Ondertussen bij DKV...

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor Forza » 10-07-2003 17:38

' k Heb beelden gezien op tv. Geweldig! "Na vijf meter ging het niet meer, dus ik denk ik geef wat extra gas", zegt ie! Hij is inmiddels weggesleept overigens...
Forza
Wereldspeler
 
Berichten: 1205
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:44

Berichtdoor Beetle » 10-07-2003 18:08

Wel een beetje het type fan dat wij missen. Als het niet goed gaat dan briest hij.
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor Cross79 » 12-07-2003 10:33

Ik weet nog het laatste seizoen dat SCC bij ons inzat.
Monster en ik stonden daar in de gracht en hij stond op de trap bij de MI-Side.
Die vent staat er op zijn 80ste nog.
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Marça » 12-07-2003 15:38

Cross79 schreef:Ik weet nog het laatste seizoen dat SCC bij ons inzat.
Monster en ik stonden daar in de gracht en hij stond op de trap bij de MI-Side.
Die vent staat er op zijn 80ste nog.


Volgens de LC is deze man 84, Cross... :wink:
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Berichtdoor Dave » 12-07-2003 19:56

Er stond ook in de LC dat hij misschien een stadionverbod kon krijgen.
En als dat gebeurt wil hij nooit weer bij DKV komen, of desnoots een seizoenkaart van SC Heerenveen nemen.
Jammer dat het stadion hier stijf is uitverkocht voor alle wedstrijden anders hadden we voor hem een seizoenkaart kunnen kopen :lol:
Daar had ik wel wat geld voor over gehad.
Dave
Bankzitter
 
Berichten: 19
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:59
Woonplaats: Makkum

Berichtdoor tubbiez » 13-07-2003 05:03

wat een afgang in grouw voor jullie zaterdagmiddag/avond
jullie zijn nietsssss :mrgreen:
tubbiez
Bankzitter
 
Berichten: 13
Geregistreerd op: 30-05-2003 07:51

Berichtdoor Cross79 » 13-07-2003 09:25

Wat was er te doen in Grou dan?
Ik geloof niet dat we daar gevoetbald hebben.
Of bedoel je het skutsjesilen?
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Marça » 13-07-2003 16:08

Indien hij trouwens de schade moet betalen (30.000 euro (?), word hij fan van Heerenveen meldt hij in de LC.
Ik zou zeggen, ga maar lekker naar Groningen, daar heb je meer van dit zulke supporters.. :blbl:
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Berichtdoor Forza » 13-07-2003 23:10

De schade, zei voorzitter Adema vrijdag, is maar een paarduizend euro, dus dat lijkt mee te vallen. En je seizoenkaart voor Cambuur intrekken lijkt me nauwelijks een straf.
Forza
Wereldspeler
 
Berichten: 1205
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:44

Berichtdoor dekoning » 15-07-2003 10:21

Uit de LC:

Broers verkiest gezin boven Cambuur
Door Frederik Bierling
LEEUWARDEN - Frank Broers was zaterdag de grote afwezige in de selectie van Cambuur. De van Emmen overgekomen linkerverdediger was volgens officiële lezing geblesseerd aan de achillespees. Er blijkt echter veel meer aan de hand. Broers wil wegens privé-omstandigheden weg bij de club. Zijn zwangere vrouw heeft heimwee naar Breda.


Ze verzinnen ook vanalles om bij die club weg te komen :wink:
Tja....
dekoning
Basisspeler
 
Berichten: 691
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:48

Berichtdoor Arjanz » 16-07-2003 10:05

En weer goed (voor ons goed, voor cambuur slecht) nieuws uit Ljouwert, cambuur - veendam 2-4, oeiiiiiii das een afgang, maar dat zijn ze inmiddel gewend DKV.

Ik denk dat we 8 augustus de D'tjes wel naar Leeuwarden kunnen sturen, dan hebben we nog steeds een grote kans om te winnen.....
Anti-vlaggetjes
Arjanz
Selectiespeler
 
Berichten: 215
Geregistreerd op: 07-12-2002 11:56
Woonplaats: Franeker

Berichtdoor Arjanz » 16-07-2003 13:10

En hij was nog aanvoerder in die wedstrijd ook!

Owjah kom trouwens net van het cambuurforum af (als je echt wilt lachen moet je daar eens gaan kijken, bijv. Konterman naar cambuur Boulahrouz naar Cambuur en zo kan ik nog wel ff doorgaan)
Owjah en dit kwam ik ook tegen: (misschien zijn er mensen die nog uitspraken tegenkomen die zij ooit hebben gedaan??!!:

Ene: MI-SIDE zegt dit allemaal
Basisspeler

27-4-2003
04:24

de voorspellingh van een boertje zonder verstand van voetbal
--------------------------------------------------------------- -----------------

Kommop jongens, wat is dit voor instelling? Tuurlijk wint heerenveen, maar dan moeten we ze verdorie wel aanmoedigen. Dus met z'n allen vanaf het begin meteen lawaai maken, zingen, schreeuwen, dansen of wat je maar doet om ze aan te moedigen.

Het moet verdorie net zoals tegen roda in de 2e helft, maar dan vanaf het begin. Vitesse moet binnen 20 minuten met 4-0 achter staan gewoon.

Heerenveen - Vitesse .. 6-0

nog meer forumnieuws uit Heerenveen
----------------------------------------------
En wat een maf publiek hebben we eigenlijk ook, de hele wedstrijd hoor je ze niet
---------------------------------------------------
Ok verder heb ik nog klachten over die huppeltrut in de rust, zo creëer je toch geen sfeer? Over sfeer gesproken kom ik bij de zogenaamde "fanatiekelingen" achter de goal (vak 26 & co), wat was het daar een DOOIE BOEL. Je kon die bejaarde aan de andere kant zijn kopjes horen pakken uit zijn tasje.
---------------------------------------------------

kij k een stoere avater van ene forza http://www.bassie-adriaan.nl/foto/f68_kl.jpg
------ -------------------------------------
'k Hear amper minsken sjongen, soenen sy lêst ha fan de longen
------------------------------------------------
Nee, Heerenveen blijft de trots! Maar op één punt ben ik toch wel een beetje jaloers op Groningen én Cambuur, Zij hebben tenminste goed/mooi sfeer bij de wedstrijden maar daar hebben we al veel over gesproken. Maar dat komt bij ons ook wel als wij net als jullie eindelijk ons eigenvakje hebben!!!!
------------------------------------------------------

Terwijl ze zelf van dit soort dingen zeggen:
9e of 10e plaats.....
we hebben dus gewoon een k*telftal..
Anti-vlaggetjes
Arjanz
Selectiespeler
 
Berichten: 215
Geregistreerd op: 07-12-2002 11:56
Woonplaats: Franeker

Berichtdoor Blue White Billy » 17-07-2003 17:39

Marça schreef:Indien hij trouwens de schade moet betalen (30.000 euro (?), word hij fan van Heerenveen meldt hij in de LC.
Ik zou zeggen, ga maar lekker naar Groningen, daar heb je meer van dit zulke supporters.. :blbl:


IDD, flikker maar lekker op, of je bent voor scc of je bent voor SCH en zolang je leeft kan je niet van club verwisselen!
Dus ja FCG is een alternatief of FC Zwolle!
Let's Go Blue White Army!!
Avatar gebruiker
Blue White Billy
Selectiespeler
 
Berichten: 223
Geregistreerd op: 03-12-2002 17:02
Woonplaats: Middle Friesland

Berichtdoor KSI » 20-07-2003 15:05

Mocht Heerenveen zich plaatsen voor de halve finale van de Intertoto Cup dan wacht de winnaar van het duel Egaleo Athene tegen NK Koper (Slowakije). In Griekenland werd het vandaag 2-2 zodoende moet het duel in Slowakije de doorslag geven. Heerenveen zal dan de halve finale op 30 juli eerst thuis beginnen alvorens het zes augustus uitspeelt. Zou Heerenveen de finale bereiken dan treft het daar een van de volgende teams : Guingamp (Frankrijk)- FC Brno (Tsjechië), Villareal (Spanje) - Brescia (Italië). De finalewedstrijden zijn 12 en 26 augustus. 26 juli wacht echter eerst nog de uitwedstrijd in Lier tegen Lierse.


Moet ik nog maar zien als de wedstrijd doorgaat op die dag, het eerste net terug en het tweede moet een dag later voetballen.
KSI
Selectiespeler
 
Berichten: 210
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:23

Berichtdoor Cross79 » 20-07-2003 17:49

In Griekenland werd het vandaag 2-2 zodoende moet het duel in Slowakije de doorslag geven


Op teletekst stond toch echt dat het 2-3 was, wie moeten we nu geloven?
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Noord » 21-07-2003 17:53

Voetballen we gewoon met de A's, ook die winnen daar wel! :blbl:
Avatar gebruiker
Noord
Selectiespeler
 
Berichten: 235
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:44
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Beetle » 23-07-2003 18:04

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Kunstgrasmat Cambuur brandgevaarlijk

LEEUWARDEN - De nieuwe grasmat van Cambuur is brandgevaarlijk, constateert supporter Sjoerd van der Meer. Hij nam een stukje van het nieuwe veld mee naar huis en sloeg ermee aan het experimenteren, omdat het er zo 'plastic-achtig' uitzag. Een vonkje blijkt genoeg om de plag in vlammen te laten opgaan.
Van der Meer maakt zich daarover ernstig zorgen. Want een smeulende sigarettenpeuk of verdwaalde vuurpijl kan genoeg zijn om de boel in de hens te laten vliegen. Volgens grasmatleverancier Edel Grass uit Genemuiden en Cambuur-voorzitter Wytze Adema valt het allemaal wel mee. In de nieuwe mat zit juist 'vlamvertragend garen'.




De leukste quote komt van de Nieuws TV kabelkrant:

Hij ontdekte dat een Vonk al genoeg was voor een fikse brand!

Bron.

Onze keeper doet het straks dus begrijpenderwijs een beetje rustig aan. Nu maar hoepen dat Edman aan de vleugel niet het vuur uit z'n sloffen loopt!!!

Whahhaa!!!! :mrgreen: :mrgreen:
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor taz » 23-07-2003 18:39

Geweldig dat het ook nog een eigen "supporter" is die z'n cluppie voor lul zet.
En er in de LC nog even vrolijk aan toe voegt dat hij er toch niet zoveel last van zal hebben omdat hij volgend seizoen toch niet meer zoveel in het stadion te zien is: 'vanwege de slechte prestaties van vorig jaar :huh: '

Gesmoorde Reactie van de club (om Sjoerd waarschijnlijk voor te zijn :wink: ): 'je zou zo iemand toch bijna een stadionverbod geven!
..Nothing but fame; our club is HEERENVEEN!
taz
Nieuw talent
 
Berichten: 121
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:40
Woonplaats: near Drachten

Berichtdoor Beetle » 23-07-2003 18:42

Misschien om de temperatuur niet te hoog te doen oplopen...

Jacob de Vries op goal!

En mocht het eventueel nog fout gaan en er brand uitbreken:

Boy Waterman!!!

Whahaahhaa!!!
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor wikenoost » 23-07-2003 23:31

uitslag oefen-wedstrijd:
helders elftal - cambuur 6-3

23 juli 2003 9:07 - Gisteravond in Den Helder doemde het spookbeeld van het afgelopen seizoen weer op. De amateurs van Cambuur verloren van het Helders XI. Ditmaal kon niet alleen de verdediging de schuld krijgen, ook de andere linies en keeper Rody Hoegee, die met zijn gedachten al bij een andere club lijkt te zijn, verzaakten hun plicht te doen. Uiteindelijk verloor Cambuur met 6-3. Uitblinkers bij het Helders XI waren Marcel Ris en Arno Splinter, die met zijn splijtende passes elke counter van het Helders XI inleidde, iets dat bij Cambuur totaal ontbreekt.


bron: cambuur.net
Avatar gebruiker
wikenoost
Selectiespeler
 
Berichten: 316
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:35
Woonplaats: Drachten/wolfhonden-online.nl

Berichtdoor Beetle » 24-07-2003 11:20

:mrgreen: <----click me!
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor E.D. » 24-07-2003 12:18

Maak het elftal wat op 8 augustus de Hertjes in brand zullen steken.


Voor de wedstrijd zingt Rond BRANDsteder het Woonskip !

Coach: Ernie Brands

goal: Vonk (Waterman idd reserve)

achter:

midden:

voor: Edwin Vurens/



Succes
E.D.
Basisspeler
 
Berichten: 568
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:31
Woonplaats: Mercuriusfontein

Berichtdoor Beetle » 24-07-2003 18:08

Cambuur woedend op overbezorgde supporter
LEEUWARDEN - Cambuur is kwaad. Kwaad op supporter Sjoerd van der Meer uit Leeuwarden. Die beweert dat het nieuwe kunstgrasveld licht ontvlambaar is en dat is helemaal niet waar. Hoe komt die man daarbij. Alleen omdat het kleine stukje kunstgras dat hij mee had genomen zomaar in brand vloog? Dat is wel heel kort door de bocht, vindt Cambuur-directeur Ritske Merkus.
Want de nieuwe nepmat is wél veilig, weet Merkus. Hartstikke veilig zelfs. Dus: waar heeft Van der Meer het over, waar maakt hij zich druk om. ,,Deze man haalt er slechts één elementje uit, maar het totale systeem deugt volkomen'', legt Bas van den Berg, directeur van grasmatleverancier Edel Grass uit Genemuiden uit. ,,Wij zijn een NOC*NSF-gecertificeerd bedrijf, we kunnen het niet maken licht ontvlambaar materiaal te leveren.''

Oké, zoals het er nu bij ligt, zou het wel brandbaar zijn, geeft hij toe. Nepgras met een licht laagje zand er bovenop. Echter, begin volgende week komt er nog eens 15 mm rubber overheen. ..Het gaat om epdm-rubber, een nieuwe soort die behandeld is met een speciale, vuurdovende stof. En hoe het verder zit, weet ik niet, dan moet je de rubberboer bellen.''

Dus komt het allemaal wel goed. Ook als er één of meerdere vuurpijlen op het veld terecht komen. Die veroorzaken slechts een klein schroeiplekje, maar dat gebeurt ook op natuurgras. Een zwart plekje is zo weer weggewerkt met een implantaat. Nee, supporters lopen zeker geen gevaar, weet Van den Berg. Een overslaande brand naar de tribune is absoluut niet mogelijk, een vuurtje wordt meteen gesmoord.

In tegenstelling tot de Cambuur-directeur is de baas van Edel Grass niet pissig op de bezorgde supporter. ,,Welnee, ik ben een marketing-jongen. Publiciteit is publiciteit. Negatief of positief, het maakt me niet uit. Daar ben ik gemakkelijk in. Als de naam van het bedrijf maar genoemd wordt.''
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor The North » 24-07-2003 18:36

Jongens, mijn oom heeft kunstgras van dat cambuur gepakt (stond naast het terrein) en ik heb ff geprobeerd met de vuuraansteker en het is wel degelijk vlambaar.. :upto:
Fakkel op het veld en er is een heel zwart plek op het veld..!! :lol:
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
Avatar gebruiker
The North
Basisspeler
 
Berichten: 649
Geregistreerd op: 27-05-2003 20:31
Woonplaats: Giekerk

Berichtdoor Outlaw » 24-07-2003 19:33

Enkele leuke van dat PSV-forum:

Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat ook PSV goalie Ronald Waterreus bij deze wedstrijd aanwezig zal zijn.

Hij zal worden begeleid door Ernie Brandts.

Cambuur ziet nu ook af van Edwin Vurens als jeugdtrainer, die hierdoor een leuke kans in rook zag opgaan.

Nu maar hopen dat de wedstrijd zelf niet al te veel vuurwerk oplevert....

Dit nieuws gaat wel als een lopend vuurtje zeg.

Wie treedt er op in het voorprogramma?
The Bloodhoundgang? The grass is on fire.

Of The Prodigy - Firestarter.

De oefenwedstrijd Cambuur-RKC schijnt afgelast te zijn. Cambuur durfde het niet aan dat RKC-manager Marcel Brands te dicht in de buurt van het nieuwe veld kwam...

De beoogde nieuwe trainer Theo Vonk is bij nader inzien toch niet geschikt gevonden om de leiding over Cambuur te nemen...

Cambuur is plots bereid TOP Oss middenvelder Marcel vd Sloot voor veel geld te contracteren, Marcel zelf zag een vurige wens in vervulling gaan...

Nu Theo Vonk dus niet geschikt blijkt heeft Cambuur haar zinnen gezet op Hans vd Zee, die het voorstel in beraad heeft genomen...

Hans vd Zee ziet, na enige trainingen en wedstrijden van Cambuur bijgewoond te hebben, toch af van de functie. Hij vertelde in een interview dat de selectie een te laag niveau had voor zijn ambities, "In een woord: brandhout", zo zei de trainer...

En dan ook nog te bedenken dat het biermerk 'Brand' zich laatst aanmeldde als hoofdsponsor van Cambuur! Tijd voor een CampBuurVuur!!!
De Grinzer bargen modderje om ‘e raak en knoarje kinne se ek
Avatar gebruiker
Outlaw
Selectiespeler
 
Berichten: 437
Geregistreerd op: 09-12-2002 20:05

Berichtdoor Booijstra » 24-07-2003 22:04

Erg creatief Outlaw! :D ...(zelf bedacht? :wink: )
Avatar gebruiker
Booijstra
Wereldspeler
 
Berichten: 1124
Geregistreerd op: 06-02-2003 15:59
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Outlaw » 24-07-2003 23:22

Booijstra schreef:Erg creatief Outlaw! :D ...(zelf bedacht? :wink: )


Outlaw schreef:Enkele leuke van dat PSV-forum:


nee dus, daar brand ik mijn vingers niet aan.
Ik laat een ander het vuurtje wel opstoken. :lol: :wink:

Als je het niet erg vind ga ik nu weer verder met het nuttigen van mijn portie vlammetjes,
die ik vanmiddag nog tegen (kunst)bodem prijs heb ingekocht bij Super de Boer Cambuur.

8 augustus Afbeelding......weg veld!!!!
De Grinzer bargen modderje om ‘e raak en knoarje kinne se ek
Avatar gebruiker
Outlaw
Selectiespeler
 
Berichten: 437
Geregistreerd op: 09-12-2002 20:05

Berichtdoor 1920 » 25-07-2003 11:44

Boze reactie Cambuur doet fan pijn

LEEUWARDEN - En hij bedoelde het allemaal zo goed. Sjoerd van der Meer uit Leeuwarden wilde het bestuur van Cambuur alleen maar waarschuwen voor de brandbare, nieuwe grasmat. Maar in plaats van dank vanwege zijn zorgzaamheid krijgt hij de woede van de club over zich heen.
Van der Meer weet niet goed wat hij daarmee aan moet. Het begon allemaal met het restje van het kunstveld dat hij mee naar huis nam, nadat hij een kijkje had genomen bij de aanleg. Hij hield er een aansteker eronder en de boel vloog meteen in de hens. Dit verontrustte de Leeuwarder die al veertig jaar een trouwe supporter is van de totodivisionist. Hij moest met- een aan de tribunebrand denken bij het Engelse Bradford. Dit mocht in Leeuwarden natuurlijk nooit gebeuren en hij trok aan de bel.

De club zat meteen bovenop de kast. Volgens Cambuur-voorzitter Wytze Adema zou Van der Meer 'bûtenspoarige ûnsin' uitkramen en verdiende hij een stadionverbod. Over deze reactie is Van der Meer hevig verbolgen. ,,Ik vind het echt heel erg dat deze man zoiets zegt.'' Ook Cambuur-directeur Ritske Merkus vond dat Van der Meer nogal kort door de bocht reageerde.

De club had grasmatleverancier Edel Grass uit Genemuiden gisterochtend uitgenodigd om in het stadion het tegendeel te bewijzen. Directeur Bas van den Berg kwam met een stukje proefmat aanzetten. Zoals het veld er nu bij lag, was het inderdaad brandbaar, gaf hij toe. Maar de rubberlaag die er begin volgende week op komt, zal 'vlamvertragend' werken en is vuurpijl- en peukbestendig. Alleen een klein schroeiplekje zal resten, maar op een 'gewoon' veld is dat niet anders.

Ondanks de onaardige uitingen vanuit de club aan zijn adres hoopt Van der Meer komend seizoen toch een paar aardige wedstrijden bij Cambuur te zien.

Het blijft lachen daarzo..... :lol:

Bron: LC
Avatar gebruiker
1920
Basisspeler
 
Berichten: 730
Geregistreerd op: 02-12-2002 18:17

Berichtdoor Roelof » 25-07-2003 13:27

Ik heb op dit moment zo'n stukje 'gras' voor me liggen. Mijn vader had onlangs een gesprek met Merkus (vanwege z'n werk) en kreeg een stukje gras mee. Nou moet ik er bij zeggen dat er inderdaad nog zand er rubber bij komt, maar dit brand zeker wel. Rubber brand volgens mij ook vrij snel. Dan is zand weliswaar iets wat niet snel brand, maar schroeiplekken kun je dus sowieso wel krijgen. Het bestuur praat er dan wel makkelijk over heen, maar volgens mij is het wel degelijk een probleem. Vooral als wij straks met z'n allen op die tribune gaan zitten daar ;)
Roelof
Wereldspeler
 
Berichten: 1436
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:16

VorigeVolgende

Keer terug naar Sport overig

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten

cron