Oproep: voorspellingentopic komend seizoen!

› alles over dit forum (en de Fansite)

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Oproep: voorspellingentopic komend seizoen!

Berichtdoor Ironis » 17-07-2013 10:01

Ik ben weer terug van weggeweest. Ik heb een enorm drukke periode achter de rug. Zowel privé als op het werk is het flink druk geweest. In oktober heb ik een huis gekocht en sindsdien ben ik erg veel aan het klussen geweest. Eerst binnen, later in de tuin en de komende tijd zal ik nog steeds druk zijn in de avonduurtjes omdat er nog veel moet gebeuren.
Zakelijk gezien werk ik full-time en heb ik naast mijn gewone werk nog wat andere zaken lopen, zoals OR en diverse trainingen waar ik de nodig tijd aan kwijt ben.

Ik had gehoopt het komende seizoen het voorspellingentopic, na een erg lange absentie en loze beloften, 't weer op te kunnen pakken. Helaas zie ik de komende tijd geen verbetering in de situatie: nog steeds druk met OR-werk, nog steeds veel te verbouwen in het huis en daarnaast ben ik sinds kort aan het kitesurfen geslagen en ben nu al verslaafd. Zodra er wind staat sta ik een paar uur op het water. Ook is er inmiddels een toekomstige Fean-fan (m/v) op komst (uitgerekend rond 2 februari).

Bij deze dus een oproep aan alle forumleden of er iemand zin heeft om het voorspellingentopic over te nemen.

Ik heb eventueel een excel-sheet klaarstaan (2007 of nieuwer!), vol met automatische berekeningen. Het enige wat je in hoeft te vullen zijn de namen van de deelnemers en de ingevulde voorspelling, soms eens een kolommetje copy-pasten als er meer deelnemers zijn dan nu op de sheet passen. De formules passen automatisch aan, dus daar hoef je niets meer aan te doen. Na het invullen van de uitslag gaat de rest automatisch. Als de uitslag bekend is, even een draaitabel opnieuw berekenen en sorteren en het tussenresultaat kan gepost worden.

Ondanks dat het niet heel veel werk kost ben ik simpelweg te uitgeblust om elke dag, of om de dag, de voorspellingen bij te werken.

Wie-o-wie heeft zin deze eervolle taak van mij (en natuurlijk de spontane vervangers in het afgelopen seizoen, hulde daarvoor!!) over te nemen (al is het in eerste instantie voor 1 seizoen).
Avatar gebruiker
Ironis
Wereldspeler
 
Berichten: 1438
Geregistreerd op: 27-04-2009 10:39
Woonplaats: Rotterdam

Keer terug naar Forum & fansite

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

cron