Moderators: Beheerders, Fanmasters
Eric schreef:Ja inderdaad, Danny Hoessen. De man die vorig jaar maar liefst 13 keer in de Jupiler League wist te scoren.. Voetballers renderen niet als ze geen team om zich heen hebben. Ik weet zeker dat er op dit moment een stuk of 10/20 spelers rondlopen in de JL die makkelijk op Eredivisie niveau mee kunnen komen. AZ en Twente hadden hier altijd een goed oog voor, Heerenveen heeft met De Roon aangetoond dat het de JL ook nog in de gaten houdt.
Voorstopper schreef:Bel Hassani is nog maar 20 he. Mertens, Assaidi, De Roon, Strootman. Al die spelers gingen pas rond 20-21 hogerop. Niet dat ik wil zeggen dat Bel Hassani het gaat maken, maar hij is nog erg jong.
Knipecity schreef: Waarom is de veel genoemde Bel Hassani bijvoorbeeld nog steeds door niemand gehaald? Te duur? Mentaliteit? Niet goed genoeg?
Otsje P schreef:. Ik weet niet hoe het zit met de snelheid van Bel Hassani, want als je klein bent en niet zo sterk, is het wel een vereiste dat je behoorlijk rap bent.
RuudvanHuntelaar schreef:Bel Hassani is tactisch redelijk beperkt , en doet alles voornamelijk op intuïtie ! Als hij een goede dag heeft is hij fantastisch , maar hij is zelfs op JL vrij wisselvallig. Denk dat zijn grootste minpunt is dat zijn eigen belang voor het groepsbelang gaat, en dat dat de meeste clubs afschrikt.
Otsje P schreef: De kans is groot dat hij nog grote stappen kan maken als hij op een hoger niveau kan gaan trainen. De aanpassing naar een hoger niveau is vaak moeilijk doordat je het qua handelingssnelheid en techniek niet meteen of nooit kan bijbenen. In het geval van Bel Hassani zal het op dat gebied niet zo'n vaart lopen. Ik denk dat zo'n jongen hier binnen no time enorme stappen kan gaan maken.
Lardy schreef:Je moet je afvragen of zo'n Bel Hassani een grotere potentie heeft dan onze eigen jeugdspelers. Niet kijken wat ze nu kunnen maar waar hun top gaat liggen. Ik heb erg veel vertrouwen in Tannane op 10, een prachtige voetballer, alleen moet hij wat rustiger worden, en dan gaat hij veel meer oplossingen zien.
Knipecity schreef:Lardy schreef:Je moet je afvragen of zo'n Bel Hassani een grotere potentie heeft dan onze eigen jeugdspelers. Niet kijken wat ze nu kunnen maar waar hun top gaat liggen. Ik heb erg veel vertrouwen in Tannane op 10, een prachtige voetballer, alleen moet hij wat rustiger worden, en dan gaat hij veel meer oplossingen zien.
Ik heb twijfels over de mentale weerbaarheid van Tannane. Is een jongen met een besmet verleden en ik moet nog zien of hij veranderd is. Voetballend heeft hij mij nog niet kunnen bekoren.
Knipecity schreef:Jij mag twijfels hebben over mijn kennis. Heb ik ook over de meeste mensen hier.
Djuricic speelt nu vrij vanaf links, dat kan je toch ook met iemand vanaf rects doen, zo moeilijk is dat toch niet? Ideaal gezien komen de backs dan langs de zijkant op, maar dat is waarschijnlijk te kwetsbaar. Maar ik probeerde daar ook vooral te. Verklaren hoe men het met Barda in zou vullen als hij daadwerkelijk zou komen.
Dus als jij bovenstaande niet begrijpt moet ik toch aan jou gaan twijfelen.
Knipecity schreef:Er gaan op een gegeven moment sterke geruchten dat Barda komt en duidelijk mag toch zijn dat men niet Djuricic of Finnbogasson zal slachtofferen en terug gaan naar Djuricic op 10 lijkt ook niet logisch. Ook verwacht je niet dat Barda voor de bank wordt gehaald, dus geef ik gewoon de enige mogelijke optie en dat is Barda vanaf rechts, waarbij ik vervolgens aangeef dat het dan het meest ideale is als er backs over die vleugel doorkomen, dan ben je aanvallend gezien echt dodelijk, maar verdedigend kwetsbaar.
Knipecity schreef:In ons misschien wel allerbeste jaar ooit, voetbaltechnisch gezien, het laatste jaar van Verbeek, speelden we met enorm veel bewegiging rondom Sibon; Sulejmani, Bradley, Pranjic, Poulsen, volgens mij Alves ook nog tot de winter, dus zeg het maar. Maar goed, jij jouw gelijk.
Knipecity schreef:In ons misschien wel allerbeste jaar ooit, voetbaltechnisch gezien, het laatste jaar van Verbeek, speelden we met enorm veel bewegiging rondom Sibon; Sulejmani, Bradley, Pranjic, Poulsen, volgens mij Alves ook nog tot de winter, dus zeg het maar. Maar goed, jij jouw gelijk.
Knipecity schreef:Ach je kan het allemaal maar onzin vinden, maar op het moment dat Pappa of De Ridder invalt voor VLP en volgens mij is dat al gebeurd, dan speel je dus ook al op die manier. Die mannen houden de zijlijn ook niet en trekken naar binnen.
Maar goed, einde discussie, Duricic is een topper.
Knipecity schreef:Ach je kan het allemaal maar onzin vinden, maar op het moment dat Pappa of De Ridder invalt voor VLP en volgens mij is dat al gebeurd, dan speel je dus ook al op die manier. Die mannen houden de zijlijn ook niet en trekken naar binnen.
Maar goed, einde discussie, Duricic is een topper.
Fanatic 4-ever schreef:Hij durft de vinger in ieder geval wel op de 'zere plek' te leggen. Nu maar hopen dat wanneer hij dit in de kleedkamer of op de training zegt niet 'uitgelachen' wordt door jongens als Gouweleeuw die het allemaal niet zoveel interesseren.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten