet
Hveenwens: Dat het Hveenpubliek blijft zoals t is cq was. De club groeit, dat moet ook, maar des te moeilijker het wordt de eigen identiteit te behouden: meer sponsors achter glas, meer wannabee-fans en gloryhunters, te onpersoonlijk, te zakelijk,
personeel dat minder binding heeft met de club, meer supporterexcessen, en een groter onderscheid tussen soorten fans, dat ten koste gaat van saamhorigheid.
Persoonlijke wens: dat ik niet te veel moet zeuren over 'vroeger' :mrgreen:
Skip
Selectiespeler
 
Berichten: 266
Geregistreerd op: 03-05-2004 14:28

Berichtdoor Johnny '86 » 02-03-2005 12:38

Fluffy..... ik zou zeggen.... ga vooral niet zoeken op google naar mijn voornaam...

En dat zeg je tegen een 18-jarige :wink: ...en squerrel, waarom ben ik hier nog te jong voor? -> "Ein sehr unschönes wort für eine so wunderschöne sache..." :mrgreen:
Johnny '86
Wereldspeler
 
Berichten: 1192
Geregistreerd op: 18-09-2004 19:31

Berichtdoor schirley » 02-03-2005 14:08

Hallo ik ben Shirley (nicknam met een c er tussen), ik ben sinds gister actief maar ik lees hier al wat langer. Mijn 1e uitwedstrijd was newcastle en het was super gezellig! :stan:
Ik ga soms met mijn broer naar een thuis wedstrijd.

toedels
schirley
 

Berichtdoor Johnny '86 » 03-03-2005 13:45

Het begint een beetje te stokken...kom op, we zijn er nog lang niet 8)
Johnny '86
Wereldspeler
 
Berichten: 1192
Geregistreerd op: 18-09-2004 19:31

Berichtdoor Arnoud » 03-03-2005 15:01

Tot nu toe op de kop af 50 meldingen (die van schirley niet meegerekend want ze beantwoord de vragen niet volledig).
Gemiddelde leeftijd (met dank aan Riemer :blbl: ) nu: 25 jaar (i.p.v. 24,9)
Avatar gebruiker
Arnoud
Superster
 
Berichten: 1660
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:04
Woonplaats: aan De Fluezen

Berichtdoor dekoning » 03-03-2005 15:27

OK dan Arnoud, ik zal het gemiddelde verder omhoog helpen:

• Je leeftijd
36

• Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding
Achternaam Kingma, king = koning, en daar heb ik dekoning van gemaakt, was ook al jaren mijn chatnaam. Het plaatje van Cartman heeft geen hele bijzondere reden, ik vind Southpark leuk. Mijn huisdier schijnt hier tegenwoordig trouwens ook al rond te zwerven :wink: .

• Hoelang je al actief bent op dit forum
Heel lang, ik was er al een tijd bij op het oude forum.

• Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen
Eerste wedstrijd was in het seizoen 1988-1989, Heerenveen-Wageningen. Ik had toen net mijn rijbewijs en verzon allerlei smoezen om maar met de auto van mijn heit op pad te kunnen. Heerenveen won deze wedtrijd ruim, ik geloof met 3 doelpunten van Lubbe van Dijk.

• Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan
i]De kwartfinale voor de beker tegen PSV (2-1), uitwedstrijden toen we nog een klein clubje waren en niet altijd verwacht werd dat we overal punten zouden pakken waardoor overwinningen extra zoet smaakten, de eerste divisie toppers tegen NAC en SVV, het gelijkspel uit tegen PSV waarbij Erik Regtop vlak voor tijd scoorde, de hele reis naar Newcastle, en zo kan ik nog wel even doorgaan.

• Je persoonlijke dieptepunt als SCH-fan
De bekerfinale tegen Roda ("We gaan even een beker ophalen" riep ik tegen mijn Limburgse huisgenoot toen ik richting Rotterdam vertrok), bekerwedstrijd tegen Feyenoord thuis toen ik geloof Taument of Blinker vlak voor tijd de onterechte 0-1 scoorde.
Tja....
dekoning
Basisspeler
 
Berichten: 691
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:48

Berichtdoor Romy » 03-03-2005 19:32

• Je leeftijd
18

• Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding
'Romy' is de naam van een van de pony's die ik verzorg. Afbeelding heb ik niet, lukt me nog steeds niet.

• Hoelang je al actief bent op dit forum
<---- Hiervoor las ik het forum denk ik al zo'n anderhalf jaar. Ik moet zeggen dat ik niet heel veel post, maar ik lees alles (vrijwel dagelijks). Posten doe ik alleen als ik het idee heb dat ik echt iets te melden heb.

• Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen
That's quite a story. Kijk, mijn vader is helaas voor Ajax. Toen ik heel jong was, kopieerde ik natuurlijk (helaas) mijn vader en was voor ajax (oooooh de schaamte :oops: ). Toen kwam ik in de puberteit en moest ik me gaan afzetten tegen m'n ouders... dus ook tegen Ajax. Ajax vond ik ondertussen een erg arrogant, verwend en vervelend clubje geworden met verwaande spelers. Dus ik ging op zoek naar een club die in alles het tegenovergestelde van Ajax was: bescheiden, gezellig, sympathiek, nuchter. Tsja, dan kom je al snel op Heerenveen uit. Daar komt bij dat ik graag schaatswedstrijden mag zien (Thialf), dus Heerenveen was al 'in the picture'. En toen kwam de dag van de 5 - 1 tegen Ajax... 8) Verkocht! Ik begon dus misschien lichtelijk als 'successupporter', maar mijn keuze voor Heerenveen is wel gemaakt uit volle overtuiging en zonder dat ik daarvoor ook maar enige band had met Heerenveen (kom zelf niet uit de omgeving, familie ook niet, niemand die ik ken eigenlijk, hier in Arnhem veel Vitessenaren)... daarom heb ik ook altijd veel uit te leggen als ik aan mensen vertel dat ik voor Heerenveen ben...

• Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan
1e Europese wedstrijd: Uefa cup wedstrijd tegen Maccabi Petach Tikva... vrij 'geregeld' van school, 4 treinen te vroeg genomen om maar de zekerheid te hebben op tijd te komen (ik was dus ook al ruim twee uur voor aanvang van de wedstrijd in het stadion). Gelukzalige 5 - 0 overwinning... stomme grijns op m'n kop die er de rest van de week niet meer af ging.

• Je persoonlijke dieptepunt als SCH-fan
Hmmmz... denk toch de recente uitschakeling in de Uefa cup. Het was natuurlijk op voorhand wel erg moeilijk tegen Newcastle, maar vooral omdat er eigenlijk meer had gezeten in de thuiswedstrijd, heb ik zo'n vervelend 'als'-gevoel.
Romy
Nieuw talent
 
Berichten: 108
Geregistreerd op: 10-08-2003 13:35
Woonplaats: Stockholm

Berichtdoor Edmanian Devil » 03-03-2005 20:07

Je leeftijd
24 jaar.

Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding
Samentrekking van Erik Edman en de Tazmanian Devil. Heb altijd wat met waterdragers in een elftal, zoals Tobiasen, De Visser en Edman, vandaar het Edman-deel. Heb niets met Taz, maar vond Edmanian leuk klinken en Edmanian Devil nog leuker :) . Ik heb een afbeelding van een voetballende Tazmanian Devil, maar op vreemde computers kom ik soms ook een of ander bedrijfslogo tegen. Ik ben dus niet zo handig met dit soort plaatjes :wink: .

Hoelang je al actief bent op dit forum
Heb nog ongeveer een jaartje op het oude forum gezeten.

Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen
In het tweede jaar in het nieuwe ALS ben ik eens met vrienden naar een bekerwedstrijd tegen NAC geweest. Er werd met stoeltjes gegooid, NAC-ers braken uit, maar Heerenveen won na verlenging. Omdat ik een chaufeur nodig had, was mijn pa ook mee (en mijn broertje). We waren alledrie meteen verkocht en konden een maand later een seizoenskaart komen ophalen.

Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan
Poeh, dat zijn er veel. Bekerfinale tegen Roda, Champions League, UEFA Cup thuis tegen Boekarest, de vele overwinningen op Ajax en Feyenoord, enz., enz.. Ook leuk: toen ik in Enschede studeerde, kwam ik bij EC-wedstrijden in de trein naar Heerenveen altijd veel Feanfans tegen, gaf altijd lekker gevoel.

Je persoonlijke dieptepunt als SCH-fan
Ik slaag er altijd in historische wedstrijden te missen. Bij plaatsing voor de CL (wedstrijd tegen Den Bosch) moest ik een wielerwedstrijd rijden in Noord-Holland. Ik lag na 10 minuten! door domme pech uit de koers... Tegen Newcastle stond ik in Oostenrijk op de skies. De 5-1 tegen Ajax miste ik omdat ik in Enschede zat en de volgende dag een tentamen had. En dan kan ik nog wel even doorgaan.

Favoriete Heerenveen-elftal uit mijn SCH-geschiedenis
Vonk; Tobiasen, Hansson, Klompe, Edman; Radomski, Tomasson, De Visser; Nurmela, Allbäck, Korneev. Wissels: Vandenbussche, Venema, G. de Nooijer, Väyrynen, Talan, Van Nistelrooij, Lurling
Avatar gebruiker
Edmanian Devil
Basisspeler
 
Berichten: 868
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:42
Woonplaats: Zwolle

Berichtdoor Freezeman » 03-03-2005 22:05

Edmanian Devil schreef: Ik heb een afbeelding van een voetballende Tazmanian Devil, maar op vreemde computers kom ik soms ook een of ander bedrijfslogo tegen. Ik ben dus niet zo handig met dit soort plaatjes

Je hebt dat plaatje van een "tripot" pagina en die laten geen door linken toe.
Als je het betreffende plaatje ergens op je eigen pc hebt staan, kan je bij je profiel (helemaal boven aan deze pagina) het plaatje uploaden en op dit forum plaatsen.
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor Edmanian Devil » 03-03-2005 22:41

Merci, zal het een dezer dagen eens proberen.

Edit: gelukt (denk ik...)
Laatst bijgewerkt door Edmanian Devil op 04-03-2005 22:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Avatar gebruiker
Edmanian Devil
Basisspeler
 
Berichten: 868
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:42
Woonplaats: Zwolle

Berichtdoor Glick » 03-03-2005 22:42

• Je leeftijd :
19 jaar

• Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding :

Voor mn nickname heb ik geen verklaring... Mijn afbeelding omdat de pink panther gewoon te grappig is :lol: (en hij paste mooi qua grootte)

• Hoelang je al actief bent op dit forum :

Sinds januari 2003

• Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen :

Ooit naar de wedstrijd Heerenveen - Barcelona (5-4) geweest. Een geweldige ervaring met toen nog Cruijff als coach en Romario, Stoichkov in de basis. Ik was met mn vader mee en die is sindsdien niet meer naar een wedstrijd van SCH geweest omdat er teveel lawaai was :D

• Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan :
De Amstelcup-finale van '97 was een hele belevenis. Daarna de hele happening rond het plaatsen van de Champions League, de spanning in de stadion en het feest op t plein. Met als toetje de overwinning tegen Olympiakos Pireaus thuis.
Legendarysk
Avatar gebruiker
Glick
Basisspeler
 
Berichten: 502
Geregistreerd op: 14-01-2003 15:43
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Wie-o-wie is wie?

Berichtdoor H-J » 04-03-2005 08:32

• Je leeftijd: Nog even 24

• Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding: Mijn nickname: De letters zitten naast elkaar, dus lekker makkelijk. Daarnaast heeft het iets met mijn naam te maken. Achter de afbeelding zit verder geen verhaal.

• Hoelang je al actief bent op dit forum: Nogal lang gok ik.. Zeer waarschijnlijk bij de eerste aanmelders (Destijds andere naam!)

• Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen: Eerste wedstrijd Heerenveen-Fortuna, inmiddels een jaar of 13/14 geleden. Ik zat op oost en Heerenveen verloor. Je kunt je voorstellen dat ik toen verkocht was! :wink: De aanleiding weet ik niet precies.

• Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan: Tsja.... Troostfinale, CL, Europese reisjes. Daarnaast natuurlijk een handjevol mooie wedstrijden met verhaal e.d.

• Je persoonlijke dieptepunt als SCH-fan: De vooraf al gewonnen bekerfinale tegen Roda en het ontzettend trieste gedrag achteraf. Ook de acties die het soms kneuterige imago van de club ten goede komen.
Nieuwe spits: kappen - draaien van Keimpema
H-J
Superster
 
Berichten: 2346
Geregistreerd op: 15-05-2004 17:46
Woonplaats: De Vlecke

Berichtdoor Jeroen » 04-03-2005 14:48

Afbeelding

Nog even een foto van de fanmasters, dan weten jullie tenminste wie er achter deze site zitten. 8)
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Johnny '86 » 04-03-2005 15:00

:lol: :lol: :lol: TE droog!
Johnny '86
Wereldspeler
 
Berichten: 1192
Geregistreerd op: 18-09-2004 19:31

Berichtdoor Riemer » 04-03-2005 15:01

Zet er dan ook ff namen achter Jeroen is wel zo makkelijk, anders krijg je van de rare geruchten in de wereld :wink: .
Jos in de basis
Riemer
Basisspeler
 
Berichten: 745
Geregistreerd op: 14-02-2003 19:32
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor posa » 04-03-2005 17:51

Ik dacht dat heerenveen gericht was op scandinavie.... :?:

maar dit gaat toch meer richting de oostblok landen.. :D
Forza Zweden
Avatar gebruiker
posa
Nieuw talent
 
Berichten: 74
Geregistreerd op: 03-03-2005 16:24

Berichtdoor Arnoud » 04-03-2005 17:59

4 original nerds - ben benieuwd hoeveel euri deze jongens nu waard zijn ! Heel veel vrees ik. Maar zo wordt dit topic wel ontsierd - en ik doe er aan mee :urgs:
Avatar gebruiker
Arnoud
Superster
 
Berichten: 1660
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:04
Woonplaats: aan De Fluezen

Berichtdoor vlqrt » 04-03-2005 19:33

Zeker groepskorting bij de Hans Anders.
vlqrt
Superster
 
Berichten: 3020
Geregistreerd op: 11-08-2003 12:17
Woonplaats: Leeuwarden

Berichtdoor Johnny '86 » 04-03-2005 20:36

Idd Arnoud, en je deed nog zo fanatiek mee met je leuke berekeningen, zo verpest je je eigen 'dingetje' nog! :wink:

ON TOPIC ! : Mensen, ik mis hier nog een heleboel forummers...barst los!
Johnny '86
Wereldspeler
 
Berichten: 1192
Geregistreerd op: 18-09-2004 19:31

Berichtdoor Heerenveen in mijn hart » 05-03-2005 19:54

Ik mis nog een vraag eigenlijk:

je ECHTE NAAM(Voornaam,achternaam en voor sommige hier,meisjesnaam).

Ik zal maar beginnen:

Flip de Flierefluiter-Flipje :wink:

Maar ff serieus:

Missen we dat of hoef je je echte naam niet te zeggen?
Met nieuwnoord op weg naar een sfeervol ABE Lenstra Stadion!
Heerenveen in mijn hart
Nieuw talent
 
Berichten: 130
Geregistreerd op: 07-08-2004 01:15
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Riemer » 05-03-2005 20:16

Als je serieus bent waarom noem je je eigen naam dan niet eerst? En waarom is je woonplaats dan nog Heerenveen (woont toch in Zeeland).
Verders denk ik niet dat iedereen zijn eigen naam neer zet, anders had je het wel gedaan als forum naam.

Maar fanmasters waar blijft het antwoord op mijn vraag? wie is wie op de foto.
Jos in de basis
Riemer
Basisspeler
 
Berichten: 745
Geregistreerd op: 14-02-2003 19:32
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Booijstra » 05-03-2005 20:48

Ik mis nog een vraag eigenlijk:

je ECHTE NAAM(Voornaam,achternaam en voor sommige hier,meisjesnaam).


Dat is nu juist de bedoeling van een nickname...je echte naam verborgen houden. Sommige mensen hechten waarde aan hun privacy, dus zo belangrijk is het nu ook weer niet om je echte naam te vermelden.
Avatar gebruiker
Booijstra
Wereldspeler
 
Berichten: 1124
Geregistreerd op: 06-02-2003 15:59
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Lipton » 05-03-2005 20:52

Misschien is het leuk om je voetbal club en het team dat je speelt er bij te melden :?:
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Berichtdoor Riemer » 05-03-2005 20:59

Lipton schreef:Misschien is het leuk om je voetbal club en het team dat je speelt er bij te melden :?:


Waarom nu ineens aanvullingen terwijl de topicstarter hier al vrijheid ingaf, dus als je meer over jezelf wilt vertellen ga je gang. En idd sommige zijn nog wel op hun privacy gesteld.
Jos in de basis
Riemer
Basisspeler
 
Berichten: 745
Geregistreerd op: 14-02-2003 19:32
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Angerfist » 06-03-2005 15:03

Fanmaster Riemer :P:)
Angerfist
Selectiespeler
 
Berichten: 160
Geregistreerd op: 20-04-2004 15:06
Woonplaats: Drachten

Berichtdoor jeroentjeheerenveen » 07-03-2005 21:58

naam: jeroen miedema van 02-05 '87 woonachtig in franeker.
nickname: lijkt me zo wel duidelijk.
Fan geworden via familie leden en collega's van me vader die szkaart hebben, begonnen met aand8 voor h'veen te krijgen toen ze in de finale van de amstel cup haalden in '97.
eerste wedstrijd: fortuna thuis in april 2000.
hoogtepunt (tjes) eerste keer nieuw-noord vak de rillingen gierden door men lijf, zo veel "herrie" had ik bij h'veen nog nooit gezien.
En nog vele wedstrijden europees enz.
Hoop de mooiste momenten nog mee te maken...!
h'veen supporter ben je nie even, maar voort leven!!!
jeroentjeheerenveen
Selectiespeler
 
Berichten: 337
Geregistreerd op: 22-12-2003 17:40
Woonplaats: franeker

Berichtdoor Gonzo » 09-03-2005 01:00

Je leeftijd - 29

Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding - Lees al geruime tijd op het forum mee, maar heb me nu eindelijk eens aangemeld als lid. Mijn nickname is bedacht door mijn vrienden van vroeger en ik vond dat ik hem nu maar weer eens in ere moest herstellen.

Hoelang je al actief bent op dit forum - vanaf vorig jaar lezende vanaf heden officieel member.

Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen - Met vader en moeder mee naar het voetballen. Later zelf een seizoenkaart van de club gekregen. Trof uiteindelijk ook nog een vriendin (ook forumlid) die fanatiek sc Heerenveen supporter is, waardoor ik nu elke wedstrijd met haar de wedstrijden volg.

Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan - Ik heb door de jaren heen veel ups and downs van de club mee mogen maken, maar als ik een aan de club gebonden hoogtepuntje mag noemen, dan is het wel met mijn voetbalvrienden onder leiding van G.J. Verbeek met de D pupillen kampioen worden :lol:
Ik laat wel over me heenlopen, maar niet heen en terug
Gonzo
Bankzitter
 
Berichten: 2
Geregistreerd op: 09-03-2005 00:49
Woonplaats: Heerenveen

VorigeVolgende

Keer terug naar Forum & fansite

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten

cron