Nou ontzettend......Leeftijd alleen bepaald niet alleen de kwaliteit. Het zal echter niet gemakkelijker worden. De Haan had begin deze eeuw met Heerenveen een reputatie opgebouwd waar hij met die landelijke jeugdteams op kon bouwen. Naarmate de tijd verstreek, OS2008, zal hij gemerkt hebben dat het lastiger werd.Heerenveen rules schreef:Wat een ontzettende onzin! Alsof iemand die ouder is geen goede trainer meer kan zijn.
Zonder discussie, zwaar mijn pet afnemend wat hij gepresteerd heeft. Voor mij een voorbeeldfunctie en een icoon.
Maar het is tekenend voor de situatie waarin onze club zit. Voor deze 4 wedstrijden zal het misschien lukken om een aantal spelers scherper te krijgen. Maar als straks harde beslissen moeten worden genomen, knopen moeten worden doorgehakt, spelers belanden op de bank, jongens komen op andere posities, dan zal hij meer dan wanneer ook de steun van Klompe en Jansen nodig hebben. Laten we het beste er maar van hopen. Met veel kunst- en vliegwerk zal misschien een bloedeloze 0-0 in Tilburg de eerste aanzet zijn om meer vertrouwen te kweken. De wedstrijd tegen Helmond Sport kan dan als een soort opwarmer gebruikt worden voor het weekend daarop. Ons voor deze wedstrijd in de underdogpositie te manoeuvreren, lijkt me niet meer nodig. In Leeuwarden wordt niet gesproken of er wordt gewonnen maar met hoeveel er wordt gewonnen. Die underdogpositie heeft ons altijd uitstekend gelegen. Toch maar naar het bekende countervoetbal, waarin de kracht ligt in de snelle omschakeling.
Wy sille sjen hoe dit ôfrint.

O ja, voordat ik het vergeet. Ik hoop dat Dwight Lodeweges de komende tijd weer dingen kan gaan doen die voor hem echt leuk zijn. Dank voor de wedstrijden van het afgelopen seizoen.