Ondertussen bij de andere profclubs....

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Dieder

Bericht door Dieder »

De directie van NEC ontkende dit, en volgens Studio Sport zou Lok met Wotte meegaan naar Southampton. Lok zou al contact gehad hebben met de Engelse club. Lok zou dan daar assistent van Wotte worden, die Redknapp opvolgd.
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Kortom, een erg principiele keuze van Lok NEC te verlaten.

En Wotte is bij gebrek aan gewicht boven komen drijven.
Belachelijk dat hij uberhaupt bij een club als Feyenoord aan de slag komt.
Gullit & Petrovic was trouwens ook al onbegrijpelijk.
Gebruikersavatar
Frisian
Wereldspeler
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10-07-2004 12:43

Bericht door Frisian »

Kraaij Sr. reden vertrek Lok’
23 december 2005, 00:49
Door: Jurian Ubachs
De bemoeienis van Hans Kraaij senior was de reden voor het vertrek van Cees Lok. Dat wordt tenminste gemeld door het Gelderse TV-programma De Voorzet. Lok wilde niet met de Kraaij, maar alleen met clubmensen te maken hebben.
Hans Kraaij Sr. was technisch adviseur van investeerder Marcel Boekhoorn. De investeerder probeerde via Kraaij meer invloed te krijgen op het beleid van NEC. Een van de plannen van de miljonair was het kopen van Bayern-spits Roque Santa Cruz. Dat ketste echter af omdat de Paraguayaan geblesseerd raakte.

Volgens De Voorzet zag Lok niets in de plannen van Boekhoorn of het advies van Kraaij Sr. Doordat hij niet puur kon werken met de mensen met wie hij wilde werken, is hij opgestapt.
bron:voetbalprimeur.nl
supporter: in voor en tegenspoed
Robert
Selectiespeler
Berichten: 591
Lid geworden op: 02-12-2002 12:14

Bericht door Robert »

Santa Cruz mogelijk naar NEC, dat gelooft nog niemand.. :urgs:
dekoning
Selectiespeler
Berichten: 691
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48

Bericht door dekoning »

Medewerker NOCNCF: Oud-spelers Roda criminelen

anp | Gepubliceerd op 27 december 2005, 09:27
Laatst bijgewerkt op 27 december 2005, 09:41
KERKRADE - Oud-spelers van Roda JC zijn criminelen. Dat zegt Bill Gillessen voormalig mental coach van Roda en huidig werknemer van NOCNSF dinsdag in een interview met het Brabants Dagblad.

Regillio Vrede zat in zijn Roda-tijd aan de cocaïne en oud-doelman Zeljko Kalac kwam met een vuurwapen bij de voorzitter binnen om hem af te persen.

Gillissen geeft in het regionale dagblad aan geschrokken te zijn van wat hij daar aantrof: ,,Bij Roda JC waren twee informele leiders crimineel. Je hebt er geen van hoeveel druk er soms wordt uitgeoefend op bestuurders en coaches. Diezelfde voorzitter van Roda stond even later supporters toe te spreken in een kogelvrij vest.''

De mental coach ging volgens het dagblad in 2001 op voorspraak van toenmalig Roda JC-voorzitter Theo Pickeé aan de slag bij de club. De prestaties van de Kerkraadse club vielen in die periode tegen. Op basis van indviduele gesprekken met de toenmalige coach Jan van Dijk en de spelersgroep deed Gillissen enkele aanbevelingen voor het team.
Bron: LC
Tja....
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Lokhoff is ontslagen bij NAC (bron AD.nl);
Ton Lokhoff, trainer van NAC, is ontslagen.

De oefenmeester, die nog een contract had van 1,5 jaar bij de betaald voetbalclub uit Breda, is de laan uitgestuurd wegens onvoldoende resultaten van het eerste elftal. Ook zijn assistent, Nico van Zoghel, kan vertrekken.
Later meer...
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

NAC Breda stuurt Ton Lokhoff naar huis

Ton Lokhoff gaat het nieuwe jaar in zonder club. De trainer is met onmiddellijke ingang op non-actief gesteld bij NAC Breda. De tegenvallende resultaten zijn de reden voor de wisseling van de wacht.

'De aanhoudende tegenvallende sportieve resultaten en de verwachting dat de resultaten op korte termijn niet zullen verbeteren hebben tot dit besluit geleid', stelt NAC in een verklaring. Naast Lokhoff moet ook zijn assistent Nico van Zoghel plaatsmaken.

Het ontslag komt niet als een grote verrassing. De dagen waren geteld voor Lokhoff, die sinds 1 juli 2003 de leiding heeft bij NAC. De 46-jarige trainer wordt verweten de investeringen niet hebben laten volgen door sportieve successen. Ondanks de nodige versterkingen slaagde hij er niet in de Bredase club mee te laten doen in de strijd om de UEFA Cupplaatsen.

De onrust groeide toen de BN/De Stem meldde dat Ruud Brood was benaderd om de taken van Lokhoff over te nemen. De trainer van Helmond Sport zou met Graham Arnold de Brabantse selectie gaan leiden. Directeur Theo Mommers ontkende toen op de NAC-website de trainerswissel.

Met eventuele opvolgers heeft NAC naar eigen zeggen nog niet gesproken. 'Nadat overeenstemming is bereikt over de afwikkeling van beiden arbeidsovereenkomsten zullen besprekingen worden gestart met kandidaten over de positie van hoofdtrainer en assistent-trainer.'

Bron: VI
SCH
Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

Erwin Koeman in november aangehouden

Feyenoord-trainer Erwin Koeman is op 6 november aangehouden door de politie. Na het duel met Vitesse zou de coach ongeveer twintig meter gereden hebben op een verlaten parkeerterrein, terwijl hij onder invloed van alcohol was. Koeman zegt dat hij nooit van plan was te gaan rijden, maar alleen wachtte op zijn privé-chauffeurs. Hij wil de boete dan ook niet betalen.

Inmiddels heeft de trainer een schikkingsvoorstel van 300 euro ontvangen. Dat heeft hij afgewezen, aangezien hij de boete onterecht vindt. Koeman zal de zaak bij de rechter voor laten komen.

"Aangezien mijn auto in de afgesloten veiligheidszone van De Kuip stond waar die chauffeurs niet mochten komen, moest ik de wagen wel tot buiten het elektronische hekwerk verplaatsen," legt Koeman uit in De Telegraaf. "Een afstand van vijf meter als je de eigen parkeerplaats van Feyenoord niet meetelt en 20 meter als je dat wel doet. Het terrein was compleet uitgestorven. Ik wist dat ik te veel alcohol op had na een etentje in de brasserie van de club, misschien zes glazen bier. Dáárom had ik die chauffeurs ingehuurd, ik wilde geen andere weggebruikers in gevaar brengen."

Koeman wachtte daarna in de auto, met uitgeschakelde motor. Toen er op zijn raam werd geklopt bleken het niet de chauffeurs, maar politieagenten in burger te zijn. Koeman bleek een te hoog alcoholpromillage (0,8 promille) te hebben en werd meegenomen naar het politiebureau.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

***OETBAL******************************
**** Robert Maaskant terug bij RBC
***************************************

**Trainer Robert Maaskant keert terug
bij RBC Roosendaal,waar hij de dinsdag
ontslagen Dolf Roks opvolgt.Maaskant
zelf werd eerder de laan uitgestuurd
door Willem II.Beide clubs maken een
teleurstellend seizoen door.

Maaskant verhuisde in de zomer van 2004
van RBC naar Willem II.Bij RBC had hij
naam gemaakt door met de club naar de
eredivisie te promoveren.

Willem II bereikte onder Maaskant nog
wel de bekerfinale,wat Europees voetbal
opleverde,maar zakte dit seizoen weg.
Pfff... :lol:
Gebruikersavatar
Craig Montgomery
Jeugdspeler
Berichten: 45
Lid geworden op: 20-12-2005 14:50
Locatie: Ik zie het stadion vanuit mijn slaapkamer.

Bericht door Craig Montgomery »

Jeroen schreef:
Tsjongejonge wat ongeloofwaardig zeg, dit is dan hopelijk meteen de laatste keer dat Maaskant ergens tekent, laat 'm nou ook maar voorgoed bij RBC blijven (in de eerste divisie).
De "uit-supporters" in vak 22 horen daar niet thuis!!
Freeze
Selectiespeler
Berichten: 626
Lid geworden op: 15-05-2005 15:57
Locatie: Leiden

Bericht door Freeze »

Craig Montgomery schreef:Tsjongejonge wat ongeloofwaardig zeg, dit is dan hopelijk meteen de laatste keer dat Maaskant ergens tekent, laat 'm nou ook maar voorgoed bij RBC blijven (in de eerste divisie).
Wat is er mis met Maaskant? Hij heeft gewoon pech gehad (maar ook mazzel met de bekerloting) en wat verkeerde aankopen gedaan... maar kijk eens hoe het met RBC gaat zonder Maaskant. Maaskant had er een aardig team van gemaakt, en hopelijk doet hij dat nu weer (dat hoop ik dan voor hem en niet voor RBC want daar heb ik helemaal niets mee)
Üvverall jitt et Fans vom FC Kölle
Gebruikersavatar
BasH
Bankzitter
Berichten: 217
Lid geworden op: 26-12-2004 19:36
Locatie: Aldskoat

Bericht door BasH »

Die man hoort gewoon bij rbc.Zoals wij riemer en foppe hebben enz.
Gebruikersavatar
Craig Montgomery
Jeugdspeler
Berichten: 45
Lid geworden op: 20-12-2005 14:50
Locatie: Ik zie het stadion vanuit mijn slaapkamer.

Bericht door Craig Montgomery »

Met de persoon Maaskant is helemaal niets mis, behalve dan dat ie voor de 3e keer in 5-6 jaar tekent bij dezelfde club, wat nou als RBC degradeerd en NAC staat op de stoep bij Maaskant omdat Lok per e-mail de groep heeft laten weten dat hij het in Breda niet meer ziet zitten. Kan hij dan gaan? Lijkt mij niet en dat bedoel ik met ongeloofwaardig.

Trouwens ik denk niet dat Foppe een 2e keer bij SCH zal terugkomen als hoofdtrainer, laat staan een 3e keer dus die vergelijking gaat niet op!
De "uit-supporters" in vak 22 horen daar niet thuis!!
Force
Wereldspeler
Berichten: 1317
Lid geworden op: 31-10-2005 18:54

Bericht door Force »

IFK Göteborg-directeur Matt Persson is dinsdag opgestapt. Persson wordt ervan verdacht te hebben gefraudeerd met de transfer van Stefan Selakovic van sc Heerenveen naar de Zweedse topclub. De Zweedse belastingdienst heeft een onderzoek lopen.
Heerenveen hoeft niet te vrezen voor de Zweedse FIOD. Het onderzoek richt zich op Selakovic die bij de transfer naar verluid zo´n 400.000 euro tekengeld ontving. Het is onduidelijk of Selakovic over dat bedrag voldoende belasting heeft betaald. Indien dat het geval is, dan is eveneens de vraag of dat bewust is gedaan aan de orde.

De ´zaak´ Selakovic is onderdeel van een groter fraudeonderzoek in Zweden dat speelt rondom IFK-directeur Mats Persson. Hij is begin november 2005 gearresteerd op verdenking van belasting-fraude. Daarbij werd ook Selakovic verhoord.

IFK-directeur Persson stapte dinsdag op. Hij is nog steeds de hoofdverdachte in de zaak en wordt beschuldigd van belastingontduiking.
Bron: Voetbalprimeur

Vond het toch wel een merkwaardig bericht, en dus het vermelden waard. Voetbalprimeur is meestal redelijk betrouwbaar dus zal er wel een kern van waarheid inzitten!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Mooi dat die Mads Junker niet naar ons is gekomen...
Alright. Mads Junker. It's a fantastic story.
First of all, he's not the best or the most well known Danish player. The club he is playing for is one of the smallest in the best Danish league, always fighting to avoid relegation, but Mads Junker is a very intelligent young man, up until now. He for instance used to be part of a debate-program on football (soccer) for Viasat Sport (which is the equivalent to ESPN) together with other prominent personalities in Danish football.

Late Friday evening the paper that I work at got an anonymous tip and Saturday we cracked the story. It was big news Sunday and we're still following the story.

This is what we know for sure through our sources:

Mads Junker and a lot of the players from his club FC Nordsjaelland had a regular game - mostly Hold'Em. They played all the time: After training, on the way to matches and so on. But the other day Mads was caught cheating and apparently at a meeting with the players involved he admitted that he'd been cheating for a year. They always played with two decks and from what we know (and our sources are good) Mads had quite the mechanic grip. When he was dealing he secured himself good cards and only shuffled the bottom of the deck.

How much money was involved is a harder question to answer. The club-owner went on national television stating that his player had made a mistake but it was only a small amount, like 50 dollars all together. It was hilarious to watch - any idiot could see that he was lying. You won’t find a professional football player gambling for a few dollars and if they were it wouldn't have been such a big deal if he was caught cheating. The real amount is more likely something like 5000-10.000 dollar - but foremost it's a breach of trust when the star-striker and 'second' captain of the team cheats his own team-mates. And that is also why some of the other players have told the media their version (anonymously) instead of keeping their mouths shut. And if Mads Junker hadn't been one of the most important players for the club he'd been kicked out for sure.
http://wickedchopspoker.blogs.com/my_we ... ds_th.html

Leuk spelletje trouwens, dat Texas Hold'em.. 8)
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

AZ wil tweede ring op nieuw stadion


ALKMAAR - Het is bijna zeker dat AZ vanaf het seizoen 2007-2008 in een stadion speelt met een capaciteit van 30.000 zitplaatsen. Dat vertelde voorzitter Dirk Scheringa van de Alkmaarse eredivisieclub maandag op de nieuwjaarsreceptie.

Komende zomer verruilt AZ de Alkmaarderhout voor het nieuwe DSB-stadion, dat plaats biedt aan 17.000 mensen. ,,Tot onze verbazing zijn al die plaatsen nu al vergeven'', meldde Scheringa trots.

(ANP)
AZ is Arnhem-Zaanstreek... :lol:
Graaijax Hamsterdam!!
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

telegraaf schreef: AZ wil tweede ring op nieuw stadion
ALKMAAR - Het is bijna zeker dat AZ vanaf het seizoen 2007-2008 in een stadion speelt met een capaciteit van 30.000 zitplaatsen. Dat vertelde voorzitter Dirk Scheringa van de Alkmaarse eredivisieclub maandag op de nieuwjaarsreceptie.

AZ wil tweede ring op nieuw stadion

Komende zomer verruilt AZ de Alkmaarderhout voor het nieuwe DSB-stadion, dat plaats biedt aan 17.000 mensen. „Tot onze verbazing zijn al die plaatsen nu al vergeven”, meldde Scheringa trots.

„Er staan zelfs al duizend personen op een wachtlijst. Daarom hebben we de afspraak gemaakt dat wanneer er drieduizend of meer mensen op die lijst staan, er een tweede ring op het nieuwe stadion wordt aangebracht met een capaciteit van 13.000 tot 15.000 plaatsen. Het totaal aantal plaatsen komt dan minimaal uit op 30.000. Voor aanvang van het seizoen 2007-2008 moet de tweede ring aangebracht zijn.”

Of er in het nieuwe stadion op gras of kunstgras gespeeld gaat worden, is volgens de preses nog niet bekend. „Uiterlijk 16 januari nemen we daar een beslissing over. In de media heb ik gelezen dat wij het besluit op gewoon gras te gaan spelen al hebben genomen, maar dat is onzin.”
Zijn ze gek geworden en willen ze heel graag Vitesse achterna of is dit normaal? :shock:

edit: goed bezig Poenkt 8)
Heerenveen: superbia ex septentrio
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Poenkt schreef:
AZ is Arnhem-Zaanstreek... :lol:
Deze lijkt me een kanshebber bij `t Wereldje van vi.nl. 8)
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Zitten natuurlijk erg veel Gloryhunters bij AZ. Zolang de resultaten goed zijn, krijgen ze dat stadion denk ik ook wel vol. Alle plaatsen in het DSB-stadion zijn zelfs al vergeven, zie ik net. Het is ook ietwat overdreven om gelijk dat stadion maar uit te breiden, Scheringa heeft het iets te hoog in zijn bol zitten. Als de resultaten daar bij AZ straks even tegenvallen, dan zitten daar niet veel mensen meer.
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Je kunt het ook anders bekijken, hij pakt het moment en smeedt het ijzer terwijl het vuur heet is. Op dit moment is AZ hot, als je dan iets wilt wat hier op lijkt dan moet je het ook nu doen.

Ik zou het niet aandurven zo'n enorm stadion voor een club die nog maar zo kort een grote aanhang heeft. Maar Scheringa heeft met zijn bank ook bewezen dat het toch wel een slim zakenmannetje is. Ik ben sceptisch, maar aan de andere kant heb ik ook wel respect voor de manier waarop de politie agent scheringa zich heeft opgewerkt tot succesvol zakenman.
Het is maar een spelletje
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

AZ ('67) was in de jaren 80 ook een stabiele club aan het worden, maar door het wegvallen de miljonairs Molenaar ging het snel bergafwaarts. Kan nu zo weer gebeuren.
Graaijax Hamsterdam!!
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Aan de andere kant kan het ook zijn dat de miljonair nu wel blijft en de club opbouwt. Het heeft voor Scheringa geen zin om zich nu terug te trekken, DSB heeft al miljoenen in die club zitten en als hij zijn steun nu terugtrekt ziet hij dat geld nooit weer terug.

Ik denk dat Scheringa er persoonlijk ook baat bij heeft wanneer het goed gaat met AZ. Des te eerder kan hij zich (financieel) terugtrekken uit die club.
Het is maar een spelletje
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

NAC Breda paait fans met Rat Verlegh stadion

Tot vreugde van haar supporters heeft NAC Breda haar stadion omgedoopt in het Rat Verlegh stadion. De thuishaven van de Bredase club ging voorheen door het leven als het MyCom-stadion. Antoon 'Rat' Verlegh was in het verleden speler, trainer en ere-voorzitter van NAC Breda.
Graaijax Hamsterdam!!
Gebruikersavatar
Atinovic
Jeugdspeler
Berichten: 45
Lid geworden op: 22-12-2005 10:04
Locatie: Oudehaske

Bericht door Atinovic »

:?: :?: :?: Ik heb het idee dat het succes van AZ de club een beetje naar hun bol is gestegen. Heerenveen had een wachtlijst van 4000 supporters. Dan gaat Heerenveen toch de bouwbedrijven ook niet oproepen of er nog maar een ring bij op te doen.
Gebruikersavatar
Frisian
Wereldspeler
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10-07-2004 12:43

Bericht door Frisian »

AZ is op dit moment hot, en daar wil iedereen bijhoren, ze kunnen nu echt doorgroeien.
Maar ik blijf van mening dat meneer Scheringa het geld wat hij in de club heeft gestoken weer wil terug verdienen, het is en blijft een zakenman en zakenmannen willen niet verlies leiden.
En ik heb het hier vaker gelezen; Het gebied waar AZ de supporters weg moet halen is te klein, het is eigenlijk alleen Alkmaar en omstreken.
Misschien hebben ze dus daarom die AZ krant uitgegeven, om hun supportersgebied groter te maken.

Dan het NAC verhaal: Ik vind het geweldig dat de club naar de supporters luistert en dat het stadion nu eindelijk een fatsoenlijke naam draagt en geen sponsornaam.
Ik hoop alleen voor de supporters dat het voor een lange tijd is en niet dat er iemand met geld komt dat het dan weer verranderd word.
supporter: in voor en tegenspoed
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Frisian schreef:Dan het NAC verhaal: Ik vind het geweldig dat de club naar de supporters luistert en dat het stadion nu eindelijk een fatsoenlijke naam draagt en geen sponsornaam.
Wel vreemd dat ze het nu doen, ze proberen de fans met deze actie een beetje tevreden te houden in slechte tijden. Dus dat de club naar de supporters luistert? Ik heb mijn twijfels..
Gerrits
Selectiespeler
Berichten: 687
Lid geworden op: 14-04-2003 12:46
Locatie: Axel

Bericht door Gerrits »

Beetje kortzichtig van Scheringa als hij er een ring nu al wil bijbouwen. Straks gaat het mis met AZ en dan zit hij met een groot stadion die half gevuld is. Ik bedoel als je in een goede tijd nog niet eens je stadion uitverkocht hebt tijdens een Bekerwedstrijd tegen NEC dan heb je toch geen grote aanhang. En de meeste van die supporters zijn successupporters die in de tijd dat AZ een middenmoter was nog nooit van AZ gehoord hadden. Dus ik denk dat het een tweede Vitesse word.
Gelukkig Scheringa graaft zijn eigen graf.
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Ik ben er helemaal niet blij mee wanneer clubs zich in de nesten werken. De negatieve tendens jegens voetbalclubs wordt hiermee versterkt en de bereidwilligheid van gemeenten om de clubs in slechte tijden te helpen wordt hiermee ook steeds minder.

Stel dat Formsma het financiele inzicht van een parkiet heeft en Heerenveen moet geld lenen van de gemeente om te overleven, dan kan het zijn dat de slechte ervaringen van andere gemeenten met andere clubs de gemeente Heerenveen terughoudend maakt met het verlenen van een krediet.
Het is maar een spelletje
Gebruikersavatar
Sito
Bankzitter
Berichten: 205
Lid geworden op: 07-11-2005 08:30

Bericht door Sito »

Hij denkt er over na, zoals er staat. Scheringa is een zakenman. Zeggen dat alles al is uitverkocht, staat AZ goed. Wie brengt niet graag goeie berichten om zo de club nog wat positiever de wereld in te helpen? Ik durf te wedden dat hij er alleen over nadenkt, verder niks. Hij is slim genoeg.
Ik lach om mijn 'avatar'...
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

vi.nl schreef: Gérard de Nooijer stopt aan het eind van het seizoen met het spelen van betaald voetbal. De verdediger heeft er dan achttien seizoenen op zitten.

'Ik heb het altijd met veel plezier gedaan', zegt de verdediger van FC Dordrecht in de Provinciale Zeeuwse Courant. 'Het is mooi geweest. Ik wil een andere richting op.' De Nooijer wordt volgend seizoen trainer van derdeklasser FC Dauwendaele uit Middelburg.

Na tien seizoenen Sparta, verkaste de inmiddels 36-jarige verdediger in 1998 naar SC Heerenveen. Met die ploeg kwam hij uit in de Champions League. Na ruim vier seizoenen in Friesland haalde Feyenoord De Nooijer terug naar Rotterdam.

Bij FC Dordrecht is de verdediger bezig aan zijn tweede seizoen. Hij kondigde vorig jaar ook al zijn afscheid aan, maar liet zich overhalen om er nog een seizoen aan vast te plakken. De Nooijer speelde tot nu toe 422 wedstrijden in het betaalde voetbal (35 goals).
Onder het mom van 'zo blijft u op de hoogte'. Maakte toch maar mooi deel uit van de
ploeg die voor het eerst Europees speelde; haalde en speelde bovendien in de CL. Beste
verdedigingsduo ooit (iig minst gepasseerde in de eredivisie)? Topgozer.
Heerenveen: superbia ex septentrio
Plaats reactie