Het forum

› alles over dit forum (en de Fansite)

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Satyr schreef:Ik denk dat het aan mij ligt, maar ik blijf niet ingelogd. Ik heb uiteraard de vinkjes aanstaan en heb alle cookies al opgeschoond, maar het 'probleem' blijft.
Ik heb dat ook af en toe, je bent dus zeker niet de enige. Ik log dan altijd maar weer in en wacht tot een volgende keer dat het weer eens niet lukt.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Ik heb dat fenomeen ook, maar volgens mij alleen als ik met meerdere pc's inlog (werkpc, laptop, tablet, telefoon). Is er een limiet ingesteld hiervoor op basis van IP adressen o.i.d.?
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Haha, de topic titel is alweer aangepast. Brave Hendrikken forum.
Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

Ben het ermee eens dat er gewoon SC Cambuur kan staan, we gaan ons toch niet verlagen tot DKV niveau? :twisted:
!
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Er moet toch nu een forumbeeheerder zijn die een enorme harde krijgt van zijn moralistische machtgenot. Mag hier niet eens meer een derby gevoel heersen.. Gatverdamme....
Hier heb ik geen woorden voor
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

DKV is prima voor diegene die dat wil, maar het niet kunnen uitspreken van Cambuur is net zo kinderachtig als niet langs Heerenveen naar het zuiden rijden. JA het is de wedstrijd die ik het liefst win, tegen Cambuur hoop ik op een afslachting.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

TORCIDA schreef:Er moet toch nu een forumbeeheerder zijn die een enorme harde krijgt van zijn moralistische machtgenot. Mag hier niet eens meer een derby gevoel heersen.. Gatverdamme....
Haha. Wat een moraalridders inderdaad. DKV, stel je voor. Dat kan natuurlijk niet. :lol:
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Heerenveen rules schreef:Haha. Wat een moraalridders inderdaad. DKV, stel je voor. Dat kan natuurlijk niet. :lol:
Zijn wij het ook eens eens HR. Altijd maar weer dat brave gedrag, bah
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
xander
Superster
Berichten: 4914
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Stel wankers hiero die beheerders de wijzig knop verwijderen.
Alle ballen op Henkie!
sietse159
Jeugdspeler
Berichten: 26
Lid geworden op: 19-01-2010 12:25

Bericht door sietse159 »

Kan "Ondertussen bij DKV" in de sectie Sport Overig ook aangepast worden? Ik weet dat veel mensen hier aanstoot aan nemen. Bij voorbaat dank.
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

sietse159 schreef:Kan "Ondertussen bij DKV" in de sectie Sport Overig ook aangepast worden? Ik weet dat veel mensen hier aanstoot aan nemen. Bij voorbaat dank.
Tuurlijk! Laten we er: 'ondertussen bij onze lieve vriendjes uit LWD die wij allemaal heel erg lief vinden' van maken. Man man man, wat een moraalridders hier :|
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
sietse159
Jeugdspeler
Berichten: 26
Lid geworden op: 19-01-2010 12:25

Bericht door sietse159 »

Sorry, ik was een icoontje vergeten.

Bij deze..

:lol:
Gebruikersavatar
NNboss
Invaller
Berichten: 422
Lid geworden op: 27-09-2013 19:16

Bericht door NNboss »

forum is een beetje dood nu. Stilte voor de storm? (de DERBY) :wink:
Pride of the north! :stan:
ArjanSCH
Jeugdspeler
Berichten: 20
Lid geworden op: 15-04-2014 20:02
Locatie: SWH

Bericht door ArjanSCH »

NNboss schreef:forum is een beetje dood nu. Stilte voor de storm? (de DERBY) :wink:
Klopt! Dkv gaat eraan!
kaaskop
Bankzitter
Berichten: 198
Lid geworden op: 18-07-2005 09:59
Locatie: Kollum

Bericht door kaaskop »

Gisteren plaatste ik een reactie op het onderwerp Heerenveen-Cambuur.

"ik heb vandaag 2 kaarten weggegeven aan 2 Cambuur supporters.
Krijg ik nu een stadionverbod?"

Deze reactie verwijderd!
Ik vraag mij af, waarom?

Ik ben OSSH-lid en heb 8 kaarten beschikbaar.
Zelf gebruik ik 2, en dus 6 kaarten om weg te geven.
Mag ik uit zakelijke overweging (ik ben tenslotte ondernemer) geen kaarten geven aan een goede relatie van mijn bedrijf?
Dan kan ik beter stoppen met sponsoring!!!
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Die argumentatie kan ik volgen. Waarschijnlijk is het bericht verwijderd omdat wij altijd, en zeker rond de derby, willen voorkomen dat er kaartenhandel via het forum plaatsvindt. Al is het maar omdat we in het verleden oplichtingspraktijken hebben meegemaakt. Vandaar ons misschien iets te strenge optreden.
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Dank zij kaaskop kon ik er bij zijn tijdens de klassieker :lol: tegen Harkemase Boys. Kan met redelijke zekerheid zeggen dat het hier niet gaat om Illegale kaarthandel.

Veel plezier kaaskop, hoop dat je minimaal een keer meer juicht dan je gasten uit Leeuwarden. 8) 8) 8)
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Gebruikersavatar
heerenveenown
Selectiespeler
Berichten: 676
Lid geworden op: 22-12-2011 23:06
Locatie: Friesland

Bericht door heerenveenown »

Ik ruik samenzwering :stan:

Ik snap de houding wel.
Als je ziet hoe het op het forum van onze gasten gaat, ben ik trots hoe het hier is geregeld!
Wij zijn 1, wij zijn Sc Heerenveen!
Wubwub
Jeugdspeler
Berichten: 28
Lid geworden op: 04-04-2011 23:09

Bericht door Wubwub »

Moderators, wordt het niet eens tijd om sommige leden die de discussie keer op keer persoonlijk maken een afkoelingsperiode o.i.d. te gunnen? Ik post zelf dan misschien niet veel, maar het idee van een discussieforum lijkt mij toch dat je op een enigszins volwassen manier met elkaar van gedachte wisselt en af en toe wellicht nog eens iets van een ander opsteekt. Ik heb niemand specifiek in gedachten, maar een aantal "persoonlijke vetes" woekert constant als een soort schimmel over de onderwerpen heen en maakt het voor mij in ieder geval minder prettig om dit forum te bezoeken.
Joucke
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Wubwub schreef:Moderators, wordt het niet eens tijd om sommige leden die de discussie keer op keer persoonlijk maken een afkoelingsperiode o.i.d. te gunnen? Ik post zelf dan misschien niet veel, maar het idee van een discussieforum lijkt mij toch dat je op een enigszins volwassen manier met elkaar van gedachte wisselt en af en toe wellicht nog eens iets van een ander opsteekt. Ik heb niemand specifiek in gedachten, maar een aantal "persoonlijke vetes" woekert constant als een soort schimmel over de onderwerpen heen en maakt het voor mij in ieder geval minder prettig om dit forum te bezoeken.
Juist. Helemaal mee eens.
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Voor de goede orde, we onderkennen het probleem en dit punt heeft de aandacht van het beheerdersteam.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Mijn posts worden vaak zonder bericht verwijderd, best vervelend want ik ben misschien wel het belangrijkste lid op dit forum. :mrgreen:
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Lipton schreef:Mijn posts worden vaak zonder bericht verwijderd, best vervelend want ik ben misschien wel het belangrijkste lid op dit forum. :mrgreen:
Daar heb je helemaal gelijk aan!
Ik denk ook eerder dat jouw posts van het forum worden gestolen en die wijze woorden hangen nu in goedkope ikea lijstjes boven het bed van de beheerders. :mrgreen:
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Lipton schreef:Mijn posts worden vaak zonder bericht verwijderd, best vervelend want ik ben misschien wel het belangrijkste lid op dit forum. :mrgreen:
Bij mij ook, vind dat er best een PB'tje van een beheerder mag volgen omdat ik soms de verwijdering helemaal niet schnap.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Weten jullie zeker dat het om verwijdering gaat, en niet om verplaatsing naar een ander topic?
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Wizard schreef:Weten jullie zeker dat het om verwijdering gaat, en niet om verplaatsing naar een ander topic?
Ja.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Komt er ooit nog een mobiele website? Het is nu 2015 en het schijnt dat mensen wel eens met hun telefoon op internet zitten.
Joucke
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Lardy schreef:Komt er ooit nog een mobiele website? Het is nu 2015 en het schijnt dat mensen wel eens met hun telefoon op internet zitten.
Met behulp van http://www.artodia.com/phpbb-styles/mob ... detection/ zouden beheerders eenvoudig een mobiele stijl aan het forum kunnen toevoegen. Tenminste, wanneer we op phpBB3 draaien, wat ik wel vermoed.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Je kunt via de internetbrowser op je telefoon gewoon dit forum lezen. Daar is echt geen speciale mobiele versie voor nodig.

Al zou het via Tapatalk wel heel handig zijn, het is geen noodzaak.
Joucke
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Satyr schreef:Je kunt via de internetbrowser op je telefoon gewoon dit forum lezen. Daar is echt geen speciale mobiele versie voor nodig.

Al zou het via Tapatalk wel heel handig zijn, het is geen noodzaak.
De meeste posts wel, maar soms wordt de tekst zo ontzettend klein, dat het nauwelijks leesbaar is. Het zou beter kunnen ;-)
Plaats reactie