Middenvelders (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor tha boelie » 28-08-2018 13:54

Hakansson schreef:Volgens feanonline hebben we intresse in ivan folic van zagreb aanvalende middenvelder of buiten


Vertrekt naar Genk.
tha boelie
Basisspeler
 
Berichten: 804
Geregistreerd op: 31-10-2010 01:31

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Muck » 31-01-2019 11:34

Aangezien Thorsby toch nog lijkt te vertrekken naar Italie deze winter en de huurdeal van Bruijn naar NEC, gaat het gerucht dat Heerenveen Kadioglu (tijdelijk) terug naar Nederland wil halen.
Muck
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 09-07-2007 20:28
Woonplaats: Heerenveen

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Jelmer1981 » 31-01-2019 12:07

Ik zie niet wat deze dingen met elkaar te maken hebben.
Kadioglu is bij mijn weten een buitenspeler, en Thorsby en Bruijn middenvelders. We zitten ook wanneer deze twee vertrekken ruim in de middenvelders (Vlap, van Amersfoort, Schaars, Yuki, Frederiksen, Kongolo, Rienstra) dus daar hoeft niets bij.

Kadioglu zou hier niet aan spelen toekomen verwacht ik, aangezien de vleugels met van Bergen en Johnsen goed bezet zijn. Die jongen komt heus niet voor de bank hierheen.
Lijkt me een fabeltje dus.
Jelmer1981
Wereldspeler
 
Berichten: 1103
Geregistreerd op: 08-06-2008 08:10

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Satyr » 31-01-2019 12:23

Hij speelde bij NEC ook als 'de punt naar voren' en voor die positie hoeft hij inderdaad niet te komen
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Muck » 31-01-2019 12:56

Gerucht uit de turkse media is al de kop ingedrukt. Geen Kadioglu derhalve.
Muck
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 09-07-2007 20:28
Woonplaats: Heerenveen

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Feanfan 1 » 15-02-2019 14:43

Bahoui (28) op vliegtuig naar Nederland om te onderhandelen met Eredivisie-club'

Nabil Bahoui is vrijdag op het vliegtuig gestapt om te onderhandelen met een club uit de Eredivisie. Dat melden Zweedse media. Bahoui (28) staat op het punt om te vertrekken bij Grasshoppers.

Naar verluidt is De Graafschap de club waar Bahoui mee in onderhandeling is, meldt Aftonbladet. Bahoui is een 28-jarige middenvelder die ook als vleugelspits uit de voeten kan. In 2014 stond hij op het verlanglijstje van sc Heerenveen. Hij werd het afgelopen seizoen verhuurd aan het Zweedse AIK, maar die club kon met Grasshoppers geen akkoord bereiken over de transfersom.

Volgens meerdere media uit Zweden is Bahoui op dit moment onderweg naar Nederland, maar alleen Aftonbladet laat de naam van De Graafschap vallen. Andere media melden dat het om een club uit de Eredivisie gaat.

Als alles volgens plan verloopt, wordt Bahoui spoedig medisch gekeurd en tekent hij in de Eredivisie. De middenvelder annex aanvaller is transfervrij omdat zijn contract bij Grasshoppers is afgelopen. Bahoui speelde van 2009 tot 2015 bij meerdere clubs in Zweden. Na een korte periode bij Al-Ahli kwam hij terecht bij Hamburger SV. Grasshoppers verhuurde hem in 2018 aan AIK.

Mijn bron is dat Heerenveen de geïnteresseerde club is. We gaan het zien
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor GeraldSibon35 » 15-02-2019 15:11

Is wel een goede speler volgens mij, een buitenspeler met een echte voorzet in huis. Lijkt me ook stug dat de Graafschap zo'n jongen kan betalen.
GeraldSibon35
Selectiespeler
 
Berichten: 497
Geregistreerd op: 18-06-2013 12:31

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Jazz » 15-02-2019 15:24

Hopelijke voor de linkervleugel. Bahoui-Lammers-Van Bergen ziet er op papier okay uit.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Ebiede » 15-02-2019 15:29

GeraldSibon35 schreef:. Lijkt me ook stug dat de Graafschap zo'n jongen kan betalen.


Wij wel? :roll:
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor GeraldSibon35 » 15-02-2019 15:30

@Ebiede Ik denk inderdaad dat wij meer te besteden hebben dan de Graafschap.
GeraldSibon35
Selectiespeler
 
Berichten: 497
Geregistreerd op: 18-06-2013 12:31

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor davp » 15-02-2019 16:34

Met een jaarlijks tekort van 6 miljoen op een omzet van dik 16 miljoen?
Avatar gebruiker
davp
Superster
 
Berichten: 1589
Geregistreerd op: 22-06-2005 10:36
Woonplaats: De Knipe

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Superfries1996 » 15-02-2019 22:46

Jazz schreef:Hopelijke voor de linkervleugel. Bahoui-Lammers-Van Bergen ziet er op papier okay uit.


We hebben Johnsen ook al. Plus Michaijlovic, die kan je dan ook wel afschrijven. Nee, ik denk niet dat wij die club zijn.
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Jelmer1981 » 26-02-2019 14:31

Heerenveen speelt momenteel een oefenwedstrijd tegen Twente, en testspeler Ten Ton uit Nigeria staat in de basis. Opvallend... weet iemand wat het verhaal hierachter is? Ik dacht gelezen te hebben dat Heerenveen geen spelers meer aan zou trekken van buiten de EU. Waarom dan wel een Nigeriaan op proef nemen? Bij welke club speelt deze jongen?
Jelmer1981
Wereldspeler
 
Berichten: 1103
Geregistreerd op: 08-06-2008 08:10

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Kaz_SCH » 26-02-2019 14:50

Jelmer1981 schreef:Heerenveen speelt momenteel een oefenwedstrijd tegen Twente, en testspeler Ten Ton uit Nigeria staat in de basis. Opvallend... weet iemand wat het verhaal hierachter is? Ik dacht gelezen te hebben dat Heerenveen geen spelers meer aan zou trekken van buiten de EU. Waarom dan wel een Nigeriaan op proef nemen? Bij welke club speelt deze jongen?


Verder trouwens een sterk beloftenelftal. Twente speelt met de werkelijke beloften, Heerenveen speelt met Bednarek, Skovgaard, Dresevic, Drkusic, Beuker, Thorsby, Kongolo, Ton, Mihajlovic, Van Amersfoort, Hajal.

Die Ton heeft waarschijnlijk ook een EU-Paspoort, en onder de 23 (of 21?) hoeven ze niet dat buiten EU-salaris te verdienen, maar een percentage van.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Wizard » 06-06-2019 07:28

Heerenveen schijnt een bod te hebben gedaan op Faik (oud-Excelsior) en speler van Zulte Waregem. Zulte heeft het eerste bod afgeslagen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Jelmer1981 » 06-06-2019 08:42

Als de focus ligt op een verdedigende middenvelder en een spits zou de interesse in Faik mij wel verbazen, want ik kan me niet voor de geest halen dat hij uitblonk in verdedigende arbeid. Jongen met een erg goed trap, maar in zijn periode bij Excelsior nogal licht… Ik zou liever iemand zien met wat meer power.
Jelmer1981
Wereldspeler
 
Berichten: 1103
Geregistreerd op: 08-06-2008 08:10

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Wizard » 06-06-2019 09:41

Jelmer1981 schreef:Als de focus ligt op een verdedigende middenvelder en een spits zou de interesse in Faik mij wel verbazen, want ik kan me niet voor de geest halen dat hij uitblonk in verdedigende arbeid. Jongen met een erg goed trap, maar in zijn periode bij Excelsior nogal licht… Ik zou liever iemand zien met wat meer power.

De focus ligt op een controleur, een spelverdeler. In die zin is Faik een speler die past in dit plaatje. Met een goede box-to-box speler ernaast, onze Nec-verhuurling, zou dit een prima concept kunnen zijn. Ik ben alleen meer voorstander van het aantrekken van Schouten. Het probleem is waarschijnlijk dat hij betere alternatieven heeft en zo'n 2 mio moet kosten.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Jazz » 06-06-2019 09:53

Wizard schreef:Heerenveen schijnt een bod te hebben gedaan op Faik (oud-Excelsior) en speler van Zulte Waregem. Zulte heeft het eerste bod afgeslagen.


Dat is niet best, ben nooit echt gecharmeerd geweest van Faik. Ik betwijfel of hij het subtop niveau wel aankan.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Jelmer1981 » 06-06-2019 09:54

Volgens mij zouden we met Faik en Bruijn twee jongens hebben die vooral naar voren denken. Ik zou wel eens een heatmap willen zien van waar Bruijn zich bevind op het veld, volgens mij is dat helemaal geen box-to-box speler. Ook Faik is volgens mij geen positievaste speler, heeft ook een sterke drang naar voren. Gevolg is dat we teveel spelers hebben die bij het omschakelen naar verdedigen te ver naar voren staan.
Jelmer1981
Wereldspeler
 
Berichten: 1103
Geregistreerd op: 08-06-2008 08:10

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Wizard » 06-06-2019 11:39

Faik is een echte spelmaker. Zo speelde hij bij Excelsior en zo speelde hij ook bij Zulte. Een typische opvolger van Schaars zoals een type Schouten ook zou zijn.
Bruijn heeft juist het meest op de '8' gespeeld. Is een prima spelverdeler en komt ook graag aan de rand van de 16; een vrij all-round middenvelder dus. Daarbij heeft hij genoeg gif in zich om een goede balafpakker te worden. In die zin zou hij ook erg goed van positie kunnen wisselen met een type Faik.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Superfries1994 » 13-06-2019 17:16

Faik's naam duikt weer op, nu bij VI. Ik heb het forum van Zulte Waregem een beetje doorzocht, en de commentaren zijn niet bepaald positief. Zulte heeft een matig seizoen gehad, dus daar zal het ook door komen, maar toch geeft het altijd wel een beeld van hoe een speler is, door mensen die de club veelal volgen. De commentaren bevestigen het beeld wat ik ook al had van Faik: niet echt beweeglijk (traag, draait langzaam), zaalvoetballer (technisch wel oké dus), en een goede trap. In balbezit aardig, verdedigend minder. Niet agressief genoeg, weinig duelkracht. Wordt daar wel gezien als één van de miskopen van afgelopen zomer, heeft daarom ook maar weinig gespeeld. Weinig hoopvolle berichten helaas. En ik denk totaal niet de speler die bij ons elftal past. Leuke voetballers hebben we wel genoeg, vorig jaar ook met Yuki, maar we missen andere types.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Thinkman » 13-06-2019 18:26

Wizard schreef:Faik is een echte spelmaker. Zo speelde hij bij Excelsior en zo speelde hij ook bij Zulte. Een typische opvolger van Schaars zoals een type Schouten ook zou zijn.
Bruijn heeft juist het meest op de '8' gespeeld. Is een prima spelverdeler en komt ook graag aan de rand van de 16; een vrij all-round middenvelder dus. Daarbij heeft hij genoeg gif in zich om een goede balafpakker te worden. In die zin zou hij ook erg goed van positie kunnen wisselen met een type Faik.


Ik denk dat dit een leuke speler voor ons zou kunnen worden, maar het feit dat zijn naam genoemd wordt, bleek in het verleden vaak een garantie dat dit m niet ging worden. Leukste blijft toch totaal onverwachte presentaties.
Schouten lijkt naar de Serie A te verkassen (Sassuolo). Vind dat ook wel een speler voor sc Heerenveen, maar ja kost wel een paar centen.
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor GFaber » 13-06-2019 20:36

Faik zou een prima speler voor ons kunnen zijn, zie die liever dan een rienstra of voorheen yuki op het middenveld.
Bij Excelsior vond ik hem het altijd wel aardig doen tegen ons.
GFaber
Bankzitter
 
Berichten: 18
Geregistreerd op: 13-06-2019 20:06

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor pes5 » 13-06-2019 21:03

Ik denk niet dat hij het type is dat we kunnen gebruiken.

Het staat mij bij dat het iemand is die vrij veel op één tempo doet en niet zo sterk is in de duels. Daar hebben we al iemand van in de persoon van Rienstra.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Feanfan 1 » 13-06-2019 22:05

Mijn beeld over Faik is ook niet zo positief. Heeft wel een ontzettend goed linkerbeen en scoort ook nog wel eens uit een vrije trap.
Maar speelt verder inderdaad in één tempo, fysiek legt hij het ook vaak af en gevoelsmatig is hij mentaal ook vrij zwak
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Mackan68 » 13-06-2019 22:09

Bij Excelsior heeft hij in ieder geval wél bewezen dat hij redelijk makkelijk tot scoren komt. En dan vooral van afstand en uit vrije trappen. Aangezien Lammers er niet meer is is het prima dat er naar scorend vermogen gekeken wordt. Dat is trouwens al seizoenen lang mijn mening. Als je veel goals tegen krijgt moet je er voor zorgen dat je zelf veel scoort. En aangezien solide verdedigers en keepers over het algemeen niet de specialiteit van onze club is.....
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Feanfan 1 » 13-06-2019 22:32

Mackan68 schreef:Aangezien Lammers er niet meer is is het prima dat er naar scorend vermogen gekeken wordt. Dat is trouwens al seizoenen lang mijn mening. Als je veel goals tegen krijgt moet je er voor zorgen dat je zelf veel scoort.

Schijnt dat Ron Jans een zelfbedachte regel had, de 50-50-50 regel. Minimaal 50 goals voor, maximaal 50 goals tegen en minimaal 50 punten
Die tegengoals en de 50 punten halen kan ik me niet voorstellen
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor fuotbalgek » 13-06-2019 22:44

Faik is een tempo, slap in de duels, zwakke omschakeling En niet de mentaliteit die we nodig hebben. Technisch goed, goede trap en passing, maar is niet wat we naast Bruijn nodig hebben.

Dat voor degelijke spelers geld wordt uitgegeven in financieel moeilijke tijden is zorgwekkend. Transfersommen moeten we betalen voor jonge talenten of meer ervaren spelers die beter zijn dan de helft van onze basisspelers.

Nee, ga dan gewoon voor Kongolo en Bruijn daar, en spaar dat geld op om talent binnen te halen. Iedere keer een paar ton voor de Rienstras van deze wereld telt al snel op tot veel geld weggegooid.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Kaz_SCH » 14-06-2019 08:25

Nou geef ik meteen toe dat ik weleens een wedstrijdje van Excelsior en Zulte Waregem over sla, maar hebben jullie Faik echt allemaal dusdanig gevolgd dat iedereen heel stellig roept dat hij alles in één tempo doet? Of zijn we met z'n allen gewoon niet zo onder de indruk van de naam, en praat men elkaar een beetje na? Is niet als aanval bedoeld, maar vraag me oprecht af of iedereen meerdere wedstrijden van Faik heeft gezien.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor fuotbalgek » 14-06-2019 10:31

Kaz_SCH schreef:Nou geef ik meteen toe dat ik weleens een wedstrijdje van Excelsior en Zulte Waregem over sla, maar hebben jullie Faik echt allemaal dusdanig gevolgd dat iedereen heel stellig roept dat hij alles in één tempo doet? Of zijn we met z'n allen gewoon niet zo onder de indruk van de naam, en praat men elkaar een beetje na? Is niet als aanval bedoeld, maar vraag me oprecht af of iedereen meerdere wedstrijden van Faik heeft gezien.


Mijn mening is gebaseerd op zijn spel in NL. Dat jaartje België waarvan de helft als bankzitter zal hem geen compleet andere voetballer gemaakt hebben neem ik aan.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten

cron