Websites over sc Heerenveen

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor john2p » 08-03-2014 12:11

Appie_M schreef:Onlangs ben ik begonnen met het maken van artikelen, verslagen en sfeerimpressies van wedstrijden onder de naam Fryske Passie. Alles is te vinden op deze site: http://fryskepassie.wordpress.com/. Mijn fotoverslagen zijn inmiddels ook op de site van FeanFan te zien.

Ook maak ik sfeerimpressies en andere filmpjes van wedstrijden die ik vervolgens op Youtube zet. Misschien herinneren jullie je nog de recente sfeerimpressie van het uitvak in de Euroborg tegen FC Groningen, die was van mij. Mijn youtube-kanaal is hier te vinden: http://www.youtube.com/user/FryskePassie

Ook ben ik actief op Facebook en Twitter:
https://www.facebook.com/FryskePassie
https://twitter.com/FryskePassie

Normaal hou ik niet zo van schaamteloze zelfpromotie, maar voor deze ene keer: Het zou geweldig zijn als jullie even zouden willen abonneren, liken en volgen. Dat was het. :mrgreen:


Ik ga het zeker doen. Als je wilt mag je ook muziek van mij gebruiken om onder je filmpjes te zetten :P, als schaamteloze zelfpromotie van mezelf. Geef me maar PM als het je interesseert :D
john2p
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 17-07-2013 08:54
Woonplaats: Kleve (Duitsland)

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor Superfries88' » 09-03-2014 00:53

Vijf zinnen uit het wedstrijdverslag van de club:

De talentvolle vleugelaanvaller ontweek zijn tegenstander in het strafschopgebied en verscheen oog in oog met keeper Diederik Boer.

Boer redde in eerste instantie en zag tot zijn opluchting dat de rebound overgeschoten werd.

Na een mooie actie strandde zijn inzet op Boer.

Doelman Boer kreeg pas in tweede instantie vat op deze vuurpijl.

Hij krulde de bal fantastisch over doelman Boer in de verre hoek: 2-0.


Alleen jammer dat Begois onder de lat stond bij Zwolle :wink:.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor pes5 » 11-01-2015 18:45

De redactie van Feanonline is zeker op stage geweest bij de Telegraaf? Wat een suggestieve koppen de laatste tijd.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor fuotbalgek » 12-01-2015 11:14

Op voetbalzone moet je tussen de advertenties door zoeken wat er aan inhoud staat. Maar dit is dan ook volop een commercieel bedrijf. Dat sommige fansites die kant op gaan snap ik niet zo goed.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor Lipton » 15-01-2015 11:13

Mensen die voor dat soort websites werken moeten zich echt schamen.
Het gaat om de kwaliteit die je levert, niet de hoeveelheid, of het aantal "clicks".

"Toen in belangstelling staande talent van Heerenveen naar Ajax ging, was dat de juiste keuze"

Dat soort onzin.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor Superfries88' » 15-01-2015 13:21

Lipton schreef:Het gaat om de kwaliteit die je levert, niet de hoeveelheid, of het aantal "clicks".


Dat is toch echt een misvatting. Voetbalzone is een bedrijf en heeft dus te maken met bepaalde kostenposten (vooral hosting en salarissen), die gecompenseerd moeten worden via advertenties. Daarbij geldt heel simpel: hoe beter je statistieken, hoe meer geld je genereert. Voor een reclamebord in een voetbalstadion betaal je bijvoorbeeld ook meer dan wanneer de bedrijfsnaam louter ergens in een boekje staat. Zo simpel is het eigenlijk. Natuurlijk is het cruciaal om daarbij het kwaliteitsaspect in ogenschouw te houden, maar de commerciële insteek is wel degelijk verantwoord te noemen.

Voetbalzone is echter onvergelijkbaar met FeanOnline, dat veel minder bezoekers trekt en naar alle waarschijnlijkheid geen mensen in dienst heeft. Die hosting haal je er moeiteloos uit en dan is een commerciële insteek al snel overbodig. Wat mij betreft komt dat FeanOnline ook niet ten goede.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor Lipton » 21-01-2015 14:21

Ik snap dat er een commercieel belang is, maar dan alsnog heb ik zoiets van: ga een beetje normaal doen.

Nu ligt het er allemaal zo dik op, en het draait dus alleen maar om de centen.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor Lardy » 23-02-2015 13:20

Tsja. Het is ook geen normale supporterssite, het is een website met een verdienmodel.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor feanryp23 » 23-02-2015 13:31

Even Adblock installeren, dan krijg je van die commercie helemaal niks mee. :wink:
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Avatar gebruiker
feanryp23
Superster
 
Berichten: 1655
Geregistreerd op: 06-09-2013 16:56
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor Appie_M » 23-02-2015 13:47

Ik heb ook adblock, nooit last van irritante banner-advertenties. Zo heerlijk rustgevend!

Wat Feanonline betreft, sensatie scoort nou eenmaal.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor Calimero » 24-02-2015 17:51

Desalniettemin is het uitmelken van de gebeurtenis natuurlijk wel schandalig.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor Appie_M » 25-02-2015 10:48

Tja, welkom in de wereld van de journalistiek anno 2015 Calimero. Zij merken dat er een nieuwsbehoefte bestaat onder hun lezers over een bepaald onderwerp en spelen daar op in. Dat ze er voor kiezen omdat met 4 artikelen te doen in plaats van 1 goed artikel is hun keuze. Niet een keuze die ik gemaakt zou hebben maar goed.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor Marça » 25-02-2015 11:46

Ter aanvulling op punt van Appie: we hebben inderdaad gemerkt dat er behoefte was naar berichtgeving over dit incident. Dat was duidelijk te zien in de statistieken, dus hebben we er een paar extra berichten aan gewijd. In het algemeen zien we dat er steeds meer bezoekers komen, wat voor ons reden is om door te gaan met het huidige model.

Er zit inmiddels een gedeeltelijk een verdienmodel achter (met BN Media, dat overdag voor ons de site up to date houdt), maar het aandeel dat wij als oprichters van de site krijgen, vloeit volledig terug in de site (het ontwikkelen van apps is niet goedkoop) of andere manieren om de club te steunen. Daarover binnenkort meer.

Over het algemeen hopen we dat jullie FeanOnline blijven waarderen als verzamelplek voor al het nieuws over onze prachtclub. Soms misschien wat schreeuwerig, maar we blijven ondertussen ook doorgaan met het zoeken naar nieuws uit eigen bron en het buitenland, wat anders niet snel wordt opgepikt.

Overigens kan ik het iedereen aanraden om AdBlock te installeren. Niet alleen vanwege de advertenties op onze site. ;)
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor 1983 » 25-02-2015 12:06

Of gewoon een Apple kopen, dan heb je hele adblock of antivirus software niet eens nodig :wink:
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor Appie_M » 25-02-2015 12:09

1983 schreef:Of gewoon een Apple kopen, dan heb je hele adblock of antivirus software niet eens nodig :wink:


Ik haal liever een windows en een auto van hetzelfde geld :wink:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor Joucke » 25-02-2015 12:50

Marça schreef:Over het algemeen hopen we dat jullie FeanOnline blijven waarderen als verzamelplek voor al het nieuws over onze prachtclub. Soms misschien wat schreeuwerig, maar we blijven ondertussen ook doorgaan met het zoeken naar nieuws uit eigen bron en het buitenland, wat anders niet snel wordt opgepikt.

Overigens kan ik het iedereen aanraden om AdBlock te installeren. Niet alleen vanwege de advertenties op onze site. ;)

Ik zou willen dat jullie ervoor zorgen dat jullie mobiele site door heeft welk artikel ik op mijn telefoon in de facebook-app aanklik om te bekijken. Nu klik ik op het artikel, en moet ik vervolgens nogmaals het artikel aanklikken om het te kunnen lezen :/
Joucke
Wereldspeler
 
Berichten: 1136
Geregistreerd op: 21-04-2014 18:41
Woonplaats: Vught

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor Joucke » 25-02-2015 12:50

Appie_M schreef:
Ik haal liever een windows en een auto van hetzelfde geld :wink:

een auto zonder windows rijdt ook zo lastig :p
Joucke
Wereldspeler
 
Berichten: 1136
Geregistreerd op: 21-04-2014 18:41
Woonplaats: Vught

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor Appie_M » 25-02-2015 13:25

Joucke schreef:een auto zonder windows rijdt ook zo lastig :p


Gaat prima hoor. Is alleen een beetje koud en tochtig in de winter :wink:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor Frisian Viking » 25-02-2015 22:36

Ik was eerder altijd wel fan van Feanonline. Veel nieuws, snel. Leuk om te lezen altijd. Maar sinds het overgegaan is op die nieuwe lay-out kom ik er eigenlijk niet meer. Naar elk nieuwsbericht dat ik ga krijg ik weer een pop-up van het één of ander en de site zelf barst ook van de reclame. En ik heb daar in principe niets op tegen. Sites moeten ook wat inkomsten hebben om te kunnen bestaan, maar het schiet ontzettend door op dit moment. Puur vanwege de overkill aan reclame.

Dan wordt er hier gezegd dat je dan maar een adblocker moet doen, maar daar ben ik ook geen fan van. Zoals gezegd, dat soort sites moeten ook kunnen bestaan en hebben nou eenmaal wat inkomsten nodig. Hoort er gewoon bij als je gratis nieuws wil.

En tot slot. Ik kijk ontzettend uit naar een app voor Android toestellen. Jammer dat er eerst gekozen is voor Apple, het bereik daarvan is volgens mij ook een stuk lager ten opzicht van Android.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor fuotbalgek » 26-02-2015 00:42

Wat denk je dat een app serieus kan toevoegen aan een full responsive website?
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor Joucke » 26-02-2015 02:30

fuotbalgek schreef:Wat denk je dat een app serieus kan toevoegen aan een full responsive website?

Nou, bijvoorbeeld dat die full responsive website niet full responsive is, maar blijkbaar artikelen op een andere url laadt op mobiele apparaten, waardoor berichten op smartphones niet rechtstreeks geladen worden vanaf facebook :p
Joucke
Wereldspeler
 
Berichten: 1136
Geregistreerd op: 21-04-2014 18:41
Woonplaats: Vught

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor fuotbalgek » 26-02-2015 11:18

I know :wink:
Maar dan kunnen ze dus beter een volledig werkend responsive design maken, want die hoef je niet te downloaden.
Een app moet je eerst downloaden, en daarbij voor Apple, Android en Windows apart ontwikkelen.

Who needs an App met een goed werkende resposive site? Slechts als een app extra functies kan bieden wordt het interessant, maar die zie ik niet zo snel.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor Joucke » 27-02-2015 09:49

fuotbalgek schreef:I know :wink:
Maar dan kunnen ze dus beter een volledig werkend responsive design maken, want die hoef je niet te downloaden.
Een app moet je eerst downloaden, en daarbij voor Apple, Android en Windows apart ontwikkelen.

Who needs an App met een goed werkende resposive site? Slechts als een app extra functies kan bieden wordt het interessant, maar die zie ik niet zo snel.

Enige voordeel dat je dan kunt bieden zijn pushberichten, maar met de wijze van berichtgeving op die site, denk ik dat ik dat al heel snel zou uitzetten ;-)
Joucke
Wereldspeler
 
Berichten: 1136
Geregistreerd op: 21-04-2014 18:41
Woonplaats: Vught

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor fuotbalgek » 27-02-2015 13:11

Ik heb dus überhaupt een grafhekel aan pushbeirchten, veel gezonder om je eigen informatiebehoefte te controleren :mrgreen:
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor HVNFL » 05-04-2015 09:55

Feanonline, waarom moet er zo nodig een balkje met delen, Twitter en WhatsApp onder in het mobiele scherm wanneer je een artikel leest? Dat maakt het niet leesbaarder. Dan heb je een klein stukje tekst dat je kunt lezen en het leidt af. Wanneer je een artikel dan vervolgens op de normale site leest komt er een advertentie overheen die je er niet af kunt halen (op de mobiel).
Avatar gebruiker
HVNFL
Basisspeler
 
Berichten: 605
Geregistreerd op: 16-02-2010 16:48

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor Duo Maxwell » 07-04-2015 01:25

Jammer dat het een van de weinige sites is waar je snel nieuws over Hveen kan vinden, want voor de rest is het een hufterige schijt site van de bovenste plank. Een brok ellende met al die reclame.
Duo Maxwell
Basisspeler
 
Berichten: 512
Geregistreerd op: 18-05-2008 20:19

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor Lipton » 07-04-2015 09:46

Google even adblocker, die verhelpt al die problemen.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor HVNFL » 07-04-2015 10:07

Met een adblocker is er inderdaad geen probleem op de normale site. Maar het gaat hier om de mobiele site.
Avatar gebruiker
HVNFL
Basisspeler
 
Berichten: 605
Geregistreerd op: 16-02-2010 16:48

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor Duo Maxwell » 07-04-2015 13:15

Inderdaad. Ipad zelfde verhaal. Integratie met Twitter is ook waardeloos.
Duo Maxwell
Basisspeler
 
Berichten: 512
Geregistreerd op: 18-05-2008 20:19

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Berichtdoor Frisian Viking » 15-04-2015 10:10

Net weer even op Feanonline geweest. Ik kom er steeds minder vanwege al die reclames en werd weer eens flink bevestigd in mijn gedachte. Tsjonge. Ben meer bezig geweest met het wegklikken van die pop-up die na elke klik op een link verschijnt dan dat ik artikels gelezen heb. Wat een drukte ook, aan alle kanten advertenties. Geen gezicht.

Zoals ik in mijn vorige post in dit topic al schreef heb ik niks tegen op reclame. Ik weiger ook rommel als Ad-blocker te gebruiken, websites hebben simpelweg ook inkomsten nodig, maar bij Feanonline gaat men alle perken te buiten. Dit slaat echt helemaal nergens op en stoort alleen maar.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten