Wanneer een gele kaart?

› alles over dit forum (en de Fansite)

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor Jeroen » 08-11-2006 08:57

De ene overtreding is erger dan de andere. Voor racistische opmerkingen delen we eigenlijk vrijwel meteen een definitieve ban uit. In jouw geval was het een twijfelgeval, dus geel.

En als Mustafa echt schoenpoetser was, kwam het nog steeds erg verrot je toetsenbord uit. Als je met bewijzen hiervoor kan komen, kunnen we je kaart wel weghalen trouwens. (waarom kom je er dan nu pas mee?).

Verder delen we altijd in overleg kaarten uit, dus moet elke fanmaster het ermee eens zijn. En is vriendjespolitiek dus uitgesloten.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor wald pyk » 08-11-2006 09:24

Onze vriend paparazzi heeft gelijk mustafa is echt schoenpoetser in heerenveen geweest.In zijn jonge jaren.Hij heeft het zelf ook meerdere malen aangekaart tijdens intervieuws voor de krant.Als je bij mustafa op de zaak komt staat zijn poets gerij er ook.
Wil je het m\niet geloven vraag het mustafa zelf maar.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Avatar gebruiker
wald pyk
Superster
 
Berichten: 1771
Geregistreerd op: 21-05-2003 20:57
Woonplaats: boelenslaan

Berichtdoor paparazzi » 08-11-2006 21:26

wald pyk schreef:Onze vriend paparazzi heeft gelijk mustafa is echt schoenpoetser in heerenveen geweest.In zijn jonge jaren.Hij heeft het zelf ook meerdere malen aangekaart tijdens intervieuws voor de krant.Als je bij mustafa op de zaak komt staat zijn poets gerij er ook.
Wil je het m\niet geloven vraag het mustafa zelf maar.


Thanks waldpyk!

Good old mussy, man dat was nogeens een tijd !.. De eerste [en hoogstwaarschijnlijk laatste] ECHTE straatschoenpoetser die Heerenveen rijk was en denk ik blijft, echt super!
Mussy zat alltijd even verder dan van Haren op de Dracht en had een prachige set met materialen die je inderdaad nog terug kunt vinden in zijn fotozaak, wereldgozer overigens!!
Nee aan de creatieviteit van Mustafa mankeert helemaal niks, toppie Mus!! :wink:
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor paparazzi » 08-11-2006 21:40

Jeroen schreef:De ene overtreding is erger dan de andere. Voor racistische opmerkingen delen we eigenlijk vrijwel meteen een definitieve ban uit. In jouw geval was het een twijfelgeval, dus geel.

En als Mustafa echt schoenpoetser was, kwam het nog steeds erg verrot je toetsenbord uit. Als je met bewijzen hiervoor kan komen, kunnen we je kaart wel weghalen trouwens. (waarom kom je er dan nu pas mee


Ervan uitgaande dat iedere rechtgeaarde Heerenveen supporter dat wel wist,maar dus blijkbaar niet.
Het Heerenveense wereldje is echter klein maar compact, en ik als rasechte Heerenvener was ervan uitgegaan dat dit wel bekend zou zijn...iedere echte Heerenvener van over de dertig/veertig moet dit weten, tenminste zou dit moeten geweten hebben, You`ve couldn`t mis Him on de dracht!"

Btw; ik zou de laatste zijn die racischtische teksten hier neer zou knallen want mijn dochter is half indiaans........


...vandaar.... :roll:
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Jeroen » 08-11-2006 22:58

Ik kom niet uit Heerenveen, en ben nog niet boven de dertig. Vandaar dus ;)

Je kaart gaat binnenkort weg.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor hansrob » 08-11-2006 23:14

Jeroen schreef:Ik kom niet uit Heerenveen, en ben nog niet boven de dertig. Vandaar dus ;)

Je kaart gaat binnenkort weg.


Top Jeroen, het siert de beheerders van dit forum open te staan voor (goede) argumenten.
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
Avatar gebruiker
hansrob
Basisspeler
 
Berichten: 871
Geregistreerd op: 16-06-2005 22:04

Berichtdoor paparazzi » 10-11-2006 19:53

Jeroen schreef:Ik kom niet uit Heerenveen, en ben nog niet boven de dertig. Vandaar dus ;)

Je kaart gaat binnenkort weg.


ThX ! :wink:
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Freezeman » 10-11-2006 19:57

En voor die one liner (hoewel het niet eens één woord is en je dus niet over een one liner kan spreken) krijg je weer een nieuwe gele kaart. :D
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor paparazzi » 10-11-2006 21:19

En jij reageert vervolgens weer op die ene oneliner Freezeman, pas maar op! :lol:
Gelukkig voor jou dat geel niet veel meer uitmaakt, want dat verschil zie je toch niet door je avatar...slim bdeacht overigens :mrgreen:
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Wanneer een gele kaart?

Berichtdoor Superfries88' » 08-09-2009 15:07

Zijn er nog forumleden die inmiddels nog een gele kaart onder de naam hebben staan? Zo ja, geef dat even aan via dit topic of via een PB naar één van de beheerders. In dat geval komt deze te vervallen.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Wanneer een gele kaart?

Berichtdoor Ebiede » 08-09-2009 15:09

Superfries88' schreef:Zijn er nog forumleden die inmiddels nog een gele kaart onder de naam hebben staan? Zo ja, geef dat even aan via dit topic of via een PB naar één van de beheerders. In dat geval komt deze te vervallen.


Huh, puur uit nieuwsgierigheid. Waarom komen deze dan te vervallen?
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Wanneer een gele kaart?

Berichtdoor Superfries88' » 08-09-2009 15:20

Ebiede schreef:Waarom komen deze dan te vervallen?

Dat is eigenlijk heel simpel: de gele kaarten zijn eigenlijk vanaf het begin in gebruik genomen als waarschuwingen. Inmiddels is het forumsysteem dusdanig verbeterd dat we zo kunnen waarschuwen en indien nodig kunnen bannen. Het kaartensysteem is daardoor overbodig geworden en de gele kaarten die er nog staan zijn een hele tijd terug toegevoegd aan de desbetreffende personen. Om deze personen er nu nog op aan te kijken is een beetje overdreven :wink:.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Vorige

Keer terug naar Forum & fansite

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten