Moderators: Beheerders, Fanmasters
Grimo schreef:Persoonlijk vond ik de laatste post van TORCIDA niet op de man. Hij gebruikte slechts de posts van Mackan aan , om in het algemeen aan te tonen hoeveel aannames er worden gemaakt en als waarheid/reden wordt geplaatst op dit forum. Iets schrijven zonder de waarheid te weten of de juiste kennis te weten. Iets wat we allemaal wel eens doen. Vond zijn bericht zeker niet op de man maar een voorbeeld in het algemeen over aannames op dit forum.
Crash schreef:Zodra het beheerdersteam versterking nodig heeft zullen we aan hen denken BK2007, net zo goed als dat we dat bij iedereen doen.
Crash schreef:We hebben afscheid genomen van Feanfan13, welke zich niet wenste te conformeren aan mijn niet meer dan redelijke verzoek op een normale manier te reageren op mede forumgebruikers.
We zijn van mening dat de sfeer hier de laatste jaren met de maand grimmiger wordt en vinden dat dit niet bijdraagt aan de toegankelijkheid van het forum, alsmede het algemeen lees- en postplezier.
Hopelijk hoeven we dit soort maatregelen niet vaker toe te passen.
Crash schreef:Ik trek me de kritiek aan baasje. Kun je hier verder over uitweiden? Zou ik appreciëren. Wellicht dat we er wat mee kunnen voor de toekomst.
Crash schreef:En je begrijpt, dat geeft weer ontzettend veel motivatie binnen ons team!
Verder: HOU HET REALISTISCH, we zitten niet te wachten op namen als Ronaldinho of Shevchenko.
Keer terug naar Forum & fansite
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten