Middenvelders (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor fuotbalgek » 02-07-2017 21:03

Tuurlijk Mackan, Streppel had lekker Faes en Schmidt vaker moeten opstellen. Slagveer heeft de laatste wedstrijden de kans gehad en laten zien waarom ze hem lekker gratis laten weglopen. Is niet meer dan een hardloper voor een counterteam. De enige spelers die vaker had kunnen spelen was wellicht Namli, maar die was op alle posities waar hij kan spelen ook net niet. Geen back, te weinig dreiging op de vleugel, de weinig power voor het middenveld. Als je dat niet wilt zien dan houdt het ook wel op.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Jazz » 03-07-2017 07:38

Voor wat het waard is...

Jamiro Monteiro tekende vrijdag voor drie seizoenen bij Heracles Almelo, dat hem overnam van SC Cambuur. Monteiro heeft echter de potentie voor een club uit de Nederlandse top, zegt zijn zaakwaarnemer Carlos Barros. Hij gelooft dat zijn protegé kan doorgroeien naar het niveau Ajax, Feyenoord en PSV.

"Als hij het goed doet bij Heracles dan zou de logische vervolgstap de top van Nederland, de top vier, kunnen zijn of de Europese subtop. Dat heeft hij in zich”, aldus Barros in gesprek met Tjerkstra Media. Monteiro had naar verluidt ook de aandacht van AZ en sc Heerenveen getrokken, maar de 23-jarige middenvelder koos bewust voor de stap naar het Polman Stadion.


Bewust niet gekozen voor Heerenveen.
Laatst bijgewerkt door Jazz op 05-05-2018 22:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Marça » 03-07-2017 07:45

Wat is de bron? Gokje: Tjerkstra? Die strooit wel vaker met namen en zal zich waarschijnlijk baseren op die keer dat Arjen de Boer zijn naam noemde.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Jazz » 03-07-2017 07:58

Marça schreef:Wat is de bron? Gokje: Tjerkstra? Die strooit wel vaker met namen en zal zich waarschijnlijk baseren op die keer dat Arjen de Boer zijn naam noemde.


Haha heb je een glazen bol? :lol: Het is inderdaad Tjerkstra die gesproken heeft met zijn zaakwaarnemer.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Satyr » 03-07-2017 08:02

Jazz schreef:Het is inderdaad Tjerkstra die gesproken heeft met zijn zaakwaarnemer.


Nee, Tjerkstra heeft geclaimd dat hij met de zaakwaarnemer heeft gesproken :mrgreen:
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Jazz » 03-07-2017 08:11

Satyr schreef:Nee, Tjerkstra heeft geclaimd dat hij met de zaakwaarnemer heeft gesproken :mrgreen:


Volgens Jazz Media heeft hij ook gesproken met Real Madrid om de schoenveters van Kroos te strikken... You heard it here first!
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Marça » 03-07-2017 10:11

Goed gegokt dus, haha! Het is met hoge uitzondering dat zaakwaarnemers verklappen welke clubs interesse hebben (gehad) en gezien de manier waarop hij het artikel geschreven heeft is dat hier ook niet het geval geweest. Hij noemt het aan het begin van het artikel, maar de zaakwaarnemer bevestigt die namen niet.

Ik kan me voorstellen dat niet iedereen er op deze manier naar kijkt. Het is sowieso lastig om tegenwoordig een artikel te schrijven dat niet (bewust) compleet anders geinterpreteerd wordt door copy+paste sites. Schrijf je dat Fiorentina voor zes miljoen euro de onderhandelingen kan openen voor Larsson, lezen anderen dat dit de vraagprijs is van Heerenveen.

Ontopic: Ik vermoed dat SCH er geen middenvelders bij gaat halen, tenzij er nog een paar vertrekken. Deze selectie zou een goede defensieve middenvelder als back-up zeker goed kunnen gebruiken, maar het budget laat dat niet toe. Er zal dus (wederom) geimproviseerd moeten worden als Schaars wegvalt.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Proudman » 23-07-2017 22:03

Op Twitter word de naam Abdülkadir Ömür ook gelinkt aan Heerenveen. Weet niet wat er allemaal waar van is maar we zullen het zien :roll:.
Proudman
Bankzitter
 
Berichten: 40
Geregistreerd op: 30-08-2012 18:08

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Jazz » 23-07-2017 22:05

Proudman schreef:Op Twitter word de naam Abdülkadir Ömür ook gelinkt aan Heerenveen. Weet niet wat er allemaal waar van is maar we zullen het zien :roll:.


Daar is niks van waar, dat kan ik je al verzekeren...
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor WaZZupah » 24-07-2017 20:22

ik zou Rienstra wel graag zien tekenen eigenlijk ...
Je Leeft maar 1x Dus leef voor Heerenveen
WaZZupah
Nieuw talent
 
Berichten: 52
Geregistreerd op: 29-06-2005 09:35
Woonplaats: Rottum

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Makkum8 » 16-08-2017 11:16

Ik zou Koolwijk van Excelsior graag zien komen. Dit is een type speler die ons kan helpen wanneer we de slag op het middenveld dreigen te verliezen (zoals bij Groningen uit). Ervaring genoeg, fysiek groot en sterk, goede functionele basistechniek en durft een kegel uit te delen. Heerenveen is een ploeg die zo'n speler goed kan gebruiken.

Hij is ook op een leeftijd waarin duidelijk is geworden dat er geen AC Milan, Metz, PSV of Feyenoord meer voor hem inzit. Ik denk dat een rol als 12e/ 13e man prima bij hem past (achter bijvoorbeeld Schaars). Hij zal zijn speelminuten zeker maken aangezien er vroeg of laat schorsingen/ blessures aankomen. En wees eerlijk het is toch mooier om voor 20.000 supporters te spelen dan voor 2.500? Helemaal in de wetenschap dat je wellicht een halve ton meer kan verdienen bij SCH dan bij Excelsior....

Voordeel is dat hij ook op kunstgras uit de voeten kan :lol:
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Avatar gebruiker
Makkum8
Basisspeler
 
Berichten: 938
Geregistreerd op: 11-04-2005 22:11
Woonplaats: Makkum

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor rust » 16-08-2017 12:20

Lijkt me een goeie optie! Onder druk is ons elftal zo kwetsbaar. Yuki gaat dan hele rare dingen doen. Dus dan kun je inderdaad Koolwijk naast Schaars zetten.
rust
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 10-04-2009 11:13

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Zweed1.0 » 16-08-2017 22:04

Ryan Koolwijk? Dan heb ik liever zijn clubgenoot Faik ook een grote defensieve middenvelder maar wat meer talent en met 25 jaar veel jonger, maar nog liever Pelupessy van Heracles die wil Heracles verkopen ivm aflopend contract en hij wil zelf graag stabiel subtop spelen.
Zweed1.0
Bankzitter
 
Berichten: 33
Geregistreerd op: 20-07-2017 15:32

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor fuotbalgek » 16-08-2017 23:32

Koolwijk is redelijk groot en sterk maar een ontzettende één tempo speler, Faik is technisch beter maar als het fysiek wordt houdt het daar snel op. Deze jongens spelen al een aantal jaar profvoetbal en zitten nu bij Excelsior, dat heeft een reden. Als je wat wilt, en je wilt een speler die potentie heeft om Schaars volgend seizoen uit het elftal te spelen, dan haal je Veerman op bij Volendam. Of een soortgelijk talent die in de luwte van Schaars naar een basisplaats kan groeien. Aan spelers die al gewogen zijn en bij Excelsior uitkomen zou ik niet beginnen.

Pelupessy is ook een goede optie inderdaad. Maar deze speler zal als aanvoerder van Heracles waarschijnlijk meer moeten kosten, en voetballend zie ik in Veerman meer potentie.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor pes5 » 17-08-2017 01:09

Faik een grote controlerende middenvelder??? Apart.

Pelupessy zou wat mij betreft een goede opvolger zijn van Schaars.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Otsje P » 18-08-2017 15:31

pes5 schreef:Faik een grote controlerende middenvelder??? Apart.

Pelupessy zou wat mij betreft een goede opvolger zijn van Schaars.


Die Faik heb ik ook nog nooit gezien. Ik ken wel lichtere, aanvallende middenvelder met een erg goed schot in zijn linkerbeen, die die naam heeft. Schijnt nog steeds om zijn tand te zoeken in het strafschopgebied.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Snake » 23-09-2017 21:00

Voor volgend seizoen die El Khayati (ADO) halen, fantastische speler is dat!
Snake
Selectiespeler
 
Berichten: 186
Geregistreerd op: 02-02-2010 22:58

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Rick » 24-09-2017 23:04

Snake schreef:Voor volgend seizoen die El Khayati (ADO) halen, fantastische speler is dat!


Leuke speler inderdaad. Maar zie liever dat wij lijntjes uit gaan gooien naar een Schöne en Maher. Vooral Schöne erbij geeft je op het middenveld zoveel meer mogelijkheden.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Wizard » 25-09-2017 20:42

Hij is één van onze belangrijkste spelers op het middenveld. Wat dat betreft kan hij nog prima een seizoen door denk ik.
Laten we dit seizoen ons eens voor Europees voetbal kwalificeren en zo Stijn nog een seizoen Europees voetbal bij ons gunnen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Knipecity » 27-09-2017 19:43

Wizard schreef:Hij is één van onze belangrijkste spelers op het middenveld. Wat dat betreft kan hij nog prima een seizoen door denk ik.
Laten we dit seizoen ons eens voor Europees voetbal kwalificeren en zo Stijn nog een seizoen Europees voetbal bij ons gunnen.

één van onze belangrijkste spelers? Nou zeg maar gerust, met voorsprong de belangrijkste. Met hem konden we vorige seizoen bijna mee met de top 3. Zonder hem speelden we tegen degradatie.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor rust » 28-09-2017 09:40

Knipecity schreef:één van onze belangrijkste spelers? Nou zeg maar gerust, met voorsprong de belangrijkste. Met hem konden we vorige seizoen bijna mee met de top 3. Zonder hem speelden we tegen degradatie.


Helemaal mee eens. Tweede seizoenshelft het aantal punten gehaald van een absolute degradant. Toen zag je dat jongens als Yuki en Thorsby de sturing gewoon nodig hebben. Al blijft het wel lastig beoordelen omdat iedereen nu een jaar verder is en er ook wel wat andere jongens bij zijn, maar zowel voetballend als qua leiderschap kunnen we Schaars zeker nog wel een jaar gebruiken!
rust
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 10-04-2009 11:13

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Superfries1996 » 29-04-2018 17:19

Fan ben ik niet maar het contract van Maher bij Twente loopt in juni af en transfervrij vind ik het toch wel een hele mooie kans. Hij is immers nog maar 24 dus jong genoeg voor sportieve revanche. Heel wat anders dan houten klazen thorsby en van Amersfoort!
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Feanfan 1 » 29-04-2018 17:24

Thorsby wil ik nog wel behouden, maar van Amersfoort en Kobayashi mogen van mij wel weg in de zomer. We hebben sowieso een creatieve en scorende "10" nodig en een trainer die hem daar ook durft neer te zetten. Ben zelf niet zo gecharmeerd van Maher
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Heerenveen rules » 29-04-2018 18:56

Wat moeten we in hemelsnaam met Yuki? Zelden een slappere, mentaliteitslozere speler gezien. Thorsby zie ik graag blijven in een stofzuigersrol naast een creatieve man.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Jazz » 29-04-2018 21:35

Heerenveen rules schreef:Wat moeten we in hemelsnaam met Yuki? Zelden een slappere, mentaliteitslozere speler gezien. Thorsby zie ik graag blijven in een stofzuigersrol naast een creatieve man.


Verkopen, heeft nog een contract van 1 jaar. Marktwaarde is 2 miljoen. Gehaald voor 250k. Er zal wel interesse zijn in Yuki, mag ik hopen?
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Silver » 29-04-2018 21:57

Even het WK afwachten. 1 goede wedstrijd in Rusland en dan komen de clubs wel, mits ie uiteraard überhaupt bij de WK-selectie zit.
Avatar gebruiker
Silver
Basisspeler
 
Berichten: 753
Geregistreerd op: 29-08-2008 13:27

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor tha boelie » 30-04-2018 08:15

Monteiro van Heracles, en hoe zit het met Sinkgraven? Kunnen we die niet terughalen als spelmaker op 10. Anders lijkt Gustafson mij ook een goede speler.
Kobayashi, v. Amersfoort en Thorsby hebben allemaal nog een contract tot 2019, dus lijken te vertrekken, daarnaast lijkt het ook gedaan met Schaars. Er zullen 2/3 spelers bij moeten dus.
tha boelie
Basisspeler
 
Berichten: 804
Geregistreerd op: 31-10-2010 01:31

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Ebiede » 30-04-2018 08:26

Gustafson is een speler die bij tegenslag als eerste zn hoofd laat hangen. Een slapjanus, daar hebben we te veel van.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor davp » 30-04-2018 08:28

Monteiro en Gustafson ben ik ook zeer van gecharmeerd. Die Gustafson gaat er bij ons zo 10+ maken per jaar en levert ook nog de nodige assists. Sinkgraven zou ook heel mooi zijn, al ben ik bang dat Ajax hem niet voor een betaalbare prijs wil laten gaan.
Avatar gebruiker
davp
Superster
 
Berichten: 1589
Geregistreerd op: 22-06-2005 10:36
Woonplaats: De Knipe

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor hhage » 05-05-2018 18:04

Gustafson ziet het niet meer zitten om in zijn laatste contract jaar nog bij feyenoord te voetballen,is dus wel voor een prikkie op te halen.lijkt me wel een versterking.
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten