Ondertussen bij de andere profclubs....

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor diepFries » 05-08-2017 15:33

Wizard schreef:[...]
Volgens mij impliceer ik dat juist?
Ja, en dat bedoelde ik dan juist weer. Je impliceert zonder het beestje bij de naam te noemen. Mijns inziens is dat een onderdeel van het probleem en daardoor terecht dat er in de media vanuit die invalshoek extra aandacht aan 'Nouri' wordt/werd besteed.
In case of doubt, make it sound convincing
Avatar gebruiker
diepFries
Superster
 
Berichten: 1639
Geregistreerd op: 05-06-2007 12:12
Woonplaats: Groningen

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Wizard » 07-08-2017 15:49

diepFries schreef:Je impliceert zonder het beestje bij de naam te noemen. Mijns inziens is dat een onderdeel van het probleem en daardoor terecht dat er in de media vanuit die invalshoek extra aandacht aan 'Nouri' wordt/werd besteed.

Ik snap je punt niet. Met impliceren bedoel ik juist dat ik dat bedoelde. Volgens mij was ik juist al vrij specifiek in mijn bewoording en haal ik zelfs het woord 'namelijk' (een verduidelijking) erbij.
Wanneer het voor jezelf niet duidelijk genoeg is, kan je het of zelf verduidelijken of degene die de post typt om verduidelijking te vragen. Dat geeft veel meer discussie en ook diepgang aan een discussie. Nu wordt het een gesprek over verduidelijking i.p.v. de inhoud en dat is jammer (want zo gaat dat soms hier ook over voetbal gerelateerde onderwerpen).
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor diepFries » 07-08-2017 18:18

Wizard schreef:[...]
Ik snap je punt niet. Met impliceren bedoel ik juist dat ik dat bedoelde. Volgens mij was ik juist al vrij specifiek in mijn bewoording en haal ik zelfs het woord 'namelijk' (een verduidelijking) erbij.
Wanneer het voor jezelf niet duidelijk genoeg is, kan je het of zelf verduidelijken of degene die de post typt om verduidelijking te vragen. Dat geeft veel meer discussie en ook diepgang aan een discussie. Nu wordt het een gesprek over verduidelijking i.p.v. de inhoud en dat is jammer (want zo gaat dat soms hier ook over voetbal gerelateerde onderwerpen).
Ik zou bijna willen stellen, wie de schoen past... :wink:

Het was me echt wel duidelijk waar jij op doelde. Ik had / heb er een probleem mee dat je het niet zwart-op-wit uitschreef. Temeer omdat ik uit de rest van je post de conclusie moet trekken dat je het kennelijk niet eens bent met het gebruik van 'Nouri' door de media als hulpmiddel om de problematiek van de integratie aan de kaak te stellen. Maar wellicht dat ik dat dan jouw woorden verkeerd heb geïnterpreteerd ("Het punt van Ebiede dat e.e.a. enorm wordt opgeblazen en overdreven kan ik me heel goed voorstellen. Die mening deel ik. Maar dat tv, kranten, etc. er zo veel aandacht aan besteden kan ik me niet voorstellen. Ik kan het me alleen voorstellen wanneer er een veel diepere reden achter zit.")? Daarmee insinueer je voor mij toch echt dat je ook die aandacht van de media 'opgeblazen en overdreven' vindt.
In case of doubt, make it sound convincing
Avatar gebruiker
diepFries
Superster
 
Berichten: 1639
Geregistreerd op: 05-06-2007 12:12
Woonplaats: Groningen

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Wizard » 09-08-2017 17:57

Dat klopt ;)
Ik ben er juist bewust voorzichtig mee aangezien ik het erg vind voor hemzelf en zijn familie.
Met namelijk geef ik inderdaad aan dat ik de situatie overdreven vind,omdat een NLse speler of een speler van een andere NLse club nooit deze aandacht zou hebben gekregen. Andere club begrijp ik omdat Ajax verreweg de meeste (succes-)supporters heeft. Het andere belang hoef ik niet breed uit te lichten of in nog duidelijkere woorden, mij dunkt.
Niet in alle situaties hoeft het zwart-wit...
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Feanfan 1 » 24-08-2017 21:39

Troosteloos seizoen in Europa. Utrecht is geen schande en flikten het ook nog bijna. De crisis in Amsterdam wordt nu nog groter na deze wanprestatie.
Van Feyenoord in de Champions League hoef je ook niet veel te verwachten en dan maar hopen dat Vitesse een relatief makkelijke poule heeft
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Satyr » 24-08-2017 21:43

Die wissel van Keizer, ongelofelijk. Dolberg moet wel heel erg moe zijn geweest. Daarna was het compleet weg. En dan die jonge jongen rechtsback zetten tegen die snelle NigeriNoor, schandalig.

Sowieso, Veltman. Contract afkopen en nooit meer binnen laten
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Thinkman » 24-08-2017 22:00

Satyr schreef:Die wissel van Keizer, ongelofelijk. Dolberg moet wel heel erg moe zijn geweest. Daarna was het compleet weg


Dat heet een tactische wissel. :lol:

Ik denk dat Keizer binnenkort ook wordt gewisseld .. :mrgreen:
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Feanfan 1 » 24-08-2017 22:05

Keizer mag van mij wel blijven als coach. Er is niks mooiers dan crisis in Amsterdam, al hadden ze van mij nog wel de groepsfase mogen halen
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor fuotbalgek » 25-08-2017 00:05

Goed voor NL voetbal als ze door waren gegaan, Frenkie de Jong voor Dolberg was logisch geweest. Verder thuis al weggegeven, zoals Utrecht ook jammerlijk verdween. De definitieve ondergang van Europees Voetbal voor NL. Vitesse en Feyenoord winnen beide een keer, niks waard. Volgend jaar intertoto voor de 4e voorbereidingsronde. Oftewel niet. Laat dat Europees voetbal maar even, met hun Neymar 222 mil, Dembele 150 mil, idiotie :(
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor jorro » 25-08-2017 06:09

Satyr schreef:Die wissel van Keizer, ongelofelijk. Dolberg moet wel heel erg moe zijn geweest. Daarna was het compleet weg. En dan die jonge jongen rechtsback zetten tegen die snelle NigeriNoor, schandalig.


Wellicht zit het hem in de haardracht, want ik zie verdraaid veel overeenkomsten met het tactisch vermogen van onze Grote Kale Leider... :wink:
jorro
Selectiespeler
 
Berichten: 397
Geregistreerd op: 14-12-2004 20:21

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor FeanYme » 20-09-2017 18:41

Bekerwinnaar Vitesse zet zich finaal voor schut door de penaltyreeks te verliezen van hoofdklasser AVV Swift in de beker :shock: :lol:
HEERENVEEN
Avatar gebruiker
FeanYme
Selectiespeler
 
Berichten: 315
Geregistreerd op: 02-04-2014 08:48
Woonplaats: Wolvega

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor siesta » 20-09-2017 20:41

NAC Breda er ook uit tegen Achilles'29 :lol:
!
Avatar gebruiker
siesta
Wereldspeler
 
Berichten: 1283
Geregistreerd op: 02-10-2005 12:30
Woonplaats: Amsterdam

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Satyr » 26-10-2017 08:49

Bij Willem II is er slecht nieuws, Fran Sol, gisteren dus met de winnende, wordt vandaag geopereerd, hij heeft een tumor in zijn teelballen :shock:
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor BK2007 » 22-12-2017 12:32

Nogal bizar eigenlijk van Ajax om Keizer aan de kant te schuiven en dan voor Ten Hag te kiezen.
ten Hag is toch niet van de Ajax school ? Die man heeft een totaal verkeerde filosofie over speelstijl die volgens mij haaks staat op waar Ajax voor staat, namelijk de klassieke Hollandse school.
Erg vreemd.
Bovendien heeft Keizer na een zwakke start toch alles redelijk op de rit en is weer in de kampioensstrijd terug.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Mackan68 » 23-12-2017 09:52

BK2007 schreef:Nogal bizar eigenlijk van Ajax om Keizer aan de kant te schuiven en dan voor Ten Hag te kiezen.
ten Hag is toch niet van de Ajax school ? Die man heeft een totaal verkeerde filosofie over speelstijl die volgens mij haaks staat op waar Ajax voor staat, namelijk de klassieke Hollandse school.
Erg vreemd.
Bovendien heeft Keizer na een zwakke start toch alles redelijk op de rit en is weer in de kampioensstrijd terug.

Misschien dat ze bij Ajax eindelijk het licht eens hebben gezien en beseffen dat je met 'de Hollandse school' internationaal geen resultaten meer gaat behalen? Ik vind het juist slim. Je kunt best doorgaan met het Ajax systeem te prediken, maar daarnaast je eens wat andere tactieken eigen te maken zodat je op Europees niveau je aan kunt passen aan tegenstanders. Iedereen weer zo onderhand dat wij met onze befaamde Hollandse school op een point of no return zijn beland. Doorgaan en nog verder weg zakken of iets bedenken en sterk terug komen. 2 Trainers met ervaring in de absolute top van de Bundesliga. Of die persoonlijkheden passen bij Ajax is een ander verhaal, maar ik denk dat het een zeer verstandige keus is.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Demster » 28-04-2018 21:31

Weer eens een andere awayday, op naar Sittard. :)
Demster
Selectiespeler
 
Berichten: 462
Geregistreerd op: 31-05-2015 22:52

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Feanfan 1 » 29-04-2018 08:33

Demster schreef:Weer eens een andere awayday, op naar Sittard. :)

Zal ongetwijfeld op een dinsdag of vrijdag ingepland worden
Nu Roda er nog uit
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Satyr » 29-04-2018 10:22

Demster schreef:Weer eens een andere awayday, op naar Sittard. :)


Lekker op de fiets :mrgreen:

Hemelsbreed is Fortuna dichterbij dan Roda voor mij
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Feanfan 1 » 13-05-2018 21:03

Wat een fantastische play-offs dit jaar, promotie/degradatie dan
Roda JC, NEC, Cambuur, allemaal baggerclubs die daar thuis horen. Zou zonde zijn als Sparta ook degradeert, maar Emmen zou ook wel een keer leuk zijn
Roda JC gedegradeert, fantastisch :mrgreen: :mrgreen:
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Muck » 13-05-2018 21:10

De Eerste Divisie wordt een interessante competitie met clubs als FC Twente, NEC, Roda JC, Go Ahead Eagles en Cambuur. In een extreem geval kun je daar de Graafschap en Sparta bij optellen.
Muck
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 09-07-2007 20:28
Woonplaats: Heerenveen

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Satyr » 14-05-2018 08:18

Opvallend hoe oprecht verbaasd de trainer, spelers en fans waren dat Roda echt gedegradeerd was. Alsof het niet mogelijk was.

De kranten hier idem dito.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor hhage » 14-05-2018 18:58

Muck schreef:De Eerste Divisie wordt een interessante competitie met clubs als FC Twente, NEC, Roda JC, Go Ahead Eagles en Cambuur. In een extreem geval kun je daar de Graafschap en Sparta bij optellen.


Twente zou met 2 vingers in de neus kampioen worden,maar zo makkelijk al iedereen beweerd gaat het niet worden met zoveel 'grote' clubs in de eerste divisie lijkt mij.
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Mackan68 » 14-05-2018 19:09

Satyr schreef:Opvallend hoe oprecht verbaasd de trainer, spelers en fans waren dat Roda echt gedegradeerd was. Alsof het niet mogelijk was.

De kranten hier idem dito.

Ze waren ook wel aan een leuke reeks bezig aan het eind van het seizoen toch? Op zich niet zo heel vreemd. En verliezen van Almere City, wie rekent daar nu op?
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Feanfan 1 » 20-05-2018 15:21

Emmen, welkom in de Eredivisie, al had ik het Sparta ook wel gegund er in te blijven
Nu De Graafschap nog, al gun ik het Henk de Jong niet. De Graafschap hoort er qua club wel in en met Almere heb ik helemaal niks
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Jazz » 25-07-2018 21:10

Jahanbaksh voor 25 miljoen naar Brighton. Wat ben ik ongelooflijk jaloers op AZ. Leuke ploeg, spelen aanvallend voetbal in een leuk stadion. Fantastische jeugdfaciliteiten en ze leveren jaar op jaar jeugdspelers die voor miljoenen de club verlaten. Het gat tussen AZ en Heerenveen is nog nooit zo groot geweest, Heerenveen kan veel leren van AZ.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Feanfan 1 » 25-07-2018 21:21

Jahanbaksh is wel een leuke speler, zeker voor de Nederlandse competitie, maar bij lange na geen 25 miljoen waard. Maar die Engelsen hebben toch geld zat, dus ze kunnen vragen wat ze willen.
Kan me niet voorstellen dat hij daar hij een vaste basisklant wordt
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Wizard » 26-07-2018 10:17

Feanfan 1 schreef:Jahanbaksh is wel een leuke speler, zeker voor de Nederlandse competitie, maar bij lange na geen 25 miljoen waard. Maar die Engelsen hebben toch geld zat, dus ze kunnen vragen wat ze willen.
Kan me niet voorstellen dat hij daar hij een vaste basisklant wordt

Daar denk ik anders over. Die Jahanbaksh heeft zich in korte tijd razendsnel ontwikkeld. Een paar jaar geleden speelde hij nog op blote voeten in zijn geboortestad op straat. Aangezien hij zich zo razendsnel heeft ontwikkeld en die jongen eigenlijk in de basis alles beheerst als vleugelaanvaller (snel, technisch, inzicht en goed schot), en daarnaast al vrij snel het niveau ontsteeg van NEC en daarna AZ, verwacht ik dat hij het ook goed gaat doen in Engeland.Die jongen is nog lang niet uitgeleerd/ontwikkeld.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Surhuisterveen » 29-08-2018 12:08

Ajax naar de poulefase van de CL, knap. Hopelijk schaart PSV zich hier vanavond ook bij. Goed voor het NL voetbal.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Satyr » 30-08-2018 06:45

Ja, nu nog een beetje punten pakken in de poule, beide 3e worden en in de EL nog wat leuks doen
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Baas » 31-08-2018 09:48

Satyr schreef:Ja, nu nog een beetje punten pakken in de poule, beide 3e worden en in de EL nog wat leuks doen

Voor Ajax moet het mogelijk zijn om AEK onder zich te houden. PSV zal het een stuk lastiger krijgen. Wel hebben de fans 3 fantastische tripjes voor de boeg!
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

VorigeVolgende

Keer terug naar Sport overig

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten

cron