Bijna spelers (wat doen ze nu)

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Bijna spelers (wat doen ze nu)

Berichtdoor Jazz » 17-11-2016 20:53

Het lijkt me een leuk idee om een topic te maken waarin we "bijna" Heerenveen-spelers nog een keer onder de loep te nemen. Heeft het bestuur toentertijd juiste keuzes gemaakt? Discussieer erop los! Het gaat hier om potentiële, ingaande transfers die haalbaar waren en die op het verlanglijstje stonden van Heerenveen. Op basis van de antwoorden zal ik een lijst maken met 3 categorieën: sterren, potentie (Heerenveen-niveau) en onder niveau. Laat ik het spits afbijten.
Laatst bijgewerkt door Jazz op 17-11-2016 21:28, in het totaal 6 keer bewerkt
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Bijna spelers (wat doen ze nu)

Berichtdoor Jazz » 17-11-2016 21:06

Sterren

Alireza Jahanbakhsh: Voor rond en nabij 2 miljoen euro een transfer gemaakt naar AZ. Speelt daar niet onaardig. International, jong, hier zit nog rek in. Verwacht binnen 2 jaar een transfer hogerop voor een leuk bedrag.
Vincent Janssen: Volgens de media duurde de onderhandelingen tussen Heerenveen en Almere te lang. Gevolg: AZ neemt Janssen over, speelt een jaartje goed voetbal en wordt verkocht voor 22 miljoen euro.
Andrej Kramaric: Stond in de zomer van 2013 op het lijstje van Heerenveen, met het oog op het verkopen van Finnbogason. Is toen voor rond 1,25 miljoen euro uit Zagreb vertrokken. 2 jaar later is hij voor maar liefst 9 miljoen euro verkast naar Leicester City. Momenteel speelt hij erg goed bij Hoffenheim, met 3 goals en 5 assists in 10 wedstrijden in de Bundesliga. Voor sommige mensen spookt het nog steeds door hun hoofden: "wat als hij van Heerenveen was?"
Laatst bijgewerkt door Jazz op 06-01-2017 14:30, in het totaal 6 keer bewerkt
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Bijna spelers (wat doen ze nu)

Berichtdoor Jazz » 17-11-2016 21:07

Heerenveen Niveau en meer

Samuel Armenteros: Heerenveen had interesse, uiteindelijk heeft het bestuur toch voor Reza gekozen. Wie is nou beter, Reza of Samuel? Beide spelers spelen een goed seizoen, Samuel heeft in 10 wedstrijden 5 keer gescoord. Niet zo heel slecht. Ik had hem graag terug gezien in ons shirt.
Fred Friday: Stond in de belangstelling van Heerenveen als nieuwe spits. Moeilijk om te zeggen, maar ik zie hem wel slagen bij AZ.
Brandley Kuwas: Vleugelspeler die het niet onaardig doet bij Heracles. Plafond is Heerenveen.
Tarik Tissoudali: Update: Mag een half jaartje bij Cambuur spelen. Heeft nog steeds potentie. Gerucht gaat dat hij vroeg om een gigantisch salaris. Heracles, die interesse toonde heeft nog een tegenbod gegeven maar was beduidend lager dan wat Tissoudali voorogen had te verdienen. Goede speler die ik nog wel zie groeien.
Deniz Turuc: Voor 5 ton overgestapt van Go Ahead naar Kayserispor in Turkije. Tot dusver 2 goals en 5 assists in 10 wedstrijden als vleugelspeler is zeker niet onaardig. Hier zit nog rek in. Leuke speler voor Heerenveen.
Laatst bijgewerkt door Jazz op 06-01-2017 14:26, in het totaal 4 keer bewerkt
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Bijna spelers (wat doen ze nu)

Berichtdoor Jazz » 17-11-2016 21:08

Onder niveau

Quincy Owusu-Abeyie: Trainde afgelopen zomer mee met de club om fitter te worden. Was ook een moment om zich in de kijker te speler. Uiteindelijk heeft de club hem bedankt. Speelt nu bij NEC, heeft in 11 wedstrijden 4 assists gemaakt. Leuke speler voor onderin Eredivisieclub, maar niet het niveau dat Heerenveen nastreeft.
Terell Ondaan: Nog te vroeg om te zeggen, ik denk niet dat hij potentie heeft om het Heerenveen-niveau te halen. Deze zomer is hij naar transfervrij naar Excelsior gegaan. Is een draver die snel rent, maar that's it.
Marcel Ritzmaier: Stond te boeken als een talent, is jarenlang uitgeleend aan clubs zoals Cambuur en NEC. Op dit moment kan hij geen potten breken bij Go Ahead Eagles.
Laatst bijgewerkt door Jazz op 17-11-2016 21:16, in het totaal 4 keer bewerkt
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Bijna spelers (wat doen ze nu)

Berichtdoor Jazz » 17-11-2016 21:08

Vraagtekens (graag input van jullie over onderstaande speler). In welke categorie hoort deze speler thuis?

Cristoffer Nyman
Laatst bijgewerkt door Jazz op 04-12-2018 20:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Bijna spelers (wat doen ze nu)

Berichtdoor Marça » 17-11-2016 21:48

Leuk idee, ik kom in de zoektocht naar Heerenveen-nieuws in het buitenland nog wel eens vaker namen tegen waarvan ooit sprake was dat ze naar Heerenveen zouden komen. Of het flops, tops of tussen-ins zijn laat ik in het midden.

Wanderson: Speelde in 2010 voor het Zweedse GAIS, zou naar Feyenoord en Heerenveen wilde hem ook als eerste spits halen. Hij koos vervolgens voor het oliegeld van Al-Ahli en speelt inmiddels alweer een tijdje in Rusland. Staat nu op 47 goals in 138 wedstrijden voor FK Krasnodar. Dat was in de Eredivisie hoger geweest vermoed ik.. ;)

Stefan Savic: Was clubloos en op proef in Heerenveen maar zijn zaakwaarnemer en club wilden nog geld voor hem? Cambuur deed nog een poging maar ook die kwamen er niet uit. Hij speelt nu voor het Kroatische Slaven Belupo als vleugelspeler en maakt nog niet heel veel indruk (wordt tenminste vrijwel altijd gewisseld).

Jakub Holubek: Zou vorig jaar in de winterstop komen en was zelfs al in het Abe Lenstra Stadion. Ging om vreemde redenen niet door en hij speelt nu in Slovenië voor MSK Zilina (ipv AS Trencin). Niet ècht een vooruitgang maar hij maakte in oktober wel z'n debuut en speelde afgelopen weekend al een volledige wedstrijd tegen Oostenrijk.

Alleen Wanderson had hier echt indruk kunnen maken denk ik, was wel een beetje een type Alves (die je denk ik ook niet in Rusland had willen zien voetballen).
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Bijna spelers (wat doen ze nu)

Berichtdoor Jazz » 17-11-2016 23:16

Marça schreef:Wanderson, Savic & Holubek


Wanderson bij topper, Savic & Holubek zijn onder niveau. Holubek heeft misschien nog wel potentie, maar ik zie geen basisplaats voor hem.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Bijna spelers (wat doen ze nu)

Berichtdoor Grimo » 18-11-2016 11:13

Willem Boomsma:

Deze Fries mocht na zijn avontuur in 1999 bij Big Brother mee trainen met de selectie van Foppe de Haan. Het bleef bij 1 training. Boomsma maakte weinig indruk en is na deze proeftraining niet meer bij een BVO gesignaleerd. Hij is nu docent gastheerschap op de middelbare hotelschool te Groningen. Voor sommige mensen spookt het nog steeds door hun hoofden: "wat als hij van Heerenveen was?" Dan hadden we waarschijnlijk 5e klasse gespeeld.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Bijna spelers (wat doen ze nu)

Berichtdoor Ebiede » 18-11-2016 12:53

Sterren

Lionel Messi

Wat als Argentinië de finale niet had bereikt op het jeugd WK.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Bijna spelers (wat doen ze nu)

Berichtdoor Voorstopper » 28-11-2016 19:10

Uit de oudere doos: Josip Simic, aanvaller en 7-voudig internationalvan Dinamo Zagreb die in 2000 op weg naar Heerenveen was om te tekenen maar door zijn zaakwaarnemer werd verleid over te stappen en direct door te vliegen naar Spanje waar een meer lucratief contract zou liggen. Toen dit niet doorging belde meneer Heerenveen alsnog op maar Riemer en co deden de deur direct dicht voor meneer.

Tekende iets later voor Club Brugge waar hij alleen veel blessureleed en matige prestaties heeft gekend. Daarna nog bij Aris, Hyundai Horang en FC Kärnten gespeeld voor hij in 2007 met voetbalpensioen ging.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: Bijna spelers (wat doen ze nu)

Berichtdoor igo » 28-11-2016 21:32

Trainer

Johan Cruijff: sc Heerenveen zocht eind jaren tachtig een nieuwe trainer en kwam uit bij Johan Cruijff. Cruijff stond open voor iets anders nadat hij bij Ajax de doelstellingen niet haalde. Het lukte sc Heerenveen met behulp van sponsoren bijna om Cruijff aan te trekken. Alleen wilde Barcelona Cruijff ook graag als trainer. Cruijff koos uiteindelijk voor Barcelona, maar gaf aan bij Van der Velde dat hij de aanbieding van Heerenveen serieus had overwogen. Hoe het verder met Cruijff is gegaan mag bekend zijn.
igo
Selectiespeler
 
Berichten: 447
Geregistreerd op: 01-03-2011 12:55
Woonplaats: It Hearrenfean

Re: Bijna spelers (wat doen ze nu)

Berichtdoor Marça » 28-11-2016 23:03

Eén naam mag in dit topic ook zeker niet ontbreken, al is het alleen al omdat hij inmiddels niet meer onder ons is: Francois Sterchele.

SC Heerenveen sprak in juli 2007 met de Belgische spits - iets dat zelfs nog op de officiele website is te vinden: http://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/heer ... erchele/10 - maar uiteindelijk koos hij voor Club Brugge. Iets minder dan een jaar later verongelukte hij met zijn auto op 26-jarige leeftijd.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Bijna spelers (wat doen ze nu)

Berichtdoor Joucke » 29-11-2016 21:32

Marça schreef:Eén naam mag in dit topic ook zeker niet ontbreken, al is het alleen al omdat hij inmiddels niet meer onder ons is: Francois Sterchele.

SC Heerenveen sprak in juli 2007 met de Belgische spits - iets dat zelfs nog op de officiele website is te vinden: http://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/heer ... erchele/10 - maar uiteindelijk koos hij voor Club Brugge. Iets minder dan een jaar later verongelukte hij met zijn auto op 26-jarige leeftijd.

En bij elke thuiswedstrijd word hij daar nog herdacht met een applausminuut.
Joucke
Wereldspeler
 
Berichten: 1136
Geregistreerd op: 21-04-2014 18:41
Woonplaats: Vught

Re: Bijna spelers (wat doen ze nu)

Berichtdoor hhage » 02-12-2016 20:09

Fred Friday, komt nog niet uit de verf bij AZ,de supporters van AZ vinden dat hij er weinig van kan,in de zomer hier op het forum veelvuldig genoeg als onze ideale spits,die een flinke prijskaatje om zijn nek had hangen
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Bijna spelers (wat doen ze nu)

Berichtdoor Jazz » 05-12-2016 12:58

hhage schreef:Fred Friday, komt nog niet uit de verf bij AZ,de supporters van AZ vinden dat hij er weinig van kan,in de zomer hier op het forum veelvuldig genoeg als onze ideale spits,die een flinke prijskaatje om zijn nek had hangen


Friday had ik al, zie de lijst :) Ik denk nog steeds dat hij potentie heeft.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Bijna spelers (wat doen ze nu)

Berichtdoor Jazz » 06-12-2016 10:38

Ik wil graag weten wat jullie vinden van onderstaande spelers. In welke categorieën horen deze spelers thuis?

Tom van Weert
Cristoffer Nyman
Albert Rusnak
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Bijna spelers (wat doen ze nu)

Berichtdoor Marça » 06-12-2016 11:11

Ik heb geen flauw idee hoe Nyman het nu doet, maar types zoals Rusnak en Van Weert zijn niet beter dan wat we nu hebben dus wat mij betreft 'Onder niveau'.

Je noemde Quincy Owusu-Abeyie hierboven ook al eens en zag net dat hij uit de selectie van NEC is gezet: 'Dit besluit nam de clubleiding na een opeenstapeling van incidenten.' Technisch manager Edwin de Kruijff: "Het wordt een pittig seizoen en we hebben ieders volledige inzet en toewijding aan ons sportieve doel van handhaving hard nodig. Daar moet iedereen binnen deze club in mee en dat is momenteel bij Quincy niet het geval."
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Bijna spelers (wat doen ze nu)

Berichtdoor Jazz » 06-12-2016 11:52

Marça schreef: Je noemde Quincy Owusu-Abeyie hierboven ook al eens en zag net dat hij uit de selectie van NEC is gezet: 'Dit besluit nam de clubleiding na een opeenstapeling van incidenten.' Technisch manager Edwin de Kruijff: "Het wordt een pittig seizoen en we hebben ieders volledige inzet en toewijding aan ons sportieve doel van handhaving hard nodig. Daar moet iedereen binnen deze club in mee en dat is momenteel bij Quincy niet het geval."


Hmm, rare gang van zaken. Speelde naar mijn mening niet zo heel slecht, toch nog 4 assists in 11 wedstrijden.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Bijna spelers (wat doen ze nu)

Berichtdoor Harmiej » 07-12-2016 17:27

Jazz schreef:
Hmm, rare gang van zaken. Speelde naar mijn mening niet zo heel slecht, toch nog 4 assists in 11 wedstrijden.


Helemaal geen rare gang van zaken. Hij houdt zich niet aan de afspraken binnen de club. Punt uit.
Meende dat hij onder andere te laat kwam voor de laatste wedstrijd samen met die Ofosu. Wanneer je gemaakte afspraken niet nakomt wordt je disciplinair geschorst door de club, niks raars aan toch?

Zijn statistieken zijn dan bijzaak, die doen er niet toe.
Harmiej
Selectiespeler
 
Berichten: 285
Geregistreerd op: 31-07-2014 14:59

Re: Bijna spelers (wat doen ze nu)

Berichtdoor Jazz » 07-12-2016 17:48

Harmiej schreef:... Helemaal geen rare gang van zaken. Hij houdt zich niet aan de afspraken binnen de club. Punt uit.


Ik schreef de comment voordat de waren redenen naar buiten kwamen :roll:
Laatst bijgewerkt door Jazz op 04-12-2018 21:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Bijna spelers (wat doen ze nu)

Berichtdoor SCH0513 » 07-12-2016 19:21

Ik vind het altijd makkelijk om spelers af te kraken die bijna naar ons toe zijn gekomen en het nu elders niet goed doen. Ik denk bijvoorbeeld dat Rusnak beter bij Heerenveen had gepast dan bij grunn. Succes is van verschillende factoren afhankelijk, het anti-voetbal van van der Looij heeft Rusnak gewoon vernield.
SCH0513
Selectiespeler
 
Berichten: 151
Geregistreerd op: 06-03-2015 12:05

Re: Bijna spelers (wat doen ze nu)

Berichtdoor Jazz » 06-01-2017 14:28

SCH0513 schreef:Ik vind het altijd makkelijk om spelers af te kraken die bijna naar ons toe zijn gekomen en het nu elders niet goed doen. Ik denk bijvoorbeeld dat Rusnak beter bij Heerenveen had gepast dan bij grunn. Succes is van verschillende factoren afhankelijk, het anti-voetbal van van der Looij heeft Rusnak gewoon vernield.


Enigszins ben ik het hier mee eens. Echter, de echte sterren kan je onderscheiden van mooi-weervoetballers. Succes is deels eigen inzet, en deels van het team. Een Janssen en Kramaric had bij elk team in de Eredivisie goed kunnen functioneren.

Waarom denk je eigenlijk dat Rusnak beter bij Heerenveen had gepast?
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Bijna spelers (wat doen ze nu)

Berichtdoor SCH0513 » 16-01-2017 17:50

Jazz schreef:Waarom denk je eigenlijk dat Rusnak beter bij Heerenveen had gepast?

Een echte voetballer, grunn speelde destijds anti-voetbal en dat heeft Rusnak niet goed gedaan in zijn ontwikkeling. Had hier prima als tien kunnen functioneren destijds. Hij werd bij grunn ook vaak als linksbuiten gebruikt, wat ik geen goeie positie voor hem vind. Derhalve denk ik dat hij bij Heerenveen wel kans van slagen had.
SCH0513
Selectiespeler
 
Berichten: 151
Geregistreerd op: 06-03-2015 12:05

Re: Bijna spelers (wat doen ze nu)

Berichtdoor HVNFL » 18-01-2017 17:49

Jeff Stans mag uitkijken naar een nieuwe club. De 26-jarige middenvelder werd afgelopen zomer met grote verwachtingen voor drie seizoenen vastgelegd en meteen ook maar tweede aanvoerder gemaakt. Hij zou als een van de blikvangers en het uithangbord van het ‘Nieuwe NAC’ gaan dienen, maar het liep net even anders.

Maandag volgde het voorlopige dieptepunt voor de nummer tien. Tegen de beloften van FC Utrecht was hij veroordeeld tot een plaats op de tribune. Een duidelijk signaal voor Stans die bij Excelsior (2013-2016) een goede naam had opgebouwd. In zijn laatste twee jaar bij de Kralingers kwam hij in de Eredivisie in 66 wedstrijden tot zestien goals en zeven assists.

,,Wij hebben een goed gesprek gehad met Jeff", zegt de nieuwe trainer Stijn Vreven. ,,Tot nu toe is het geen gelukkig huwelijk gebleken. Dat kan. In korte tijd is er veel gebeurd met hem bij NAC. De speler moet nu zelf kijken wat hij wil. Hij weet hoe wij erin staan". Mocht Stans niet wegkomen deze maand, zal Vreven hem zeker niet links laten liggen. ,,Hij krijgt een eerlijke kans bij mij, zoals iedereen.”


Blij dat Schaars, Kobayashi en Ødegaard als middenvelders gehaald zijn dit seizoen. Er waren forumleden die Stans hier wel wilden zien.
Avatar gebruiker
HVNFL
Basisspeler
 
Berichten: 605
Geregistreerd op: 16-02-2010 16:48

Re: Bijna spelers (wat doen ze nu)

Berichtdoor Marça » 10-02-2017 10:26

Kim Kallström keert op 34-jarige leeftijd terug bij zijn oude club Djurgardens IF. Heeft een mooie carrière gehad via Stade Rennes, Olympique Lyon, Spartak Moskou, Arsenal en Grasshoppers.

In 2001 was hij nog een 'hot topic' voor SC Heerenveen en vele andere clubs: http://www.vi.nl/nieuws/sc-heerenveen-j ... talent.htm. Dat kwam volgens mij ook mede door het computerspel Championship Manager 01/02, waar hij één van de grootste talenten was.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Bijna spelers (wat doen ze nu)

Berichtdoor Jazz » 10-02-2017 13:09

Marça schreef:Kim Kallström keert op 34-jarige leeftijd terug bij zijn oude club Djurgardens IF. Heeft een mooie carrière gehad via Stade Rennes, Olympique Lyon, Spartak Moskou, Arsenal en Grasshoppers.


Voor omgerekent 500.000 euro maakte hij toentertijd de overstap naar Djurgardens. Daarna vertrok hij voor +- 3.75 miljoen euro naar Stade Rennais en daarna voor +-8 miljoen Lyon. Jammer dat hij niet voor ons heeft gespeeld.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Bijna spelers (wat doen ze nu)

Berichtdoor Feanfan23 » 13-02-2017 10:15

Die Moses Daddy was kort in de wandelgang bij ons. Speelt nu erg goed daar in Belgie
Feanfan23
Bankzitter
 
Berichten: 13
Geregistreerd op: 08-02-2017 13:01

Re: Bijna spelers (wat doen ze nu)

Berichtdoor Mackan68 » 14-02-2017 01:18

Feanfan23 schreef:Die Moses Daddy was kort in de wandelgang bij ons. Speelt nu erg goed daar in Belgie

3 Goals en 3 assists in 24 competitie- en bekerwedstrijden. Erg goed? Mwah.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Bijna spelers (wat doen ze nu)

Berichtdoor Feanfan23 » 14-02-2017 14:32

Mackan68 schreef: 3 Goals en 3 assists in 24 competitie- en bekerwedstrijden. Erg goed? Mwah.


Als je puur naar de statistieken kijkt is het niks. Hij heeft nog wel potentie vind ik.
Feanfan23
Bankzitter
 
Berichten: 13
Geregistreerd op: 08-02-2017 13:01

Re: Bijna spelers (wat doen ze nu)

Berichtdoor Mackan68 » 14-02-2017 19:08

Feanfan23 schreef:
Als je puur naar de statistieken kijkt is het niks. Hij heeft nog wel potentie vind ik.

Dat ben ik wel met je eens. Maar de statistieken kloppen niet echt met je uitspraak dat hij momenteel erg goed speelt bij de Buffalo's.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Volgende

Keer terug naar Sport overig

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten