Knipecity schreef:Zal wel max. 5 miljoen worden + doorverkooppercentage.
Geloof ik niet. Dat zou de prijs in de zomer zijn, Heerenveen wil niet praten in de winter.
Zelfde verhaal als Gouweleeuw - AZ. Twente zal echt moeten bieden.
Moderators: Beheerders, Fanmasters
Knipecity schreef:Zal wel max. 5 miljoen worden + doorverkooppercentage.
TWR22 schreef:Misschien vinden jullie me erg ver gaan maar nu Filip laten gaan zonder goede vervanging, kan de doodsteek voor de club zijn ...
Heerenveen rules schreef:[
Maar ik ga volledig met je mee. Zonder Filip hebben we 1 speler die kan scoren. Verder niemand. Dan wordt het nacompetitie.
Superfries1983 schreef:Ik snap trouwens niet waarom ze Filip als opvolger van Fer willen. Dat is toch een heel ander type. Dat lijkt me meer een vervanger voor Chadli of Tadic, maar toch niet voor Fer. Zonder Filip blijft helemaal niks meer in deze selectie over waardoor ik enig vertrouwen hou in een goeie afloop. Of er moet een hele goede vervanger komen. Maar ja Heerenveen anno 2013 en goede vervangers
Superfries1983 schreef:Ik snap trouwens niet waarom ze Filip als opvolger van Fer willen.
pes5 schreef:Ze kunnen het natuurlijk wel anders invullen. Nu speelt Tadic op 10 en is het op rechtsbuiten matig ingevuld.
Nu zou Djuricic op 10 kunnen, Tadic naar rechtsbuiten en dan Janssen en Brama achter Djuricic.
Kan dus wel degelijk als 'opvolger' van Fer.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 4 gasten