Klassiekers

› alles over dit forum (en de Fansite)

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Klassiekers

Berichtdoor Caspar » 28-11-2008 12:27

Op dit forum wordt altijd druk gespeculeerd over verbeteringen van onze trots, en het heeft er alle schijn van dat de komende winterperiode ook gebruikt wordt door de directie om de selectie te versterken.

Ook wij zitten hier op het forum niet stil en gaan daarom de komende periode een aantal zaken aanpakken. Nog niet alles is helemaal uitgewerkt, maar we kunnen al wel een tipje van de sluier oplichten. Zo worden in ieder geval de oudere forums opgeschoond van alle rotzooi die er in de loop van de jaren is opgegooid, en gaan we in de weer met een klassiekersforum.

Wat is het idee van dat laatste? Het wordt -zoals het er nu voor staat- een verzamelforum met alle mooie, grappige, memorabele of emotionele topics die eens de moeite waard zijn om terug te lezen. Denk aan de topics over Newcastle United, AC Milan thuis en natuurlijk het topic over Afonso Alves, met alles er op en er aan.

We kunnen als beheerders zelf ongetwijfeld een goed lijstje samenstellen, maar waarschijnlijk heeft iedereen hier wel mooie ideeën over. Graag horen we van jullie je ideeën voor mooie topics en waarom het een plaatsje verdiend in het klassiekersgedeelte.

Er is natuurlijk naast het aandragen van ideeen ook ruimte voor discussie, maar laten we daar niet te ver in doorslaan. Iedereen heeft andere voorkeuren, en uiteindelijk bekijken wij of iets er echt in thuis hoor.
Ladies and gentleman: We've got him!
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Re: Klassiekers

Berichtdoor Jeroen » 28-11-2008 13:56

Alves, the english version :D


Goed idee trouwens. :wink:
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Re: Klassiekers

Berichtdoor Riverside » 28-11-2008 16:19

Zeker een klassieker: viewtopic.php?f=12&t=1133

Heb zonet 'Sfeer & Supporters' even doorzocht en ik kan je vertellen daar staan een hoop pareltjes tussen hoor. :D
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Klassiekers

Berichtdoor BBB » 28-11-2008 17:14

Gearard schreef:Zeker een klassieker: viewtopic.php?f=12&t=1133

Heb zonet 'Sfeer & Supporters' even doorzocht en ik kan je vertellen daar staan een hoop pareltjes tussen hoor. :D


Niet een klassieker, maar DE klassieker als je het mij vraagt... (bepaalde opmerkingen, pfff)
Ik ruik corruptie...
Avatar gebruiker
BBB
Basisspeler
 
Berichten: 643
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:06
Woonplaats: De Jouwer

Re: Klassiekers

Berichtdoor JD » 30-11-2008 16:16

Net helemaal doorgespit :shock:

Leuk om te lezen hoe Jelle zich ongerust en kwaad maakte over Eric :mrgreen:
Ook leuk dat Cross dagelijks aanwezig was toen. Altijd wel wat te beleven.
JD
Selectiespeler
 
Berichten: 398
Geregistreerd op: 18-12-2003 19:15

Re: Klassiekers

Berichtdoor xander » 30-11-2008 16:58

viewtopic.php?f=4&t=1823&st=0&sk=t&sd=a

Vindt ik ook wel een mooi topic.

Dromen zijn werkelijkheid geworden. Als bijvoorbeeld choreo door het hele stadion.
Wat is er de laatste paar jaar toch veel bereikt!
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Klassiekers

Berichtdoor Superfries88' » 16-12-2008 10:55



Dit topic is helaas overleden, samen met een hele lading andere topics in de Engelse sectie.

Wij als beheerders gaan ook een lijst opstellen, maar zijn er nog topics die jullie in de klassiekerssectie willen zien?
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Klassiekers

Berichtdoor vlqrt » 23-12-2008 12:49

Als ik een aantal topics mag voorstellen:

- Topics over Alves ... vooral het topic met alle turken die overtuigt waren dat hij naar Galatasaray zou komen.
- Het hattrick topic hoort een speciaal plaatsje te hebben (volgens mij een van de oudste nog lopende discussies)
- Het afscheid van Hestad vindt ik nog altijd een mooi moment ... de actie met de knuffels als ik het me goed herinner.
- Seipinho
- Waterman of vanderbussche
- Ondetussen in Groningen is altijd een leuk topic :mrgreen:

Je hoort het, als je nog wat suggesties nodig hebt stuur maar een PB'tje :wink:
Het is maar een spelletje
vlqrt
Superster
 
Berichten: 3020
Geregistreerd op: 11-08-2003 12:17
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Klassiekers

Berichtdoor Casual » 23-12-2008 12:55

Heb net het topic van Vitesse uit weer eens helemaal doorgelezen. Toch verbaasde ik me weer hoeveel forumgasten hun mening al klaar hadden voordat ze wister wat er precies allemaal gebeurd was. Enne Cross79 zat toendertijd vast aan de computer volgens mij.....
Avatar gebruiker
Casual
Bankzitter
 
Berichten: 47
Geregistreerd op: 14-12-2008 16:07

Re: Klassiekers

Berichtdoor Casual » 23-12-2008 16:49

Vind het wel een klassieker net als JD, BBB en Gearard zo te lezen hierboven. Als jij een ander topic een klassieker vind mag dan van mij, ik vind dit wel een topic dat ik tot het rijtje van de klassiekers vind horen.
Avatar gebruiker
Casual
Bankzitter
 
Berichten: 47
Geregistreerd op: 14-12-2008 16:07

Re: Klassiekers

Berichtdoor feanfans » 23-12-2008 20:19

Feanatieke schreef:Wil je de dat topic benoemen tot klassieker?


Laten we het omdraaien. Jij niet?

Ik heb het ook al eens doorgelezen. Prachtig topic, hoort er zeker bij!
feanfans
Superster
 
Berichten: 2186
Geregistreerd op: 22-12-2005 16:48

Re: Klassiekers

Berichtdoor Squerrel » 23-12-2008 20:43

Feanatieke schreef:Wil je de dat topic benoemen tot klassieker?


Mag iemand dat zelf ook weten? Of moet dat eerst aan jou worden voorgelegd?
Bedankt Torcida:-)
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Re: Klassiekers

Berichtdoor diepFries » 23-12-2008 23:08

Feanatieke schreef:Punt 1. Ja.
Punt 2. Nee.

En 3, ik stel gewoon een vraag uit interesse. Ik dacht namelijk dat forummers niet herinnert wouden worden aan 'het drama' die door veel gebruikers in de top 10 slechste wedstrijden is gezet.
Afgaande van de eerste reacties lijkt er toch wel animo te zijn voor dat topic als klassieker.

:wink:
Verwar jij nu niet een thuiswedstrijd tegen Vitesse van dit seizoen met een uitwedstrijd tegen Vitesse een aantal jaren terug?

Dat laatste topic hoort mijns inziens zeker bij de Klassiekers, ook al was ik toen nog geen (actief) forumlid. Het eerste topic (van dit seizoen) hoort er dan weer niet bij..
In case of doubt, make it sound convincing
Avatar gebruiker
diepFries
Superster
 
Berichten: 1639
Geregistreerd op: 05-06-2007 12:12
Woonplaats: Groningen

Re: Klassiekers

Berichtdoor Royce_SCH » 24-12-2008 14:35

Levski Sofia thuis hoort er natuurlijk ook bij. De ontlading ook op het forum na de 2-1, schitterend al die reacties! :)
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Avatar gebruiker
Royce_SCH
Superster
 
Berichten: 2128
Geregistreerd op: 25-02-2007 15:18

Re: Klassiekers

Berichtdoor Janneman » 24-12-2008 19:56

Wie-o-wie is wie?-topic vind ik ook wel een leuke klassieker. Jammer genoeg is deze wel wat uitgeraakt de laatste tijd. Verder ben ik nog even aan het rond kijken wat nog meer voor mijn gevoel een leuke is.

En de wedstrijden waar Heerenveen uitgeslagen positie terugkwam en alsnog de wedstrijd won waren super
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: Klassiekers

Berichtdoor Eric » 25-12-2008 00:33

JD schreef:Net helemaal doorgespit :shock:

Leuk om te lezen hoe Jelle zich ongerust en kwaad maakte over Eric :mrgreen:
Ook leuk dat Cross dagelijks aanwezig was toen. Altijd wel wat te beleven.


Zo inderdaad, behoorlijk trieste reactie geeft hij ook :shock:

Ik las ook nog een post van mij, kan me niet voorstellen dat mijn spelling toen zo slecht was :roll:

Wel mooi dat ik geeneens in die trein had gezeten en toch mee moest naar Leeuwarden. Daar werd ik ook nog eens als allerlaatste overhoord waardoor mijn dag helemaal goed was :D
Avatar gebruiker
Eric
Superster
 
Berichten: 3079
Geregistreerd op: 08-12-2002 12:00
Woonplaats: Rotterdam

Re: Klassiekers

Berichtdoor sch-united » 25-12-2008 22:46

Eric schreef: Daar werd ik ook nog eens als allerlaatste overhoord waardoor mijn dag helemaal goed was :D


Ghehe het is de middelbare school niet met je overhoringen.. :mrgreen:
sch-united
Basisspeler
 
Berichten: 531
Geregistreerd op: 13-10-2003 19:33
Woonplaats: IJlst

Re: Klassiekers

Berichtdoor Blizzard » 25-12-2008 22:54

Het ALVES topic natuurlijk! Wat daar allemaal in besproken is gaat elke fantasie te boven. Je zult er alleen wel even goed voor moeten gaan zitten om het in zijn totaliteit te lezen :lol:
Avatar gebruiker
Blizzard
Superster
 
Berichten: 3644
Geregistreerd op: 29-03-2003 18:52

Re: Klassiekers

Berichtdoor Eric » 25-12-2008 23:32

sch-united schreef:
Eric schreef: Daar werd ik ook nog eens als allerlaatste overhoord waardoor mijn dag helemaal goed was :D


Ghehe het is de middelbare school niet met je overhoringen.. :mrgreen:



Verhoord :oops:

Sorry meneer de journalist :roll:
Avatar gebruiker
Eric
Superster
 
Berichten: 3079
Geregistreerd op: 08-12-2002 12:00
Woonplaats: Rotterdam

Re: Klassiekers

Berichtdoor Caspar » 26-12-2008 04:06

Blizzard schreef:Het ALVES topic natuurlijk! Wat daar allemaal in besproken is gaat elke fantasie te boven. Je zult er alleen wel even goed voor moeten gaan zitten om het in zijn totaliteit te lezen :lol:


Goed dat je er over begint. We zijn nog op zoek naar vrijwilligers die een soort inhoudsopgeve willen maken! :wink:
Ladies and gentleman: We've got him!
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Re: Klassiekers

Berichtdoor broekster » 02-01-2009 17:51

Het ligt nu mischien nog iets te vers in het geheugen om het als een klasieker te bestempelen, maar als ik het Heerenveen - Ac Milan topic over een paar jaar weer ga lezen, is dat er 1 die er absoluut bij gaat horen.
broekster
Selectiespeler
 
Berichten: 216
Geregistreerd op: 09-01-2006 16:41
Woonplaats: Brussel

Re: Klassiekers

Berichtdoor Hielke » 02-01-2009 21:20

broekster schreef:Het ligt nu mischien nog iets te vers in het geheugen om het als een klasieker te bestempelen, maar als ik het Heerenveen - Ac Milan topic over een paar jaar weer ga lezen, is dat er 1 die er absoluut bij gaat horen.


Die wedstrijd was al een klassieker voor 'ie gespeeld werd, dus hoort er absoluut bij inderdaad. Of het topic zelf nou zo enorm lezenswaardig is betwijfel ik overigens.
Avatar gebruiker
Hielke
Superster
 
Berichten: 5854
Geregistreerd op: 20-06-2007 08:26

Re: Klassiekers

Berichtdoor Venderwel » 06-01-2009 08:48

Caspar schreef:
Goed dat je er over begint. We zijn nog op zoek naar vrijwilligers die een soort inhoudsopgeve willen maken! :wink:


Inhoudsopgave als in: Links maken naar de bijzondere stukjes? Wel ik wel mee helpen. Al moet je daar denk ik als beheerders wel van te voren afsprakenen over maken, over hoeveel en hoe je dat voor je ziet.
Lijkt mij dan ook handig om een soort van werkruimte te maken voor de vrijwilligers, waar ze dingen kunnen bespreken enzo.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Avatar gebruiker
Venderwel
Superster
 
Berichten: 3876
Geregistreerd op: 24-12-2004 16:15
Woonplaats: Aldeboarn

Re: Klassiekers

Berichtdoor Hielke » 06-01-2009 09:29

Venderwel schreef:Inhoudsopgave als in: Links maken naar de bijzondere stukjes?


Zoiets inderdaad. Als je dat topic straks in zijn huidige vorm in het klassiekersgedeelte neer zou zetten moet je bijna een week vakantie nemen om een bepaald gedeelte terug te zoeken, terwijl er toch heel lezenswaardige stukjes tussen zitten.

Bedankt voor je aanbod. We bespreken nog even hoe, wat en wanneer.
Avatar gebruiker
Hielke
Superster
 
Berichten: 5854
Geregistreerd op: 20-06-2007 08:26

Re: Klassiekers

Berichtdoor broekster » 06-01-2009 19:30

Hielke schreef:
broekster schreef:Het ligt nu mischien nog iets te vers in het geheugen om het als een klasieker te bestempelen, maar als ik het Heerenveen - Ac Milan topic over een paar jaar weer ga lezen, is dat er 1 die er absoluut bij gaat horen.


Die wedstrijd was al een klassieker voor 'ie gespeeld werd, dus hoort er absoluut bij inderdaad. Of het topic zelf nou zo enorm lezenswaardig is betwijfel ik overigens.


Ja, de wedstrijd zelf en het topic erna is niet echt lezenswaardig. Wat wel mooi is te zien hoe blij iedereen was dat we zo'n topper hadden geloot. Geweldig!
broekster
Selectiespeler
 
Berichten: 216
Geregistreerd op: 09-01-2006 16:41
Woonplaats: Brussel

Re: Klassiekers

Berichtdoor 1920 » 07-01-2009 18:27

Er is maar natuurlijk een klassieker en dat zal voornamelijk de forummers van het eerste uur herinneren:
Discussie topic over de komst van trommel! Prachtige discussies tussen de voorstanders en de tegenstanders!

Nog een oudje: Forum (ontbijt) bijeenkomst in het Abe Lenstra Stadion (op de middenstip) met Gerard de Nooijer. Niet qua discussie, maar gewoon hoe alles perfect geregeld was!
Wat gaat de tijd weer snel! :lol:

Dat zijn in mijn ogen wel echte klassiekers! Helaas kan ik de topics niet meer terug vinden, maar de forummers van het eerste uur zullen wel het "O-ja"-gevoel krijgen!
Avatar gebruiker
1920
Basisspeler
 
Berichten: 730
Geregistreerd op: 02-12-2002 18:17

Re: Klassiekers

Berichtdoor Caspar » 08-01-2009 04:29

1920 schreef:Dat zijn in mijn ogen wel echte klassiekers! Helaas kan ik de topics niet meer terug vinden, maar de forummers van het eerste uur zullen wel het "O-ja"-gevoel krijgen!


Weet je zeker dat ze niet op het oude forum stonden? Ik ben ze zelf ook niet tegen gekomen.

@ Venderwel: Inderdaad een toevoeging aan de openingspost met daarin links naar 'momenten', zoals de daadwerkelijke aankoop (het topic begint bij de geruchten geloof ik), Wedstrijd tegen Feyenoord, geruchten rond AZ, Wedstrijd Heracles, etc.
Ladies and gentleman: We've got him!
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Re: Klassiekers

Berichtdoor feanfans » 01-03-2009 18:08

Gaat hier nog iets mee gebeuren of is het op de lange baan geschoven?

Vul je vak...


Staan ook nog een aantal grappige reacties in :mrgreen:
feanfans
Superster
 
Berichten: 2186
Geregistreerd op: 22-12-2005 16:48

Re: Klassiekers

Berichtdoor menjo » 02-03-2009 10:25

Nee, er is geen ruimte meer voor.

Breng de club niet op ideeen, wat een kolder was dat. :crying:
NN gekkenhuis
menjo
Basisspeler
 
Berichten: 956
Geregistreerd op: 08-11-2003 23:46

Re: Klassiekers

Berichtdoor Superfries88' » 02-03-2009 10:56

feanfans schreef:Gaat hier nog iets mee gebeuren of is het op de lange baan geschoven?


Het staat momenteel helaas op een zijspoor, maar op termijn (ik durf niet te zeggen wanneer) zal het zeker uitgevoerd worden.

Ondertussen mogen de topics nog gewoon aangedragen worden natuurlijk!
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Volgende

Keer terug naar Forum & fansite

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten