[Centraal] Nederlands elftal

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: [Centraal] Nederlands elftal

Berichtdoor Demster » 05-06-2023 21:08

Feanfan 1 schreef:Heeft er ook iemand kaarten voor de Nations League volgende week ?


Ik heb wel kaarten en heb de app gedownload. Heb daarna de kaarten "gehouden" en alle gegevens ingevuld. De UEFA wel een mooi filmpje gemaakt, maar ik krijg geen streepjescode te zien
Iemand die mij kan helpen ?

Yes en ook geen streepjescode.

Zoals ik het begrijp: Steward 1 bij de rij 'activeert' de app waardoor de QR-code zichtbaar komt. Daarna loop je door naar de ingang/toegangspoort. Daar scant steward 2 de QR-code waarna je binnenkomt.
Demster
Selectiespeler
 
Berichten: 462
Geregistreerd op: 31-05-2015 22:52

Re: [Centraal] Nederlands elftal

Berichtdoor Feanfan 1 » 05-06-2023 21:37

Ben blij dat ik dus niet de enige ben en dan ga ik er maar vanuit dat ik met deze gegevens het stadion in kom
Heb kaarten voor beide wedstrijden in Enschede
Dus Spanje - Italië en de 3/4e plek. Ik hoop voor de zondags echt op de wedstrijd Italië - Kroatië. Het land met het mooiste volkslied tegen het land met het mooiste shirt. Op het Fries volkslied en Heerenveens shirt na dan :wink: )
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: [Centraal] Nederlands elftal

Berichtdoor Feanfan 1 » 20-08-2023 12:42

Feyenoord heeft slecht nieuws: Bijlow door breuk weer langdurig uitgeschakeld
Feyenoord is Justin Bijlow voorlopig weer kwijt. De eerste doelman van de Roterdammers heeft een breuk opgelopen in de pols van zijn linkerhand.
Bijlow moet 'meerdere weken' toekijken, nadat hij zaterdag tijdens de afsluitende training voor de uitwedstrijd tegen Sparta moest afhaken met een pijnlijke pols. Timon Wellenreuther, die vorig seizoen al regelmatig het doel verdedigde, vervangt Bijlow op Het Kasteel.
Het is niet de eerste keer dat Bijlow een polsbreuk oploopt. Begin februari van dit jaar was het ook al raak en toen stond hij ruim twee maanden aan de kant. Daardoor kwam Bijlow in het kampioensjaar van Feyenoord niet verder dan 25 wedstrijden in de Eredivisie. Eerder stond hij aan de kant met blessures aan zijn voet en knie.

Eigenlijk vind ik dit best wel grappig. Kunnen die Feyenoorders straks weer roepen dat Bijlow die bal wel gehad zou hebben
Maar als Noppert zo doorgaat met dat gepruts achterin, is zijn Interlandcarrière ook snel voorbij
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: [Centraal] Nederlands elftal

Berichtdoor Otsje P » 21-08-2023 12:58

Feanfan 1 schreef:Maar als Noppert zo doorgaat met dat gepruts achterin, is zijn Interlandcarrière ook snel voorbij


Pakt nog steeds alle ballen hé maar is met zijn passing veel te nonchalant. Opscherpen die handel!
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Vorige

Keer terug naar Sport overig

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten