Moderators: Beheerders, Fanmasters
Baggerraartje schreef:Tis zeker komkommer tijd op het forum....jesus wat is het hier rustig!
Otsje P schreef:Inderdaad. Er gebeurd verdomd weinig. Misschien moeten we maar wat loze geruchten droppen in de diverse transfertopics![]()
Het schijnt dat Suarez naar Barca kan, maar liever naar Heerenveen wil....
Baggerraartje schreef:Wakker worden iedereen, het al kwart voor 7! Hup discusseren met z‘n alle. Beetje ingeslapen zooitje hier.
Satyr schreef:Ik denk dat het aan mij ligt, maar ik blijf niet ingelogd. Ik heb uiteraard de vinkjes aanstaan en heb alle cookies al opgeschoond, maar het 'probleem' blijft.
TORCIDA schreef:Er moet toch nu een forumbeeheerder zijn die een enorme harde krijgt van zijn moralistische machtgenot. Mag hier niet eens meer een derby gevoel heersen.. Gatverdamme....
Heerenveen rules schreef:Haha. Wat een moraalridders inderdaad. DKV, stel je voor. Dat kan natuurlijk niet.
sietse159 schreef:Kan "Ondertussen bij DKV" in de sectie Sport Overig ook aangepast worden? Ik weet dat veel mensen hier aanstoot aan nemen. Bij voorbaat dank.
NNboss schreef:forum is een beetje dood nu. Stilte voor de storm? (de DERBY)
Wubwub schreef:Moderators, wordt het niet eens tijd om sommige leden die de discussie keer op keer persoonlijk maken een afkoelingsperiode o.i.d. te gunnen? Ik post zelf dan misschien niet veel, maar het idee van een discussieforum lijkt mij toch dat je op een enigszins volwassen manier met elkaar van gedachte wisselt en af en toe wellicht nog eens iets van een ander opsteekt. Ik heb niemand specifiek in gedachten, maar een aantal "persoonlijke vetes" woekert constant als een soort schimmel over de onderwerpen heen en maakt het voor mij in ieder geval minder prettig om dit forum te bezoeken.
Keer terug naar Forum & fansite
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast