[Groundhopping] Wedstrijdbezoek in binnen- en buitenland

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: [Groundhopping] Wedstrijdbezoek in binnen- en buitenland

Berichtdoor xander » 30-01-2011 22:31

Nog wat foto's van Bayer 04 Leverkusen - Hannover 96
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: [Groundhopping] Wedstrijdbezoek in binnen- en buitenland

Berichtdoor Jurjenv » 14-02-2011 09:55

Zojuist kaarten geregeld voor Borussia Dortmund - FSV Mains op 19 maart, aansluitend daarop naar Almelo te stappen en de 20e naar Heracles - Heerenveen. Heel gek, maar deze keer heb ik meer zin in de zaterdag dan de zondag :D .

Uiteraard volgt er verslag.
Avatar gebruiker
Jurjenv
Superster
 
Berichten: 1980
Geregistreerd op: 20-08-2009 18:31

Re: [Groundhopping] Wedstrijdbezoek in binnen- en buitenland

Berichtdoor JD » 14-02-2011 11:24

Binnenkort met 40man CS naar Wales-Engeland bij gebrek aan Europese tripjes 8)

Voor een modern stadion erg mooi, cap. 74.500 en verder niet onbelangrijk: Verder beschikken de bars in het stadion over zogenaamde joy machines, tapinstallaties die in 20 seconden twaalf pints kunnen produceren

Afbeelding

Al eens geweest 1920?
JD
Selectiespeler
 
Berichten: 398
Geregistreerd op: 18-12-2003 19:15

Re: [Groundhopping] Wedstrijdbezoek in binnen- en buitenland

Berichtdoor IL Fenomeno » 14-02-2011 23:39

Gister naar FC Koln tegen Mains 05 geweest. Ook al stond Koln 16e, zaten er toch 44.000 man op de tribune om de ploeg luidkeels aan te moedigen. Voor opkomst van de spelers werd de clubhymne ingezet: een minutenlang lied, waarbij het hele stadion meezingt. Ook tijdens de wedstrijd was de sfeer heerlijk. Al heeft ook de winst op het hooggeplaatste Mainz daar aan bijgedragen.

Hier een foto van de zuidtribune tijdens de clubhymne en een filmpje http://www.youtube.com/watch?v=a-8zxsrxI50 van mij waarin de noord- en zuidkant over en weer zingen. Toevallig pakte ik de 3-1 zo ook nog mee :D

Afbeelding
Avatar gebruiker
IL Fenomeno
Selectiespeler
 
Berichten: 237
Geregistreerd op: 23-12-2002 17:09

Re: [Groundhopping] Wedstrijdbezoek in binnen- en buitenland

Berichtdoor Booijstra » 15-02-2011 11:41

Bij die wedstrijd ben ik ook geweest Il Fenomeno 8) Een heerlijke ambiance in dat stadion en een heerlijke wedstrijd! Overigens vond ik het een verademing om naar het een Duitse wedstrijd te gaan. De `niks moet, alles mag`- cultuur is daar nog enigzins aanwezig in tegenstelling tot hier.
Avatar gebruiker
Booijstra
Wereldspeler
 
Berichten: 1124
Geregistreerd op: 06-02-2003 15:59
Woonplaats: Heerenveen

Re: [Groundhopping] Wedstrijdbezoek in binnen- en buitenland

Berichtdoor Riverside » 21-02-2011 10:50

Zondag 20 februari: Borussia Mönchengladbach - Schalke 04.

Al langer cirkelde bij mij het idee rond om dit seizoen nog eens een wedstrijd in het buitenland te gaan bezoeken. Natuurlijk kijk je dan al snel in Spanje of Engeland, maar dat bleek niet haalbaar op een korte termijn. Over Duitsland hoor ik hier goede verhalen, en de Bundesliga is de laatste jaren een aantrekkelijke competitie geworden. Bovendien hoeft een wedstrijdbezoek geen klauwen met geld te kosten en is het relatief dichtbij. Gekozen voor deze wedstrijd ook met name voor de tegenstander, Schalke 04 en het feit dat Mönchengladbach niet zo heel ver rijden is.

Afbeelding

Afbeelding

Het Borussia Park van de thuisclub. Van buiten minder imposant dan van binnen.

Afbeelding

Rondom het stadion zag je veel van dit soort karretjes staan, en zo'n 2 uur voor aanvang van de wedstrijd werd het al behoorlijk druk. We spraken met een groep Limburgers die al meer dan 10 jaar bij Schalke 04 komen, en ik vertelde over al die onzinnige regeltjes die wij als uitsupporters in Nederland voor de kiezen krijgen. Dat kennen ze in Duitsland helemaal niet, ze kunnen zelfs gratis met het openbaar vervoer op vertoon van een wedstrijdkaartje. In Nederland mag je tegenwoordig niet eens meer met OV naar een uitwedstrijd.

Ook kwamen we een groepje Rotterdammers tegen die ook regelmatig een wedstrijd bezoeken in Duitsland. Gek genoeg heb ik ze niet gehoord over de wedstrijd in Den Haag. :mrgreen:

Afbeelding

Aanvang van de wedstrijd. Het stadion was zo goed als uitverkocht met 52.000 aanwezigen. En dat voor de hekkensluiter in de Bundesliga.

Afbeelding

Robert Veenstra are you watching!

De wedstrijd begon flitsend met na iets meer dan een minuut de openingstreffer voor Schalke 04, maar na 23 minuten was de eindstand van 2-1 al bereikt. Bovendien had de thuisploeg er nog meer kunnen maken maar de lat en een fantastische Neuer stonden succes in de weg. Derhalve een grandioze eerste helft.

De tweede helft was minder leuk, ook omdat Schalke 04 helemaal niets klaarspeelde. De thuisploeg had zelfs nog de beste kansen om de wedstrijd definitief in het slot te gooien maar dat was niet nodig want Schalke speelde echt zeer matig. Verdiende overwinning voor de hekkensluiter in Duitsland die in Nederland moeiteloos in de subtop meekunnen.

Afbeelding

De hele wedstrijd veel gezang aan Schalke-kant met veel vlaggenvertoon, maar na de wedstrijd een hels fluitconcert.

Conclusie. Mijn verwachtingen over Duitsland zijn waargemaakt; relaxte sfeer voor de wedstrijd, uitpubliek en thuispubliek liep door elkaar heen, goede catering, alcoholisch bier, prima sfeer in het stadion met over en weer gezang. Kortom, in Duitsland begrijpen ze hoe supporters een wedstrijd willen beleven. Deze dag is zonder meer voor herhaling vatbaar.
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: [Groundhopping] Wedstrijdbezoek in binnen- en buitenland

Berichtdoor Hielke » 21-02-2011 12:03

Mooi, Gearard! Duits voetbal trekt mij juist niet, maar ik mag er altijd graag (enthousiaste) verslagen over lezen.
Avatar gebruiker
Hielke
Superster
 
Berichten: 5854
Geregistreerd op: 20-06-2007 08:26

Re: [Groundhopping] Wedstrijdbezoek in binnen- en buitenland

Berichtdoor Surhuisterveen » 21-02-2011 15:47

Monchengladbach lijkt me wel leuk om op een zondag eens heen te rijden. Hoelang was het rijden Gearard en was de stadionsnack een beetje te doen? :wink:
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: [Groundhopping] Wedstrijdbezoek in binnen- en buitenland

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 21-02-2011 16:59

Surhuisterveen schreef:Monchengladbach lijkt me wel leuk om op een zondag eens heen te rijden. Hoelang was het rijden Gearard en was de stadionsnack een beetje te doen? :wink:


Stadionsnack was daar enkele maanden geleden toen ik er met Hannover was prima te doen. Meestal heb je broodjes frikadel, worst of gehakt. Met veel te veel saus, maar daar houden ze daar blijkbaar van.

Gladbach is met de auto prima te doen, ligt helemaal buiten de stad, aan de Nederlandse kant. Als je het gas een beetje verder intrapt ben je er vanuit Heerenveen in iets meer dan 2 uur (mits het niet te druk op de weg is natuurlijk). Verder heb je nog zat andere clubs langs de grens die de moeite waard zijn: Keulen, Leverkusen, Dortmund, Dusseldorf en Bochum om maar wat te noemen. Kaarten zijn gemakkelijk te verkrijgen (Dortmund is daar een uitzondering op dit seizoen), en alles tussen de 2 en iets meer dan 3 uur rijden. Lekker bier drinken tijdens de wedstrijd (echt bier, halve liters of 0,4 liter dus niet die onzin die we hier hebben), en als je van goede kebab houdt moet je zeker in het centrum van de steden bij zo'n zaak langs. Het vlees is daar vaak extreem goed (kalf).
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: [Groundhopping] Wedstrijdbezoek in binnen- en buitenland

Berichtdoor Surhuisterveen » 21-02-2011 17:01

Keulen lijkt me ook zwaar mooi!
Binnenkort even bekijken wat te doen. Kun je bij clubs als Keulen en Monchengladbach beetje makkelijk aan kaarten komen?
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: [Groundhopping] Wedstrijdbezoek in binnen- en buitenland

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 21-02-2011 18:35

Surhuisterveen schreef:Keulen lijkt me ook zwaar mooi!
Binnenkort even bekijken wat te doen. Kun je bij clubs als Keulen en Monchengladbach beetje makkelijk aan kaarten komen?


Keulen als stad is ook geweldig, dat moet je er dan zeker aan vastplakken. Via hun site kun je vrij gemakkelijk aan kaarten komen, zolang je maar een creditkaart hebt. Je kunt een vakje aanvinken waarmee je je kaarten op de wedstrijddag aan de kassa op kunt halen. Geen rijen, gewoon even heenlopen, de code in de bevestiging doorgeven en je krijgt je kaarten.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: [Groundhopping] Wedstrijdbezoek in binnen- en buitenland

Berichtdoor davp » 22-02-2011 23:29

Vanavond de Wedstrijd Derby county - Hull city bezocht, binnenkort volgt er een kleine fotoreportage! En op het programma staat in iedergeval nog een bezoek aan Nottingham forest, Notts County, wellicht een premier league duel en duels uit de lagere regionen van het Engelse profvoetbal.
Avatar gebruiker
davp
Superster
 
Berichten: 1589
Geregistreerd op: 22-06-2005 10:36
Woonplaats: De Knipe

Re: [Groundhopping] Wedstrijdbezoek in binnen- en buitenland

Berichtdoor Squerrel » 23-02-2011 08:25

davp schreef:Vanavond de Wedstrijd Derby county - Hull city bezocht, binnenkort volgt er een kleine fotoreportage! En op het programma staat in iedergeval nog een bezoek aan Nottingham forest, Notts County, wellicht een premier league duel en duels uit de lagere regionen van het Engelse profvoetbal.


Nice man, klinkt erg goed allemaal.
Bedankt Torcida:-)
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Re: [Groundhopping] Wedstrijdbezoek in binnen- en buitenland

Berichtdoor Hielke » 23-02-2011 21:37

Leuk! Maar zijn die stadion daar altijd zo leeg?
Avatar gebruiker
Hielke
Superster
 
Berichten: 5854
Geregistreerd op: 20-06-2007 08:26

Re: [Groundhopping] Wedstrijdbezoek in binnen- en buitenland

Berichtdoor Fotze » 24-02-2011 12:18

Voor wie vanavond nog niets te doen heeft:

Bayer Leverkusen - Metalist Charkov voor de Europaleague.

Met een beetje geluk kun je er met zijn 2-en naar binnen voor de prijs van 1. Er is een speciale kaartendeal. Je moet bij het stadion dan wel iemand vinden die in het bezit is van 2 toegangskaarten (of seizoenskaarten). Deze persoon kan dan per kaart 1 gratis kaart ophalen voor hetzelfde vak.

http://www.bayer04.de/B04-DEU/de/_md_ak ... tuell-5267

Ondanks dat er niet veel op het spel staat is het altijd leuk om even sfeer te proefen.
Wie moet er kapot?
Avatar gebruiker
Fotze
Superster
 
Berichten: 2729
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:58

Re: [Groundhopping] Wedstrijdbezoek in binnen- en buitenland

Berichtdoor Douwe » 25-02-2011 13:17

Misschien iets voor de voetbal city trippers: http://www.voetbalcitytrip.nl/ (de eerste Nederlandstalige voetbalreiskrant)
Douwe
Nieuw talent
 
Berichten: 56
Geregistreerd op: 04-12-2002 20:07

Re: [Groundhopping] Wedstrijdbezoek in binnen- en buitenland

Berichtdoor Feanfanlion » 27-02-2011 22:02

Hielke schreef:The Last Train to Thornton
Afbeelding
Hier geen Rolls Royce. Het is immers Oost-Londen, nietwaar?



Tijden veranderen ook in Oost-Londen vrij snel...
misschien dat de afgelopen week met foto's van dezelfde, enige echte 1920 met verhalen gepost gaat worden.
Nog meer sfeer in Vak 426/427!!
Come on and sing for Heerenveen
Feanfanlion
Nieuw talent
 
Berichten: 54
Geregistreerd op: 19-10-2006 21:32
Woonplaats: Meppel

Re: [Groundhopping] Wedstrijdbezoek in binnen- en buitenland

Berichtdoor davp » 03-03-2011 21:04

Vorige week heb ik, zoals eerder vermeld, de wedstrijd tussen Derby county en Hull city bekeken. Sinds 5 weken ben ik woonachtig in Derby, waar ik momenteel stage loop.

Derby is een stad met zo'n 220 duizend inwoners, maar doet niet erg 'stads' aan. De stad ligt aan de rivier 'Derwent' en is van oudsher een echte spoorweg-stad. De grootste werkverschaffer is het overal bekende 'Rolls Royce', waar ongeveer 10% van alle inwoners direct of indirect werkt. Wanneer je door de stad loopt kun je merken dat het een echte arbeiders stad is, waar de 'lower-class' sterk vertegenwoordigd is.

Het voetbal leeft hier, ondanks de mindere tijden die Derby doormaakt, nog steeds ontzettend onder de mensen. Het vrij nieuwe stadion, Pride Park genaamd, ligt op zo'n 100 meter van mijn stage adres en is bij thuiswedstrijden nog altijd goed gevuld. Dit was ook het geval tijdens Derby - Hull. Hieronder volgt de foto reportage. (Helaas zijn de foto's van vrij lage kwaliteit. Aangezien ik mijn camera vergeten was en dus foto's met mijn telefoon moest maken, excuses hiervoor).


Afbeelding
Prachtige straatnaam, twee straten verderop vanwaar ik woon.

Afbeelding
Typische arbeiderswijk waarin ik woon momenteel.

Afbeelding
Brian Clough en Peter Tailor, de twee grootste coryfeeën die de club gekend heeft.

Afbeelding
Moderne voorgevel van het Pride Park stadion.

Afbeelding
Aangezien we aan de vroege kant waren was het afhaal punt voor de tickets nog niet geopend.

Afbeelding
Prijzige kaartjes in de Engelse Championship.

Afbeelding
Stoeltje 141, helaas vrij hoog. Had toch liever iets dichter op het veld gezeten.

Afbeelding
Aftrap!

Afbeelding
Goed gevulde tribunes.

Afbeelding
0-1 Onverdiend, maar die tellen ook.

Afbeelding
Eindsignaal bij een 0-1 stand. Zorgen worden groter, publiek wordt zo langzamerhand erg ontevreden.

Afbeelding
Tribunes stromen weer leeg, woede en onbegrip voeren de boventoon.

Afbeelding
Einde van de wedstrijd betekend nog niet het einde van de avond!

Cheers.
Avatar gebruiker
davp
Superster
 
Berichten: 1589
Geregistreerd op: 22-06-2005 10:36
Woonplaats: De Knipe

Re: [Groundhopping] Wedstrijdbezoek in binnen- en buitenland

Berichtdoor davp » 03-03-2011 21:05

Godallemachtig, hoe krijg in die rotfoto's kleiner?
Avatar gebruiker
davp
Superster
 
Berichten: 1589
Geregistreerd op: 22-06-2005 10:36
Woonplaats: De Knipe

Re: [Groundhopping] Wedstrijdbezoek in binnen- en buitenland

Berichtdoor sch4-live » 04-03-2011 00:04

davp schreef:Godallemachtig, hoe krijg in die rotfoto's kleiner?


Als je ze via imageshack.us upload kun je een bepaalde afmeting kiezen en worden zo automatisch in dat formaat geupload.
sch4-live
Superster
 
Berichten: 2120
Geregistreerd op: 28-12-2005 11:22

Re: [Groundhopping] Wedstrijdbezoek in binnen- en buitenland

Berichtdoor xander » 27-03-2011 21:46

Wales – England EK 2012 kwalificatie (26-03-2011, Millennium Stadium, Cardiff)

Afgelopen vrijdag zijn we met een afvaardiging Heerenveen fans richting Cardiff gegaan voor de EK kwalificatie wedstrijd Wales tegen England, een Britse derby dus. Dit was aardig te merken op de tribunes. De Wales fans konden totaal niet de Engelsen uitstaan. Als ze in de gaten hadden dat er een Engelsman in de buurt zat gingen ze lekker tekeer totdat de Engelsman de tribune verliet.

De sfeer was verder matig te noemen. De fans van Wales scandeerden geregeld even Wales Wales Wales en dat was dan ook de enige song die ze hadden. De Engelsen deden het net wat beter met een iets groter vocabulaire songs, maar ik heb het volkslied van hun wel 10 keer gehoord, wel snoei hard. Het voetbal was verder ook niet top.

Daartegen was het Millennium Stadium wel een prachtig stadion en hadden we mooie plaatsen. Het stadion kan 70.000 toeschouwers herberen en was uitverkocht met 68.000 kaarten. 2000 kaarten niet in de verkoop i.v.m. de afscheiding van de supporters.

Hieronder een foto verslagje van mij.

Afbeelding
Ticket.
Afbeelding
De eerste avond hadden fans van het nationale team van Wales een band voor ons geregeld in een locale kroeg.
Afbeelding
Toen dit afgelopen was gingen we richting het nachtleven van Cardiff, de vrouwen waren allemaal schaars gekleed en het ging maar om een ding en dat was zoveel mogelijk zuipen. Een heel andere stijl van uitgaan dan wij gewend zijn.
Afbeelding
Matchday. De volgende ochtend werd er alvast gestreden tussen Wales en England fans waar een delegatie van Heerenveen fans meevoetbalde met Wales. De voorzitter van de FA deed hier de aftrap. Eerst zouden we zelf ook met een team meedoen maar dit kwam er niet meer van door het vele blessureleed XD.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Hierna even een bezoekje gebracht aan het stadion van Cardiff City, normaal gesproken is het mogelijk om een kijkje binnen te nemen. Helaas troffen wij het niet en mochten geen kijkje binnen nemen gezien de politie zich voorbereide voor de wedstrijd Wales – England in het stadion.
Afbeelding
Enkele van de vele politie busjes, in totaal was er een inzet van 500 agenten.
Afbeelding
Richting het nationale stadium van Wales wat bijna in het midden van het centrum staat met veel prachtige pubs eromheen waar flink werd gezopen.
Afbeelding
Stadion in zicht.
Afbeelding
Naast het Millennium satdion nog een stadium.
Afbeelding
We zijn binnen.
Afbeelding
Opkomst.
Afbeelding
Uitvak, 6000 Engelsen.
Afbeelding
De uitslag 0-2, het voetbal was bedroevend om naar te kijken.
Afbeelding
Het stadium stroomt leeg wat een prachtig gezicht was, een zee van mensen.
Afbeelding
Wederom weer het nachtleven van Cardiff ingegaan en uiteindelijk met de taxi weer richting hotel waarvoor je in de rij moest staan en de politie het taxi vervoer goed organiseerde.
Afbeelding
De volgende dag weer richting het vliegveld van Bristol waar we ook nog even een glimp opvingen van het stadion van Bristol City.
The end, een zeer geslaagd weekend.
Laatst bijgewerkt door xander op 27-03-2011 23:34, in het totaal 2 keer bewerkt
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: [Groundhopping] Wedstrijdbezoek in binnen- en buitenland

Berichtdoor mitrita » 27-03-2011 22:27

Mooie trip, leuk verslag.

Dat kleine stadion naast het Millennium, is dat niet het stadion waar Heerenveen ooit zijn intertoto-debuut maakte tegen Ton Pentre ?
Afbeelding
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: [Groundhopping] Wedstrijdbezoek in binnen- en buitenland

Berichtdoor Hielke » 27-03-2011 22:39

Daar sluit ik me bij aan. Met plezier gelezen!
Avatar gebruiker
Hielke
Superster
 
Berichten: 5854
Geregistreerd op: 20-06-2007 08:26

Re: [Groundhopping] Wedstrijdbezoek in binnen- en buitenland

Berichtdoor xander » 28-03-2011 00:19

mitrita schreef:Mooie trip, leuk verslag.

Dat kleine stadion naast het Millennium, is dat niet het stadion waar Heerenveen ooit zijn intertoto-debuut maakte tegen Ton Pentre ?


Klopt! Cardiff Arms Park, het Millenium Stadium is niet geheel rond doordat anders dit stadionnetje gesloopt moest worden voor een deel, best wel appart.
Afbeelding
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: [Groundhopping] Wedstrijdbezoek in binnen- en buitenland

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 28-03-2011 14:06

Ben er ook geweest, was een mooie ervaring. Prachtig stadion, midden in het centrum. Je loopt zo de vele pubs in, de winkelstraat zit er ook weer achter.

De beleving vond ik verder tam. Het begon wel prachtig. Normaal wordt er daar niet door volksliederen gejoeld, maar voor Engeland maakt men graag een uitzondering. Bij het 'God save the Queen' was een oorverdovend lawaai te horen van de suppporters van Wales. Na een kwartier was de wedstrijd eigenlijk al gespeeld, toen het 0-2 werd. De wedstrijd was bedroevend, hoewel de aanvoerder (Ramsey) van Wales wel een enorm talent is en zich enigzins aan de malaise kon onttrekken. Engeland was echter ook zwak, en moet zich kapot schamen. Met 10 man 10 meter voor de eigen 16-meter inzakken tegen Wales is gewoon een minachting voor je 7000(!) meegereisde fans. Het is jammer dat een van de weinige kansjes van Wales er niet in ging, dan was het misschien nog wat geworden.

Heb me verder verbaasd over de vele cameras in het centrum (voor elke kroeg 2), en de stewards. Als je nog geen 10 seconden opstond kwam er al een hesje naar je toe om te zeggen dat je moest gaan zitten. Verschrikkelijk. Wat wel mooi om te zien was, waren de vele opstootjes met Engelsen op de tribunes. Na de twee goals werden de Engelse supporters die juichten weggeslagen. Maakte niet uit welke tribune het was, alle omstanders (ook vrouwen en kinderen) waren het er mee eens en joelden de Engelsen uit. De stewards wachten eerst ook een minuutje voordat men ingreep (lees: De Engelsen eruit trappen).
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: [Groundhopping] Wedstrijdbezoek in binnen- en buitenland

Berichtdoor mitrita » 23-04-2011 19:10

Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: [Groundhopping] Wedstrijdbezoek in binnen- en buitenland

Berichtdoor xander » 11-06-2011 18:20

KNIP
Laatst bijgewerkt door xander op 31-07-2011 23:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: [Groundhopping] Wedstrijdbezoek in binnen- en buitenland

Berichtdoor xander » 21-06-2011 17:23

FC Köln - Hannover 96; RheinEnergieStadion, Köln.

Deze is alweer van een paar seizoenen terug (2008-2009) maar nog niet hier geplaatst. Köln was dit seizoen weer gepromoveerd naar de Bundesliga. Na Wolfsburg uit zijn we de dag erop met Hannover richting Köln gegaan. Ik heb al een paar keer dit stadion aangeraden. In Duitsland vind ik dit zeker een van de sfeervolste stadions, de Wilde horde achter de goal bij Köln is een genot om naar te kijken 2 tribune lagen die samen staan te springen bijvoorbeeld. Ook prachtig de geit op het veld voor de wedstrijd, de mascotte van Köln.

Afbeelding
Kaartje voor het uitvak € 11.00,- geen combi, geen uitregistratie.
Afbeelding
Het RheinEnergieStadion in zicht.
Afbeelding
Een fraai entree.
Afbeelding
Richting het uitvak.
Afbeelding
Foto vanuit het uitvak dat uitverkocht is meer dan 2000 fans van Hannover.
Afbeelding
Volle bak 47000 toeschouwers.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Wat onenigheid met stewards wat tot een opstootje leidde.
Afbeelding
Afbeelding
Na eerst op voor sprong te zijn gekomen wel verloren met 1-2 helaas, tot ziens!
Laatst bijgewerkt door xander op 20-03-2012 23:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: [Groundhopping] Wedstrijdbezoek in binnen- en buitenland

Berichtdoor mitrita » 27-06-2011 18:59

xander schreef:Tip voor sommigen van ons die van echte pauper stadions houden en weer eens lekker vol zullen zijn:
Bekervoetbal FC Anker Wismar - Hannover 96 in het Kurt-Bürger-Stadion (6500)


Niet dus.
De bond staat het niet toe want niet veilig genoeg.
Het lijkt erop dat de wedstrijd wordt verplaatst naar Rostock
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: [Groundhopping] Wedstrijdbezoek in binnen- en buitenland

Berichtdoor xander » 27-06-2011 20:08

mitrita schreef:
xander schreef:Tip voor sommigen van ons die van echte pauper stadions houden en weer eens lekker vol zullen zijn:
Bekervoetbal FC Anker Wismar - Hannover 96 in het Kurt-Bürger-Stadion (6500)


Niet dus.
De bond staat het niet toe want niet veilig genoeg.
Het lijkt erop dat de wedstrijd wordt verplaatst naar Rostock

Klopt zijn we van op de hoogte, er staan nog meer opties open overigens alleen lijkt die van Rostock het meest logisch.

Hannover 96 schnürt am Sonntag, 31. Juli, 14.30 Uhr, die Fußballschuhe gegen den Fünftligisten FC Anker Wismar. Der Austragungsort steht bislang noch nicht fest, da das Stadion des Gastgebers den Anforderungen des DFBs nicht gerecht wurde. Mögliche Spielorte sind Rostock, Schwerin oder Lübeck, die Entscheidung steht noch aus.


We gaan hoe dan ook met een delegatie van Heerenveen heen, verslag volgt begin augustus ;)
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

VorigeVolgende

Keer terug naar Sport overig

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten