Supportersgedrag & supportersbeleid

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor TORCIDA » 04-04-2017 08:50

Het gekke is dat iedereen vind dat het geen heerenveen supporters zijn maar wel continue blijft roepen dat het ten koste gaat van onze naam. Het is duidelijk dat deze groep niet met de combi kwam, wellicht geen eens kaartjes had.
daarnaast is er niemand aangehouden, hoe is het zo zeker dat het om supporters van Heerenveen ging? heb een filmpje gezien maar daar kon ik dat niet uit opmaken. heb ze ook niet zien vechten. wel een cafe waar wat stoelen omlagen, maar daar zaten naar t schijnt heracles supporters in
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor Marça » 04-04-2017 10:33

Hoezo is het gek dat niemand vind dat ze 'Heerenveen-supporters' zijn als ze de goede naam van de club zo bedoezelen? Ik schaam me echt voor zulk gedrag en terecht dat de club hier dicht bovenop zit en sv's uitdeelt als degenen niet hun gedrag niet veranderen.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor TORCIDA » 04-04-2017 14:53

ik schaam mij niet ik vind nl niet dat ze dit uit naam van mijzelf of de club doen. Op een of andere manier identificeer jij je met hun? Als ik me zou moeten schamen voor alle misdragingen van iedereen die ik niet ken een waarop ik geen invloed heb, dan heb ik een slecht leven. Ik ga ook op stap in het weekend, daar zijn ook tal van voorbeelden van vechtpartijen met tussen stappubliek, maar omdat ik dan ook stapper ben moet ik me voor hen schamen?
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor Marça » 04-04-2017 16:38

Oké, 'schamen' is misschien niet het juiste woord. Maar als ik zo'n video zie (of diezelfde types in het stadion) dan wordt ik daar niet erg blij van. Vooral ook omdat ze nogal overtuigd lijken van hun eigen gelijk - dat ze de club verder 'helpen' met dit verwerpelijke gedrag. In de hooliganscéne wellicht, maar daar heeft helemaal niemand baat bij.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor Mackan68 » 04-04-2017 17:19

TORCIDA schreef:ik schaam mij niet ik vind nl niet dat ze dit uit naam van mijzelf of de club doen. Op een of andere manier identificeer jij je met hun? Als ik me zou moeten schamen voor alle misdragingen van iedereen die ik niet ken een waarop ik geen invloed heb, dan heb ik een slecht leven. Ik ga ook op stap in het weekend, daar zijn ook tal van voorbeelden van vechtpartijen met tussen stappubliek, maar omdat ik dan ook stapper ben moet ik me voor hen schamen?

Eens, maar je kunt toch moeilijk ontkennen dat wanneer Heerenveen in Almelo tegen Heracles speelt en er een groep Friezen achter een stel Heraclessupporters aan gaat dat dit voor de buitenwereld meteen gekoppeld wordt aan sc.Heerenveen? Had dan lekker met de Tukkers in Enschede afgesproken ofzo. Of in Zwolle. Dan ben je tenminste op 'neutraal' terrein. De club is op geen enkele manier gebaat bij dit soort activiteiten. Eventueel onbegrip over stadionverboden worden op deze manier ook steeds lastiger goed te praten.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor pes5 » 04-04-2017 18:01

Mackan68 schreef:Eens, maar je kunt toch moeilijk ontkennen dat wanneer Heerenveen in Almelo tegen Heracles speelt en er een groep Friezen achter een stel Heraclessupporters aan gaat dat dit voor de buitenwereld meteen gekoppeld wordt aan sc.Heerenveen? Had dan lekker met de Tukkers in Enschede afgesproken ofzo. Of in Zwolle. Dan ben je tenminste op 'neutraal' terrein. De club is op geen enkele manier gebaat bij dit soort activiteiten. Eventueel onbegrip over stadionverboden worden op deze manier ook steeds lastiger goed te praten.


Helemaal mee eens.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor TORCIDA » 05-04-2017 10:51

ik vind dat ze dit los moeten koppelen, ze hadden geen eens wedstrijdkaarten.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor Mackan68 » 05-04-2017 11:23

TORCIDA schreef:ik vind dat ze dit los moeten koppelen, ze hadden geen eens wedstrijdkaarten.

Helaas is wat jij vind niet de gedachtegang van ik denk 80-90% van de Nederlandse bevolking. Ze zijn daar op de dag van de wedstrijd dus worden gekoppeld aan Heerenveen. En dat is logisch.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor jeewee » 08-04-2017 09:40

Leeeuwarder Courant schreef:Harde kern Heerenveen gebruikt vaker geweld
3 uur geleden Stef Altena Friesland

ANP
Facebook
Twitter
Whatsapp
E-mail
Een harde kern van SC Heerenveen-fans laat zich steeds meer gelden, ook met fysiek geweld. Coaching door ervaren supporters moet de verharding keren.

Nooit eerder hadden er zoveel SC Heerenveen-aanhangers een stadionverbod als nu. Het zijn er 35 (31 landelijke stadionverboden, 4 lokale). Een jaar geleden waren het er nog 19. ,,Het schommelde bij ons altijd tussen de 15 en 25”, zegt Geralien Knopert, hoofd veiligheidszaken van SC Heerenveen.

Stadionverbod

De kans is groot dat er binnenkort nog een flink aantal bijkomt. De groep van meer dan 20 SC Heerenveen-aanhangers die vorige week een biljartzaak vol Heracles-supporters belaagde en deels vernielde, is nog niet meegeteld. De politie heeft hun namen genoteerd en onderzoekt wie wat precies heeft gedaan. Een deel van hen heeft al een stadionverbod voor eerdere vergrijpen en een deel nog niet.

De kloppartij is het derde geweldincident met Heerenveen-fans in korte tijd. Eind januari pakten acht leden van de harde kern in Groningen de 24-jarige vlaggendrager van de hierna opgedoekte supportersgroep Groningen Fanatics. Drie weken geleden raakten supporters in het centrum van Heerenveen meerdere keren slaags met Feyenoord-aanhangers en ook met eigen stewards in het stadion.

Lees ook: Heerenveen-fans lang vast na gewelddadige diefstal spandoek
,,Er vindt duidelijk een verruwing plaats onder een heel klein deel van onze supporters”, zegt Luuc Eisenga, algemeen directeur van SC Heerenveen. ,,We zijn een gastvrije club, maar er zijn heldere regels. Voor wie ze overtreedt, zijn de consequenties nu eenmaal niet leuk.”

Volgens politiechef Bart Gehasse begon het seizoen nog heel goed tussen vierhoek (club, gemeente, politie en Openbaar Ministerie) en harde kern, met veel ruimte voor sfeeracties. De vlaggenroof in Groningen heeft de sfeer met een deel van hen doen kantelen. ,,De Heerenveners hadden de pech dat we ze konden oppakken en er snel achter waren wat er was gebeurd”, zegt Gehasse. ,,Feitelijk hebben we het over straatroof met geweld.”

Kwaad bloed

De acht verdachten moeten binnenkort voor de rechter komen. Ze kregen direct stadion- en omgevingsverboden. Dat de groep nog voor de strafzaak op meerdere manieren is aangepakt, heeft bij een deel van de harde kern kwaad bloed gezet. Deze groep vindt ook dat de schuld voor de vechtpartijen met Feyenoorders ten onrechte bij de Feanfans is gelegd. Ze hebben het gevoel dat club en politie hen ‘zoekt’.

,,Geweld keuren wij als Nieuw Noord altijd af.''
,,Wij worden als Nieuw Noord vaak aangekeken op incidenten”, zegt Bart Jan Kuiper, voorzitter van de fanatieke supportersvereniging. ,,Dat is niet terecht, want het zijn acties van losse groepjes. Geweld keuren wij als Nieuw Noord altijd af. Maar we willen niet weglopen voor onze verantwoordelijkheid.”

Tijdens een ingelaste bijeenkomst kwamen club, gemeente en Nieuw Noord donderdagavond overeen dat er direct wat moet gebeuren om de angel er uit te halen. Besloten is dat ervaren supporters van Nieuw Noord de rol van ‘fancoach’ op zich gaan nemen: ontsporende jongelingen bij de hand nemen om ze op het rechte pad te krijgen.

Deel twee van de gewenste oplossing is elke maandag een evaluatie organiseren waarbij club, politie en goedwillende leden van de harde kern aanschuiven om te praten over acties.
.-
Avatar gebruiker
jeewee
Basisspeler
 
Berichten: 705
Geregistreerd op: 27-03-2009 23:56
Woonplaats: Aldeboarn

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor Ebiede » 08-04-2017 10:32

En toch blijft de club en overheid boter op het hoofd houden daar gasten maar geen strobreed en de weg te leggen en eigen mensen verhouding gewijs veel te hard aan te pakken.

Let wel, wat er vorige week is gebeurt vind ik dom en van een verschrikkelijk laag niveau.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor SCHtid » 08-04-2017 10:43

Dat hoge aantal stadionverboden kun je ook wel een beetje aan de club verwijten, voor elke poep en scheet krijg je tegenwoordig een stadionverbod.
SCHtid
Nieuw talent
 
Berichten: 74
Geregistreerd op: 31-07-2015 17:44

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor Livid » 08-04-2017 11:04

Afbeelding

Met kroegbezoek! Wel ironisch toch? :lol:

SCHtid schreef:Dat hoge aantal stadionverboden kun je ook wel een beetje aan de club verwijten, voor elke poep en scheet krijg je tegenwoordig een stadionverbod.


Wat voor poepen en scheten dan? Er wordt continu geroepen dat de stadionverboden te snel worden opgelegd maar hoor daar nooit concrete voorbeelden bij. Zijn er geen regels overtreden, of willen jullie dat de grenzen verlegd worden?
Avatar gebruiker
Livid
Nieuw talent
 
Berichten: 85
Geregistreerd op: 30-08-2016 09:21
Woonplaats: 050

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor Mackan68 » 08-04-2017 16:20

Livid schreef:[img]

Wat voor poepen en scheten dan? Er wordt continu geroepen dat de stadionverboden te snel worden opgelegd maar hoor daar nooit concrete voorbeelden bij. Zijn er geen regels overtreden, of willen jullie dat de grenzen verlegd worden?

Ik lees en hoor dat men het voornamelijk niet eens is met het verbod om op de trappen te staan. En aangezien er vanuit de club ook al eens iets naar buiten is gebracht over de beruchte bierdouches zal dit er ook wel iets mee te maken hebben. Gaat lekker zo in het eerst het beste seizoen dat het sta-vak is vergroot. De club zal nog eens meewerken bij een eventuele uitbreiding van dat vak. Het lijkt wel of een bepaald groepje zich dat niet beseft. Met elkaar het een beetje leuk houden is kennelijk teveel gevraagd.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor Satyr » 09-04-2017 17:39

Een stadionverbod voor trapstaan en/of biergooien? Is daar bewijs voor, of zijn dat aannames?
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor Mackan68 » 09-04-2017 19:22

Satyr schreef:Een stadionverbod voor trapstaan en/of biergooien? Is daar bewijs voor, of zijn dat aannames?

Ik lees op twitter nog sterkere: Stewards verkeerd aankijken of kauwgum weggooien op de tribunes.
Ik weet alleen dat er door de club is aangegeven dat er vanuit de club kritisch gekeken wordt naar het staan op trappen en het gooien met bier. En dat daar tegen opgetreden zou worden. In die zin acht ik dat dus niet als aanname. Dat daarvoor stadionverboden en omgevingsverboden uitgedeeld zouden zijn weet ik niet. Ik gedraag me altijd en heb daar dus verder niets mee te maken.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor Marça » 09-04-2017 19:33

Je mag toch aannemen dat het een opsomming is van verschillende feiten en dat mensen hierop zijn aangesproken. De club gaat echt niet mensen zomaar een stadionverbod geven omdat je een keer verkeerd op de trap staat of een keer met bier gooit. Als dit echter structureel gebeurt - ook na het aanspreken - dan moet je ook ingrijpen, anders hoef je die regels ook niet op te stellen.

Het gros van de supporters zal dan ook geen problemen ondervinden met stewards. Ik ben de afgelopen jaren niet heel vaak meer te vinden in uitvakken, maar mijn ervaring is altijd positief geweest. Ook in zoverre, dat ik wel eens incidenteel buiten auto- of buscombi's om heb kunnen reizen.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor TORCIDA » 10-04-2017 09:25

Marca, dat is nu juist wel het geval, mede daardoor verhard het, er is geen respect meer ( over en weer)
Het is ook zeer selectief, boven in NN staat iedereen wel op de trap, hetgeen niet een probleem is, onderin mag het niet.
Kijk je bv naar het uitvak, daar staat bij een vol vak ook iedereen op de trap, wordt ook niets van gezegd.

Je kunt niet met twee maten meten, daarnaast zijn er een aantal stewards die het erg persoonlijk maken, waarbij het meer op een persoonlijke 'vete' begint te lijken.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor TORCIDA » 10-04-2017 09:30

@ livid, jij past precies in het plaatje van een bijzondere kijk naar de gang van zaken met het plaatsen van deze flyer.

Deze reis was door NN georganiseerd, was op een totaal andere locatie en is prima verlopen.

Het "kroegbezoek" in Almelo staat hier volledig los van en heeft ook niets met NN te maken. Jouw ironie is dus totaal misplaatst
en past precies in hoe oa de burgemeester en co ook tegen NN aankijken.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor Livid » 10-04-2017 09:48

TORCIDA schreef:@ livid, jij past precies in het plaatje van een bijzondere kijk naar de gang van zaken met het plaatsen van deze flyer.

Deze reis was door NN georganiseerd, was op een totaal andere locatie en is prima verlopen.

Het "kroegbezoek" in Almelo staat hier volledig los van en heeft ook niets met NN te maken. Jouw ironie is dus totaal misplaatst
en past precies in hoe oa de burgemeester en co ook tegen NN aankijken.


:lol: :lol:

Je hebt zo'n verkeerd beeld van mij, maar dat vergt geen verdere uitleg omdat het niet relevant is. Wat evenmin relevant is, maar wel leuk om te vermelden, is dat jij zoveel nietszeggende, onware conclusies trekt uit vijf woorden. Én dat zegt dan wel weer een heleboel over jou.

Mijn post was niet om de link met NN te benadrukken, alleen het kroegbezoek. Al had de club deze flyer gepubliceerd had ik de ironie erin gezien en ook wel gesnapt dat het niet Eisenga was die daar met z'n capuchon op liep.
Avatar gebruiker
Livid
Nieuw talent
 
Berichten: 85
Geregistreerd op: 30-08-2016 09:21
Woonplaats: 050

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor TORCIDA » 10-04-2017 15:20

Misschien ben je zelf een beetje in de war met het woordje ironisch. Dan had ik het waarschijnlijk beter begrepen, in de context met oa de flyer. Het is maar net wat je wilt benadrukken en dat werd gevoed door jouw overige vraag/opmerking die uit meer dan 5 woorden bestaat, want je hebt het nog over poepen en scheten, en dat er klaarblijkelijk een groep is die wil dat de grenzen verlegt worden, althans dat vraag jij je af. Je schrijven bracht mij wat op het verkeerde been. Maar goed dat zegt meer van de boodschapper dan de ontvanger in dit geval.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor André » 21-04-2017 13:47

Mooi moment om in discussie te gaan met direct betrokkenen over diverse onderwerpen:

sc Heerenveen organiseert forumavond voor supporters
Gepubliceerd op 19 april 2017 09:30
sc Heerenveen organiseert op woensdag 3 mei a.s. een forumavond voor haar supporters. Op deze avond krijgen supporters de gelegenheid om vragen te stellen en aan te schuiven bij diverse tafelgesprekken met verschillende thema's.

Iedere gespreksronde wordt afgetrapt met een korte pitch waarin de tafelgasten kort maar krachtig hun visie geven over het onderwerp. Vervolgens is er ruim een kwartier de mogelijkheid om jouw prangende vraag te stellen aan de tafelgasten.

Via Facebook of het aanmeldformulier stellen we jou in de gelegenheid om alvast vragen in te sturen. Een aantal hiervan zullen tijdens de opening worden beantwoord door algemeen directeur Luuc Eisenga.

Je kunt je voor beide rondes voor één tafelgesprek aanmelden. Het is wel mogelijk om voor beide rondes hetzelfde onderwerp te kiezen.

Programma
19:00 – 19:15 uur inloop
19:15 – 19:30 uur opening


19:30 – 19:50 uur: eerste gespreksronde
Algemene en commerciële zaken
Ben jij benieuwd naar de commerciële visie van sc Heerenveen en wil jij hierover van gedachten wisselen? Of heb je wellicht tips om sc Heerenveen op commercieel gebied verder vooruit te helpen? Schrijf je dan in voor dit tafelgesprek!
Aan tafel met: algemeen directeur Luuc Eisenga en commercieel manager Henk Bloemers

Supporterszaken
Ben jij benieuwd hoe het supporterslandschap er de komende jaren uit ziet? Hoe gastvrijheid en veiligheid samen gaan? Schrijf je dan in voor dit tafelgesprek!
Aan tafel met: veiligheidscoördinator Geralien Knopert, burgemeester van der Zwan, voetbalofficier, politie en directeur van Straatcontact Patrick Smelt.

Technische zaken
Benieuwd naar de visie op sportief vlak? Jong sc Heerenveen wellicht in de voetbalpiramide? Schrijf je dan in voor dit tafelgesprek!
Aan tafel met: technisch manager Gerry Hamstra en één van onze spelers

20:00 – 20:20 uur: tweede gespreksronde
(de eerste ronde wordt herhaald waarbij de onderwerpen van commerciële zaken en technische zaken gelijk blijven, het tafelgesprek Supporterszaken heeft in deze ronde echter een andere invalshoek)

Algemene en commerciële zaken
Ben jij benieuwd naar de commerciële visie van sc Heerenveen en wil jij hierover van gedachten wisselen? Of heb je wellicht tips om sc Heerenveen op commercieel gebied verder vooruit te helpen? Schrijf je dan in voor dit tafelgesprek!
Aan tafel met: algemeen directeur Luuc Eisenga en commercieel manager Henk Bloemers

Supporterszaken
Heb jij vragen over het supportersbeleid van sc Heerenveen? Schrijf je dan in voor dit tafelgesprek!
Aan tafel met: veiligheidscoördinator Geralien Knopert en SLO André Gout

Technische zaken
Benieuwd naar de visie op sportief vlak? Jong sc Heerenveen wellicht in de voetbalpiramide? Schrijf je dan in voor dit tafelgesprek!
Aan tafel met: technisch manager Gerry Hamstra en één van onze spelers

20:30 – 20:45 uur: afronding officiële gedeelte

Ik meld mij aan voor de forumavond > (U kunt zich aanmelden t/m donderdag 27 april 2017).
https://www.sc-heerenveen.nl/forumavond

Bij binnenkomst ontvang je een kop koffie/thee. De overige consumpties kunnen die avond met munten worden afgerekend. Na aanmelding ontvang je een week van te voren een toegangsbewijs en de exacte locatie in het stadion waar de forumavond plaats gaat vinden.

De avond wordt afgesloten met de mogelijkheid om in een informele sfeer nog eens van gedachten te wisselen met de aanwezigen. Op de achtergrond zal de halve finale van de Champions League op de schermen te volgen zijn!

Graag tot ziens op woensdag 3 mei aanstaande!
Als één man achter onze trots!
André
Wereldspeler
 
Berichten: 1349
Geregistreerd op: 21-02-2003 17:19

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor Jazz » 21-04-2017 19:10

Ben benieuwd of er mensen van dit forum er heen gaan.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor Joucke » 21-04-2017 20:00

Jazz schreef:Ben benieuwd of er mensen van dit forum er heen gaan.

Zou wel willen, maar ben dan anderhalve week weg
Joucke
Wereldspeler
 
Berichten: 1136
Geregistreerd op: 21-04-2014 18:41
Woonplaats: Vught

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor Ebiede » 21-04-2017 22:53

Dit is een initiatief voor de bühne.. net doen of je luistert het en het gros van de mensen voor je winnen. Achter de schermen kun je dan gewoon doorgaan met wat je doet ( ik heb het over het waardeloze supportersbeleid)

Schijnheilig mensen, trap er niet in!
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor Thinkman » 22-04-2017 13:14

Ebiede schreef:Dit is een initiatief voor de bühne.. net doen of je luistert het en het gros van de mensen voor je winnen. Achter de schermen kun je dan gewoon doorgaan met wat je doet ( ik heb het over het waardeloze supportersbeleid)

Schijnheilig mensen, trap er niet in!


Met dit soort opmerkingen verspeel je wat mij betreft zelf elke geloofwaardigheid. Een echte supporter/echte vent gaat hier dan juist wél naar toe om zijn mening te geven. Maar ja...
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor Ebiede » 22-04-2017 13:25

Thinkman schreef:
Met dit soort opmerkingen verspeel je wat mij betreft zelf elke geloofwaardigheid. Een echte supporter/echte vent gaat hier dan juist wél naar toe om zijn mening te geven. Maar ja...


Vaak genoeg gebeld, gesproken, gemaild.. allemaal beloftes, niets van waar gemaakt.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor Janneman » 25-04-2017 06:09

Thinkman schreef:Met dit soort opmerkingen verspeel je wat mij betreft zelf elke geloofwaardigheid. Een echte supporter/echte vent gaat hier dan juist wél naar toe om zijn mening te geven. Maar ja...


Jij denkt dat supporters die niet gaan geen echte zijn? Kom op zeg, net of jij dit lekker kan bepalen. Er is meer dan hier naar toe te gaan. Ik zie het nut er niet van in aangezien de directie nog nooit heeft geluisterd naar de eigen supporters. Zonde voor mijn tijd, laten ze eerst maar eens wat gaan doen aan de veiligheid in eigen stadion.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor Thinkman » 25-04-2017 20:17

Janneman schreef:Jij denkt dat supporters die niet gaan geen echte zijn? Kom op zeg, net of jij dit lekker kan bepalen.


Blijft moeilijk voor sommige mensen. Begrijpend lezen.
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor Janneman » 26-04-2017 04:41

Thinkman schreef:Blijft moeilijk voor sommige mensen. Begrijpend lezen.


Ben ik even blij dat jij hier de slimste bent.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor Thinkman » 26-04-2017 06:02

Janneman schreef:Ben ik even blij dat jij hier de slimste bent.


Dat snap je dan weer wel. :wink:
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

VorigeVolgende

Keer terug naar Sfeer & supporters

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten