Filip Đuričić

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor RuudvanHuntelaar » 16-02-2013 07:42

pes5 schreef:

Er is hier iemand van dit forum gestuurd omdat hij zijn pijlen in elke post op één persoon richtte.... Vind jij het werkelijk nodig om in elk topic op Van Basten af te geven? Je posts zijn niet alleen zonder inhoud en eenzijdig, ze zorgen ook nog voor een strontvervelde wending en zijn offtopic....
BAH!


Wat probeer je hier nou duidelijk te maken ? Ik heb het in het Djuricic forum over het feit dat we de opvolger van Djuricic al in huis hebben, hoezo is dat off topic. Dat jij het stront vervelend vind dat er op dit forum kritiek word geuit op op een fantastische ex voetballer , die als trainer een zeer matige indruk op mij maakt vind ik verder niet zo spannend hoor. Daarnaast als mijn posts inhoudloos zijn , waar maak jij je dan zo druk om ? Ik zou zeggen haal rustig adem , en ik spreek je zondag na de wedstrijd wel weer.
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
 
Berichten: 1044
Geregistreerd op: 01-07-2012 12:20

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Blizzard » 16-02-2013 20:33

Hele mooie transfer voor Djuricic. Het is hem van harte gegund. SLB en FCP zijn perfecte springplanken voor de absolute Europese top. Het niveau ligt daar dan ook hoger dan bij welke Nederlandse topclub dan ook. Een speler als Assaidi had ook zo´n stap moeten nemen ipv direct naar Liverpool.
Avatar gebruiker
Blizzard
Superster
 
Berichten: 3644
Geregistreerd op: 29-03-2003 18:52

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor rust » 16-02-2013 21:31

Prachtige club voor hem. Past perfect bij hem. Ik ga hem ook zeker volgen, jammer dat de portugese competitie niet te zien is op sport 1. Hij gaat het daar goed doen en echt doorgroeien.
rust
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 10-04-2009 11:13

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Voorstopper » 16-02-2013 21:55

O Glorioso speelt bijna altijd wel CL dus we kunnen hem daar ook nog volgen. Denk ook dat hij zich de komende 3/4 jaar door zal ontwikkelen tot een topspeler. Eerst nog in de schaduw van Aimar en straks als opvolger.

Echt een schitterende club. Mooie stad, prachtig stadion, geweldige historie en dito aanhang. En daarnaast de visie om jonge toptalenten door te laten groeien.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Currahee » 17-02-2013 12:28

rust schreef:Prachtige club voor hem. Past perfect bij hem. Ik ga hem ook zeker volgen, jammer dat de portugese competitie niet te zien is op sport 1. Hij gaat het daar goed doen en echt doorgroeien.


volgens mij laten ze wel de samenvattingen zien toch :)
Avatar gebruiker
Currahee
Superster
 
Berichten: 1721
Geregistreerd op: 23-01-2005 01:17
Woonplaats: Lemmer

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Wizard » 18-02-2013 11:10

RuudvanHuntelaar schreef:
pes5 schreef:[b]Er is hier iemand van dit forum gestuurd omdat hij zijn pijlen in elke post op één persoon richtte[/bBAH!

Dat jij het stront vervelend vind dat er op dit forum kritiek word geuit op op een fantastische ex voetballer , die als trainer een zeer matige indruk op mij maakt vind ik verder niet zo spannend hoor. .


Het verbaast me niet dat ik enige ben op dit forum. Prima dat je af en toe de discussie aangaat mbt oa Marecek of een Pappa, maar uiteindeljik komen jouw posts altijd weer neer op hetzelfde.
Ik ben ook kritisch, en er zijn genoeg leden hier die veel kritischer zijn dan ik - en dat vaak goed onderbouwen -. Jouw posts, zijn een herhaling van zetten, en halen elke diepte uit een discussie danwel leiden tot ergernis.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor RuudvanHuntelaar » 18-02-2013 11:26

Wizard schreef:
Het verbaast me niet dat ik enige ben op dit forum. Prima dat je af en toe de discussie aangaat mbt oa Marecek of een Pappa, maar uiteindeljik komen jouw posts altijd weer neer op hetzelfde.
Ik ben ook kritisch, en er zijn genoeg leden hier die veel kritischer zijn dan ik - en dat vaak goed onderbouwen -. Jouw posts, zijn een herhaling van zetten, en halen elke diepte uit een discussie danwel leiden tot ergernis.


Ik denk wel degelijk dat in mijn posts onderbouw , dat mijn posts allemaal op hetzelfde neer komen is omdat ik week in week uit naar dezelfde kansloze missie zit te kijken en dat verwijt ga je mij toch niet maken ? Jammer in deze context dat je:" ik spreek je zondag wel weer" eruit hebt gelaten , maar dat zal wel een reden hebben :wink:
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
 
Berichten: 1044
Geregistreerd op: 01-07-2012 12:20

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Wizard » 18-02-2013 11:34

RuudvanHuntelaar schreef:Ik denk wel degelijk dat in mijn posts onderbouw , dat mijn posts allemaal op hetzelfde neer komen is omdat ik week in week uit naar dezelfde kansloze missie zit te kijken en dat verwijt ga je mij toch niet maken ? Jammer in deze context dat je:" ik spreek je zondag wel weer" eruit hebt gelaten , maar dat zal wel een reden hebben :wink:


Vraag maar eens hier en daar rond en de 'statistieken' zullen in je nadeel blijken; ik hoor in ieder geval genoeg geluiden.
Je posts hebben vaak een drammerige, eentonige ondertoon en dat maakt je posts onplezierig om te lezen.
Iedereen vindt het vervelend om naar de zoveelste verliespartij of puntendeling te kijken. Iedereen baalt van het geruzie achter de schermen. Dan kan je je frustratie in elke post botvieren en steeds hetzelfde roepen, maar daarvoor is dit forum niet.
En je laatste zin, - ik ga er nog 1x op in - was ten eerste niet aan mij gericht, en ten tweede was het verlies dik onverdiend; dat is ook wel eens anders geweest.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor RuudvanHuntelaar » 18-02-2013 12:40

Wizard schreef:
Vraag maar eens hier en daar rond en de 'statistieken' zullen in je nadeel blijken; ik hoor in ieder geval genoeg geluiden.
Je posts hebben vaak een drammerige, eentonige ondertoon en dat maakt je posts onplezierig om te lezen.


Ik heb die geluiden zelf nog nooit gehoord , en je hoeft me posts niet te lezen. Wat betreft de statistieken, die heb ik niet zelf verzonnen hoor, zijn gewoon vast staande feiten die vrij eenvoudig zijn te achterhalen. Misschien even tijd voor een update : Inmiddels hebben de 5 spelers in kwestie 7 goals en 5 assist na 7534 minuten. Tegenover de 2 andere in kwestie 3 goals , 5 assist in 880 minuten. En dan zit bij de 5 spelers , een man ingesloten die al minstens 60 vrije trappen en hoekschoppen heeft genomen ,tel uit je winst. Dat mensen dit drammerig vinden begrijp ik niet , het is gewoon realiteit niet meer en niet minder. Ik stoor me meer aan het feit dat mensen maar blijven roepen hoe zielig het allemaal wel niet is voor van Basten.
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
 
Berichten: 1044
Geregistreerd op: 01-07-2012 12:20

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Wizard » 18-02-2013 13:56

RuudvanHuntelaar schreef: Wat betreft de statistieken, die heb ik niet zelf verzonnen hoor, zijn gewoon vast staande feiten die vrij eenvoudig zijn te achterhalen. .


Jij snapt 't echt niet he. Wel eens gehoord van sarcasme? Lees de posts er nog maar eens op terug. Ik ben niet de enige die al met enige sarcasme heeft gevraagd naar jouw 'statistieken'. In mijn zin was 'statistieken' nu ook weer ironisch bedoeld.

Mijn laatste post richting jou en dan houd ik ermee op. Jouw statistieken zijn misleidend. Het is hetzelfde als dat je vraagt naar de prestaties van een nieuwe onbekende snelle auto. De auto is zeer snel van 0-100 en heeft een adembenemende maximumsnelheid. Echter, die auto is dodelijk bij een botsing van 50 km/u, heeft tienduizenden euro's aan onderhoud nodig, mag alleen op de snelweg, etc. Jouw statistieken zijn alleen op goals en assists, niet op de rest.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor RuudvanHuntelaar » 18-02-2013 14:13

Wizard schreef:
RuudvanHuntelaar schreef: Wat betreft de statistieken, die heb ik niet zelf verzonnen hoor, zijn gewoon vast staande feiten die vrij eenvoudig zijn te achterhalen. .


Jij snapt 't echt niet he. Wel eens gehoord van sarcasme? Lees de posts er nog maar eens op terug. Ik ben niet de enige die al met enige sarcasme heeft gevraagd naar jouw 'statistieken'. In mijn zin was 'statistieken' nu ook weer ironisch bedoeld.

Mijn laatste post richting jou en dan houd ik ermee op. Jouw statistieken zijn misleidend. Het is hetzelfde als dat je vraagt naar de prestaties van een nieuwe onbekende snelle auto. De auto is zeer snel van 0-100 en heeft een adembenemende maximumsnelheid. Echter, die auto is dodelijk bij een botsing van 50 km/u, heeft tienduizenden euro's aan onderhoud nodig, mag alleen op de snelweg, etc. Jouw statistieken zijn alleen op goals en assists, niet op de rest.


Ben blij te horen dat je ermee ophoud , dit is de meest kansloze vergelijking ooit. Ik zeg toch niet dat je een middenveld met Djuricic ,Pappa en de Ridder op moet stellen.Maar (de Roon , Kums) ( Kums, van den Berg) ( de Roon, van den Berg) en een creatieve speler erbij is prima mogelijk hoor. Nogmaals Zwolle speelt gister met Arne Slot , traag als hele dikke stront, maar wel gezegend met spel intelligentie en een prima pass in de benen. van Basten heeft gedurende een wedstrijd de mogelijkheid om er een wending aan te geven maar doet dat zo goed als nooit.
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
 
Berichten: 1044
Geregistreerd op: 01-07-2012 12:20

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Wizard » 20-02-2013 09:55

Sluit me aan bij de positieve reacties omtrent de transfer van Djuricic.
Benfica is echt een prachtige club, welke ik regelmatig heb bezocht. Heb er zelfs een keer mogen spelen :)
Een fantastisch stadion (dicht op het veld), fanatieke aanhang en regelmatig Champions League. Voorin en op het middenveld veel creativiteit, iets waar Djuricic perfect tussen past. Dit is voor hem de ideale stap en naar mijn mening een veel slimmere stap dan naar Twente of Ajax. De top en subtop Portugese competitie is momenteel erg sterk en de sterkte vd competitie wordt vaak onderschat, maar komt na mijn mening zeker vlak na (Engeland), Duitsland en Spanje.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor mitrita » 23-02-2013 12:11

LC
Filip Djuricic, de Servische stilist van SC Heerenveen, is er nog allerminst zeker van dat hij volgend seizoen bij Benfica
voetbalt. ,,Ik heb persoonlijk niet met de club gesproken”, zegt Djuricic. ,,En dat lijkt me toch vrij cruciaal.” De grootste club van Portugal heeft €6 miljoen over voor Djuricic. Dat bedrag kan oplopen tot €8 miljoen als Benfica bijvoorbeeld kampioen wordt of als de beste voetballer van Heerenveen straks een bepaald aantal doelpunten maakt in de Portugese competitie.
Djuricic: ,,Benfica is een fantastische club met een mooie geschiedenis en een schitterend stadion. In Portugal is het de club die met afstand de meeste uitstraling heeft. Als ik er na de zomer speel, dan zou dat fantastisch zijn. Maar het is niet rond. Bovendien zullen er straks meer clubs belangstelling voor me hebben. Ik probeer er niet aan te denken en focus me op Heerenveen.”
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Elvs » 23-02-2013 14:28

Volgend jaar Benfica maar even supporteren dan :)
Ik wilde iets zinnigs zeggen maar dat lukte niet.
Elvs
Bankzitter
 
Berichten: 20
Geregistreerd op: 22-02-2013 17:24
Woonplaats: Utrecht

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor casper » 24-02-2013 00:15

Is veel met zichzelf bezig,loopt zich regelmatig vast en meeverdedigen?
De 1-1 van Twente valt doordat hij Rosales laat lopen en die alle tijd krijgt om de voorzet te geven waaruit de goal valt
casper
Selectiespeler
 
Berichten: 307
Geregistreerd op: 23-06-2011 21:55

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Joepie » 24-02-2013 18:09

Normaal ben ik wel fan van Filip Djuricic, maar hij is momenteel zeker niet de beste teamspeler.
Probeert alles te veel alleen en als het misgaat (wat momenteel nogal vaak gebeurd) moeten zijn medespelers het oplossen.
en toch mis ik Breuer
Joepie
Nieuw talent
 
Berichten: 78
Geregistreerd op: 17-01-2012 08:55

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Otsje P » 25-02-2013 11:03

casper schreef:Is veel met zichzelf bezig,loopt zich regelmatig vast en meeverdedigen?
De 1-1 van Twente valt doordat hij Rosales laat lopen en die alle tijd krijgt om de voorzet te geven waaruit de goal valt


Dat zal echt wel ingecalculeerd zijn. Ik ben er van overtuigd dat Filip niet elke keer mee terug hoefde en dat Marecek en Raitala verantwoordelijk waren voor het opvangen van Rosales. Anders zou Filip de hele pot achter Rosales aan moeten lopen en daarmee zou je alle dreiging uit de Heerenveense counter halen. Immers, als Filip op de eigen helft is bij Rosales, kan je hem niet in de diepte lanceren.

Filip verwijten dat hij niet mee verdedigde is gewoon niet eerlijk, omdat dit gewoon een tactische keuze was.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor forca hveen » 10-03-2013 16:26

Gister mij weer enorm lopen ergeren aan de instelling van deze speler....
forca hveen
Superster
 
Berichten: 3357
Geregistreerd op: 29-01-2008 19:46

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor rust » 10-03-2013 16:49

forca hveen schreef:Gister mij weer enorm lopen ergeren aan de instelling van deze speler....


Viel mee toch? Verbaasde me nog over die sprint van eigen helft met van la parra mee. Terwijl je eigenlijk al weet dat je de bal toch niet van hem krijgt. En inderdaad een slappe pisbal zoals alleen la parra dat kan, was het resultaat.
rust
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 10-04-2009 11:13

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Erwin4ever » 10-03-2013 16:54

Was ook in mijn ogen toch wel degene die er ( enigszins ) negatief uit sprong. Waar iedereen zich het snot voor ogen werkte, deed Filip dit alleen bij aanvallen. Maar ook aan de bal hield het niet echt over.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Otsje P » 11-03-2013 12:10

Eigenlijk is het positief dat, terwijl je beste speler zijn zwakste wedstrijd van de 2e seizoenshelft speelt, je toch een uitstekende zege boekt. Ondanks zijn niet geweldige spel, zet hij El Ghannasy wel met een weergaloze steekbal met links, vrij voor de keeper.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Erwin4ever » 12-03-2013 21:14

Otsje P schreef:Eigenlijk is het positief dat, terwijl je beste speler zijn zwakste wedstrijd van de 2e seizoenshelft speelt, je toch een uitstekende zege boekt. Ondanks zijn niet geweldige spel, zet hij El Ghannasy wel met een weergaloze steekbal met links, vrij voor de keeper.

Dat was inderdaad een super bal!!
En ik vond dit niet zijn slechtste wedstrijd na de winterstop, hij lijkt het allemaal niet zo belangrijk meer te vinden nu hij zijn transfer heeft.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor oldtimer » 12-03-2013 23:51

Otsje P schreef:Eigenlijk is het positief dat, terwijl je beste speler zijn zwakste wedstrijd van de 2e seizoenshelft speelt, je toch een uitstekende zege boekt. Ondanks zijn niet geweldige spel, zet hij El Ghannasy wel met een weergaloze steekbal met links, vrij voor de keeper.


Mooie bal inderdaad, maar in feite zette EGh. zichzelf vrij voor de keeper door nog een verdediger uit te spelen.
Dit even voor de volledigheid.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Flying Tilster » 13-03-2013 01:11

Otsje P schreef:Eigenlijk is het positief dat, terwijl je beste speler zijn zwakste wedstrijd van de 2e seizoenshelft speelt, je toch een uitstekende zege boekt.


Moet wel zeggen dat hij er conditioneel vrij snel in de 2 helft er al behoorlijk doorheen zat.
Hoe kan dat? Een Marten de Roon vloog zowat 90 minuten over het veld.... Dus aan de trainingsintensiteit lijkt het niet te kunnen liggen.

Ik vind Filip na de winterstop trouwens helemaal nog niet zo sterk spelen. Ook tegen PSV niet.
Daartegenover staat weer dat hij 2x de bal van Rajiv moet krijgen, maar dat egoïstische ventje is alleen met zichzelf bezig.
Dan had Filip geheid 1x gescoord en waren onze kritieken wellicht iets anders geweest, maar ik vind dat hij conditioneel zwak is.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Neymar » 13-03-2013 08:42

Flying Tilster schreef:
Otsje P schreef:Eigenlijk is het positief dat, terwijl je beste speler zijn zwakste wedstrijd van de 2e seizoenshelft speelt, je toch een uitstekende zege boekt.


Moet wel zeggen dat hij er conditioneel vrij snel in de 2 helft er al behoorlijk doorheen zat.
Hoe kan dat? Een Marten de Roon vloog zowat 90 minuten over het veld.... Dus aan de trainingsintensiteit lijkt het niet te kunnen liggen.

Ik vind Filip na de winterstop trouwens helemaal nog niet zo sterk spelen. Ook tegen PSV niet.
Daartegenover staat weer dat hij 2x de bal van Rajiv moet krijgen, maar dat egoïstische ventje is alleen met zichzelf bezig.
Dan had Filip geheid 1x gescoord en waren onze kritieken wellicht iets anders geweest, maar ik vind dat hij conditioneel zwak is.


Hij heeft een dipje inderdaad. Misschien zit hij met z'n hoofd al bij een andere club? Maar hij lijkt me daar te professioneel voor.
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor RuudvanHuntelaar » 16-03-2013 20:58

FANTASTISCHE 2e helft van Filip , en zeker de laatste 20 minuten echt zitten genieten van deze jongen !! Als hij het op zijn heupen heeft is hij simpelweg ongrijpbaar.
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
 
Berichten: 1044
Geregistreerd op: 01-07-2012 12:20

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor forca hveen » 16-03-2013 21:10

Bubbe schreef:Djuricic wil zich te graag bewijzen, wil te veel alleen doen. Laatste kwartier is geniaal, daarvoor ronduit waar-de-loos. Maar rendement is alles!

Juist vandaag zie je trouwens het verschil tussen VLP en Djuricic. VLP zou met hetzelfde rendement afgeslacht worden op dit forum.


En in het ALS zou VLP dan inderdaad ook nog gewoon uitgefloten worden......
Maar blij dat djuricic toch nog de spirit vond in de 2e helft :-)
forca hveen
Superster
 
Berichten: 3357
Geregistreerd op: 29-01-2008 19:46

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor thestreets » 16-03-2013 21:11

Wat een onzin!
Briljante wedstrijd.
Habemus san Marco!
thestreets
Selectiespeler
 
Berichten: 258
Geregistreerd op: 31-08-2007 19:01

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Frisian Viking » 16-03-2013 21:20

thestreets schreef:Wat een onzin!
Briljante wedstrijd.

Briljante tien minuten. Daarbuiten was het net als de afgelopen weken helemaal niks. Waarom laat hij dit niveau niet vaker zien?
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Filip Đuričić

Berichtdoor Disco Pablo » 16-03-2013 21:24

Die van Eijden zal ook niet meer slapen vannacht, mooie panna vlak voor de 1-3!
Disco Pablo
Bankzitter
 
Berichten: 9
Geregistreerd op: 21-01-2013 15:50

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten

cron