Keepers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Keepers (geruchten in de media)

Berichtdoor Ebiede » 24-06-2018 09:15

Rody de Boer is een talent, toch niet te vergelijken met een 31-jarige grabbelaar..
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Keepers (geruchten in de media)

Berichtdoor Rick » 24-06-2018 14:10

Stel Hahn krijgt weer een blessure dan kun je toch niet met Telgenkamp het seizoen in? Een echte concurrent voor Hann heb je nu gewoon nodig. Dan nog liever een Hidde Jurjus die een drama seizoen heeft gehad.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Keepers (geruchten in de media)

Berichtdoor Feanfan 1 » 24-06-2018 14:40

Rick schreef:Stel Hahn krijgt weer een blessure dan kun je toch niet met Telgenkamp het seizoen in? Een echte concurrent voor Hann heb je nu gewoon nodig. Dan nog liever een Hidde Jurjus die een drama seizoen heeft gehad.

En jij denkt dat Jurjus hier reservekeeper wil zijn ? En zo zijn er nog tal van voorbeelden
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Keepers (geruchten in de media)

Berichtdoor Superfries1994 » 25-06-2018 14:32

Telgenkamp blijft bij Emmen. Dat lijkt me wel aardig nieuws.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Keepers (geruchten in de media)

Berichtdoor Hakansson » 19-07-2018 15:24

Wat een ongeloofelijke pruts keeper hebben ze gehaald met Bednarek.

Heeft nog nooit een solide wedstrijd gespeeld .paniek saaier en onrustig
Avatar gebruiker
Hakansson
Selectiespeler
 
Berichten: 372
Geregistreerd op: 30-06-2004 12:12
Woonplaats: hindeloopen

Re: Keepers (geruchten in de media)

Berichtdoor Satyr » 19-07-2018 18:46

Heb jij zo'n klote privéleven, dat je elke vrijdag wedstrijden van De Graafschap ging kijken?
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Keepers (geruchten in de media)

Berichtdoor Mackan68 » 19-07-2018 19:07

Hakansson schreef:Wat een ongeloofelijke pruts keeper hebben ze gehaald met Bednarek.

Heeft nog nooit een solide wedstrijd gespeeld .paniek saaier en onrustig

Jij was fan van Hansen? Of heb je een betere gratis optie? Het zou heel aardig zijn wanneer je dit zou bevestigen met een paar reële namen. Of in ieder geval 1 naam.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Keepers (geruchten in de media)

Berichtdoor Hakansson » 19-07-2018 19:29

Dan liever ergens een jonge keeper vandaan halen voor een klein bedrag en opleiden.

Dan Bednarek echt niks beter dan Bekkema of Doornbusch.

Zonde van de salaris kosten .

Vorige jaar al fout gegaan hadden ze vd Steen laten spelen die niks minder was dan Hansen . Dat hij bijgetekend en had je een prima 2e doelman gehad.

Transfervrij loopt er in Nederland indd weinig rond . Haal dan bij een grotere club en jonge talentvolle doelman om op te leiden.
Avatar gebruiker
Hakansson
Selectiespeler
 
Berichten: 372
Geregistreerd op: 30-06-2004 12:12
Woonplaats: hindeloopen

Re: Keepers (geruchten in de media)

Berichtdoor Wizard » 20-07-2018 07:33

Hakansson schreef:Dan Bednarek echt niks beter dan Bekkema of Doornbusch.
Vorige jaar al fout gegaan hadden ze vd Steen laten spelen die niks minder was dan Hansen . Dat hij bijgetekend en had je een prima 2e doelman gehad.

Bednarek is mijns inziens zeker een stuk verder dan Bekkema of Doornbusch. Stabiele keeper van De Graafschap waarover de supporters aldaar best tevreden waren. Heeft z'n wedstrijden in de KKD gekeept en dus ervaring op redelijk niveau.
V/d Steen wilde voor zijn kans als eerste doelman gaan. Dan moet je zo'n jongen op die leeftijd ook laten gaan. Daarnaast is ook op de trainingen duidelijk gebleken dat V/d Steen zeker niet het niveau van Hansen had.
Verder hebben we een ervaren keeper nodig die er staat wanneer Hahn geblesseerd raakt. Een talent halen heeft geen zin aangezien er bij voldoende vertrouwen in Bekkema en Doornbusch deze jongens er over 1-2 jaar moeten staan.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Keepers (geruchten in de media)

Berichtdoor Kaz_SCH » 20-07-2018 13:51

-Hansen heeft inmiddels een contract getekend bij topclub FC Basel
-v/d Steen kon geen contract afdwingen op het 2e niveau in Denemarken

daar mag iedereen zelf iets van vinden, maar dan is het mij wel duidelijk wie de betere keeper is
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Keepers (geruchten in de media)

Berichtdoor Mackan68 » 20-07-2018 19:26

Kaz_SCH schreef:-Hansen heeft inmiddels een contract getekend bij topclub FC Basel
-v/d Steen kon geen contract afdwingen op het 2e niveau in Denemarken

daar mag iedereen zelf iets van vinden, maar dan is het mij wel duidelijk wie de betere keeper is

Een vergelijking van niets omdat speeltijd van beide heren afgelopen seizoen totaal niet vergelijkbaar is. En wie zal het zeggen, misschien heeft Hansen wel een veel betere praatjesmaker als makelaar. Ik baseer me op wat ik van beide keepers heb gezien en de blunders die ik ze wel of niet heb zien maken.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Keepers (geruchten in de media)

Berichtdoor Peter » 20-07-2018 20:40

Ik heb van der Steen inderdaad weinig blunders zien maken, komt denk ik vooral omdat hij niet veel gespeeld heeft. :?
Ik vind deze hele discussie ook irrelevant, omdat er eigenlijk geoordeeld wordt over de staf die met deze mensen gewerkt heeft. De hoofdverantwoordelijke voor de opstelling destijds is er niet meer en hij zal ook niet openheid van zaken geven. Feit is dat Hansen vorig jaar bij ons veel wedstrijden heeft gekeept en hij het niet onaardig heeft gedaan. Het had beter gekund, maar zeker ook slechter. Ik hoop dat Hahn dit jaar alles kan spelen en als Bednarek het beter doet op de trainingen dat hij ook zijn kans krijgt. Ik vind gewoon dat de beste spelers moeten spelen en het is aan de staf om er een eenheid van te smeden.
Verder wil ik er niet zo veel woorden aan vuil maken, ik stel voor dat de critici dat hier ook eens wat minder doen.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
Peter
Basisspeler
 
Berichten: 809
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:40
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Re: Keepers (geruchten in de media)

Berichtdoor Mackan68 » 20-07-2018 21:23

Peter schreef:Ik heb van der Steen inderdaad weinig blunders zien maken, komt denk ik vooral omdat hij niet veel gespeeld heeft. :?

Ja, Wouter heeft, op de wedstrijd tegen Groningen en Excelsior uit na, inderdaad verder he-le-maal niets gedaan :?
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Keepers (geruchten in de media)

Berichtdoor Peter » 22-07-2018 21:07

Vooral in de wedstrijden niet :| . Een vergelijking maken tussen Van der Steen en Hanson is gewoon niet te maken. Iedereen die dat wel probeert te doen laat alleen zijn eigen voorkeur spreken.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
Peter
Basisspeler
 
Berichten: 809
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:40
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Re: Keepers (geruchten in de media)

Berichtdoor Mackan68 » 22-07-2018 22:17

Peter schreef:Vooral in de wedstrijden niet :| . Een vergelijking maken tussen Van der Steen en Hanson is gewoon niet te maken. Iedereen die dat wel probeert te doen laat alleen zijn eigen voorkeur spreken.

Dat kun je wel als je ook wedstrijden van Wouter hebt gezien maar kennelijk heb jij dat niet. Wouter heeft niet de blunders gemaakt in zijn wedstrijden die ik Hansen wel zag maken in de zijne. Er was slechts één moment waarvan je kon zeggen: Daar zat hij er niet goed bij. In de wedstrijd uit tegen ADO. Tegen Excelsior stopte hij nog een penalty.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Keepers (geruchten in de media)

Berichtdoor Wizard » 23-07-2018 07:25

Mackan68 schreef:Een vergelijking van niets omdat speeltijd van beide heren afgelopen seizoen totaal niet vergelijkbaar is. En wie zal het zeggen, misschien heeft Hansen wel een veel betere praatjesmaker als makelaar. Ik baseer me op wat ik van beide keepers heb gezien en de blunders die ik ze wel of niet heb zien maken.

Dit ben ik dus niet met je eens. Basel heeft Hansen echt niet gehaald omdat hij een betere praatjesmaker als makelaar heeft, haha. Jij denkt dus dat een club in zee gaat met een in in jouw ogen zwakke speler, omdat zijn makelaar zijn speler beter kan aanprijzen?
Daarnaast is het toch duidelijk dat V/d Steen niet het gewenste niveau heeft, wanneer hij geen contract kan afdwingen in Denemarken? De competitie in Denemarken is toch een stuk zwakker dan de onze. Daarbij is het opmerkelijk dat Hansen in eerste instantie de concurrentiestrijd duidelijk won van V/d Steen bij onze club (en ook in tweede instantie). Daarnaast is Basel toch een behoorlijke club dat jaarlijks CL speelt; als reservekeeper moet je dan toch wel een behoorlijk niveau hebben.
Ook op de trainingen vond ik Hansen toch een hoger niveau hebben dan V/d Steen.
Enfin, ik hoop dat Bednarek een hoger niveau haalt dan deze twee keepers. Mijns inziens kwamen beide niet in de buurt van de kwaliteiten van Hahn.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Keepers (geruchten in de media)

Berichtdoor Mackan68 » 23-07-2018 10:45

Wizard schreef:Dit ben ik dus niet met je eens. Basel heeft Hansen echt niet gehaald omdat hij een betere praatjesmaker als makelaar heeft, haha. Jij denkt dus dat een club in zee gaat met een in in jouw ogen zwakke speler, omdat zijn makelaar zijn speler beter kan aanprijzen?
Daarnaast is het toch duidelijk dat V/d Steen niet het gewenste niveau heeft, wanneer hij geen contract kan afdwingen in Denemarken? De competitie in Denemarken is toch een stuk zwakker dan de onze. Daarbij is het opmerkelijk dat Hansen in eerste instantie de concurrentiestrijd duidelijk won van V/d Steen bij onze club (en ook in tweede instantie). Daarnaast is Basel toch een behoorlijke club dat jaarlijks CL speelt; als reservekeeper moet je dan toch wel een behoorlijk niveau hebben.
Ook op de trainingen vond ik Hansen toch een hoger niveau hebben dan V/d Steen.
Enfin, ik hoop dat Bednarek een hoger niveau haalt dan deze twee keepers. Mijns inziens kwamen beide niet in de buurt van de kwaliteiten van Hahn.

Volgens mij schreef ik duidelijk waarop ik mijn mening baseer. Op de blunders die ik Hansen wel zag maken in wedstrijden en van der Steen niet. Wat moet je in hemelsnaam met een 2e keeper die feitelijk geen 2e keeper is omdat, wanneer de 1e keeper serieus geblesseerd raakt er alsnog een nieuwe keeper gehaald wordt? Dan hadden ze net zo goed Bekkema theoretisch 2e keeper kunnen laten spelen. Wie hou je uiteindelijk voor de grap? Stel dat Hansen óók langduig geblesseerd was geraakt, had dan van der Steen er wel gestaan of waren ze dan weer op zoek gegaan naar een ander? Verder moeten we nog maar eerst afwachten of Hansen 1e keeper wordt bij Basel. Het is toch niet voor niets geweest dat hij bij Ingolstad ook op plan B of C belandde na een aantal forse blunders?
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Keepers (geruchten in de media)

Berichtdoor Wizard » 23-07-2018 10:53

Mackan68 schreef:
Volgens mij schreef ik duidelijk waarop ik mijn mening baseer.
Wat moet je in hemelsnaam met een 2e keeper die feitelijk geen 2e keeper is omdat, wanneer de 1e keeper serieus geblesseerd raakt er alsnog een nieuwe keeper gehaald wordt?
Verder moeten we nog maar eerst afwachten of Hansen 1e keeper wordt bij Basel. Het is toch niet voor niets geweest dat hij bij Ingolstad ook op plan B of C belandde na een aantal forse blunders?

En volgens mij schreef ik ook heel duidelijk dat ik het er niet mee eens ben en ook waarom.
Blijkbaar was er o.b.v. de trainingen en wedstrijden onvoldoende vertrouwen in Van der Steen. Normaliter is de kans op speeltijd voor een tweede keeper zeer klein. Daarbij viel Hahn al zeer vroeg uit en had de Technische Staf dus onvoldoende vertrouwen in een subtopwaardig optreden van Van der Steen voor de rest van het seizoen. Zoals ik al zei, kan ik me dat o.b.v. de trainingen die ik heb gezien - waarin het kwaliteitsverschil tussen beide keepers echt duidelijk te zien was - goed voorstellen.
Bij Basel is Hansen simpelweg gehaald als reservekeeper zoals ik al stelde. Hij mag de concurrentiestrijd aangaan met Omlin. Ik verwacht dat de verschillen tussen beide keepers klein zullen zijn.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Keepers (geruchten in de media)

Berichtdoor AllardP » 23-07-2018 15:47

Het is toch gewoon raar om een reservekeeper te hebben die je niet durft op te stellen als de eerste keeper geblesseerd raakt? Blijkbaar heb je hem dan niet nodig en kun je je de kosten beter uitsparen. Mackan heeft wat dat betreft gewoon gelijk. Waarmee ik trouwens niet beweer dat Van der Steen het gewenste niveau had; daar kun je m.i. gerust aan twijfelen.

Ik mag hopen dat Bednarek wel als serieuze stand-in is gehaald. Al vind ik het niet zo'n best teken dat de Graafschap hem na de promotie geen nieuw contract heeft aangeboden.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Keepers (geruchten in de media)

Berichtdoor Wizard » 23-07-2018 16:12

AllardP schreef:Het is toch gewoon raar om een reservekeeper te hebben die je niet durft op te stellen als de eerste keeper geblesseerd raakt?
Al vind ik het niet zo'n best teken dat de Graafschap hem na de promotie geen nieuw contract heeft aangeboden.

Natuurlijk is het raar, maar dat was de eerste discussie niet. Achteraf is duidelijk gebleken dat V/d Steen niet het gewenste niveau had. Maar het zou nog vreemder zijn om je reservekeeper stug op te blijven stellen, terwijl hij je punten kost en je de mogelijkheid hebt om een significant betere keeper te huren voor een redelijke prijs. Het huren van Hansen gaf aan dat er een inschattingsfout is gemaakt t.a.v. de capaciteiten van V/d Steen; dat was een misser van de technische staf/scouts.
De Graafschap kon Jurjus huren en Jurjus is natuurlijk een behoorlijk talentvolle keeper, die op termijn eerste keeper van PSV moet worden. Vandaar ook dat De Graafschap zo lang mogelijk heeft gewacht met het verlengen van het contract van Bednarek. Namelijk, totdat er duidelijkheid omtrent Jurjus was. Jurjus lijkt me van een ander kaliber dan Bednarek. Wat dat betreft begrijp ik de keuze van De Graafschap volkomen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Keepers (geruchten in de media)

Berichtdoor Mackan68 » 23-07-2018 23:06

Wizard schreef:Natuurlijk is het raar, maar dat was de eerste discussie niet. Achteraf is duidelijk gebleken dat V/d Steen niet het gewenste niveau had. Maar het zou nog vreemder zijn om je reservekeeper stug op te blijven stellen, terwijl hij je punten kost en je de mogelijkheid hebt om een significant betere keeper te huren voor een redelijke prijs. Het huren van Hansen gaf aan dat er een inschattingsfout is gemaakt t.a.v. de capaciteiten van V/d Steen; dat was een misser van de technische staf/scouts.
De Graafschap kon Jurjus huren en Jurjus is natuurlijk een behoorlijk talentvolle keeper, die op termijn eerste keeper van PSV moet worden. Vandaar ook dat De Graafschap zo lang mogelijk heeft gewacht met het verlengen van het contract van Bednarek. Namelijk, totdat er duidelijkheid omtrent Jurjus was. Jurjus lijkt me van een ander kaliber dan Bednarek. Wat dat betreft begrijp ik de keuze van De Graafschap volkomen.


Ik kan vaak met je meegaan Wizard, maar wat je hier beweert zit tegen het absurde aan. Wanneer heeft Wouter 'duidelijk bewezen' niet het gewenste niveau te hebben?? Wouter heeft hier op geen enkele manier de tijd en mogelijkheid gehad zich te laten zien. Hij begon met een punt tegen Groningen. Een punt tegen Heracles met een assist op Mihajlovic en waarbij hij niets aan de tegengoal kon doen plus daarna nog de winst in de beker tegen Excelsior o.a. door een penalty te stoppen.
Toen kwam Hansen en werd er met hem na een goed begin tegen PSV, (ietwat vertekend beeld door 2-0 voor al na 6 minuten en de rode kaart voor Lozano na 35 minuten) Excelsior en WillemII (normaal gesproken rechter rijtje clubs) een reeks van 4 wedstrijden verloren met 13 tegengoals! Stug op blijven stellen terwijl hij punten kost zeg je.... 12 Punten weg in 4 wedstrijden. Terwijl Wouter ons 'maar' 4 punten kostte in de eerste 2 wedstrijden dat hij op moest draven. Een significant betere keeper huren..... Echt waar?

Hansen vertrok weer en in de winterstop speelden we in La Manga tegen Anderlecht de nummer 3 van België en Championsleague deelnemer. Door weer een schouderblessure keepte Wouter die wedstrijd en hield hij knap de 0. Maar Hansen kwam, zag en overwon wederom.

Het is niet hard te maken, maar ik durf best te stellen dat wanneer Wouter het vertrouwen en de wedstrijden had gekregen om in de eredivisie te groeien we uiteindelijk die 8e plek ook wel hadden bereikt. Net zo min als dat het hard te maken is dat dat niet zou zijn gelukt. Wat jij op trainingen allemaal van deze 2 hebt gezien, het zal wel. Ik heb dat ook gezien. En daarnaast de blunders die Martin wel maakte in wedstrijden en Wouter niet. Maar daar lijk je niet op te willen reageren helaas.
Ik vind het overigens sowieso kolder dat Hansen een tijdlang met een blessure aan een middenhandsbeentje heeft gespeeld. Een gehuurde keeper terwijl je zelf een fitte 2e keeper onder contract hebt staan waarvan het contract afloopt en waarmee je nog in onderhandeling bent over verlenging (Ondanks dat er volgens jou totaal geen vertrouwen in hem was). Dat zou nergens anders gebeuren.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Keepers (geruchten in de media)

Berichtdoor Peter » 24-07-2018 07:58

We kunnen ons er druk om maken, feit blijft dat Streppel het niet zag zitten in Van der Steen. Hij was al eerder trainer geweest bij Helmond Sport toen Van der Steen daar keeper was. Het zou maar zo kunnen dat Streppel heeft geeist dat er een ander keeper werd gehaald toen Hahn geblesseerd raakte. Als een trainer het niet in je ziet zitten dan kun je het als speler gewoon schudden.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
Peter
Basisspeler
 
Berichten: 809
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:40
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Re: Keepers (geruchten in de media)

Berichtdoor Wizard » 24-07-2018 08:23

Mackan68 schreef:
1)Het is niet hard te maken, maar ik durf best te stellen dat wanneer Wouter het vertrouwen en de wedstrijden had gekregen om in de eredivisie te groeien we uiteindelijk die 8e plek ook wel hadden bereikt. Net zo min als dat het hard te maken is dat dat niet zou zijn gelukt. Wat jij op trainingen allemaal van deze 2 hebt gezien, het zal wel. Ik heb dat ook gezien. En daarnaast de blunders die Martin wel maakte in wedstrijden en Wouter niet. Maar daar lijk je niet op te willen reageren helaas.
2)Ik vind het overigens sowieso kolder dat Hansen een tijdlang met een blessure aan een middenhandsbeentje heeft gespeeld. Een gehuurde keeper terwijl je zelf een fitte 2e keeper onder contract hebt staan waarvan het contract afloopt en waarmee je nog in onderhandeling bent over verlenging (Ondanks dat er volgens jou totaal geen vertrouwen in hem was). Dat zou nergens anders gebeuren.

1) Precies. Het heeft geen zin om statistische aannames te doen die we niet kunnen toetsen. Dat Hansen beter keepte op de trainingen, was iedereen het binnen Heerenveen wel over eens. Vraag een trainer van de club en je krijgt hetzelfde antwoord. Het verschil op de trainingen tussen beide heren was echt duidelijk. Dat V/d Steen daarom zijn kans niet heeft gekregen, begrijp ik. Dat hij een paar prima wedstrijden in de Eredivisie heeft gekeept, doet daar niets aan af. Feit blijft dat hij op de trainingen niet overtuigde en dat bij een middelmatige club in Denemarken ook niet deed. Hij heeft nu nog steeds geen club; zegt dat niets over zijn kwaliteiten?
2) Hier wil ik graag met je in meegaan, maar weet ik niet wat de ernst van deze blessure was. Wanneer de betreffende sportarts heeft gesteld dat doorspelen prima kon, dan zal hij daar wel meer verstand van hebben dan wij. Ook hieruit blijkt dat de club simpelweg weinig vertrouwen in V/d Steen had. Overigens vind ik het jammer, want de persoon Wouter was een hele aardige, sympathieke vent.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Keepers (geruchten in de media)

Berichtdoor Mackan68 » 24-07-2018 11:06

Wizard schreef:1) Precies. Het heeft geen zin om statistische aannames te doen die we niet kunnen toetsen. Dat Hansen beter keepte op de trainingen, was iedereen het binnen Heerenveen wel over eens. Vraag een trainer van de club en je krijgt hetzelfde antwoord. Het verschil op de trainingen tussen beide heren was echt duidelijk. Dat V/d Steen daarom zijn kans niet heeft gekregen, begrijp ik. Dat hij een paar prima wedstrijden in de Eredivisie heeft gekeept, doet daar niets aan af. Feit blijft dat hij op de trainingen niet overtuigde en dat bij een middelmatige club in Denemarken ook niet deed. Hij heeft nu nog steeds geen club; zegt dat niets over zijn kwaliteiten?
2) Hier wil ik graag met je in meegaan, maar weet ik niet wat de ernst van deze blessure was. Wanneer de betreffende sportarts heeft gesteld dat doorspelen prima kon, dan zal hij daar wel meer verstand van hebben dan wij. Ook hieruit blijkt dat de club simpelweg weinig vertrouwen in V/d Steen had. Overigens vind ik het jammer, want de persoon Wouter was een hele aardige, sympathieke vent.

1. Het gaat om prestaties in wedstrijden. Wouter had totdat hij aan de kant geschoven werd geen wedstrijd verloren. Hansen kwam uit het niets, nog niet eens eerst een wedstrijd bij de beloftes, na helemaal afgebrand te zijn bij Ingolstad meteen in de basis. Wat er nu in Denemarken is gebeurd heeft he-le-maal niets met zijn kansen toen te maken! Typisch gevalletje van achteraf gelul. Dat hij nog geen club heeft: Maher heeft dat ook niet, zegt dat iets over zijn kwaliteiten?? Of wachten op een geschikte uitdaging?
2. Wanneer ga je in op de blunders die Wouter niet maakte in zijn wedstrijden en Martin wel in de zijne?? Te ver voor de goal staan in zeker 2 gevallen waardoor er o.a door Ajax van grotere afstand geschoten en gescoord werd? Over het zwakke optreden op ballen van afstand op zijn linkerkant maar te zwijgen. Past bij mij niet echt in je opmerking significant beter.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Keepers (geruchten in de media)

Berichtdoor Wizard » 24-07-2018 12:09

Mackan68 schreef:
1. Het gaat om prestaties in wedstrijden.
2. Wanneer ga je in op de blunders die Wouter niet maakte in zijn wedstrijden en Martin wel in de zijne?

1) Natuurlijk gaat het om prestaties in wedstrijden. Maar wedstrijden win je als team en verlies je als team. Dat V/d Steen een paar prima wedstrijden keept, maar op de trainingen een significant lager niveau laat zien dan Hansen, rechtvaardigt mijns inziens de keuze om Hansen op te stellen. Dat jij dat niet vindt, verschillen wij van mening, maar ik kan je verzekeren dat bijna elke trainer op die manier zou kiezen.
Natuurlijk heeft de keuze in Denemarken er wel iets mee te maken. Het laat zien dat V/d Steen simpelweg niet het gevraagde niveau heeft. Maher is een heel ander verhaal aangezien die een geheel ander salaris vraagt wat geen subtopclub noch wil noch kan betalen.
2) Hansen heeft inderdaad een paar fouten gemaakt, maar ook een aantal erg sterke wedstrijden gekeept. Het heeft geen zin zijn fouten te ontkennen, maar het heeft ook geen zin om ze weer op te rakelen. We hebben het daar al uitgebreid tijdens de competitie over gehad. V/d Steen heeft maar een paar wedstrijden gekeept. Je zou hem meer wedstrijden kunnen laten keepen afgelopen seizoen. Echter, en dat is een keuze, snap ik dat Streppel voor Hansen koos aangezien Hansen een veel hoger basisniveau op de trainingen liet zien dan V/d Steen. Je gaat ook niet zomaar je eerste keeper aan de kant schuiven na 1-2 mindere wedstrijden.
Verder hoor ik nu letterlijk Johan Derksen praten. Wellicht heeft Hansen een lagere ondergrens dan V/d Steen; dat zou heel goed kunnen. Persoonlijk vond ik dat het basisniveau en maximale niveau van Hansen - van wat heb ik gezien - een stuk hoger lag. Naar mijn mening rechtvaardigde dat ook de keuze om voor Hansen te kiezen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Keepers (geruchten in de media)

Berichtdoor Jazz » 18-06-2020 12:44

Vrij bijzonder dat ze een 17 jarige in de vorm van Kroesen promoveren als 3de keep. Is hij zo getalenteerd?
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Keepers (geruchten in de media)

Berichtdoor Kaz_SCH » 18-06-2020 15:31

Jazz schreef:Vrij bijzonder dat ze een 17 jarige in de vorm van Kroesen promoveren als 3de keep. Is hij zo getalenteerd?


Over zijn talent kan ik niet zoveel zeggen, maar een derde keeper speelt toch nooit. Lijkt me een combinatie tussen een goedkope oplossing en de jeugd de kans geven om aan het niveau te ruiken.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Keepers (geruchten in de media)

Berichtdoor Feanfan 1 » 18-06-2020 17:34

Trevor Doornbusch was ook 3e keeper na Hahn en Bednarek en is ook rond de 20 jaar
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Keepers (geruchten in de media)

Berichtdoor Jazz » 18-06-2020 19:16

Feanfan 1 schreef:Trevor Doornbusch was ook 3e keeper na Hahn en Bednarek en is ook rond de 20 jaar


Ja maar Kroesen is 17, komt pas net rondkijken. Zal vast de vaste keep worden van het onder 21 jaar maar toch vind ik het gewaagd.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Keepers (geruchten in de media)

Berichtdoor davp » 18-06-2020 22:27

3e keeper? Op het moment de enige keeper die we hebben voor volgend seizoen.
Avatar gebruiker
davp
Superster
 
Berichten: 1589
Geregistreerd op: 22-06-2005 10:36
Woonplaats: De Knipe

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten