Voetbalforum of Niet

› alles over dit forum (en de Fansite)

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Welke onderwerpen zie jij het liefst op het FORUM van de Fansite van SC Heerenveen ?

alleen maar voetbalgerelateerde onderwerpen, Heerenveen en overig
30
60%
alleen maar NIET gerelateerde onderwerpen,woorden spelletjes etc
1
2%
Ja beide onderwerpen spreken mij aan en vervuilen het forum niet
13
26%
Ja beide onderwerpen spreken mij aan maar vervuilen het forum wel
6
12%
 
Totaal aantal stemmen : 50

Berichtdoor SCH Supporter » 12-02-2004 18:15

Heert Jan ik vind dat er in jou verhaal veel waarheid zit maar sommige dingen zijn nog irritanter en dat ik daar bij hoor dat zal dan wel maar daar trek ik me weinig van aan.
Wat ik echter wel heel irritanter vind is Cross.Die heeft soms de domste dingen en als jij het zelfde soort iets post krijg je weer scheldposten of een lullig pt'tje van m en dan zegt ie ook nog dat hij iemand anders eraf wil hebben wat is dat voor grote onzin.

Cross lees eerst ff de regels of hoe je dat noemen wilt door en de verwachtingen en dan zul je misschien es leren mensen te respecteren wat naar mijn mening niet veel genoeg gebeurt hier.

Waarom zoveel haat hiero.Dat heeft toch geen zin laat iedereen zijn mening geven en reageer er niet op als je het grote onzin vind en ook al heb je wel gelijk in die dingen dat is toch nog geen reden om iedereen maar te beledigen.
ik ben een kut kind en mn wachtwoord is te simpel: heerenveen
SCH Supporter
Selectiespeler
 
Berichten: 286
Geregistreerd op: 19-09-2003 16:02
Woonplaats: Zwaagwesteinde

Berichtdoor Cross79 » 12-02-2004 18:17

Nog even zo op deze manier en we hebben hetzelfde bende forum als DKV.

Nog heel even en er stoppen nog meer mensen met dit forum.
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Cross79 » 12-02-2004 18:25

SCH Supporter schreef:Heert Jan ik vind dat er in jou verhaal veel waarheid zit maar sommige dingen zijn nog irritanter en dat ik daar bij hoor dat zal dan wel maar daar trek ik me weinig van aan.
Wat ik echter wel heel irritanter vind is Cross.Die heeft soms de domste dingen en als jij het zelfde soort iets post krijg je weer scheldposten of een lullig pt'tje van m en dan zegt ie ook nog dat hij iemand anders eraf wil hebben wat is dat voor grote onzin.

Cross lees eerst ff de regels of hoe je dat noemen wilt door en de verwachtingen en dan zul je misschien es leren mensen te respecteren wat naar mijn mening niet veel genoeg gebeurt hier.

Waarom zoveel haat hiero.Dat heeft toch geen zin laat iedereen zijn mening geven en reageer er niet op als je het grote onzin vind en ook al heb je wel gelijk in die dingen dat is toch nog geen reden om iedereen maar te beledigen.


Zal je even een paar voorbeelden geven:

Je komt onder de naam Gekke Pop, de Echte Gekke Pop wordt erop aangekeken, en vraagt mij(omdat hij geen i.net heeft op het moment) of ik jou even wil aanspreken via pb, dat doe ik dus.

Later heb je een foto van Atom en een meid bekende van alle fanatics nl de zus van Crosssider als avatar.
Woeste reacties leverd het op bij deze personen en mij.
Bedenk zelf wat, nu val je alleen mij aan, maar iedereen heeft kritiek op jou en die paar anderen.
Je haalt al vanaf het begin oude topics naar boven en voegt er verder niks bijzonders aan toe, dat wekt bij mij en vele anderen agressie op.

Dat ik soms dom post is men van me gewend, ik doe dat ook alleen maar om reacties uit te lokken, verder zeg ik de dingen in de mening hoe ik ben.
Hoe ik me uit is mijn probleem, maar ik onderbouw vaak wel wat en kom wel met feiten.
Jullie verneuken het voor de rest op dit forum, nu kun je me wel weer aanvallen het zal me een worst zijn, maar kom niet wreer bij me slijmen dat je het cs logo nodig hebt voor school enzo, want ik heb het helemaal gehad met jou en die anderen.
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor SCH Supporter » 12-02-2004 18:28

Ik wens je suc6 met je gelul

Verder wist ik niet dat het een Cross Sider was.Pas toen me dat echt duidelijk was heb ik m veranderd in een ander dus daar moet je nu niet mee komen aanschijten en dan komt er ook nog bij dat je zegt dat bijna iedereen zo is maar jij reageert er als een van de weinigen op!!

Verder heb je altijd kritiek op dezelfden terwijl je gewoon je mening geeft zoals de anderen (lees dit topic dan door :blbl: ) en op wie geeft Cross kritiek??Op degenen die hij niet kent en mateloos aan jou beginnen te ergeren
ik ben een kut kind en mn wachtwoord is te simpel: heerenveen
SCH Supporter
Selectiespeler
 
Berichten: 286
Geregistreerd op: 19-09-2003 16:02
Woonplaats: Zwaagwesteinde

Berichtdoor Caspar » 12-02-2004 18:31

SCH Supporter schreef:Heert Jan ik vind dat er in jou verhaal veel waarheid zit maar sommige dingen zijn nog irritanter en dat ik daar bij hoor dat zal dan wel maar daar trek ik me weinig van aan.


daar gaat deze discussie juist om! Mensen hier proberen jou en Carwood Lipton ervan te overtuigen om eerst hun posts door te lezen, te kijken of het wel wat toevoegt, of iniedergeval duidelijk te maken dat jullie soms irritant posten.
Ladies and gentleman: We've got him!
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor SCH Supporter » 12-02-2004 18:33

casparD schreef:
SCH Supporter schreef:Heert Jan ik vind dat er in jou verhaal veel waarheid zit maar sommige dingen zijn nog irritanter en dat ik daar bij hoor dat zal dan wel maar daar trek ik me weinig van aan.


daar gaat deze discussie juist om! Mensen hier proberen jou en Carwood Lipton ervan te overtuigen om eerst hun posts door te lezen, te kijken of het wel wat toevoegt, of iniedergeval duidelijk te maken dat jullie soms irritant posten.


Ik weet heus wel wat je bedoeld hoor maar zodra ik mn mening geef wordt ik afgekraakt en daar erger ik me aan en ik ben heus niet de enige
ik ben een kut kind en mn wachtwoord is te simpel: heerenveen
SCH Supporter
Selectiespeler
 
Berichten: 286
Geregistreerd op: 19-09-2003 16:02
Woonplaats: Zwaagwesteinde

Berichtdoor Cross79 » 12-02-2004 18:36

SCH Supporter schreef:Ik wens je suc6 met je gelul

Verder wist ik niet dat het een Cross Sider was.Pas toen me dat echt duidelijk was heb ik m veranderd in een ander dus daar moet je nu niet mee komen aanschijten en dan komt er ook nog bij dat je zegt dat bijna iedereen zo is maar jij reageert er als een van de weinigen op!!

Verder heb je altijd kritiek op dezelfden terwijl je gewoon je mening geeft zoals de anderen (lees dit topic dan door :blbl: ) en op wie geeft Cross kritiek??Op degenen die hij niet kent en mateloos aan jou beginnen te ergeren


Bedankt kereltje, en als ik je weer eens mag fluiten ga je met rood van het veld :blbl:

Tsjonge jonge, tuurlijk reageer ik op zulke sneue ezels als jou, en ja het wordt weer schelden want ik wordt agresief van jou, denk je nou werkelijk dat ik jou aanval omdat ik je niet ken?
Iedereen valt jou aan en goh hoe zou dat nou komen.
Neem een voorbeeld aan Carwood, die stuurd zelfs een pb met excuses errin en geeft ons gelijk.
Maar sommigen snappen er geen hol van:S
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Lipton » 12-02-2004 19:01

Dat klopt Cross..
Maar soms vind ik jou reactie iets te overdreven ik denk dat je je daar op moet verbeteren :)
Maar dat komt vast wel goed toch?
Ohhh ja, dit forum is om te discuseren over Heerenveen niet over doeloze post of niet :wink:
Laten we deze doeloze moder gegooi zo snel mogelijk staken :D
Bij irritaties mischien met een "Fatsoenlijke" PB de persoon er op wijzen??
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Berichtdoor (pl)euro » 12-02-2004 19:04

Carwood Lipton schreef:<knip> Oooh ja toch mooi van deze "Onliner" dat ik een groot stuk van het interview van Hestad op het forum heb gezet heb ik niemand anders zien doen...


Misschien omdat wij daar het nut niet van inzien en zelf het betreffende artikel via andere wegen in handen hebben gekregen? Of had je liever dat we je aan alle kanten schouderklopjes zouden geven voor het feit dat jij je even actief ingespannen hebt om het betreffende stuk op het forum in te tikken?

Elke x als ik op het forum kom zie ik als laatste post in een topic wel 1 van de 3 eerder genoemde namen. vaker dan een andere forumer.


En als je er niet op reageert is voor hun de lol er ook snel af. Verder sluit ik me bij Freezeman aan, dat wanneer je er geen drol aan vind wat er in off topics gepost is dat je dat onderdeel gewoon overslaat en onderaan het lijstje met topics gewoon markeer alle topics als gelezen aanklikt.

volgens mij heb je niet helemaal door wat een oneliner is


Dat is een perfect voorbeeld.... (deze ook trouwens :wink: )
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Avatar gebruiker
(pl)euro
Basisspeler
 
Berichten: 784
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:46
Woonplaats: En la playa

Berichtdoor Lipton » 12-02-2004 21:04

Misschien omdat wij daar het nut niet van inzien en zelf het betreffende artikel via andere wegen in handen hebben gekregen? Of had je liever dat we je aan alle kanten schouderklopjes zouden geven voor het feit dat jij je even actief ingespannen hebt om het betreffende stuk op het forum in te tikken?


Dat is nartuurlijk bullshit dat weet je zelf ook.
Ik typ zoon stuk over voor mensen die geen vi hebben, het werd door 4 personen of meer gevraagt en als je dan de vi hebt is het toch geen probleem om een paar stukjes van het interview over te typen?
Daar hoor je niemand over, dat is ook niet erg maar als iemand een kort bericht typ is het hele forum in rep en roer...
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Berichtdoor Cross79 » 12-02-2004 22:31

Hulde, goezo, dikke pluim hij heeft 228 berichten geplaatst, en 1 die wat toevoegde, meer veren in je reet hebben.
Donderstraal toch eens op man en voeg wat toe, blijf anders aub op http://www.kinderforum.nl ofzo.
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor jeroentjeheerenveen » 12-02-2004 23:54

anders stellen we ons ff prettig aan (ik reageer ook wel vaak, maar alleen op onderwerpen die me interesseren of waar ik wat van weet/bij was, weet niet of dat altijd wat toevoegt, boeit me verders ook nie.)
maar ik heb de oude situatie van forum niet meegemaakt, maar er worden idd weinig echt discussies gehouden, ik lok ook wel es een uit.
maar er word meer gereageerd op domme en aparte reacties, dan op zinnige post.
volgens mij helpen we duz allemaal het nivo van het forum naar beneden.
sommigen voelen zich zo gepiepeld om op "domme posts" te reageren.
neem et met een korrel zout, krijg je ook geen enorm lange topics met geschel over en weer.
overigens over die groningers, vind best als ze mee willen discuseren, maar ze zetten hier alleen maar vage shit neer.
h'veen supporter ben je nie even, maar voort leven!!!
jeroentjeheerenveen
Selectiespeler
 
Berichten: 337
Geregistreerd op: 22-12-2003 17:40
Woonplaats: franeker

Berichtdoor Cross79 » 12-02-2004 23:58

Daar ben ik het weer niet mee eens, Harris en ook Klaasie en Gruoniga en soms zelfs Poll AKA Bommen Berend en andere namen hebben vaak heel normaal zonder al teveel gescheld meegediscuseerd, Dat zie je niet vaak van clubs die "elkaar"haten.
Maar ja, klaarblijkelijk zijn de verschillende leeftijds groepen het met elkaar eens over het wel en wee van dit forum, feit blijft dat het naar de klote geholpen wordt.
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor (pl)euro » 13-02-2004 09:40

Carwood Lipton schreef:<knip>
Dat is nartuurlijk bullshit dat weet je zelf ook.
Ik typ zoon stuk over voor mensen die geen vi hebben, het werd door 4 personen of meer gevraagt en als je dan de vi hebt is het toch geen probleem om een paar stukjes van het interview over te typen?
Daar hoor je niemand over, dat is ook niet erg maar als iemand een kort bericht typ is het hele forum in rep en roer...


Niet het hele forum is in rep en roer, er zijn van de 655 geregistreerde gebruikers slechts enkele forumleden die je daarop wezen. Dus niet gelijk de zwarte piet toespelen naar de mensen die het misschien wel gedacht hebben, maar niet uitgesproken hebben! ...... Het werkelijke probleem is dat er mensen zijn die je aanspreken op de overige bijdragen van jouw hand hier op het forum die geen toegevoegde waarde hebben en louter en alleen uit one liners (lees: één zinnetje)bestaan. Een one liner (lees: één zinnetje) kan best een toegevoegde waarde hebben, wanneer je in één zin (dat is dus een one-liner) een sterk argument kan plaatsen. Dat jij een stuk uit de VI overgetikt hebt is echt grote klasse, zeker omdat wel 4 mensen (van de 655 gebruikers waarvan slechts een handvol geregistreerde gebruikers nog daadwerkelijk posten) van het forum in hun reactie aangaven dat ze geen VI hebben. Misschien hadden we je met ons allen in dat topic moeten feliciteren met het feit dat het je gelukt was om zonder te stotteren dat stuk met meer dan een one liner (lees: één zinnetje) te plaatsen. Dat er vervolgens binnen de discussie een reeks van posten volgen over de vraag wie het gelezen heeft en wie niet en wie zich geroepen voelt om het betreffende artikel even over te tikken is natuurlijk helemaal kolder. De mensen die het artikel willen lezen hebben vast wel mensen in hun omgeving die wel de VI lezen en waar ze het blad even in kunnen zien of mogen lenen..... anders is er altijd nog de buurtsuper of de kiosk waar ze terecht kunnen om het blad éénmalig aan te schaffen cq. in te kijken!

Maar goed..... jij wilt graag een veer in je r**t voor het plaatsen van dit stuk...

Afbeelding

Bij deze..... en wees er zuinig op! ik reik deze veer slechts éénmaal uit!
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Avatar gebruiker
(pl)euro
Basisspeler
 
Berichten: 784
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:46
Woonplaats: En la playa

Berichtdoor Sjoerd » 13-02-2004 13:08

Wel tekenend dat 2 van de grootste onzin posters hier weer zo fijn op reagearen!!
:urgs:

(sorry, moest het even kwijt)
Petter Hansson, rots in de branding.
Sjoerd
Selectiespeler
 
Berichten: 184
Geregistreerd op: 18-08-2003 18:25
Woonplaats: Wommels

Berichtdoor Cross79 » 13-02-2004 14:37

Tieme is top schreef:Wel tekenend dat 2 van de grootste onzin posters hier weer zo fijn op reagearen!!
:urgs:

(sorry, moest het even kwijt)


Zeg dan niks, je one liner voegt nl niks toe.
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Cult » 13-02-2004 18:05

Robert H. schreef:Het is een feit dat het forum ten opzichte van 3 tot 2 jaar geleden drastisch verslechterd is.


Dit vind ik nog licht uitgedrukt! Ik had zelf niet gedacht dat ik ooit nog zou reageren op een topic/discussie maar dit kon ik niet laten. Het forum is vervallen tot een kinderlijke, in mijn ogen bij het achterlijke af, discussie plek. Kijk nu eens hoe er gereageerd wordt op sommige onderwerpen en personen! De verloedering van de maatschapij in een notendop. Tel daarbij de, in mijn ogen "links-anarchistische" moderators, zoals dit elders treffend wordt omschreven, dan kun je wel nagaan dat dit forum verwordt tot iets wat het niet wil zijn. Een SC Heerenveen forum.
Cult
Nieuw talent
 
Berichten: 145
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:47

Berichtdoor Lipton » 13-02-2004 20:23

Oke, een ding moet ik toegeven, ik heb soms wat aan de korte kant berichten..
Als dat tot ergenis opwekt vind ik dat raar dat dat nu pas word gemeld terwijl ik al bijna 2 maand op dit forum zit.
Nartuurlijk is het niet erg dat ik kritiek krijg dat vind ik juist goed dan kan ik daar van gaan leren en de dingen die ik verkeerd doe verbeteren.
Maar het was in 1 keer een bom die ontplofte, dat vind ik jammer en daarom probeer ik mij beter te gedragen op dit forum.
Ik heb een fout gemaakt en daar moet en ga ik van leren.
We moeten in de toekomst ook mensen blijfen wijzen als ze irritante of slechte post hebben nartuurlijk niet op elke slak zout leggen maar in groote lijnen wijzen wat de persoon verkeerd doet.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Berichtdoor Riemer » 13-02-2004 20:45

Wacht eigenlijk nog steeds op een antwoord van een van de fanmasters, eerlijk gezegd had ik die allang verwacht. En ben er ook voorstander van om weer naar 3 hoofdtopics te gaan en misschien een minimaal aantal woorden. Fanmasters waar blijft jullie reactie????
Riemer
Basisspeler
 
Berichten: 745
Geregistreerd op: 14-02-2003 19:32
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor dekoning » 13-02-2004 20:55

Ach ja, die is een discussie die van tijd tot tijd weer terugkomt, oudere garde die zich ergert aan de jongere garde. Daar is op zich niks mis mee, sommige mensen mogen zoals nu gebeurt best eens met hun neusje op de feitjes worden gedrukt. Dat zinloze posten irriteert me van tijd tot tijd best wel, als je er een tijdje niet geweest bent klik je je een ongeluk om te zien of er toevallig nog wat interessants tussen zit.

Het terugbrengen van het aantal hoofdtopics mag wat mij betreft, de indeling die JeroenB voorstelt zie ik wel zitten.
Tja....
dekoning
Basisspeler
 
Berichten: 691
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:48

Berichtdoor Freezeman » 14-02-2004 14:44

En dan hier de mening van een oude koffiekanner. (voor wat het waard is)

Als nou gewoon iedereen op zijn eigen manier gaat posten en niet steeds op die van een ander let, gaat het al een stuk beter.
De één schrijft nou eenmaal wat gemakkelijker dan de ander, en de eene persoon verteld zijn verhaal in 100 woorden terwijl de andere denkt dat 3 genoeg zijn.
We zijn niet allemaal afgestudeerde journalisten en of columnisten. ;)

Als we nu met zijn allen een beetje gewoon doen en niet steeds te pas en te onpas commentaar geven op een ander zijn post gaat het al een stuk beter.
En als een post van een voorganger je niet interreseerd, reageer dan niet.
Ook niet door te zeggen dat het niet interessant is, dat heeft al helemaal geen zin.
En om onder een "one liner" een bericht te tikken van : "heb je hem weer met zijn één regel bericht" dat schiet ook niet op, tenslotte maak je je er zelf dan net zo schuldig aan.

moraal van dit verhaal, verbeter de wereld en begin bij je zelf.
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor Niels » 14-02-2004 15:14

Wacht eigenlijk nog steeds op een antwoord van een van de fanmasters, eerlijk gezegd had ik die allang verwacht. En ben er ook voorstander van om weer naar 3 hoofdtopics te gaan en misschien een minimaal aantal woorden. Fanmasters waar blijft jullie reactie????


Euh, wat dacht je hiervan, gepost op 11 februari door Vincent:

Waarom moeten de fanmasters dat doen? Het mag hier dan een kinderhoek worden, wij zijn geen crècheleidsters hoor. Spreek zelf anderen er op aan, of stuur ons eens een mail of PB met concrete aanwijzingen (namen, posts) dan kunnen we misschien eens kijken. We bieden het forum als discussieplaats, maar de regulering mag lekker intern gebeuren. Dan wordt het werk tenminste ook een beetje verdeeld.

Over minder fora - doe eens een voorstel. Drie forums: SC Heerenveen, ander voetbal en de rest? Of is dat weer een stap te ver. Welke categorieën kunnen wel samen? En waarom, is het ene argument tijdswinst?
Niels
Erelid
 
Berichten: 3997
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor Riemer » 15-02-2004 21:08

Nielshh, dat weet ik ook en heb t ook gelezen maar daarna zijn er nog een paar opmerkingen/suggesties gedaan. En daar had ik wel weer een antwoord opverwacht.
Riemer
Basisspeler
 
Berichten: 745
Geregistreerd op: 14-02-2003 19:32
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor superfean » 15-02-2004 22:47

Tja het is helaas dat deze discussie er al moet zijn.
Ik ben zelf nog niet zo heel lang actief op dit forum maar kan me voorstellen dat mensen zich ergeren aan anderen die op een bepaalde manier posten.
Persoonlijk intereseert me dat niet zoveel ik lees een one liner en denk bij mezelf ja dus niet nuttig om vervolgens gewoon verder te lezen/discuseren. Ik denk dat we mekaar in deze wat tegemoet moeten komen in de zin van de mensen die zich ergeren aan bepaalde posts cq personen gewoon iets minder agresief reageren en de mensen die bekend staan om deze posts toch ff uitkijken en nadenken wat je post.

Een leuker forum begint bij jezelf.
superfean
Selectiespeler
 
Berichten: 216
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:28

Vorige

Keer terug naar Forum & fansite

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

cron