Het forum

› alles over dit forum (en de Fansite)

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
xander
Superster
Berichten: 4914
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

maar, aan de beheerders. Gaan we nog wat doen aan een mobiele pagina van dit forum of niet? Een beetje mee in de tijd kan geen kwaad lijkt mij.
Alle ballen op Henkie!
Gebruikersavatar
hm_DR88
Wereldspeler
Berichten: 1042
Lid geworden op: 16-04-2006 22:19
Locatie: Drachten

Bericht door hm_DR88 »

Eigenlijk ben ik wel benieuwd hoeveel verschillende mensen op dit forum gepost hebben sinds het nieuwe bestuur is aangetreden. Daarnaast zou ik ook wel eens de frequentie van het posten willen zien van een ieder. Niet om het één of ander. Maar gewoon, ben wel nieuwsgierig.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

hm_DR88 schreef:Eigenlijk ben ik wel benieuwd hoeveel verschillende mensen op dit forum gepost hebben sinds het nieuwe bestuur is aangetreden. Daarnaast zou ik ook wel eens de frequentie van het posten willen zien van een ieder. Niet om het één of ander. Maar gewoon, ben wel nieuwsgierig.
Wat, hoeveel en in welk topic mensen vooral posten kun je zien als je op de naam van het forumlid klikt. Statistieken over hoeveel (verschillende) mensen gepost hebben is een ander verhaal.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Waarom blijven pb's in postvak uit staan en lijkt het er op dat ze niet verzonden worden?
Ik heb in zowel postvak in, postvak uit en verzonden berichten nog minimaal de helft ruimte om e.e.a op te slaan.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Het kan zijn dat degene aan wie je de PB wilt versturen, een Postvak In heeft dat vol zit.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Dankje Gearard!
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
SVSCH
Selectiespeler
Berichten: 709
Lid geworden op: 15-02-2013 21:31

Bericht door SVSCH »

Censuur op het forum? Het niet afkeuren van het gooien van een glas wordt verwijderd met als reden dat dat not done is en de beheerder zegt dat ik hier verder ook allemaal onzin uitkraam. Jammer, reden het hier voor gezien te houden. Zullen de meesten vast niet erg vinden vermoed ik whehe.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

SVSCH schreef:Censuur op het forum? Het niet afkeuren van het gooien van een glas wordt verwijderd met als reden dat dat not done is en de beheerder zegt dat ik hier verder ook allemaal onzin uitkraam. Jammer, reden het hier voor gezien te houden. Zullen de meesten vast niet erg vinden vermoed ik whehe.
Succes.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Het aantal leden staat op 4.999. Wie wordt nummer 5.000 :D
Samen maken we de club sterk.
12eMan
Bankzitter
Berichten: 223
Lid geworden op: 01-09-2014 13:24

Bericht door 12eMan »

Dat duurt niet lang aangezien (jarenlange)leden van FO allemaal vertrekken, waaronder ik zelf!! Las hier altijd wel mee maar postte niet. Omdat FO zienderogen achteruit gaat verwacht ik de meesten hier wel.
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Welkom 12eMan!
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

Sinds een week of 2 ervaar ik op het forum problemen met het bekijken van nieuwe berichten (unread posts). Wanneer ik vanuit het subforum naar het eerstvolgende ongelezen bericht in een topic wil, dan beland ik soms tot wel 4 pagina's terug in het verleden (met dus allemaal reeds gelezen berichten). Er moet dan vervolgens handmatig het eerstvolgende ongelezen bericht worden opgezocht. Hetzelfde wil ook nog wel eens gebeuren ingeval je toch de reactie wilt bekijken van iemand die in je 'vijanden'-lijst staat.

Zijn er meer forumgebruikers die dit herkennen?
In case of doubt, make it sound convincing
Sverige.
Bankzitter
Berichten: 154
Lid geworden op: 15-03-2009 15:22

Bericht door Sverige. »

Ja klopt, hier heb ik ook last van.
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

diepFries schreef:Sinds een week of 2 ervaar ik op het forum problemen met het bekijken van nieuwe berichten (unread posts). Wanneer ik vanuit het subforum naar het eerstvolgende ongelezen bericht in een topic wil, dan beland ik soms tot wel 4 pagina's terug in het verleden (met dus allemaal reeds gelezen berichten). Er moet dan vervolgens handmatig het eerstvolgende ongelezen bericht worden opgezocht. Hetzelfde wil ook nog wel eens gebeuren ingeval je toch de reactie wilt bekijken van iemand die in je 'vijanden'-lijst staat.

Zijn er meer forumgebruikers die dit herkennen?
Ja, bij mij hetzelfde probleem.
Gebruikersavatar
Vincent
Fanmaster
Berichten: 637
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Vincent »

Ik kan niet zo snel bedenken waar dat aan zou liggen. Welke versie van welke browser gebruiken jullie? En heb je een voorbeeld van de link achter een knopje waar het mis gaat?

Wellicht kan ik het forum eens updaten naar de laatste versie. Dat is al een tijdje geleden, dus hoeft niks te maken te hebben met een probleem dat nu een paar weken optreedt, maar kan vast ook geen kwaad. Verder zal ik eens kijken naar een responsive skin die de boel bruikbaar maakt op kleine schermen. Op zijn minst zal er rond de feestdagen wel wat gelegenheid voor zijn.
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

Vincent schreef:Ik kan niet zo snel bedenken waar dat aan zou liggen. Welke versie van welke browser gebruiken jullie? En heb je een voorbeeld van de link achter een knopje waar het mis gaat?
Het overkwam me toevalligerwijs ook weer bij het bekijken van dit topic. Even een printscreen van de uitgangssituatie:
http://imgur.com/Q6guD94 Dan klik ik dus op de volgende url: viewtopic.php?f=6&t=3545&view=unread#unread en kwam ergens halverwege pagina 33 (van de 34) terecht. Stom genoeg heb ik de daarbij behorende url niet gekopieerd.

'Gelukkig' overkwam me daarna hetzelfde bij het 'ontwerpen uitshirts' topic, daaruit blijkt dat de url niet veranderd. Je komt dus alleen op een 'oude', reeds gelezen pagina terecht.

Ik gebruik sinds vandaag Firefox 43.0, had eerder bij 42.0 ook al hetzelfde probleem. En als ik me goed herinner gaf het forum op de laptop van m'n vriendin (Google Chrome, versie weet ik zo niet) hetzelfde issue.
Wellicht kan ik het forum eens updaten naar de laatste versie. Dat is al een tijdje geleden, dus hoeft niks te maken te hebben met een probleem dat nu een paar weken optreedt, maar kan vast ook geen kwaad. Verder zal ik eens kijken naar een responsive skin die de boel bruikbaar maakt op kleine schermen. Op zijn minst zal er rond de feestdagen wel wat gelegenheid voor zijn.
Ik wacht geduldig af :D
In case of doubt, make it sound convincing
Joucke
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Vincent schreef:Ik kan niet zo snel bedenken waar dat aan zou liggen. Welke versie van welke browser gebruiken jullie? En heb je een voorbeeld van de link achter een knopje waar het mis gaat?

Wellicht kan ik het forum eens updaten naar de laatste versie. Dat is al een tijdje geleden, dus hoeft niks te maken te hebben met een probleem dat nu een paar weken optreedt, maar kan vast ook geen kwaad. Verder zal ik eens kijken naar een responsive skin die de boel bruikbaar maakt op kleine schermen. Op zijn minst zal er rond de feestdagen wel wat gelegenheid voor zijn.
viewtopic.php?f=6&t=3545&view=unread#unread

Safari op ipad
Gebruikersavatar
xander
Superster
Berichten: 4914
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Hier idem internet explorer en mobiel.

Btw zou top zijn dat dit forum goed leesbaar is op de mobiel!
Alle ballen op Henkie!
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Grote kans dat er zich meer problemen gaan voordoen wanneer je niet een keer een grote update over het forum gooit. Überhaupt een goed idee om dit eens te doen en hierbij een mobiele optimalisatie mee te nemen.
Joucke
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Vincent schreef:Ik kan niet zo snel bedenken waar dat aan zou liggen. Welke versie van welke browser gebruiken jullie? En heb je een voorbeeld van de link achter een knopje waar het mis gaat?

Wellicht kan ik het forum eens updaten naar de laatste versie. Dat is al een tijdje geleden, dus hoeft niks te maken te hebben met een probleem dat nu een paar weken optreedt, maar kan vast ook geen kwaad. Verder zal ik eens kijken naar een responsive skin die de boel bruikbaar maakt op kleine schermen. Op zijn minst zal er rond de feestdagen wel wat gelegenheid voor zijn.
Is dit inmiddels al gebeurd? Lijkt me wel handig om te doen, zie ook de spamberichten van een halfuur terug.
Gebruikersavatar
xander
Superster
Berichten: 4914
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

De leesbaarheid van het forum houd inderdaad nog te wensen over, irritant.
Alle ballen op Henkie!
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Afgelopen week zat er een virus oid verscholen op het forum. Mensen met een pc: even de pc controleren. Bij mij op het werk is de hele pc schoongemaakt.
Gebruikersavatar
xander
Superster
Berichten: 4914
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Wordt wel hoog tijd voor een update, dit begint rare vormen aan te nemen. Indien hier geld voor nodig is even een donatie link lijkt mij.
Alle ballen op Henkie!
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Kunnen jullie de klachten omschrijven ?
Dan kan de technische man er even naar kijken.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

De essentie is volgens mij dat er een mobiel geschikt thema moet komen, en met die update ben je gelijk veiligheidsissues van het verouderde systeem kwijt.
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Voor de goede orde, de beheerders zijn alleen verantwoordelijk voor het moderen van berichten.
Het beheer van de server & software ligt sinds de oprichting van dit forum bij Vincent.
Zelf is hij inmiddels niet meer actief op het forum maar daar waar nodig zorgt hij voor de technische oplossingen.
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Is het hier ooit zo rustig geweest? :(
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

De discussie die hier zo nu en dan over het forum vliegt, met name de persoonlijke opmerkingen, maken dat veel mensen het wel prima vinden vermoed ik.
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

fuotbalgek schreef:De discussie die hier zo nu en dan over het forum vliegt, met name de persoonlijke opmerkingen, maken dat veel mensen het wel prima vinden vermoed ik.
Persoonlijk denk ik dat het vooral komt door het gebrek aan succes en het gebrek aan vermaak. Als je het gevoel hebt dat er iets moois gaande is, dan wil je daar bij horen en over praten. Momenteel is het helaas niet om over naar huis te schrijven.

Het boeit minder dan ooit. Dat zie je hier, in het stadion en als gespreksonderwerp.
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Ik denk dat jullie beide voor een deel gelijk hebben.
Daarnaast kan er tegenwoordig naast het forum ook op twitter, facebook en andere sites over de club gediscussieerd worden.
Plaats reactie