Uitbreiding Trainingcomplex Skoatterwâld

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Uitbreiding Trainingcomplex Skoatterwâld

Berichtdoor Kiekerjan » 19-01-2012 11:45

Als dit al een bestaand topic is mag deze verwijderd worden.

'Heerenveen denkt aan Fries Milanello'

Op de jaarlijkse nieuwjaarsreceptie werd woensdagavond aandacht geschonken aan het nieuwe beleidsplan van sc Heerenveen. Speerpunten als financieel gezond beleid, aansprekende sportieve resultaten en aandacht voor de jeugdopleiding kwamen aan de orde. De komende jaren gaat de Friese eredivisionist ook aan de slag met andere verbeterpunten.

Eén van deze verbeterpunten is Sportpark Skoatterwâld. Het complex van amateurvereniging VV Heerenveen wordt momenteel gebruikt voor trainingen van de A-selectie en wedstrijden van de jeugdteams. In de toekomst moeten de faciliteiten sterk verbeterd worden.

"Het trainingscomplex Skoatterwâld moet een inspirerende en innovatie omgeving voor voetbaltalent worden, oftewel een Friese versie van Milanello (veelgeprezen trainingscomplex AC Milan, red.)", schrijft de club in het beleidsplan. "Bovendien heeft het door de combinatie met het CIOS en de KNVB een officiële status als ontwikkelingscentrum, met de nieuwste innovatie toepassingen."

"Daarbij is het van belang dat sponsoren en partners zoveel mogelijk ingeschakeld worden bij de optimalisering van de faciliteiten. Samen kijken naar een mogelijke herinrichting van het stadion", luidt het plan van sc Heerenveen.


Persoonlijk neem ik deze gedachten nog even niet volledig serieus. Maar het zou een mooie vooruitgang zijn als er eindelijk hier ook uitgebreid gaat worden. Vele voetbal clubs in Nederland zetten nieuwe trainingscomplexen op zoals in Alkmaar en Arnhem. Daarbij moeten we niet achter me blijven en de huidige status van Skoatterwâld kan echt niet meer.

Ik vind dit haast een belangrijker uitbreiding dan het stadion zelf. Maar dit iets leuks om over na te denken.
Kiekerjan
Selectiespeler
 
Berichten: 355
Geregistreerd op: 26-02-2009 11:16

Re: Uitbreiding Trainingcomplex Skoatterwâld

Berichtdoor Lipton » 19-01-2012 11:50

Yme en co hadden destijds het idee om met het geld van o.a. Sulejmani een nieuw trainingscomplex aan te laten leggen. Maar dat mocht destijds niet van het RVC.

Skoatterwald is echt niet meer van deze tijd, de trainingsvelden zijn wel goed, maar de andere faciliteiten zijn ruim onvoldoende.
Bovendien straalt het complex echt niks uit, het is ziet er gewoon enorm schraal uit.

Ik zou een nieuw trainingscomplex prefereren boven een uitbreiding, omdat je zit met v.v. Heerenveen, die lui nemen ook gewoon (veel) ruimte in.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Uitbreiding Trainingcomplex Skoatterwâld

Berichtdoor BK2007 » 19-01-2012 12:52

Lipton schreef:Ik zou een nieuw trainingscomplex prefereren boven een uitbreiding


Wat zeg je nou allemaal ?
Ik vind dat een trainingscomplex nooit geprefereerd mag worden boven onze heilige voetbaltempel, het ALS. Die moet gewoon groter.
Is het ook niet een beetje overdreven om een groot bedrag te investeren in het trainingsveld. Kom op zeg waar gaat het over.
We maken toch al jaren onze spelers beter op het huidige trainingscomplex ?
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Uitbreiding Trainingcomplex Skoatterwâld

Berichtdoor Lipton » 19-01-2012 14:15

BK2007 schreef:Ik vind dat een trainingscomplex nooit geprefereerd mag worden boven onze heilige voetbaltempel, het ALS. Die moet gewoon groter.
Is het ook niet een beetje overdreven om een groot bedrag te investeren in het trainingsveld. Kom op zeg waar gaat het over.
We maken toch al jaren onze spelers beter op het huidige trainingscomplex ?


Tuurlijk moet het ALS groter, maar daar heeft het huidige bestuur niet voor gekozen, en lijkt daar ook niet voor te willen kiezen. Toch is een uitbreiding van het stadion zeker van belang.

Kijk dat jij graag in de jaren 2000 wil blijven hangen is mij nu wel duidelijk.

Een moderne trainings complex heeft gewoon veel voordelen. Je kan dan nog meer potentie uit je (jeugd)spelers halen dan nu het geval is.
Het is momenteel zo dat men alleen kan trainen op het trainings complex, de medische voorzieningen, de kracht honk en overige zaken zit allemaal op / in het stadion. Dat is niet meer van deze tijd.
Ook zijn de voorzieningen die allemaal gedeeld moeten worden met V.V. Heerenveen niet meer van deze tijd. Het is allemaal nog net te doen om het zomaar te zeggen. Het straalt gewoon helemaal niks uit, en daar lok je geen spelers mee naar sc Heerenveen.

Er ligt momenteel een prima nieuw kustgrasveld bij Heerenveen, maar een indoorhal onbreekt nog en dat is zeker een gemiste kans.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Uitbreiding Trainingcomplex Skoatterwâld

Berichtdoor 1983 » 19-01-2012 14:28

Trainingscomplex is zeer belangrijk, moet je niet onderschatten. Op dit moment verdiend dat in mijn ogen inderdaad meer aandacht dan het uitbreiden van het stadion. Het is allemaal sterk verouderd, een tikje amateuristisch en niet echt van ons. Het gaat er niet zo zeer om dat we met wat we nu hebben geen spelers meer beter zouden kunnen maken, want dat is inderdaad onzin. Maar een professioneel en uitgebreid trainingscomplex kan bijvoorbeeld iets zijn waar je jong talent mee over de streep kan halen om voor Heerenveen te kiezen, wat dat betreft mogen we niet achterblijven bij de concurrentie. Vitesse, AZ ook groningen heeft vergevorderde plannen.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Uitbreiding Trainingcomplex Skoatterwâld

Berichtdoor xander » 19-01-2012 19:26

Lijkt mij een mooie job om terreinknecht te worden op het nieuwe Heerenveenello!
!
Laatst bijgewerkt door xander op 19-01-2012 19:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Uitbreiding Trainingcomplex Skoatterwâld

Berichtdoor Knipecity » 19-01-2012 19:32

Een goed trainingscomplex is natuurlijk veel meer dan een paar voetbalvelden. Dat is een complex waar ook echt alles is om bij wijze van spreke de hele dag te vertoeven, trainen, revalideren, eten, drinken, etc. Een volwaardig fitnesscentrum, een volwaardige medische ruimte, een restaurant, een zaal om binne te voetballen bij slecht weer zoals Ajax dat in de Arena heeft, etc, etc.

Sportstad heeft ook al het nodige, alleen kan scH daar niet exclusief gebruik van maken en is men afhankelijk van anderen.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Uitbreiding Trainingcomplex Skoatterwâld

Berichtdoor BK2007 » 20-01-2012 12:33

Knipecity schreef:Dat is een complex waar ook echt alles is om bij wijze van spreke de hele dag te vertoeven, trainen, revalideren, eten, drinken, etc. Een volwaardig fitnesscentrum, een volwaardige medische ruimte, een restaurant, een zaal om binne te voetballen bij slecht weer zoals Ajax dat in de Arena heeft, etc, etc.


Dat is een aardige waslijst Kniper ! Niks vergeten ?
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Uitbreiding Trainingcomplex Skoatterwâld

Berichtdoor Blizzard » 22-01-2012 01:56

Ik verbaasde me er ook wel eens over als ik in SKW rondliep dat dit het trainingscomplex van een professionele voetbalclub was. Dan verwacht je toch eerder zoiets als dit:

http://en.wikipedia.org/wiki/Lennoxtown_training_centre

Wat dat betreft hadden yme en co het transfergeld beter aan zo'n soort project kunnen besteden ipv het door de wc te spoelen...
Avatar gebruiker
Blizzard
Superster
 
Berichten: 3644
Geregistreerd op: 29-03-2003 18:52

Re: Uitbreiding Trainingcomplex Skoatterwâld

Berichtdoor Wolliepoly » 22-01-2012 12:42

of zo`n hypermodern complex als RedBull Salzburg.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Wolliepoly
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 26-07-2009 11:06
Woonplaats: Drachten

Re: Uitbreiding Trainingcomplex Skoatterwâld

Berichtdoor Superfries88' » 22-01-2012 13:26

Het nieuwe complex hoeft geen Milanello te worden, of een kopie van de andere voorbeelden. Het moet financieel natuurlijk ook verantwoord zijn en passen in de ruimte die er is. Maar het is wel goed dat SKW eventueel op de schop gaat. SKW heeft relatief weinig te bieden ten opzichte van de situatie bij normale amateurclubs, sommigen hebben zelfs een mooier en beter complex. Je moet spelers (zowel de A-selectie, jeugd als vrouwen) een ruimte bieden waar ze gericht kunnen werken. Krachttraining, ontspanning, gesprekken voeren, vergaderen; alles moet er gewoon mogelijk zijn.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Uitbreiding Trainingcomplex Skoatterwâld

Berichtdoor Lipton » 22-01-2012 16:22

Blizzard schreef:I

Wat dat betreft hadden yme en co het transfergeld beter aan zo'n soort project kunnen besteden ipv het door de wc te spoelen...


Yme en Co waren dat ook van plan, Verbeek is toen bij verschillende clubs geweest en Yme bijvoorbeeld bij o.a Bolton.
Maar van het RVC (en lees van vooral Bart van der Meer) mocht het geld niet geinvesteerd worden in het trainingscomplex.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Uitbreiding Trainingcomplex Skoatterwâld

Berichtdoor Zola » 23-01-2012 10:47

Verbeek wilde iid een nieuw trainingscomplex echter toen Sollied kwam vond hij dit niet nodig, in verhouding wat hij bij Gent gewend was , was Skoatterwald meer als prima voor hem.

Tevens is het complex grotendeels van vv Heerenveen,alleen 3 velden en de achterste aangebouwdse kleedkamers zijn van sc Heerenveen.


Vraag me af af van welk geld SC Heerenveen iets aan dit complex wil doen..er is geen rooie cent.
Laatst bijgewerkt door Zola op 23-01-2012 11:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Avatar gebruiker
Zola
Basisspeler
 
Berichten: 638
Geregistreerd op: 01-03-2006 16:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Uitbreiding Trainingcomplex Skoatterwâld

Berichtdoor Blizzard » 23-01-2012 11:24

Vraag me af af van welk geld SC Heerenveen iets aan dit complex wil doen..er is geen rooie cent.


Waarschijnlijk in de toekomst wel weer. Jongens als Assaidi, Narsingh, Dost, Djuricic, Gouweleeuw vertegenwoordigen immers een flinke transferwaarde. Maar goed, het is natuurlijk afwachten hoe het precies zal lopen.

Sowieso gaat er eerst een heel proces aan vooraf. Bezoekjes aan (buitenlandse) clubs, bepalen wat je precies wil, waar het moet komen, vergunningen etc. Het kan nog jaren duren voordat zoiets er daadwerkelijk staat. Tenzij je à la Vitesse een man hebt die de portemonnee toch wel trekt zonder dat je eerst allerlei haalbaarheidstrajecten in moet gaan.
Avatar gebruiker
Blizzard
Superster
 
Berichten: 3644
Geregistreerd op: 29-03-2003 18:52

Re: Uitbreiding Trainingcomplex Skoatterwâld

Berichtdoor BK2007 » 23-01-2012 12:51

Blizzard schreef:Ik verbaasde me er ook wel eens over als ik in SKW rondliep dat dit het trainingscomplex van een professionele voetbalclub was. Dan verwacht je toch eerder zoiets als dit:

http://en.wikipedia.org/wiki/Lennoxtown_training_centre

Wat dat betreft hadden yme en co het transfergeld beter aan zo'n soort project kunnen besteden ipv het door de wc te spoelen...



In de tijd van Yme is toch ook flink aan het stadion verspijkerd ? De hoeken zijn immers ook nog dichtgebouwd in die tijd, of is daar voor geleend ?

Eventueel kun je verbeteringen aanbrengen op Skoaterswald met de transfers van Assaidi, Dost en Narsingh. Praat je ook over 20 miljoen (?) aan inkomsten.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Uitbreiding Trainingcomplex Skoatterwâld

Berichtdoor Jeroen » 23-01-2012 13:49

Lipton schreef:Maar van het RVC (en lees van vooral Bart van der Meer) mocht het geld niet geinvesteerd worden in het trainingscomplex.


Hij kon er zelf niks aan verdienen met 1 van zijn bedrijven zeker?
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Re: Uitbreiding Trainingcomplex Skoatterwâld

Berichtdoor Lipton » 23-01-2012 13:53

Een uitbreiding van Skoatterwald lijkt mij eigenlijk onmogelijk, of men moet velden willen opgeven om dit te realiseren.
Je bent eigenlijk genoodzaakt om te verhuizen naar een nieuw complex, dan kun je alles in 1x goed doen.
Zoveel hoeft dat overigens niet te kosten, voor 20 miljoen euro heb je de meest moderne accomodatie van de wereld. Haal je er 5 miljoen af zit je nog steeds in de top van Nederland.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Uitbreiding Trainingcomplex Skoatterwâld

Berichtdoor Zola » 23-01-2012 14:06

Sc Heerenveen wil en kan niet verhuizen. Er is simpelweg geen geld. Men kan dan zeggen met de verkoop van Gouweleeuw,Narcing,Dost of Aissaidi zijn er wel mogelijkheden maar er zal ook vors geinvesteerd moeten worden in de selectie met zoveel spelers die vertrekken . Tevens wil Heerenveen ook het stadion uitbreiden. Echt dit duurt nog jaren.

Als SC Heerenveen iets wil gaan veranderen zullen ze ook nog eerst met de gemeente en de vv Heerenveen moeten overleggen. Het grootste gedeelte van dit complex is namelijk eigendom van de amateurtak.

Het sportpark Skoatterwald van vv Heerenveen is in de hele regio nog steeds het mooiste complex, ik zie in de regio Heerenveen niet een mooie compex.
Avatar gebruiker
Zola
Basisspeler
 
Berichten: 638
Geregistreerd op: 01-03-2006 16:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Uitbreiding Trainingcomplex Skoatterwâld

Berichtdoor Blizzard » 23-01-2012 14:51

Het sportpark Skoatterwald van vv Heerenveen is in de hele regio nog steeds het mooiste complex, ik zie in de regio Heerenveen niet een mooie compex.


Wellicht in de regio. Maar dat is het hem nu juist. Als je op die schaal kijkt ben je na dkv en een handvol amateurclubs gauw klaar. Ik vind dat je als ambitieuze club op continentale schaal moet kijken en vergelijken.

Met een goed trainingcomplex ben je nog aantrekkelijker voor jonge spelers die bewust met hun carrière bezig zijn. Dat is toch de categorie waar een club als Heerenveen het van moet hebben. Ook kan men misschien net die paar extra procenten uit de jeugdspelers halen.
Avatar gebruiker
Blizzard
Superster
 
Berichten: 3644
Geregistreerd op: 29-03-2003 18:52

Re: Uitbreiding Trainingcomplex Skoatterwâld

Berichtdoor Zola » 23-01-2012 15:03

Ben ik met je eens. Maar dan moet je de middelen er wel voor hebben en die heeft Sc niet. Voorlopig lijkt me dit dan ook een utopie.
Avatar gebruiker
Zola
Basisspeler
 
Berichten: 638
Geregistreerd op: 01-03-2006 16:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Uitbreiding Trainingcomplex Skoatterwâld

Berichtdoor Blizzard » 23-01-2012 15:28

Zola schreef:Ben ik met je eens. Maar dan moet je de middelen er wel voor hebben en die heeft Sc niet. Voorlopig lijkt me dit dan ook een utopie.


Tja, ik kan natuurlijk niet exact in de financiële huishouding van Heerenveen kijken. De puinhopen van het vorige regime zullen nog niet geheel weggewerkt zijn, al denk ik dat men wel al goed op weg is. Sowieso is dit natuurlijk een langetermijnproject.

Wat je nu in ieder geval kan doen is jezelf goed gaan oriënteren. Daar lijkt men ook wel een beetje mee bezig te zijn: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=157082

Ik weet natuurlijk niet hoeveel het zou moeten gaan kosten. Dat is ook afhankelijk van wat je wilt gaan doen, hoe groot en geavanceerd het moet worden etc. Als je zo rondkijkt naar projecten als deze liggen de kosten toch wel tussen de 8 en de 15 miljoen euro. Een fors bedrag voor een club als Heerenveen maar het is uiteraard wel een duurzame investering. Je weet namelijk wat je krijgt en normaal gesproken kun je er jaren mee vooruit als het goed geïmplementeerd wordt.

Ter vergelijking: het "state of the art" trainingscomplex van Chelsea kostte 20 miljoen pond (24 miljoen euro). Uiteraard kunnen en willen ons wij daar niet aan meten maar het geeft wel een indicatie.
Avatar gebruiker
Blizzard
Superster
 
Berichten: 3644
Geregistreerd op: 29-03-2003 18:52

Re: Uitbreiding Trainingcomplex Skoatterwâld

Berichtdoor paparazzi » 06-02-2012 00:29

Gezien de positionering op de ranglijst momenteel, lijkt het me absoluut overbodig om miljoenen te gaan pompen in een complex a la Milanello. Ik moet er eigenlijk wel een klein beetje om lachen! :lol:

Ik zeg; schaf een dozijn polstokken aan, en laat die verwende voetballertjes zelf hun bal halen als die aan de andere kant van de sloot ligt. Krijg je tenminste echte kerels voor terug. Da`s me veel meer waard! :mrgreen:
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Uitbreiding Trainingcomplex Skoatterwâld

Berichtdoor Superfries88' » 06-02-2012 10:28

Dat lachen is onterecht, want de faciliteiten zijn eigenlijk niet meer van deze tijd. Zo is het onbegrijpelijk dat de teams bepaalde oefeningen moeten uitvoeren op de omloop van de noordtribune. Die moet daar speciaal voor ingericht worden. Dat hoort niet bij een ambitieuze profclub, daar moet een speciale ruimte voor zijn. Sowieso heeft SKW al relatief weinig te bieden. Er zullen amateurclubs zijn die een beter complex tot hun beschikking hebben. Dat lijkt me dus niet om te lachen...
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Uitbreiding Trainingcomplex Skoatterwâld

Berichtdoor Zola » 06-02-2012 16:57

Volgens mij vergeten een aantal dat Sportpark Skoatterwald grotendeeld eigendom is van de amateurtak vv Heerenveen!

Denk dat SKW een van de grotere voetbal complexen is in Friesland.
Avatar gebruiker
Zola
Basisspeler
 
Berichten: 638
Geregistreerd op: 01-03-2006 16:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Uitbreiding Trainingcomplex Skoatterwâld

Berichtdoor Lipton » 06-02-2012 17:07

Zola schreef:Volgens mij vergeten een aantal dat Sportpark Skoatterwald grotendeeld eigendom is van de amateurtak vv Heerenveen!

Denk dat SKW een van de grotere voetbal complexen is in Friesland.


Heerenveen is iig eigendom van de trainingsvelden.

Volgens mij maakt de groote van het complex niet zoveel uit. Het is iig groot genoeg.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Uitbreiding Trainingcomplex Skoatterwâld

Berichtdoor Superfries88' » 06-02-2012 17:40

Zola schreef:Volgens mij vergeten een aantal dat Sportpark Skoatterwald grotendeeld eigendom is van de amateurtak vv Heerenveen!


De profclub zal hierin een belangrijke rol spelen, maar in zoverre is dat helemaal niet relevant. VV Heerenveen gaat echt geen bezwaar aantekenen als ze een prachtig complex aangeboden worden. Dat zal een ingreep van de sc worden, eventueel in overleg met andere partijen. Ik voorzie in zoverre geen problemen.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Uitbreiding Trainingcomplex Skoatterwâld

Berichtdoor xander » 08-02-2012 12:28

Jild foar jeugd sc Hearrenfean

De jeugdoplieding fan Sportklup Hearrenfean hat hast 85.000 euro krigen fan de Vriendenloterij. It jild is byelkoar helle trochdat in soad supporters fan de klup mei de lotterij meidien ha. Ek oare fuotbalklups ha meidien. Mei-inoar is sa goed twa miljoen euro sammele foar de jeugdopliedingen fan earedivyzjeklups.

Mei it jild dat Hearrenfean krijt, kinne de akkommodaasjes ferbettere wurde en kinne de jeugdspilers better begelaat wurde by har skoalle en stúdzje.
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Uitbreiding Trainingcomplex Skoatterwâld

Berichtdoor BK2007 » 08-02-2012 12:43

Superfries88' schreef:
Zola schreef:Volgens mij vergeten een aantal dat Sportpark Skoatterwald grotendeeld eigendom is van de amateurtak vv Heerenveen!


De profclub zal hierin een belangrijke rol spelen, maar in zoverre is dat helemaal niet relevant. VV Heerenveen gaat echt geen bezwaar aantekenen als ze een prachtig complex aangeboden worden. Dat zal een ingreep van de sc worden, eventueel in overleg met andere partijen. Ik voorzie in zoverre geen problemen.



In hoeverre past de huidige locatie eigenlijk nog in de visie van de ontwikkeling van het "Frisianello" ? Kan het ook zijn dat er naar een volledig nieuwe plek wordt gezocht ?
VV Heerenveen kan dan gewoon blijven zitten waar het zit.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Uitbreiding Trainingcomplex Skoatterwâld

Berichtdoor Feanfan 1 » 14-02-2012 23:04

Nu weet ik ook waarom Heerenveen een Fries Milanello wil met Van Basten als toekomstig coach
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Uitbreiding Trainingcomplex Skoatterwâld

Berichtdoor heerenveenown » 03-05-2012 21:35

Zouden ze hier nog steeds plannen voor hebben?
Wij zijn 1, wij zijn Sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
heerenveenown
Basisspeler
 
Berichten: 676
Geregistreerd op: 22-12-2011 23:06
Woonplaats: Friesland

Volgende

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

cron