Moderators: Beheerders, Fanmasters
rust schreef:Deze verdediger weet precies waar je de aanvaller moet raken, dat is op dit moment nog het enige ontbrekende puzzelstukje!
rust schreef:Deze verdediger weet precies waar je de aanvaller moet raken
rust schreef:Heb jij ook de timing, snelheid en kracht om iemand de wedstrijd uit te trappen? Kopic wel...
Calimero schreef:Een 'gelukje' is het wel, al die blessures. Daardoor kost het Heerenveen relatief weinig om Kopic zijn contract te laten uitdienen.
Lipton schreef:Calimero schreef:Een 'gelukje' is het wel, al die blessures. Daardoor kost het Heerenveen relatief weinig om Kopic zijn contract te laten uitdienen.
Hoezo?
Die korte blessures worden echt niet vergoed door een verzekering o.i.d.
Lipton schreef:Hoezo?
Die korte blessures worden echt niet vergoed door een verzekering o.i.d.
Superfries1983 schreef:.... Zonde voor die jongen, daar zat best meer in. ....
Wizard schreef:Volgens mij niet. Volgens mij zijn het juiste steeds korte blessures..aangezien hij tussendoor wel een paar keer op het trainingsveld heeft gestaan. Maar goed, deze zien we niet meer terug in de basis.
Freezeman schreef:Ik kan me zo niet een wedstrijd of een moment voor de geest halen waarvan ik denk ... wow dat is een echte aanwinst.
Heb bij Kopic meer iets van 12 in een dozijn of 24 in een krat, niets bijzonders dus.
Knipecity schreef:.. Kopic, dat is dus een echte miskoop....
Superfries1983 schreef:... dat die jongen potentie had en meer in zich dan dat hij tot op dat moment had (kunnen) laten zien.
Knipecity schreef:Kopic heeft straks 4 seizoenen bij ons onder contract gestaat en omdat hij OF geblesseerd was, of niet goed genoeg heeft hij 11 competitiewedstrijden gespeeld. Volgens mij had hij 2 miljoen gekost. Dan ben je in mijn ogen een miskoop.
Calimero schreef:Wizard schreef:Volgens mij niet. Volgens mij zijn het juiste steeds korte blessures..aangezien hij tussendoor wel een paar keer op het trainingsveld heeft gestaan. Maar goed, deze zien we niet meer terug in de basis.
Om de rest aan te moedigen inderdaad. Zijn laatste training/wedstrijd was bij de beloftes en die was begin van het seizoen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten