Geert Arend Roorda

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Heerenveen rules » 26-04-2012 18:26

We halen met hem een sterke en dynamische middenvelder in huis met goede technische kwaliteiten. We zijn dan ook zeer verheugd over zijn komst", aldus Aalbers.
Het kan wat worden als hij een keer heel blijft en op 10 mag spelen. Maar dynamisch is hij al lang niet meer.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Stiffie » 26-04-2012 18:40

Ik gun GAR het beste, hij is toch een jongen van de club. Iedereen weet dat blessures de reden zijn dat hij geen basisspeler meer is geworden bij Heerenveen, talent genoeg.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Lipton » 26-04-2012 21:52

Roorda gaat het heel goed doen bij NEC daar ben ik van overtuigd. Toch jammer dat hij uiteindelijk transfervrij de deur uit loopt.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Flying Frisian » 26-04-2012 22:58

Lipton schreef:Roorda gaat het heel goed doen bij NEC daar ben ik van overtuigd. Toch jammer dat hij uiteindelijk transfervrij de deur uit loopt.
Het is te hopen dat Geert fit blijft en een meerwaarde voor de Nijmegenaren is, want dan zou de club nog iets terug kunnen zien van haar investeringen in hem.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor camataru » 27-04-2012 07:31

weg is GAR, mooi. dit maakt ruimte in de salarispost en ruimte voor echt talent.
De man van glas kon bij ons nooit imponeren, hoop voor hem dat het er bij eneecee wel uit komt.
Wij zijn Heerenveen.
Avatar gebruiker
camataru
Superster
 
Berichten: 2248
Geregistreerd op: 31-12-2002 11:46
Woonplaats: N.V.T

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 27-04-2012 08:44

Mooie club voor hem, hoop dat hij het daar goed gaat doen. Succes Geert-Arend!
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Flying Frisian » 04-05-2012 12:59

Roorda: "Heerenveen is en blijft mijn club"

Een nieuw contract werd niet aangeboden en zal er ook niet komen. Nee, Geert Arend Roorda neemt na een lange periode definitief afscheid van sc Heerenveen en maakt transfervrij de overstap naar NEC. In Nijmegen hoopt de 24-jarige middenvelder een nieuwe weg in te slaan.

"Dat is fijn, zeker om eind april al te weten waar je het volgende seizoen speelt. Dat was geen doel op zich, maar wel een lekkere bijkomstigheid. Zekerheid is altijd goed", vertelt Roorda in Voetbal International. "Toen ik over de interesse van NEC hoorde, was ik eigenlijk meteen enthousiast. Het klonk goed, dus waarom zou ik dan nog wachten met het tekenen van een contract?"

"Eind maart heeft de clubleiding formeel mijn contract opgezegd. Die berichten kwamen in de media en sindsdien is het allemaal aan het rollen gekomen. Enkele clubs informeerden, al weet ik niet hoe groot de interesse daadwerkelijk was. NEC werd snel concreet. Vorig seizoen wilden ze me natuurlijk ook al hebben, en hebben ze concreet geïnformeerd, maar toen stond de transfersom een overgang uiteindelijk in de weg", legt Roorda uit.

De middenvelder zegt begrip te hebben voor de beslissing van Ron Jans om de basisformatie intact te houden, waardoor hij geen basisplaats veroverde. De teleurstelling was dan ook niet groot. "Of het een definitief besluit was om met me te stoppen, is me ook niet verteld, maar de club wist in elk geval nog niet precies hoe de selectie voor het nieuwe seizoen eruit moest komen te zien. Dat zal wellicht ook met de nieuwe trainer te maken hebben en dat is hun goed recht. Op zo'n moment is het simpel, dan moet ik ook aan mezelf denken aan verder kijken."

"Het is jammer dat ik wegga, daar laat ik geen twijfels over bestaan. SC Heerenveen is en blijft mijn club. Maar ik neem het niemand kwalijk, nu wordt het gewoon tijd voor een nieuw avontuur", besluit Roorda.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Erwin4ever » 04-05-2012 19:57

Keurig stukje van GAR, ik wens hem veel plezier en succes bij NEC!!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor heerenveenown » 05-05-2012 13:47

En toepasselijk is het wel. Hij neemt geblesseerd afscheid..
Wij zijn 1, wij zijn Sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
heerenveenown
Basisspeler
 
Berichten: 676
Geregistreerd op: 22-12-2011 23:06
Woonplaats: Friesland

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Knipecity » 05-05-2012 15:10

heerenveenown schreef:En toepasselijk is het wel. Hij neemt geblesseerd afscheid..

De man van glas. Blijft jammer, maar ik wens hem succes bij NEC.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Gekko » 05-05-2012 18:33

Ik zie hem daar ook geen 20 wedstrijden per jaar halen. Het is niet alleen zijn knie, zijn hele gestel is niet op intensief sporten berekend. Jammer want voetballen kon hij wel.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Lipton » 13-08-2012 10:24

Roorda speelde tegen sc Heerenveen m.i. een prima wedstrijd, wel mooi dat hij van Alex gewoon op 10 mag spelen. Dan zie je dat zijn kwaliteiten nog meer tot zijn recht komen. Ik hoop voor hem dat hij het hele seizoen fit mag blijven.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 15-08-2012 10:19

Ik vond hem juist matig spelen, veel balverlies en weinig beslissende passes. Beetje de Geert zoals hij de laatste tijd bij ons was in het tweede.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Superfries88' » 15-08-2012 10:25

Inderdaad. Roorda had op zijn tijd een aardige oplossing, maar heeft verder niets bijzonders gedaan. Heb hem niets zien doen waarvan ik zeg: had hier niet misstaan. In tegenstelling tot Sno trouwens.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Eric » 15-08-2012 10:26

Ik vond hem ook misschien wel de slechtste NEC-er. Inderdaad veel balverlies en ook aanvallend weinig betrokken in het spel. Duidelijk was te zien dat Roorda het bij counters niet kon belopen, want juist op zijn positie lag er zoveel ruimte.
Avatar gebruiker
Eric
Superster
 
Berichten: 3079
Geregistreerd op: 08-12-2002 12:00
Woonplaats: Rotterdam

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Calimero » 15-08-2012 10:56

Sno was in mijn ogen inderdaad misschien wel 10 klasses beter. Nee, deze man had ons niet verder kunnen helpen dit seizoen.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor 1983 » 15-08-2012 11:07

Roroda speelde niet geweldig, maar ook echt niet slecht. In elk geval beter dan onze middenvelders. Binnen deze selectie had hij echt wel bruikbaar geweest, zeker bij blessures of schorsingen zoals zondag het geval was.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Squerrel » 16-08-2012 08:10

Roorda had 3/4 keer balverlies waardoor er een kans voor Heerenveen kon ontstaan maar door onvermogen werd daar geen gebruik van gemaakt, dat vond ik typisch Roorda.

Het "vooruit" voetballen van Roorda was wel aardig, paar prima balletjes.
Bedankt Torcida:-)
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Zola » 21-08-2012 11:09

Ook in Nijmegen zijn ze erachter dat Roorda niks toevoegt:


http://www.svnec.nl/forum/viewtopic.php ... &start=150
De Kletskop schreef:

dolle dries schreef:

mschr schreef:

kevinfl schreef:Damn get a life, stop met andere mensen af te zeiken. Iedereen was slecht get over it.



Roorda was uien in de voorbereiding, bagger tegen Heerenveen, de aller-, allerslechtste tegen Ajax. De goeie man speelt op een heel belangrijke positie bij NEC en bakt er doorlopend niks van. Aan alles ontbreekt het bij hem. geen loopvermogen, geen duelkracht, geen individuele actie, als kopper is ie beroerd, zijn passing houdt -excusez les mots- ook niet over. De man hoort niet in de basis. En daarmee uit. Elke NEC-trainer die hem als centrale middenvelder opstelt, hoort zich diep te schamen.

kevinfl schreef:Niet je eigen tekortkomingen uiten op voetballers van NEC!!!



Als supporter hoor je slechte en bovenal overschatte voetballers slecht en overschat te vinden. Het zijn hen immers die NEC kunnen laten degraderen.




Weer een nieuw mens gevonden om af te zeiken, trapt er bij Sno niemand meer in? :biggrin:


Onzin natuurlijk.
In ditgeval is het gebaseerd op feiten.


Over onzin gesproken,als hij al begint dat Roorda geen loopvermogen heeft hoef ik de rest niet meer te lezen.
Avatar gebruiker
Zola
Basisspeler
 
Berichten: 638
Geregistreerd op: 01-03-2006 16:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor TORCIDA » 28-08-2012 10:13

tegen ajax was hij echt slecht, zelfs tegen heerenveen was hij degene die elke aanval die begon op het middenveld om zeep hielp met slecht en met name laconieke passings. Leverde vaak de bal in. Tegen ajax werd hij in de rust gewisseld.
hij sjokt ook maar wat rond. Nee volgend jaar speelt hij jupiler leage. ( met of zonder nec, ik denk het laatste)
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Currahee » 28-08-2012 10:42

nou aan de bal is het wel aardig dat zag je ook tegen heerenveen. Maar zodra een ploeg begint te drukken en hij achter een man aan moet. Heb je gewoon een man minder. Hij kan of wil het niet belopen en volgens mij teert hij nog een beetje teveel op dat halve jaar excelsior.
Avatar gebruiker
Currahee
Superster
 
Berichten: 1721
Geregistreerd op: 23-01-2005 01:17
Woonplaats: Lemmer

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Surhuisterveen » 28-08-2012 11:51

Blij dat we van hem af zijn. Deel Torcida's mening wat betreft het sjokken. Viel me tegen ons al op, ook tegen Ajax liep hij in het tempo van de Nijmeegse 4-daagse over het veld..
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Otsje P » 28-08-2012 12:31

De Roorda die hier onder Verbeek doorbrak was een dik half jaar fantastisch. Helaas hebben we die Roorda daarna nooit weer gezien. Ook ik moet bekennen dat het er nog steeds erg matig bij hem uit ziet. Ik ben bang dat hij zichzelf wijs heeft gemaakt dat hij als een Riquelme over het veld kan bewegen. Zijn uitstraling is volledig verdwenen.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor hilbi » 01-10-2012 11:23

Is tegenwoordig invaller bij Nec, basis plek al kwijt dus.
Avatar gebruiker
hilbi
Selectiespeler
 
Berichten: 453
Geregistreerd op: 15-06-2009 16:00

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor SCH_'05 » 03-10-2012 12:38

Geert-Arend Roorda heeft kritiek geuit op het beleid van sc Heerenveen. Volgens de middenvelder heeft de Friese eredivisionist de voorbije jaren ingeleverd aan 'familiaire' ondersteuning. Na zijn vertrek bij NEC voelde hij dat naar eigen zeggen sterk.

"Raar was het zeker", vertelt Roorda in Voetbal International over zijn vertrek. "Ik kampte nog met de naweeën van een voetbreuk. Zodra ik fit was, zouden we gaan praten. Dat is niet gebeurd. In het voorjaar had ik nog niets gehoord. Uiteindelijk werd mijn contract formeel opgezegd, met de opmerking dat de deur niet helemaal dicht was. Maar ik voelde weinig vertrouwen en ging op zoek naar een club die me wél graag wilde hebben."

"Afgelopen zomer vroeg ik een seizoenkaart aan. Bij mijn afscheid zeiden ze dat ik altijd welkom zou zijn, dus dat leek me geen probleem. Werd ik gebeld door het secretariaat: 'Je mag een kaart hebben, maar dan moet je wel 270 euro betalen. En je mag niet meer in het spelershome komen'. Ik schrok er gewoon van. Laat maar, antwoordde ik. Ik ben er nóg teleurgesteld over."

"Niet vanwege het geld, maar vanwege de zakelijke opstelling. Het zegt wel wat over de verandering bij Heerenveen in de laatste jaren. De sfeer is minder familiair geworden", besluit Roorda.



Bron: Feanfan.nl

Wat moet je hier van zeggen? Ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje zorgwekkend!
SCH_'05
Selectiespeler
 
Berichten: 304
Geregistreerd op: 24-04-2006 08:43

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Otsje P » 03-10-2012 14:01

Oeds-Willem schreef:Wat moet je hier van zeggen? Ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje zorgwekkend!


Het is te triest voor woorden. Als er niet snel een ommekeer komt, dan is de club te dode opgeschreven.

Zakelijke, kille, sfeerloze boel!!
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Sjoerdbokje » 03-10-2012 20:12

Otsje P schreef:
Oeds-Willem schreef:Wat moet je hier van zeggen? Ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje zorgwekkend!


Het is te triest voor woorden. Als er niet snel een ommekeer komt, dan is de club te dode opgeschreven.

Zakelijke, kille, sfeerloze boel!!

Maar aan de andere kant, wij betalen veel geld voor een (seizoens)kaart. Waarom zou dhr. Roorda dan eentje gratis moeten hebben, terwijl hij bij NEC een salaris heeft wat niemand hier op 't forum ooit zal verdienen?
Maarten de Jong, de kalkvreter!
Avatar gebruiker
Sjoerdbokje
Selectiespeler
 
Berichten: 480
Geregistreerd op: 17-02-2010 10:26

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor 1983 » 03-10-2012 20:42

OMG, Lezen mensen nou niet? Hij wil helemaal geen gratis seizoenskaart, het ging hem niet om het geld, maar de kille wijze waarop hij te woord werd gestaan en dat hij niet meer in het spelershome zou mogen komen. En dat voor een oud speler van de club, een speler die hier bij de club is opgegroeid.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor siesta » 03-10-2012 20:45

Zou het verhaal ook graag eens van de andere kant willen horen, hij is natuurlijk wel erg gelegen dit soort dingen naar buiten te brengen...
!
Avatar gebruiker
siesta
Wereldspeler
 
Berichten: 1283
Geregistreerd op: 02-10-2005 12:30
Woonplaats: Amsterdam

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Robert » 03-10-2012 21:49

Bizar....
Robert
Basisspeler
 
Berichten: 591
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:14

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten

cron