Websites over sc Heerenveen

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor Lasse4evah » 23-06-2012 11:53

Je gaat toch in hemelsnaam niet luisteren naar iemand van Cambuur?

Afbeelding
Lasse4evah
Wereldspeler
 
Berichten: 1310
Geregistreerd op: 09-02-2006 19:07

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor mitrita » 23-06-2012 14:27

wat is de relevantie van deze foto en wie is dit?
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor Ebiede » 23-06-2012 20:52

Calimero schreef:Dus, supportersvereniging DKV kwaad op de website Feantastisch omdat ze shirts verkopen met een opgehangen hert. :roll: Tuurlijk, wat kan ons die supportersvereniging schelen? Niks. Ik vind het echter jammer dat de haat en nijd nog wat extra wordt versterkt door deze website, want volgens mij voelen weinigen binding met de website en ze zetten op deze manier wel Heerenveensupporters weer in een kwaad licht. Jammer, jammer, jammer.


Inderdaad weinig met de website, maar wel een bleodhekel aan DKV!
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor baasje » 24-06-2012 12:22

Perfecte promotie! Na het artikel in de LC zal er vast een stormloop zijn op die shirtjes. Meteen weer terug in het assortiment brengen. :mrgreen:
Realiteit is een illusie die ontstaat bij gebrek aan alcohol.
baasje
Selectiespeler
 
Berichten: 372
Geregistreerd op: 09-03-2009 17:29
Woonplaats: Amsterdam

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor BakCristian » 24-06-2012 13:32

Helemaal mee eens. Elk stukje promotie is promotie. Makkelijker kun je het niet hebben.
Doe mij ook maar zo'n shirtje.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery
BakCristian
Selectiespeler
 
Berichten: 370
Geregistreerd op: 14-05-2008 22:35
Woonplaats: Eksmoardersyl

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor TORCIDA » 24-06-2012 19:25

jeezus wat een ophef, ze lopen trouwens wel erg achter zeg daar, shirts, t-shirts, tattoo,s ze zijn er al jaren met de afbeelding van een opgehangen hert. Eigenlijk wel gek dat er geluisterd wordt om de verkoop op internet hiervan te stoppen.
was dit wel een vriendelijk verzoek of was dit onder het mom van dreigementen....

als de lc dan hierover een stukje schrijft wetende dat de eigenaar van de betreffende site de items al heeft verwijderd, vind ik het wel erg laag dat ze dit niet vermelden maar bewust dat niet melden om nieuws en stemmingmakerij te maken.
ipv dat ze melden dat het netjes is dat er naar wordt geluisterd maken ze het nog even erger door er aandacht aan te schenken. LC bah.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor feanfans » 24-06-2012 19:45

Feanatieke schreef:Maar aangezien de shirts volledig niet meer verkrijgbaar zijn, vind ik het raar dat de krant hier nog aandacht aan besteed. Dan hadden ze dat eerder kunnen of moeten doen.


Je hebt de mogelijkheid om een brief te schrijven. Kijken of ze die ook plaatsen in hun eigen krant.
Verder vind ik het ook allmaal maar onzin. Beetje kansloos om je druk te maken om een hert aan een galg.

Die foto van Lasse: :mrgreen:
feanfans
Superster
 
Berichten: 2186
Geregistreerd op: 22-12-2005 16:48

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor Beetle » 25-06-2012 17:48

Ik vond het ook wel erg kinderachtig. Van twee kanten overigens. De provocatie en de reactie. Lijkt me het beste om er verder niet meer over te praten. Elk woord over die shirts is al teveel.

Nog even dan. Dit komt van het Cambuur forum, en het is nog een waarheid als een koe.

Maar toch moest die smerige LC weer even een relletje creëeren. Tegen de KvC hadden ze gezegd dat, ook al zou de KvC niet met een reactie komen, het ze toch zouden gaan publiceren, want het verhaal lag al klaar.
Het is zomerstop, er valt weinig te schrijven, dan maar de boel weer even opruien.

Gadver, wat een kutkrant is het ook.


Amen
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor xander » 25-06-2012 18:56

De beste promotie voor jullie website toch, hoeft het hier ook niet meer.
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor Lipton » 29-08-2013 22:25

Volgens mij wil feanonline.nl ook helpen met het dichten van het gat van 4 miljoen euro. :mrgreen:
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor geert23 » 30-08-2013 00:22

Lipton schreef:Volgens mij wil feanonline.nl ook helpen met het dichten van het gat van 4 miljoen euro. :mrgreen:
Inderdaad verschrikkelijk die reclame allemaal. Ook zonde van het imago van feanonline.nl, al die reclame geeft mij een wat onproffesionele en goedkope indruk..
geert23
Selectiespeler
 
Berichten: 423
Geregistreerd op: 17-06-2006 08:55

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor Otsje P » 30-08-2013 08:21

Lipton schreef:Volgens mij wil feanonline.nl ook helpen met het dichten van het gat van 4 miljoen euro. :mrgreen:


Als dat de reden is, dan wordt het allemaal meteen een stuk minder vervelend. :D
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor fuotbalgek » 30-08-2013 09:15

T is ook kopie in thema van http://www.twentefans.nl en http://www.psvfans.nl, gewoon één grote commerciële bende dus!
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor Marça » 30-08-2013 10:32

Wil gezien de reacties hier graag even het een en ander nuanceren. Het klopt dat we onlangs een andere richting hebben gekozen met FeanOnline, die zowel voor- als nadelen heeft. Omdat de vorige versie van de website qua opbouw met plakband aan elkaar vast zat, konden we daar eigenlijk niet meer op uitbreiden. Omdat we dit graag wilden maar zelf geen IT-kennis hebben, waren er twee opties: of een nieuwe website laten bouwen (flinke investering) óf samenwerken met een andere fansite die wel een goede basis heeft.

Vandaar dat ik een paar maanden geleden Twentefans.nl heb benaderd voor een samenwerking. Zij reageerden daar positief op, waarna we gezamenlijk de huidige versie van de website hebben uitgewerkt. Het voordeel van de samenwerking is dat wij mee kunnen liften op de ontwikkelingen van hun site en dat we in de komende maanden ook bijv. een eigen iPhone & Android app kunnen uitbrengen. Ook is de voorspellingscompetitie gerepareerd, kun je vooraf aan wedstrijden je favoriete opstelling doorgeven en achteraf de spelers beoordelen. De komende maanden zullen er nog meer functionaliteiten worden toegevoegd.

Om alle investeringen te financieren, staan er nu inderdaad meer advertenties op de website. Dat is een nadeel, maar als je vooruit wilt moet je soms concessies doen.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor mathysjorritsma » 30-08-2013 10:42

geert23 schreef:Inderdaad verschrikkelijk die reclame allemaal. Ook zonde van het imago van feanonline.nl, al die reclame geeft mij een wat onproffesionele en goedkope indruk..

TIP! Ik zou zeggen, installeer de AdBlockPlus-plugin in je browser. Bijna alle advertenties worden dan geblokkeerd. Zo hoef je bijvoorbeeld op Youtube ook niet meer te wachten op commercials en komen er geen reclamebalkjes meer tevoorschijn in je filmpje.
mathysjorritsma
Basisspeler
 
Berichten: 531
Geregistreerd op: 02-04-2011 20:42

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor Appie_M » 30-08-2013 11:13

mathysjorritsma schreef:TIP! Ik zou zeggen, installeer de AdBlockPlus-plugin in je browser. Bijna alle advertenties worden dan geblokkeerd. Zo hoef je bijvoorbeeld op Youtube ook niet meer te wachten op commercials en komen er geen reclamebalkjes meer tevoorschijn in je filmpje.


Goede tip. Gebruik het zelf ook al een aantal jaar en ik ben inmiddels vergeten hoe die reclamebanners en YouTube reclame er ook alweer uitziet. :mrgreen:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor Marça » 01-09-2013 16:39

Klopt helemaal!

Maar zoals eerder beschreven willen we graag meer doen met de website, dan enkel berichten schrijven. Door deze stap te zetten kunnen we de website verder ontwikkelen (een grote wens van ons!) en bijvoorbeeld straks ook leuke prijzen aanbieden voor de Voorspellingscompetitie. Het biedt ons veel meer mogelijkheden om onze hobby uit te voeren. Voor ons gevoel hebben we de laatste jaren veel te veel stilgestaan.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor Feandump » 05-01-2014 16:35

Vandaag gelanceerd: http://www.feandump.nl.

Het principe is dat bezoekers links naar video's kunnen insturen, en er zo een database ontstaat met de mooiste filmpjes van sc Heerenveen. Filmpjes kunnen geliked worden, waardoor ze in de toplijsten komen te staan. Een groot aantal legendarische filmpjes is al toegevoegd, maar er ontbreekt natuurlijk ook nog een hoop. Iedere hulp hierbij is van harte welkom.

Kom eens kijken op de website en like Facebook/volg Twitter om de laatste updates mee te krijgen!
http://www.facebook.com/feandump
http://www.twitter.com/feandump
Feandump
Bankzitter
 
Berichten: 2
Geregistreerd op: 05-01-2014 15:22

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor Thinkman » 05-01-2014 23:06

Feandump schreef:Vandaag gelanceerd: http://www.feandump.nl.

Het principe is dat bezoekers links naar video's kunnen insturen, en er zo een database ontstaat met de mooiste filmpjes van sc Heerenveen. Filmpjes kunnen geliked worden, waardoor ze in de toplijsten komen te staan. Een groot aantal legendarische filmpjes is al toegevoegd, maar er ontbreekt natuurlijk ook nog een hoop. Iedere hulp hierbij is van harte welkom.

Kom eens kijken op de website en like Facebook/volg Twitter om de laatste updates mee te krijgen!
http://www.facebook.com/feandump
http://www.twitter.com/feandump


Leuk initiatief! Dumpen maar die filmpjes. De explosie na de winnende penalty van Sibon 17 mei 2009 staat bij mij op 1.
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor Superfries88' » 12-02-2014 12:41

Website van de club:

sc Heerenveen gaat zondag niet alleen op bezoek bij de koploper, maar ook bij de best presterende thuisclub van de Eredivisie. Het elftal van trainer Ronald de Boer komt ijzersterk voor de dag op Amsterdamse bodem.


Een primeur? :wink:
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor DSCH » 12-02-2014 13:44

Haha, zou mooi zijn. Dan kan Frank wel naar ons komen!! :lol: Maar toch valt het me wel op dat er de laatste tijd wel heel veel fouten worden gemaakt op de officiële site van de club. Dat kan echt wel wat proffesioneler.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor abegoal » 12-02-2014 19:46

Man man, dit is toch om je kapot te schamen!
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor Appie_M » 12-02-2014 21:45

Ik weet niet wie de website van de club onderhoudt, maar die is dan behoorlijk 'unfit for duty'. Diegene mag wij betreft even een pittig functioneringsgesprek krijgen, want hier kan je als professionele organisatie niet mee aan komen zetten.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor fuotbalgek » 13-02-2014 10:20

Ach, klein foutje man. Wat een overdreven reactie.
Het geeft maar weer eens aan dat wij ons niet op de tegenstander focussen, maar op onszelf.
Wie wat ook alweer de trainer van die Amsterdammers ..
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor Superfries88' » 13-02-2014 11:27

Zelfs de grootste redacties maken fouten, dus een relatief kleine redactie als bij sc Heerenveen net zo goed. Mijn punt, en dat is ook de reden van mijn post, is dat ik me afvraag hoe professioneel ze hiermee omgaan. Het is in zo'n functie buitengewoon handig om een goede basiskennis te hebben, een spellingscontrole te gebruiken, meerdere mensen naar een artikel te laten kijken en een meldpunt te creëren. Zorg bijvoorbeeld voor een goed bereikbare mailbox, volg de interacties op Twitter. Dat kost weinig tot geen geld, net zoals het niet heel erg veel extra tijd in beslag neemt. Daar laat men toch best wel wat liggen, vind ik. Daar mag je als professionele organisatie best op gewezen worden.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor Appie_M » 13-02-2014 11:51

fuotbalgek schreef:Ach, klein foutje man. Wat een overdreven reactie.
Het geeft maar weer eens aan dat wij ons niet op de tegenstander focussen, maar op onszelf.
Wie wat ook alweer de trainer van die Amsterdammers ..


Het is niet de eerste keer dat dit gebeurt. Als het nou een eenmalig klein foutje was dan was het inderdaad niet zo'n probleem geweest. Je verbetert het en klaar ben je. Echter is dit helaas al de zoveelste keer dat het gebeurt. Ik snap ook niet dat ze zoiets niet opmerken, je controleert je tekst toch voordat je het online zet?
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor Thinkman » 13-02-2014 12:02

Al meer Friese treffers dan afgelopen seizoen
Gepubliceerd op 11 februari 2014 10:30
sc Heerenveen is na 23 speelronden samen met FC Twente en Feyenoord met 21 treffers de meest scorende club van de Eredivisie.

Weer een cruciale fout, die kennelijk ook niet gecorrigeerd hoeft te worden. sc Heerenveen maakte er 51. Gaat je item over het aantal treffers, noem je het verkeerde aantal. En niet een beetje verkeerd!

Wordt er ooit een tekst gecontroleerd op de officiële site voor publicatie? Je vraagt het je af!
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor abegoal » 15-02-2014 11:51

fuotbalgek schreef:Ach, klein foutje man. Wat een overdreven reactie.
Het geeft maar weer eens aan dat wij ons niet op de tegenstander focussen, maar op onszelf.
Wie wat ook alweer de trainer van die Amsterdammers ..


Jij bent zeker onderdeel van de redactie?

Weer een cruciale fout, die kennelijk ook niet gecorrigeerd hoeft te worden. sc Heerenveen maakte er 51. Gaat je item over het aantal treffers, noem je het verkeerde aantal. En niet een beetje verkeerd!


Dit kan toch niet. Feitelijke informatie moet gewoon goed zijn, net als de spelling (al heb ik daar persoonlijk weer minder moeite mee). Dat is voor dergelijke media uitermate eenvoudig te beheersen zoals SF88 al aangeeft. Dit is gewoon amateurisme eerste klas.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor fuotbalgek » 17-02-2014 12:27

Haha nee, dat ben ik niet. Maar de kleine foutjes die op sc-Heerenveen.nl staan lees ik gemakkelijk overheen. De inhaker op valentijn van de offciële facebook-pagina vind ik pijnlijker. Daar gaat het niet om een tekstueel foutje of iets te snel geschreven, maar het niet begrijpen van de clubcultuur.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor Appie_M » 08-03-2014 11:28

Onlangs ben ik begonnen met het maken van artikelen, verslagen en sfeerimpressies van wedstrijden onder de naam Fryske Passie. Alles is te vinden op deze site: http://fryskepassie.wordpress.com/. Mijn fotoverslagen zijn inmiddels ook op de site van FeanFan te zien.

Ook maak ik sfeerimpressies en andere filmpjes van wedstrijden die ik vervolgens op Youtube zet. Misschien herinneren jullie je nog de recente sfeerimpressie van het uitvak in de Euroborg tegen FC Groningen, die was van mij. Mijn youtube-kanaal is hier te vinden: http://www.youtube.com/user/FryskePassie

Ook ben ik actief op Facebook en Twitter:
https://www.facebook.com/FryskePassie
https://twitter.com/FryskePassie

Normaal hou ik niet zo van schaamteloze zelfpromotie, maar voor deze ene keer: Het zou geweldig zijn als jullie even zouden willen abonneren, liken en volgen. Dat was het. :mrgreen:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten