Filip Đuričić

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor BK2007 » 02-01-2013 18:41

Hielke schreef:Als Filip in de winterstop wordt verkocht, kan de schade weleens veel groter zijn dan de opbrengst. Zijn vorm is ook de vorm van het elftal. Zonder hem zijn we een serieuze kandidaat voor de nacompetitie.


Filip is niet zo belangrijk geweest in veel wedstrijden. Alleen de laatste 2 wedstrijden pas weer. Ik denk echter dat er wel een goede vervanger is vinden hoor. Als het kan dan moet hij maar gewoon verkocht worden.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Hielke » 02-01-2013 19:29

BK2007 schreef:Filip is niet zo belangrijk geweest in veel wedstrijden. Alleen de laatste 2 wedstrijden pas weer.


Laten die twee wedstrijden tot de beste van het seizoen behoren... Filip is onmisbaar voor dit elftal.
Avatar gebruiker
Hielke
Superster
 
Berichten: 5854
Geregistreerd op: 20-06-2007 08:26

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor BK2007 » 02-01-2013 19:39

Hielke schreef:
BK2007 schreef:Filip is niet zo belangrijk geweest in veel wedstrijden. Alleen de laatste 2 wedstrijden pas weer.


Laten die twee wedstrijden tot de beste van het seizoen behoren... Filip is onmisbaar voor dit elftal.


Onzin. Djuricic kon goed spelen omdat de rest van het elftal eindelijk goed stond en bovendien werd er eens hard gewerkt door iedereen. Djuricic op de 10 was de oorzaak van de slechte wedstrijden.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Surhuisterveen » 02-01-2013 20:33

Shit zeg, je moet wel erg blind zijn om aan de kwaliteiten van Djuricic te twijfelen.
Zonder hem heeft het elftal helemaal geen creativiteit meer.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Makkum8 » 02-01-2013 20:45

Toch kan ik me wel enigzins vinden in het punt van bk2007. Filip komt vaak niet goed "uit de verf" op tien. Het elftal werd hierdoor kwetsbaar bij een omschakeling door de tegenstander. Dit kwam in mijn optiek deels door het spel dat Filip destijds liet zien. Dit wil overigens niet zeggen dat ik Filip geen goede speler vind, in tegendeel zelfs!
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Avatar gebruiker
Makkum8
Basisspeler
 
Berichten: 938
Geregistreerd op: 11-04-2005 22:11
Woonplaats: Makkum

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Neymar » 02-01-2013 21:18

Hij had inderdaad een lange periode op tien dit seizoen waarin hij geen peternoot raakte, of in ieder geval enorm veel balverlies leed. Sinds hij op de vleugel speelt loopt het wat lekkerder.
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Wizard » 02-01-2013 23:48

BK2007 schreef:Onzin. Djuricic kon goed spelen omdat de rest van het elftal eindelijk goed stond en bovendien werd er eens hard gewerkt door iedereen. Djuricic op de 10 was de oorzaak van de slechte wedstrijden.


Ik snap niet hoe je dat kan zeggen. Filip is namelijk onmisbaar voor dit elftal.
Filip op de linksbuiten rendeert beter, omdat het middenveld verdedigend nu meer in balans is. Er staat nu meer een blok van 7 spelers, wanneer de tegenstander in de aanval is. Namelijk drie solide middenvelders en vier centrale verdedigers achterin.
In de periode ervoor stond Filip op '10' en had je maar 6 verdedigende spelers erachter, waarbij de backs werden ingevuld door aanvallend ingestelde backs (Zuiverloon/Raitala).
Het rendeert nu beter, omdat het achterin stabieler staat en bijv. Kums af en toe ook voor de bal kan komen te staan. Daarnaast brachten de vleugelspelers te weinig en was dus de centrale as 'Finnbogason-Djuricic' de meest logische, maar ook de meest makkelijke om verdedigend af te stoppen (in de as en zonder vleugels krijg je veel meer voorspelbaarheid, omdat je maar 1 lijn hebt). Nu Djuricic (vrij) links staat, krijg je meer aanspeelpunten en meer onvoorspelbaarheid in 't spel, omdat Djuricic meer met de bal kan lopen (en centrale middenvelders nu ook door kunnen lopen). Daarnaast is balverlies bij Djuricic nu veel minder funest.
Wanneer je er nu een sterke vleugelspeler (balvast, teamspeler en creatief), zou dit elftal wel eens vleugels kunnen krijgen.
Wanneer Filip op '10' speelt heb je 1-2 middenvelders erachter nodig, die verdedigend staan en het vuile werk dat hij laat liggen, opruimen. Dit omdat Filip in de aanval veel creativiteit brengt. s bekend dat Filip aanvallend speelt (en nauwelijks meeverdedigt).
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Flying Tilster » 03-01-2013 01:39

Wizard schreef:Wanneer Filip op '10' speelt heb je 1-2 middenvelders erachter nodig, die verdedigend staan en het vuile werk dat hij laat liggen, opruimen. Dit omdat Filip in de aanval veel creativiteit brengt. s bekend dat Filip aanvallend speelt (en nauwelijks meeverdedigt).


Zou dat een type Svec kunnen zijn? Die vond ik destijds verdedigender beter dan Kums.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Otsje P » 03-01-2013 08:30

Flying Tilster schreef:Zou dat een type Svec kunnen zijn? Die vond ik destijds verdedigender beter dan Kums.


Een type Svec zou in dat opzicht uitstekend achter Filip passen. Vooral ook omdat die geen enkele intentie had om vooruit te gaan lopen. Zowel Kums als Marecek hadden hun aanvallende drive, waardoor ze soms met veel te veel mensen voor de bal kwamen te staan.

Het nadeel van een type Svec is natuurlijk de opbouw vanuit de achterhoede naar de voorhoede. Zeker als Gouweleeuw zou vertrekken, wordt het lastiger om verzorgd en goed op te bouwen. Alhoewel Svec geen Enoh was, die elke bal die hij veroverd ook weer inlevert bij de tegenstander.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Wizard » 03-01-2013 11:16

Flying Tilster schreef:
Wizard schreef:Wanneer Filip op '10' speelt heb je 1-2 middenvelders erachter nodig, die verdedigend staan en het vuile werk dat hij laat liggen, opruimen. Dit omdat Filip in de aanval veel creativiteit brengt. s bekend dat Filip aanvallend speelt (en nauwelijks meeverdedigt).


Zou dat een type Svec kunnen zijn? Die vond ik destijds verdedigender beter dan Kums.


Yes. Dat is denk ik dan ook één van de redenen (waarschijnlijk de hoofdreden aangezien Pappa ook een aanvallende middenvelder is) dat Van Basten bij de club heeft gevraagd om een verdedigende middenvelder.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor vincentdelbos » 03-01-2013 11:32

Wizard schreef:Yes. Dat is denk ik dan ook één van de redenen (waarschijnlijk de hoofdreden aangezien Pappa ook een aanvallende middenvelder is) dat Van Basten bij de club heeft gevraagd om een verdedigende middenvelder.


Svec vind ik geen hele goede keus persoonlijk. Een hele goede balafpakker, maar een zeer beperkte voetballer. Daarnaast had hij ook niet echt body om luchtduels te winnen. Ik zou wel iets meer body en voetballend vermogen willen zien.
Je zag ook dat in het grootste klote jaar van onze club (Sollied, Jonge, Everse) het wat beter ging toen Svec op de bank kwam te zitten.
vincentdelbos
Basisspeler
 
Berichten: 520
Geregistreerd op: 03-02-2007 13:11
Woonplaats: Joure

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Otsje P » 03-01-2013 11:37

vincentdelbos schreef:Daarnaast had hij ook niet echt body om luchtduels te winnen. Ik zou wel iets meer body en voetballend vermogen willen zien.


Volgens mij verloor Svec zelden een kopduel. Hij was niet breed, maar won de fysieke persoonlijke duels bijna altijd. Waarom moet je dan meer body hebben?
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor BK2007 » 03-01-2013 12:59

@Wizard.
Ik snap niet hoe je dat kan zeggen. Filip is namelijk onmisbaar voor dit elftal.

Nou.nou, erg boute opmerking. Hij is wel onze beste speler, maar onmisbaar gaat wel ver.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Otsje P » 03-01-2013 13:21

BK2007 schreef:Nou.nou, erg boute opmerking. Hij is wel onze beste speler, maar onmisbaar gaat wel ver.


Nou, hij is de enige basisspeler die vanuit het veldspel iets kan creëren. Zonder hem ben je volledig afhankelijk van corners en vrije trappen, want iemand die met een actie iets kan verzinnen is er dan niet meer.

Wellicht dat Pappa dat zou kunnen, als die dan aan spelen toe zou komen. Maar ik vind de uitspraak, dat Filip momenteel onmisbaar is, niet overdreven.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor ProFeanSc » 05-01-2013 22:03

Volgens mij is het een prima zet om Filip van de 10 af te halen. Om twee redenen. Hij is verdedigend te kwetsbaar en brengt daarmee zijn mede-middenvelders en verdedigers in de problemen. Tweede reden is zijn drang om tegenspelers uit te spelen. Filip kan uitstekend 1 of 2 spelers uitspelen/passeren, maar loopt zich stuk op nummer 3 of 4. Gevolg: balverlies.
Door hem op een veldpositie te zetten, waarin hij zichzelf na 1 of 2 spelers in een goede positie brengt (voor schot op goal of beslissende pass) benut je hem het beste:
Zijn creativiteit levert niet meteen gevaarlijk balverlies op en aanvallend gezien is zijn creativiteit meteen gevaarlijk.
Vanaf de linkerflank met veel vrijheid is volgens mij voor hem en het team ideaal.

Onmisbaar is hij misschien niet, maar op dit moment wel erg belangrijk.
Veel spelers met creativiteit hebben we niet. En Pappa is er nog niet.
ProFeanSc
Bankzitter
 
Berichten: 12
Geregistreerd op: 20-12-2012 00:57

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Knipecity » 06-01-2013 11:37

Niemand is onmisbaar. Dat waren zelfs spelers als Alves, Huntelaar, Dost, Pranjic niet, maar het is wel zo dat als je maar genoeg van dit soort spelers kwijt raakt het steeds een stukje minder wordt, want je blijft natuurlijk niet altijd 'geluk' hebben met het aantrekken van it soort kanjers. Hoewel geluk niet het juiste woord is.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor ProFeanSc » 06-01-2013 23:09

Knipecity schreef:Niemand is onmisbaar. Dat waren zelfs spelers als Alves, Huntelaar, Dost, Pranjic niet, maar het is wel zo dat als je maar genoeg van dit soort spelers kwijt raakt het steeds een stukje minder wordt, want je blijft natuurlijk niet altijd 'geluk' hebben met het aantrekken van it soort kanjers. Hoewel geluk niet het juiste woord is.



Het zal inderdaad steeds moeilijker worden om de pareltjes naar SCH te halen. Dat heeft, denk ik, ook te maken met het feit dat de grote topclubs nu in dezelfde vijver vissen als SCH. Voorheen waren de Europese topclubs aan het scouten in de B-competities van Europa, waaronder Nederland. Clubs uit de B-competities haalden hun spelers uit de C-competities, zoals de Scandinavische landen. Nu scouten de topclubs uit de A-competities rechtstreeks in de C-landen. SCH heeft dus concurrentie van clubs van naam uit grote competities. Daar kunnen we niet tegenop, qua naam en geld.

Het valt mij wel op, dat wij weinig spelers uit de Jupiler league halen, terwijl het toch niet zo kan zijn, dat daar geen SCH-waardige spelers rondlopen. De Roon is één van de weinige. Vizier verplaatsen?
ProFeanSc
Bankzitter
 
Berichten: 12
Geregistreerd op: 20-12-2012 00:57

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Knipecity » 07-01-2013 00:33

Voor zover ik weet heeft men wel mensen elke week bij JL wedstrijden maar blijkbaar zijn het er toch elk jaar maar 1 of 2 die vanuit daar subtopwaardig zijn en die moet je maar net pakken. Hoessen die nu bij Ajax zit is een laatste voorbeeld. Zwolle en Willem 2 waren vorig jaar top JL en dan met name Zwolle, maar wat daar rondloopt is toch niet direct subtopwaardig. Blijft lastig.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Eric » 07-01-2013 02:00

Ja inderdaad, Danny Hoessen. De man die vorig jaar maar liefst 13 keer in de Jupiler League wist te scoren.. Voetballers renderen niet als ze geen team om zich heen hebben. Ik weet zeker dat er op dit moment een stuk of 10/20 spelers rondlopen in de JL die makkelijk op Eredivisie niveau mee kunnen komen. AZ en Twente hadden hier altijd een goed oog voor, Heerenveen heeft met De Roon aangetoond dat het de JL ook nog in de gaten houdt.
Avatar gebruiker
Eric
Superster
 
Berichten: 3079
Geregistreerd op: 08-12-2002 12:00
Woonplaats: Rotterdam

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Knipecity » 07-01-2013 09:51

Eric schreef:Ja inderdaad, Danny Hoessen. De man die vorig jaar maar liefst 13 keer in de Jupiler League wist te scoren.. Voetballers renderen niet als ze geen team om zich heen hebben. Ik weet zeker dat er op dit moment een stuk of 10/20 spelers rondlopen in de JL die makkelijk op Eredivisie niveau mee kunnen komen. AZ en Twente hadden hier altijd een goed oog voor, Heerenveen heeft met De Roon aangetoond dat het de JL ook nog in de gaten houdt.

10-20 is wel erg veel. Waarom halen clubs die spelers dan niet? Reken maar dat er overal scouts zitten van alle eredivisieclubs. Ze pakken de pareltjes er echt wel uit. Kwaliteit komt altijd boven drijven. Waarom is de veel genoemde Bel Hassani bijvoorbeeld nog steeds door niemand gehaald? Te duur? Mentaliteit? Niet goed genoeg?
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Voorstopper » 07-01-2013 09:59

Bel Hassani is nog maar 20 he. Mertens, Assaidi, De Roon, Strootman. Al die spelers gingen pas rond 20-21 hogerop. Niet dat ik wil zeggen dat Bel Hassani het gaat maken, maar hij is nog erg jong.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Lipton » 07-01-2013 11:34

Voorstopper schreef:Bel Hassani is nog maar 20 he. Mertens, Assaidi, De Roon, Strootman. Al die spelers gingen pas rond 20-21 hogerop. Niet dat ik wil zeggen dat Bel Hassani het gaat maken, maar hij is nog erg jong.


Klopt, maar Hassani is inmiddels de JL wel ontgroeid, hij is echt goed. Zou m.i. prima bij Heerenveen passen ook al zou Djuricic blijven.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Otsje P » 08-01-2013 08:37

Knipecity schreef: Waarom is de veel genoemde Bel Hassani bijvoorbeeld nog steeds door niemand gehaald? Te duur? Mentaliteit? Niet goed genoeg?


Ik denk dat er erg getwijfeld wordt aan zijn fysiek. Dries Mertens heeft echter laten zien dat het niet per se een probleem hoeft te zijn als je aan de kleine kant bent. Ik weet niet hoe het zit met de snelheid van Bel Hassani, want als je klein bent en niet zo sterk, is het wel een vereiste dat je behoorlijk rap bent.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Wizard » 08-01-2013 14:28

Otsje P schreef:. Ik weet niet hoe het zit met de snelheid van Bel Hassani, want als je klein bent en niet zo sterk, is het wel een vereiste dat je behoorlijk rap bent.


Hij is behoorlijk rap. Een creatieve en behendige speler, die me doet denken aan Assaidi.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor RuudvanHuntelaar » 08-01-2013 16:00

Bel Hassani is tactisch redelijk beperkt , en doet alles voornamelijk op intuïtie ! Als hij een goede dag heeft is hij fantastisch , maar hij is zelfs op JL vrij wisselvallig. Denk dat zijn grootste minpunt is dat zijn eigen belang voor het groepsbelang gaat, en dat dat de meeste clubs afschrikt.
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
 
Berichten: 1044
Geregistreerd op: 01-07-2012 12:20

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Otsje P » 09-01-2013 10:25

RuudvanHuntelaar schreef:Bel Hassani is tactisch redelijk beperkt , en doet alles voornamelijk op intuïtie ! Als hij een goede dag heeft is hij fantastisch , maar hij is zelfs op JL vrij wisselvallig. Denk dat zijn grootste minpunt is dat zijn eigen belang voor het groepsbelang gaat, en dat dat de meeste clubs afschrikt.


Dat kan wel zo wezen, maar bij het scouten naar jonge spelers in de JL gaat het alleen maar om potentie. Als hij de technische en fysieke bagage heeft, dan moet je hopen dat je hem het tactische en mentale bij kan brengen. Hij hikt er al een hele poos tegenaan, maar dan kan ook gewoon komen doordat hij bij Sparta uitgeleerd is. De kans is groot dat hij nog grote stappen kan maken als hij op een hoger niveau kan gaan trainen. De aanpassing naar een hoger niveau is vaak moeilijk doordat je het qua handelingssnelheid en techniek niet meteen of nooit kan bijbenen. In het geval van Bel Hassani zal het op dat gebied niet zo'n vaart lopen. Ik denk dat zo'n jongen hier binnen no time enorme stappen kan gaan maken.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Wizard » 09-01-2013 11:21

Otsje P schreef: De kans is groot dat hij nog grote stappen kan maken als hij op een hoger niveau kan gaan trainen. De aanpassing naar een hoger niveau is vaak moeilijk doordat je het qua handelingssnelheid en techniek niet meteen of nooit kan bijbenen. In het geval van Bel Hassani zal het op dat gebied niet zo'n vaart lopen. Ik denk dat zo'n jongen hier binnen no time enorme stappen kan gaan maken.


Precies. Qua mentaliteit een gevalletje Tannane. Prima instelling en veel drive, maar nog vaak voor eigen succes willen gaan.
In principe is dat vrij simpel bij te brengen cq te leren.
Qua potentie zit er nog veel rek in. Zijn handelingssnelheid is meer dan prima en technisch is er bijna geen betere in de JL.
Zijn voorzet is alleen een issue naar mijn mening. Voor wat betreft de rest kan hij zo mee. Je bent alleen niet gezegend wanneer je 2 egoïstische vleugels in je team zou hebben.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Lardy » 09-01-2013 11:32

Je moet je afvragen of zo'n Bel Hassani een grotere potentie heeft dan onze eigen jeugdspelers. Niet kijken wat ze nu kunnen maar waar hun top gaat liggen. Ik heb erg veel vertrouwen in Tannane op 10, een prachtige voetballer, alleen moet hij wat rustiger worden, en dan gaat hij veel meer oplossingen zien.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Knipecity » 09-01-2013 19:03

Lardy schreef:Je moet je afvragen of zo'n Bel Hassani een grotere potentie heeft dan onze eigen jeugdspelers. Niet kijken wat ze nu kunnen maar waar hun top gaat liggen. Ik heb erg veel vertrouwen in Tannane op 10, een prachtige voetballer, alleen moet hij wat rustiger worden, en dan gaat hij veel meer oplossingen zien.

Ik heb twijfels over de mentale weerbaarheid van Tannane. Is een jongen met een besmet verleden en ik moet nog zien of hij veranderd is. Voetballend heeft hij mij nog niet kunnen bekoren.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Wizard » 10-01-2013 14:09

Knipecity schreef:
Lardy schreef:Je moet je afvragen of zo'n Bel Hassani een grotere potentie heeft dan onze eigen jeugdspelers. Niet kijken wat ze nu kunnen maar waar hun top gaat liggen. Ik heb erg veel vertrouwen in Tannane op 10, een prachtige voetballer, alleen moet hij wat rustiger worden, en dan gaat hij veel meer oplossingen zien.

Ik heb twijfels over de mentale weerbaarheid van Tannane. Is een jongen met een besmet verleden en ik moet nog zien of hij veranderd is. Voetballend heeft hij mij nog niet kunnen bekoren.


Dat mag uiteraard. Alleen ben ik allesbehalve overtuigd van jouw voetbalvisie.
Als je niet ziet dat Tannane heel erg veel potentieel heeft op voetbaltechnisch gebied, dan durf ik jouw voetbalkennis op voetbaltechnisch gebied sterk aan de kaak te stellen.
Een ander voorbeeld is je post over Barda. 'Twee buitenspelers met een vrije rol om Finnbogason heen, heel erg gevaarlijk'. Twee buitenspelers in een vrije rol? Klinkt als een zeer uniek systeem.... Vraag me ook af hoe je dat formatietechnisch en positioneel (in balbezit modus) voor je ziet.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten