heerenveen.org

› alles over dit forum (en de Fansite)

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Ik gebruik heerenveen.org alleen voor het forum.

Ja
132
89%
nee
17
11%
 
Totaal aantal stemmen: 149

Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

heerenveen.org

Bericht door Ebiede »

De website is al lang niet meer bijgehouden.. wat is de reden hiervan? De nieuwswaarde is nu matig. Het laatste nieuws is de start van de training.

Persoonlijk kijk ik op abelenstra.com voor het nieuws en gebruik ik heerenveen.org alleen voor het forum. Ik denk dan ook dat het beter is om samen te gaan. Ik weet dat het al eens vaker is geopperd. Toen was ik tegen omdat deze site nog nieuws bracht. Nu denk ik dat het toch beter is.

Wat doen anderen.. gelijk door klikken of eerst kijken of er nieuws is?

Even een poll..
Spijt heb je morgen maar!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Ik kom alleen op het forum. 8)
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Ik kom ook alleen voor het forum. De website .org heeft helaas een sterk achterhaalde layout en het nieuws is ook niet echt actueel dat zou wel eens geupdated mogen worden. Maar om mij kan de site self wel samen gaan met abelenstra.com

Overigens ik heb dit forum in de favorieten staan zo kom ik helemaal niet meer op de .org site maar alleen op het forum dus ik sla de hele site al over.
Laatst gewijzigd door xander op 15-08-2006 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Alle ballen op Henkie!
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Ik ook. Ik surf eerst naar abelenstra.com/frl (dan hoef ik niet door te klikken). Daar lees ik het nieuws en dan ga ik via interactief naar het forum. Heel soms kom ik op de fansite, dat is dan vooral over achtergrondinformatie over de club of oude verhalen of iets dergelijks. Maar daarvoor ga ik ook steeds meer kijken op feanonline.nl, wat ook een erg mooie site is geworden.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Freeze
Selectiespeler
Berichten: 626
Lid geworden op: 15-05-2005 15:57
Locatie: Leiden

Bericht door Freeze »

De nieuwswaarde is dan misschien nihil maar de gegevens en statistieken daarentegen zijn nergens anders te vinden. Om dingen op te zoeken over voorafgaande seizoenen of spelers van toen is de site erg belangrijk.
Üvverall jitt et Fans vom FC Kölle
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Ik moet met het schaamrood op mijn kaken ook bekennen eigenlijk altijd direct door te gaan naar het forum, vroegáh toen abelenstra.com nog niet aan de informatiebehoefte voldeed was de noodzaak tot veel nieuwsberichten misschien ook groter dan nu.
Onedayflyer
Basisspeler
Berichten: 858
Lid geworden op: 06-09-2005 21:43

Bericht door Onedayflyer »

Ik gebruik ook alleen het forum (ondanks dat hij in mijn favorieten staat). Verder is abelenstra.com mijn grootste nieuwsbron.
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Gebruikersavatar
Mika- Bo
Nieuw talent
Berichten: 122
Lid geworden op: 11-07-2006 20:52
Locatie: Eerbeek

Bericht door Mika- Bo »

ik gebruik het ook voor 90% voor het forum
en dat is omdat er weinig nieuws op staat dat is bij andere sites beter
ook in Eerbeek woont een groot fean fan!!!!!!!!
Scoobix
Invaller
Berichten: 284
Lid geworden op: 15-12-2004 17:09
Locatie: Heerenveen

Bericht door Scoobix »

zelfde als wat door iedereen word aangegeven

Feanfans voor de foto's
heerenveen.org voor het forum
abelenstra.com voor het nieuws
schfries1989
Selectiespeler
Berichten: 719
Lid geworden op: 07-12-2005 10:00
Locatie: heerenveen

Bericht door schfries1989 »

zou alles in 1 niet wat makkelijker zijn :P
Superfriezen!!!!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

(topic eventjes verplaatst naar het juiste subforum)
Klaas Pier
Invaller
Berichten: 347
Lid geworden op: 02-12-2002 18:32
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Klaas Pier »

Ook ik kijk hier slechts op het forum en ga voor nieuws naar abelenstra.com. Ik vind het wel jammer dat er niet echt een alternatief is (voor zover ik weet), want ik erger me vaak behoorlijk aan de subjectieve en negatieve redactie daar.
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Ook ik kijk (favorieten link) alleen op het forum.
Zoals anderen hebben gezegd is het misschien handiger om samen te gaan, je hoeft de statisitieken van .org niet verloren te laten gaan naturlijk, die kun je er ook wel in verwerken.

Van de andere kant, waarom zou je samen gaan? Je hebt kans dat dan die andere sites ook overgeslagen worden, want zo vaak kijk ik ook al niet meer op een abelenstra.com....het nieuws komt namelijk ook wel hier op het forum! :mrgreen:
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Klaas Pier schreef:Ook ik kijk hier slechts op het forum en ga voor nieuws naar abelenstra.com. Ik vind het wel jammer dat er niet echt een alternatief is (voor zover ik weet), want ik erger me vaak behoorlijk aan de subjectieve en negatieve redactie daar.
Oei, dan kun jij je beter helemaal niet met het nieuws bezig houden. Alle kranten, sites en andere nieuwsbronnen kiezen partij. Zo gaat dat nou eenmaal.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Samen gaan is prima. Samen sta je sterk! Maar wat doen we met de naam van 'mijn' Coach van het jaar subleague?
wikenoost
Invaller
Berichten: 316
Lid geworden op: 02-12-2002 21:35
Locatie: Drachten/wolfhonden-online.nl
Contacteer:

Bericht door wikenoost »

Gewoon zo laten als het is hoor!
Gebruikersavatar
Vincent
Fanmaster
Berichten: 639
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Vincent »

Beste mensen,

Tijdgebrek is de grootste reden van het wegzakken van de Fansite. (Overigens blijf ik me erover verbazen dat onze site vaak alleen met de domeinnaam wordt aangeduid.) Ik heb de site in 2001 en 2002 opgezet, toen ik nog student was en nauwelijks studeerde.. Inmiddels heb ik een baan, een eigen bedrijf, een huis dat verbouwd moet worden en ben ik scheidsrechter (jawel). De site schiet er dus helaas vaak bij in. Hetzelfde geldt ongeveer voor de andere zes (ex-)redacteuren.

Al enige tijd twijfel ik danig over het voortbestaan van de site. Het lijkt me erg zonde om er mee op te houden, de grootse plannen zijn er nog steeds. We hebben bijna tien seizoenen aan wedstrijden en spelers redelijk compleet en ik heb nog 15 seizoenen VI's op zolder liggen. Maar ja, het tijdgebrek blijft. Pas als ik een flinke groep goede mensen heb die ons willen helpen, kan ik er eens over na gaan denken een nieuwe site neer te zetten en weer te gaan knallen. Eerst ga ik daarover overleggen met Dirk Paul, Niels en Jeroen. Ik kom erop terug.

Vincent
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Vincent schreef:Al enige tijd twijfel ik danig over het voortbestaan van de site. Het lijkt me erg zonde om er mee op te houden, de grootse plannen zijn er nog steeds. We hebben bijna tien seizoenen aan wedstrijden en spelers redelijk compleet en ik heb nog 15 seizoenen VI's op zolder liggen. Maar ja, het tijdgebrek blijft. Pas als ik een flinke groep goede mensen heb die ons willen helpen, kan ik er eens over na gaan denken een nieuwe site neer te zetten en weer te gaan knallen. Eerst ga ik daarover overleggen met Dirk Paul, Niels en Jeroen. Ik kom erop terug.

Vincent
Hulde! Het zou mooi zijn als de site weer eens aangepast word aan de huidige maatstaven. Vind het over het algemeen best onoverzichtelijk. Maar dat wat er op staat is werkelijk geweldig. Uitslagen van weet ik wel niet hoeveel jaar terug, en daar alle statistieken bij, dat is geweldig. Misschien zou het een beter idee zijn om je puur te richten op het geven van informatie. Niet het laatste nieuws, maar puur statistieken, geluid, beeld en dergelijke.

In ieder geval nog veel succes met je bedrijf en je privé-leven. Bepaalde dingen gaan nou eenmaal voor.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Misschien een idee om er een aantal redacteurs/ tekstje schrijvers er bij te halen??
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Persoonlijk kijk voor zulke statistieken op de site van VI. Ook redelijk compleet, dacht ik. Je kunt de site ook inrichten als een plaats waar je allerhande stats over de club kunt vinden en verder niks (behalve dit forum dan). ADO en Groningen hebben volgens mij ook dergelijke fansites. Hartstikke leuk en informatief, maar qua tijd redelijk overzichtelijk.
Frisian4life
Wereldspeler
Berichten: 1165
Lid geworden op: 17-09-2006 17:16

Bericht door Frisian4life »

Zoals uit de poll blijkt gebruikt iedereen de site voor het forum als je de site wegehaalt :cry: en het forum laat hoor je (op dit moment) maar 8 mensen klagen..
Al zou ik het persoonlijk jammer vinden dat de site wegging..
Tot zover mijn mening
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Zelf gebruikte ik heerenveen.org vaak om even te kijken hoeveel speelminuten de spelers gemaakt hadden en zo.

Maar dit wordt tegenwoordig helaas niet meer bijgehouden.
Gebruikersavatar
Paolo Soprani
Invaller
Berichten: 279
Lid geworden op: 27-09-2005 21:16

Bericht door Paolo Soprani »

als je de niet-actuele homepage van de fan-site wilt omzeilen doe je als volgt:

je gaat (desnoods eenmalig) naar abelenstra.com en gaat via die site naar het forum

er wordt een nieuw venster geopend met het forum en dat venster kun je dan bij je favorieten zetten (of bookmarks)

voortaan ga je in één keer naar het forum zonder je te storen aan oud nieuws;
het laatste nieuws lees je dan wel op het forum uiteraard
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Gewoon http://sc.heerenveen.org/forum dus, Paolo. :wink:

Overigens zijn er nog geen nieuwe ontwikkelingen te melden omtrent de site. Het tijdgebrek bij de huidige fanmasters blijft het probleem. Pas vanaf het nieuwe seizoen zal een eventuele doorstart plaatsvinden.
Gebruikersavatar
g11
Basisspeler
Berichten: 768
Lid geworden op: 10-01-2005 22:26
Locatie: Heerenveen

Bericht door g11 »

Toch blijft het jammer, want deze site is wel de enigste bij mijn weten die je ook via WAPPEN op de hoogte hield...
Ik pas hier niet
Gebruikersavatar
Mika- Bo
Nieuw talent
Berichten: 122
Lid geworden op: 11-07-2006 20:52
Locatie: Eerbeek

Bericht door Mika- Bo »

hallo ik vind de site ok leuk forum goed om te lezen,
maar hoe zit het met de prognose competitie dit seizoen ik heb al een paar week geen klassement kunnen zien,

en dat terwijl ik de voorspelling tegen grunn goed had.
ook in Eerbeek woont een groot fean fan!!!!!!!!
frisian-viking
Nieuw talent
Berichten: 148
Lid geworden op: 19-09-2006 21:04
Locatie: Engelum
Contacteer:

Bericht door frisian-viking »

Ik heb bij de poll ook gekozen dat ik sc.heerenveen.org alleen gebruikte voor het forum. Dit komt omdat de site niet echt meer up-to-date is en daarom kijk/lees ik alleen nog het forum. Als de site weer up-to-date zou worden of als het alleen statistieken gebruikt(maar wel up-to-dat) dan zou ik zeker weer vaker op de site gaan kijken.
Raider
Basisspeler
Berichten: 885
Lid geworden op: 06-12-2002 22:59
Locatie: Damwoude

Bericht door Raider »

ik kom bij het inloggen gewoon op de site en dat houd ik zo,ook omdat ik meedoe met het prognose klassement. Ook jammer dat dit niet meer bijgehouden word
Gebruikersavatar
Vincent
Fanmaster
Berichten: 639
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Vincent »

Raider schreef:ik kom bij het inloggen gewoon op de site en dat houd ik zo,ook omdat ik meedoe met het prognose klassement. Ook jammer dat dit niet meer bijgehouden word
Blijf gerust inzenden. Zodra we een keer tijd en zin hebben om de wedstrijdstatistieken in te voeren, wordt automatisch het prognoseklassement weer geactualiseerd.
Plaats reactie