Filip Đuričić

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor pes5 » 28-01-2013 23:18

Inderdaad Wizard... Anticiperen heet dat.. Iets wat in het woordenboek van onze td niet voorkomt denk ik.
pes5
Beheerder

Berichtdoor Knipecity » 28-01-2013 23:25

pes5 schreef:Inderdaad Wizard... Anticiperen heet dat.. Iets wat in het woordenboek van onze td niet voorkomt denk ik.

Hij kan toch pas anticiperen als hij daadwerkelijk weggaat?
Knipecity
Superster

Berichtdoor pes5 » 28-01-2013 23:31

Knipecity schreef:
pes5 schreef:Inderdaad Wizard... Anticiperen heet dat.. Iets wat in het woordenboek van onze td niet voorkomt denk ik.

Hij kan toch pas anticiperen als hij daadwerkelijk weggaat?

Ja... In jouw denkwijze misschien wel, maar anticiperen is vooruitdenken beste Knipecity... Als jij ook zo autorijdt als dat je nu post, dan is er geen verzekeraar die jou wil dekken vrees ik..
pes5
Beheerder

Berichtdoor frisianbadboy » 28-01-2013 23:36

Ik denk dat het vertrouwen in deze directie (Veenstra en hansma) al tot een dusdanig dieptepunt is gedaald dat bijna niemand er vertrouwen in heeft dat er waardige vervangers voor een evt vertrekkende Djuricic zullen worden gehaald. Met een Djuricic die blijft weet ik wat ik heb, met een vretrekkende Djuricic is het a) nog maar de vraag of er iets voor terugkomt en is het b) als er iets voor terug komt maar de vraag of dat wel goede vervangers zijn met de nodige kwaliteit en bovendien is het c) nu niet het tijd voor het VERVANGEN van spelers in onze selectie maar voor het VERSTERKEN van de bestaande selectie met een extra speler erbij ipv bestaande spelers gaan vervangen.
frisianbadboy
Wereldspeler

Berichtdoor Neymar » 28-01-2013 23:37

pes5 schreef:Ja... In jouw denkwijze misschien wel, maar anticiperen is vooruitdenken beste Knipecity... Als jij ook zo autorijdt als dat je nu post, dan is er geen verzekeraar die jou wil dekken vrees ik..

Touché.

Ik denk dat ze wel een aantal spelers in gedachte hebben in het geval dat Djuricic vertrekt. Zul je zien dat ze Wildschut halen hahaha.
Neymar
Superster

Berichtdoor Voorstopper » 28-01-2013 23:44

Er is al aangegeven dat de club weinig tot niets meer in de planning had, buitenkansjes daargelaten. Als Djuricic blijft gaan we het hiermee doen. Als hij vertrekt kan de club op meerdere fronten iets doen waaronder Toornstra halen met het oog op vertrek Kums/Marecek, omdat hij direct meerwaarde heeft en in de toekomst geld gaat opleveren.
The two most powerful warriors are patience and time.
Voorstopper
Superster

Berichtdoor Flying Tilster » 28-01-2013 23:58

Voorstopper schreef:Er is al aangegeven dat de club weinig tot niets meer in de planning had, buitenkansjes daargelaten. Als Djuricic blijft gaan we het hiermee doen. Als hij vertrekt kan de club op meerdere fronten iets doen waaronder Toornstra halen met het oog op vertrek Kums/Marecek, omdat hij direct meerwaarde heeft en in de toekomst geld gaat opleveren.

De vraag is: Gaan ze uberhaupt wat doen als Djuricic toch vertrekt? Of kunnen we dat geld weer niet in versterkingen gooien.
Als dat laatste waar is, zal men toch eens open kaart moeten spelen over de financiën. Want hoe vaak is er niet beloofd dat een bepaald gedeelte van de transfersommen geherinvesteerd zouden worden. Tot op heden is dat niet gebeurt.
Dus als Djuricic wel verkocht wordt deze winter, dan heb ik er echt geen vertrouwen in dat men een vervanger haalt.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Flying Tilster
Superster

Berichtdoor Feanfan 1 » 28-01-2013 23:59

Waarom Djuricic nu voor 7 miljoen verkopen terwijl we er in de zomer 5 voor kunnen krijgen ? De kans op degradatie wordt wel heel groot als hij vertrekt. En als hij nu weggaat komen er toch geen nieuwe (goede) spelers, en stel dat die toch komen, zullen ze eerst nog moeten aanpassen en dan staan we na 30 wedstrijden alsnog op plek 17
Feanfan 1
Superster

Berichtdoor Knipecity » 29-01-2013 07:57

pes5 schreef:Ja... In jouw denkwijze misschien wel, maar anticiperen is vooruitdenken beste Knipecity... Als jij ook zo autorijdt als dat je nu post, dan is er geen verzekeraar die jou wil dekken vrees ik..

Goh, nu probeer je mij als idioot neer te zetten, maar volgens mij ben jij hier degene die geld wil uitgeven dat er, nog, niet is. Daar zijn veel clubs mee de fout ingegaan en daar zouden de hardste schreeuwers hier ook de fout mee in gaan.
Knipecity
Superster

Berichtdoor Erwin4ever » 29-01-2013 08:51

Tja iets met de huid van de beer....

Maar om op Djuricic terug te komen, zo heel erg beslissend is hij dit seizoen nog niet geweest inderdaad.
Liet afgelopen zaterdag wel weer zn uitzonderlijke klasse zien met die magistrale goal ( buitenspel ), maar miste op toch 2 ballen die er wel in hadden gemogen. Heeft het duidelijk niet naar zn zin bij ons op dit moment, erg snel negatieve lichaamstaal. Misschien voor alle partijen beter als hij wel vertrekt, alhoewel ik dit persoonlijk erg jammer zou vinden. Als hier dan een bindende speler op het middenveld voor terugkomt, iemand die er weer een team van maakt, een leider, dan zou het toch best nog wel eens goed uit kunnen pakken.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Erwin4ever
Superster

Berichtdoor Wizard » 29-01-2013 09:00

Knipecity schreef:Goh, nu probeer je mij als idioot neer te zetten, maar volgens mij ben jij hier degene die geld wil uitgeven dat er, nog, niet is. Daar zijn veel clubs mee de fout ingegaan en daar zouden de hardste schreeuwers hier ook de fout mee in gaan.

Beste Knipe. Je begrijpt 't niet. Anticiperen wil niet altijd zeggen dat je al geld uitgegeven hebt, nee, dat wil zeggen dat je direct kunt handelen, wanneer je één van je beste spelers moet verkopen. Anticiperen is of inderdaad dat je de vervanger al in huis of aangetrokken hebt op het moment dat je bijv. een sterspeler verkoopt OF dat je de nodige onderhandelingen en werkzaamheden vantevoren al hebt gedaan (hebt gepolst), zodat je op het moment van verkoop van een sterspeler direct kunt handelen.
Het is niet voor niks dat Twente al contact had gezocht met Djuricic, het is niet voor niks dat Twente vlak voor de transFer al contact had gezocht met Claudemir.

Eigenlijk zou je voortdurend voor elke speler 2-3 vervangers op het oog moeten hebben, waarmee je al contact hebt gelegd, zodat op moment van een verkoop van één van je spelers je direct kunt handelen. Dat heet anticiperen.

De vergelijking met FC Groningen gaat zeker op in deze, wanneer je bij een evt. verkoop van Djuricic niet in staat bent spelers te kopen met een groot potentieel (dan wel die in het systeem passen).
Wizard
Beheerder

Berichtdoor Jeroen » 29-01-2013 09:05

Ik denk dat de opties die we hebben al nee hebben gezegd of al een andere club hebben. De kans dat wij nu nog een vervanger halen die ons sterker maakt lijkt me uitgesloten. Een paniek-miskoop of een huurspeler uit het tweede van Anderlecht lijkt me reëler. :cry:

Het zijn mooie tijden voor de pessimistische Heerenveensupporter.
Jeroen
Superster

Berichtdoor Lardy » 29-01-2013 09:08

En wie zegt dat ze niet bezig zijn met spelers? De transfer van Djuricic wordt niet eerder bekend dan dat Heerenveeb vervangers heeft aangetrokken.
Lardy
Superster

Berichtdoor Wizard » 29-01-2013 09:09

Lardy schreef:En wie zegt dat ze niet bezig zijn met spelers? De transfer van Djuricic wordt niet eerder bekend dan dat Heerenveeb vervangers heeft aangetrokken.

Precies. Wat een paniekzaaierij hier allemaal.
Sportief gezien loopt 't totaal niet, maar dat wil niet zeggen dat de rest ook 'bagger' is.
Wizard
Beheerder

Berichtdoor Heerenveen rules » 29-01-2013 11:18

Haha, paniekzaaierij. Ja, het loopt geweldig op alle fronten. Nee, geen enkele reden om kritisch te zijn. Man, word eens wakker.
Heerenveen rules
Superster

Berichtdoor Knipecity » 29-01-2013 11:34

Op VI praat Heerenveen-watcher Freek Janssen over een bedrag van 4 miljoen....
Knipecity
Superster

Berichtdoor Lardy » 29-01-2013 11:37

Voor 4 zou ik em hier lekker laten ballen. En Hansma moet dan alsnog wat halen, maar dat komt wel goed. :roll:
Lardy
Superster

Berichtdoor Knipecity » 29-01-2013 11:42

Lardy schreef:Voor 4 zou ik em hier lekker laten ballen. En Hansma moet dan alsnog wat halen, maar dat komt wel goed. :roll:

Jij wekt de indruk meer te weten. Geen idee hoe ik daar bij kom, maar toch ;-)
Knipecity
Superster

Berichtdoor Heerenveen rules » 29-01-2013 12:19

Lardy schreef:Voor 4 zou ik em hier lekker laten ballen. En Hansma moet dan alsnog wat halen, maar dat komt wel goed. :roll:

Vier miljoen moet je zeker niet doen. Belachelijk laag bedrag vind ik dat als je dat vergelijkt met Tadic, Fer en Castaignos. Weliswaar met wellicht langere contracten en op andere posities maar toch. Geen cent minder dan 5 miljoen met doorverkoopclausule. Maar Munsterman en co. zijn doorgewinterde onderhandelaars tegenover die van ons. Dat is geen partij.
Heerenveen rules
Superster

Berichtdoor Tikkieterug » 29-01-2013 12:24

Het zou mij niks verbazen als Đuričić voor een schijntje verkocht wordt. Bij Twente lachen ze zich de ballen uit de broek als hij over 2/3 seizoenen voor 12 miljoen vertrekt.
Jaap
Tikkieterug
Selectiespeler

Berichtdoor Jurruh » 29-01-2013 12:27

Onderhandelingsskills of niet, elke idioot weet toch dat je in de zomer ook nog wel 4 à 5 miljoen voor een voetballer als Djuricic kunt vangen? Dat hebben Assaidi, Narsingh, Fer en Wijnaldum in het verleden wel bewezen. Dus Djuricic nu niet laten gaan voor minder dan 6,5 à 7 lijkt me vanuit daar een eenvoudige conclusie.

Fer wist zondag voor de wedstrijd tegen Feyenoord al dat het zijn laatste zou worden. Zou Filip bij zijn wissel zaterdag ook al een vermoeden hebben gehad dat het zijn laatste minuut in een Heerenveen-shirt zou kunnen zijn?
Jurruh
Basisspeler

Berichtdoor TORCIDA » 29-01-2013 12:34

minimaal 6.5 miljoen zijn de berichten / geruchten omtrent zijn transfer som. Minder heb ik nog niet gehoord dus er zal wel ergens een kern van waarheid inzitten.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster

Berichtdoor Janstra » 29-01-2013 13:05

Wat is dan een absurd hoog bedrag in zijn ogen? Want dit zijn weer teksten waar je alle kanten mee op kan. Wellicht vind hij 6 miljoen al een absurd hoog. Ik denk dan aan minimaal 10, na een uitspraak als deze.
Janstra
Basisspeler

Berichtdoor Voorstopper » 29-01-2013 13:41

Veenstra over Djuricic: ‘Niet weg laten gaan’
“Alles heeft een bepaalde prijs. Als er nou een absurd bedrag wordt geboden, gaan we er zeker over nadenken.”

4 miljoen is wel een absurd bedrag.
The two most powerful warriors are patience and time.
Voorstopper
Superster

Berichtdoor mitrita » 29-01-2013 13:41

Onzin, in de pers moet je helemaal geen bedragen noemen, zeker zolang er nog onderhandelingen lopen.
Voor de rest is de quote van Veenstra een voor de hand liggende uitspraak en weinig verrassend.
mitrita
Superster

Berichtdoor RuudvanHuntelaar » 29-01-2013 14:09

Ik denk dat Djuricic zelf een grote invloed heeft op een eventuele transfer naar Twente mocht hij hiervoor open staan en is Twente bereid de vraagprijs te betalen dan is hij binnen nu en 2 dagen gevlogen. Maar ik zou me ook prima voor kunnen stellen dat Djuricic helemaal geen haast heeft om nu al te vertrekken ( heeft hij zelf ook altijd al gezegd) aangezien er in de zomer misschien wel hele andere clubs op zijn pad komen , dan deze provincie club met een drama coach als Steve McCLaren aan het roer.
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler

Berichtdoor abegoal » 29-01-2013 14:16

Voorstopper schreef:4 miljoen is wel een absurd bedrag.

Jazeker, absurd laag!
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
abegoal
Superster

Berichtdoor paparazzi » 29-01-2013 16:02

Volgens de Omrop zou Heerenveen 6,5 mln willen hebben voor Djuricic.
Twente zou max 5 mln willen betalen. Dat wordt dus een simpel een tweetje. Die komen er echt wel uit!
Zal er wel ergens tussenin komen te liggen met een clausule in doorverkoop. Die heeft zijn laatste wedstrijd in het Heerenveen shirt gespeeld afgelopen weekend.

Ik vind Toornstra overigens wel een goede vervanger.
Voor dat vrijgekomen geld valt er ook nog wel een knappe verdediger te halen en een aanvaller mij dunkt!
Miereneukert!
paparazzi
Superster

Berichtdoor RuudvanHuntelaar » 29-01-2013 16:19

Toornstra is een goede speler , maar natuurlijk niet de natuurlijke opvolger van Djuricic dan denk ik toch eerder aan een Pappa die aanzienlijk creatiever is en meer scorend vermogen met zich mee brengt. Toornstra vind ik persoonlijk meer een speler die moet worden gezien als opvolger van Kums die zeer waarschijnlijk in de zomer zal vertrekken, vanuit dat perspectief een prima aankoop.
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler

Berichtdoor Superfries1996 » 29-01-2013 16:21

paparazzi schreef:Volgens de Omrop zou Heerenveen 6,5 mln willen hebben voor Djuricic.
Twente zou max 5 mln willen betalen. Dat wordt dus een simpel een tweetje. Die komen er echt wel uit!
Zal er wel ergens tussenin komen te liggen met een clausule in doorverkoop. Die heeft zijn laatste wedstrijd in het Heerenveen shirt gespeeld afgelopen weekend.

Ik vind Toornstra overigens wel een goede vervanger.
Voor dat vrijgekomen geld valt er ook nog wel een knappe verdediger te halen en een aanvaller mij dunkt!

6,5 miljoen en een doorverkooppercentage van 10+ % is goed te doen, als dat geld weer geïnvesteerd wordt. Maar dan moeten ze dat wel doen, 'geen geld' is nu geen excuus meer. Ze hoeven ook niet met miljoenen te smijten, finnbogason kostte ook maar 600.000
nou nou
Superfries1996
Superster

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers