Ondertussen bij DKV...

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Outlaw
Invaller
Berichten: 437
Lid geworden op: 09-12-2002 20:05

Bericht door Outlaw »

Galaxy schreef:Dan zijn het 3965! Jij je zin. Dat zijn voor een club waar het slecht gaan nog steeds veel!! Snap je wel wat er bedoelt wordt????
Trouwens wat weet je dat precies...volg je die club...MIERENNEUKER.

En dat je me niet serieus neemt...ach dat was wederszijds.Mensen met oogkleppen op neem ik nooit serieus!
Ja, vreemd hè, als er familieleden van je bij die club verbonden zijn.
Oogkleppen? Verklaar je nader!!
Bij MVV of noem maar wat ....Den Bosch zit dat aantal mensen ook.
De Grinzer bargen modderje om ‘e raak en knoarje kinne se ek
Sharan
Invaller
Berichten: 294
Lid geworden op: 26-07-2003 12:42
Locatie: @Home

Bericht door Sharan »

Jij ziet maar 1 club...de rest sucks..en met name Cambuur!! Ik bedoelde in mijn vorige berichten dat er best wel respect mag zijn voor die 3952(oke) SUPPORTERS! Al heb je niks met die club...heb ik ook niet.
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Ik weet niet wat het punt is dat je wilt maken, Galaxy. Is dat, dat Heerenveen geen volksclub is? Of dat Cambuur wel een vc is?

Heerenveen telde in de eerste divisie ook altijd net zo veel toeschouwers als Cambuur nu doet. en volgens mij zelfs vaak nog meer. Noordelijke clubs trekken, of het nou slecht gaat of niet, sowiezo altijd veel toeschouwers. Vergelijk dat maar eens met clubs als Helmond, Top, Eindhoven, RBC (tijd van de eredivisie), Haarlem, Telstar, VVV. Daar zitten standaard erg weinig mensen. Dat gebeurt niet bij clubs als SCC, FCG en SCH. Dat maakt de clubs mooier.
Outlaw
Invaller
Berichten: 437
Lid geworden op: 09-12-2002 20:05

Bericht door Outlaw »

Galaxy schreef:Jij ziet maar 1 club...de rest sucks..en met name Cambuur!! Ik bedoelde in mijn vorige berichten dat er best wel respect mag zijn voor die 3952(oke) SUPPORTERS! Al heb je niks met die club...heb ik ook niet.
Ik zie wel meerdere clubs, alleen voor Heerenveen ben ik gevallen.
En met name Cambuur sucks? Nou, zo haatdragend ben ik niet
Ik zou meer zeggen een gezonde rivaliteit, wat mij logisch lijkt voor 2 clubs die 30 km van elkaar vandaan liggen.
De Grinzer bargen modderje om ‘e raak en knoarje kinne se ek
Sharan
Invaller
Berichten: 294
Lid geworden op: 26-07-2003 12:42
Locatie: @Home

Bericht door Sharan »

Rond SCH hangen teveel sponsoren rond en dat geeft de club geen imago van een volksclub. Hoe vaak bekenden/collega's niet van sponsoren een ticket+ diner krijg aangeboden voor een wedstrijd in het ALS. Terwijl het volk op een wachtlijst staat!! Natuurlijk is het geld belangrijk maar vergeet je ECHTE supporters niet. Dan hebben we het nog niet eens over de Andre Rieu-zwaaivlaggetjes !!

Ik vind SC(nog)'niet in het rijtje Den Haag/Feyenoord/FCU/FCT/FCG/NAC/GAE/NEC/SCC horen. Misschien dat een sfeervak(!!) de oplossing is?

Verder heb je groot gelijk dat de clubs in Noord (en Oost) meer publiek trekken dan de andere clubs. Maar ga SCH in de top van de 1e divisie niet vergelijken met SCC onder in de GG nu.
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
The North
Selectiespeler
Berichten: 649
Lid geworden op: 27-05-2003 21:31
Locatie: Giekerk

Bericht door The North »

De "zingende aanhang" heeft het er weleens over gehad om een eigen sfeervak..
Maar alleen met Intertoto volgens mij is dat nog maar gelukt
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

Galaxy schreef:
Ik vind SC(nog)'niet in het rijtje Den Haag/Feyenoord/FCU/FCT/FCG/NAC/GAE/NEC/SCC horen. Misschien dat een sfeervak(!!) de oplossing is?
Voor dat je gelijk weer je grote mond open gooit, denk dan voortaan eerst eens na.
Misschien is SCH en NN al 3 jaar bezig met onderhandelen over een sfeervak???
Misschien is er een verbouwing gaande waardoor er geen verschuiving van zitplaatsen plaats kan vinden???
Wel eerst ff opletten he, niet zomaar in de ruimte (galaxy) lullen... :mrgreen:
Sharan
Invaller
Berichten: 294
Lid geworden op: 26-07-2003 12:42
Locatie: @Home

Bericht door Sharan »

Booijstra schreef:Misschien is SCH en NN al 3 jaar bezig met onderhandelen over een sfeervak???
Over in de ruimte lullen gesprokken..leuke woordspelling "Pooijerstra"

Wil niet erg vlotten dat zweervak...tja wie begon er nog maar.

De meeste clubs hoor je niet over zo'n vak!! Daar was al van ouds her sfeer....en hoet het nieit "gemaakt"worden ..dat noemt men volksclub...Foeke Booijstra
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
Miekje
Nieuw talent
Berichten: 80
Lid geworden op: 24-08-2003 13:53
Locatie: Joure

Bericht door Miekje »

Jaloers op ONS prachtige friese volkslied????? ik kan t me voorstellen, want zoiets hebben jullie niet :blbl: :upto:
SC Heerenveen, Superfriezen
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Wil niet erg vlotten dat zweervak...tja wie begon er nog maar.

De meeste clubs hoor je niet over zo'n vak!! Daar was al van ouds her sfeer....en hoet het nieit "gemaakt"worden ..dat noemt men volksclub...
Tsja, hiermee geef je wel heel duidelijk aan dat je echt geen enkel idee hebt. Kom 's terug
als je wel weet waar je het over hebt.
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

galaxy schreef:

Wij hadden eerst ook een eigen vak, vakkie 9 dat werd vergald toen ajaxsupporters een bom gooiden en de sch supps. de schuld kregen, vervolgens werd het geprobeerd in vakkie 16 waar nu nog een man of 6 zitten van de 100 die van vak 9 naar 16 zijn gegaan, de rest van vakkie 9 zijn verspreid.

Maar Galaxy kerel jij weet alles beter.
Hoelang duurt dat stadion van jullie nog?
Lang leve het censuur
bohemians/praha
Jeugdspeler
Berichten: 37
Lid geworden op: 21-08-2003 13:20
Locatie: pilsner urquell

Bericht door bohemians/praha »

Galaxy: wat kan jou het rotten wat nou een volksclub is of niet. Groningen is jouw club (de mijne ook trouwens). Maar doordat ik veel mensen ken bij h'veen, heb ik best wel een beeld gekregen van deze club. Ik kan best wel respect opbrengen voor h'veen, wat ze neergezet hebben. Toch blijft FCG mijn club (wat er ook gebeurt). Ik ben het wel met Roelof de Vries eens in het voorgaande. Een beetje "concurentiestrijd" moet kunnen, maar om nu constant te zeuren over wat wel of geen "sfeer" is..... tsjaaa.
Sharan
Invaller
Berichten: 294
Lid geworden op: 26-07-2003 12:42
Locatie: @Home

Bericht door Sharan »

Cross79 schreef: Maar Galaxy kerel jij weet alles beter.
Hoelang duurt dat stadion van jullie nog?
Wat mij betreft mag nog wel jaren duren...wij wachten niet op een sfeervak.

Ik weet zeker niet alles beter maar in het jaar dat jij werd geboren had ik er een aantal jaar the 1ste divisie opzitten. Niet echt belangrijk maar het geeft wel wat extra bagage.

Maar tubb; waarom spreken we na de wedstrijd niet ff af in de Trent om gezellig na te praten onder het genot van een pilsje. Net als vorig seizoen alleen was jij er toen niet.
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
Sharan
Invaller
Berichten: 294
Lid geworden op: 26-07-2003 12:42
Locatie: @Home

Bericht door Sharan »

bohemians/praha schreef: Groningen is jouw club (de mijne ook trouwens). Maar doordat ik veel mensen ken bij h'veen, heb ik best wel een beeld gekregen van deze club. Ik kan best wel respect opbrengen voor h'veen, wat ze neergezet hebben. Toch blijft FCG mijn club (wat er ook gebeurt).
Laat ik dat nu precies met Kampvuur hebben!! :wink: Respect heb ik voor de prestaties van SCH, zonder meer. Maar zodra je wat stekende opmerkingen plaatst is men aangbrand, terwijl Kampvuur wordt afgebrand!!!!

FCG is je club...en je naam dan???
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

Galaxy schreef:"
Over in de ruimte lullen gesprokken..leuke woordspelling "Pooijerstra"

Wil niet erg vlotten dat zweervak...tja wie begon er nog maar.

De meeste clubs hoor je niet over zo'n vak!! Daar was al van ouds her sfeer....en hoet het nieit "gemaakt"worden ..dat noemt men volksclub...Foeke Booijstra
Ook erg leuke woordspelingen. Ook zo origineel...nu nog iets doen aan je ABN...
Sharan
Invaller
Berichten: 294
Lid geworden op: 26-07-2003 12:42
Locatie: @Home

Bericht door Sharan »

Sorry, voor de typevauten Meester "Foppe" Booijstra. Het leven in de "grote stad"gaat snel en dan type je soms te snel met het gevolg dat er foutjes onstaan. Mijn nederige excusses daar voor.Moet mijn lange haar er ook af? Mag ik ook witte (non Umbro) schoentjes aan? En de Mini is dat een probleem? ik vind een VOLKSwagen ze burgerlijk!!

Gaan we nu opelkaars vauten letten???? Helaas ik kan geen ABF!!

Maar we raken off topic..OPPASSEN!!
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Galaxy schreef: Wat mij betreft mag nog wel jaren duren...wij wachten niet op een sfeervak.

Ik weet zeker niet alles beter maar in het jaar dat jij werd geboren had ik er een aantal jaar the 1ste divisie opzitten. Niet echt belangrijk maar het geeft wel wat extra bagage.

Maar tubb; waarom spreken we na de wedstrijd niet ff af in de Trent om gezellig na te praten onder het genot van een pilsje. Net als vorig seizoen alleen was jij er toen niet.

Kzou graag een biertje met je drinken jongen maar hellaas pindakaas rij ik met iemand mee die gelijk na de wedstrijd terug wil naar huis.
Maar als ik met iemand anders mee kan rijden hoor je het van mij.
Lang leve het censuur
Sharan
Invaller
Berichten: 294
Lid geworden op: 26-07-2003 12:42
Locatie: @Home

Bericht door Sharan »

Doen we!! Vraag maar aan Riemer(v/h forum)? We waren vorig jaar ook nog met +/- 10 Grunn supporters in de Trent....best wel gezellig!!
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
de boswachter
Nieuw talent
Berichten: 87
Lid geworden op: 07-02-2003 22:49
Locatie: tegenover de 7 dwergen
Contacteer:

Bericht door de boswachter »

volgens mij waren het er maar 4 zo maar ok. jullie waren er wel. ben er zelf niet ben down under voor een maand. maar moge de beste winnen.
laat ze maar lullen, een olifant heeft toch de dikste
bohemians/praha
Jeugdspeler
Berichten: 37
Lid geworden op: 21-08-2003 13:20
Locatie: pilsner urquell

Bericht door bohemians/praha »

FCG is je club...en je naam dan???
Dit vind ik ook wel een maffe/leuke club, ben er een keer geweest.
Sharan
Invaller
Berichten: 294
Lid geworden op: 26-07-2003 12:42
Locatie: @Home

Bericht door Sharan »

de boswachter schreef:volgens mij waren het er maar 4 zo maar ok. jullie waren er wel. ben er zelf niet ben down under voor een maand. maar moge de beste winnen.
8 zaten er in mijn auto en nogeens 4 in een andere auto...We waren met 12 dus. Ik geloof dat Riemer(die van 2meter) zich het beste kan herinneren.
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
de boswachter
Nieuw talent
Berichten: 87
Lid geworden op: 07-02-2003 22:49
Locatie: tegenover de 7 dwergen
Contacteer:

Bericht door de boswachter »

zal m morgen wel eens vragen. niet dat het veel uit maakt. maar het waren er geen twaalf bij mijn weten. (is niet altijd betrouwbaar)
laat ze maar lullen, een olifant heeft toch de dikste
Riemer
Selectiespeler
Berichten: 745
Lid geworden op: 14-02-2003 19:32
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riemer »

Ja jullie waren er idd, weet alleen niet met hoeveel want ik had al aardig wat bier op.
Maar jullie waren wel snel weg, konden geen eens gezellig een biertje drinken. Of was Klaassie boos dat ik hem niet had gehoord in het uitvak :wink:. En wilde daarom snel weg

En als je langs komt de 1e is van mij. Ben de minste ook weer niet. Zolang jij mij maar 3 punten geeft. :wink:
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Ben gister in Groningen op stap geweest, was weer ouderwets gezellig, heb nog tijden met FCG supporters staan praten, erg leuk allemaal.
Lang leve het censuur
KNOPPER
Jeugdspeler
Berichten: 32
Lid geworden op: 04-06-2003 16:32
Locatie: Damwoude
Contacteer:

Bericht door KNOPPER »

t gaat lekker in luwaduh. whahaha



zet m op blauw/gelen :roll:
Sorry maarre sorry sorry maarre zei je wat tegen mij?
The North
Selectiespeler
Berichten: 649
Lid geworden op: 27-05-2003 21:31
Locatie: Giekerk

Bericht door The North »

Bezoekersaantallen:

93/94: 7.000 (18 eredivisie)
94/95: 4.196 (7 Toto Divisie)
95/96: 4.997 (6 " " )
96/97: 5.074 (2 " " )
97/98: 5.197 (2 " " )
98/99: 8.418 (15 eredivisie)
99/00: 8.132 (17 eredivisie)
00/01: 5.044 (4 Toto Divisie)
01/02: 4.987 (7 " " )
02/03: 4.179 (11 " " )


Voor dingen voor SCH of FCG Stuur me maar een PB"tje
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
Gebruikersavatar
Feanfan
Selectiespeler
Berichten: 585
Lid geworden op: 30-08-2003 11:47
Locatie: Gorredijk/Boxtel

Bericht door Feanfan »

Toch netjes AGOVV haalt de punten zo binnen en cambuur staat stijf onderaan geen punt geen goal...
De vader, de zoon en de heilige geest: Abe
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Galaxy schreef: En een volksclub wordt geen vc door dat het uit een volksbuurt komt maar omdat het van generatie op generatie doorgegeven wordt en dat er een grote historie heeft.
Nee. Het is nog steeds dezelfde generatie die er zit. En daar is die uitbreiding nu voor. Nieuw volk erbij in het stadion.

en
Ers schijnt in jullie dorp nogal flink gemept te zijn tegen Feyenoord-supporters. Of 1 of andere reden lezen we dat nooit....hoort dat ook tot het lief en aardig-plan?
Ik ben zowel voor als na de wedstrijd in het centrum geweest en heb totaal niets gezien. Voor de wedstrijd was er wat volk bij het Skoffeltsje (naast de Trend) maar dat beperkte zich tot drinken. Verder geen enkele wanklank. Wel was de politie in grote getalen te vinden in het centrum en was een gedeelte van de Koemarkt dicht. Meppen? Niets gezien.
Wéér uit!!!!
Gebruikersavatar
Feanfan
Selectiespeler
Berichten: 585
Lid geworden op: 30-08-2003 11:47
Locatie: Gorredijk/Boxtel

Bericht door Feanfan »

Ik heb er wel iets van opgevangen dat er wel een vechtpartijtje geweest is in het centrum, maar wat het voorstelde weet ik niet.
De vader, de zoon en de heilige geest: Abe
Arjanz
Bankzitter
Berichten: 215
Lid geworden op: 07-12-2002 11:56
Locatie: Franeker

Bericht door Arjanz »

Laatste nieuws van Cambuur:
Ze gaan het kunstgras weer verwijderen en gaan er SCHAAMhaar plaatsen...... :lol:
Anti-vlaggetjes
Plaats reactie