Verlengen seizoenskaart!

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Superfries1994 » 22-04-2019 13:11

Forza schreef:Ik vraag helemaal niet om een actie. Ik verleng al dertig jaar zonder erover na te denken. Ik vraag een elftal, een technische leiding en een clubleiding waar ik me in kan herkennen. Dat is nu niet zo. En omdat ik die dingen niet hoef, is de rekensom vast prachtig, maar voor mij komt het er op neer dat ik moet gaan leuren met dingen waar ik niet om gevraagd heb. Maar goed, als ik een actie mag kiezen...

- Antwoord op de vraag wie de trainer wordt
- Antwoord op de vraag wie er volgend jaar algemeen directeur en technisch directeur zijn
- Antwoord op de vraag hoeveel geld er op dit moment is om dit elftal te versterken

Dan kan ik zelf inschatten of ik denk, dat ik weer eens waar voor mijn geld krijg.

Ik ben overigens wel benieuwd hoe dat gaat werken met drie keer gratis iemand meenemen. Dat kan niet iedereen tegelijk doen. En diegene kan, gezien de bezetting nu, ook niet in mijn buurt zitten. Gezellig.

Het getuigt ook niet van veel vertrouwen in een goede afloop van deze campagne. Per persoon voor 45 euro aan kaarten weggeven.

Dan zou ik niet gaan verlengen als ik jou was, want de trainer zal niet lang meer op zich laten wachten denk ik, maar de AD en de TD zitten er volgend jaar ook nog. En de loterij is helaas nog niet op de Abe Lenstra Boulevard gevallen, dus ook wat betreft grote versterkingen hoef je niet direct te rekenen tot we ook Vlap verkopen. Maar spelers voor een paar ton zijn ook vast wel haalbaar, mede door inkomsten van eerder gerealiseerde transfers.

Wij nemen ieder jaar wel een aantal mensen mee, dus wij kunnen de kaarten iig goed gebruiken. En ik weet niet waar jij zit, maar overal zijn blauwe kuipjes te zien in het stadion.

Er valt ontzettend veel te zeggen over de club op dit moment, vooral negatief, over Cees, over de slechte verdediging, over luie postbodes als Ben Rienstra of arrogante spelers als Warner Hahn. Maar deze actie op zichzelf is gewoon netjes. En dan is het hopen dat de genoemde zaken langzaam beter worden. Dat gaat tijd kosten. Als je echter nu al zo negatief bent, zou ik zeggen: Verleng niet, en neem een FOX abonnement, dan kun je hem ook nog eens uit zetten.

Overigens gaat het veel slechter dan dit seizoen niet meer worden in thuiswedstrijden. Dat is dan wel weer een voordeel.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Forza » 22-04-2019 13:34

Als je echter nu al zo negatief bent, zou ik zeggen: Verleng niet, en neem een FOX abonnement, dan kun je hem ook nog eens uit zetten.


Het woord 'al' vind ik bijzonder na dertig jaar en na een aantal jaren wanbeleid (waar in mijn ogen voorlopig geen eind aan zal komen).

Ik zit aan een trap links, rechts, voor en achter mij zijn bezet.
Forza
Wereldspeler
 
Berichten: 1205
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:44

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Superfries1994 » 22-04-2019 14:12

Forza schreef:Het woord 'al' vind ik bijzonder na dertig jaar en na een aantal jaren wanbeleid (waar in mijn ogen voorlopig geen eind aan zal komen).

Met 'al' doel ik op de negativiteit over een seizoen dat nog niet eens begonnen is, sterker, het oude is nog niet eens afgelopen en de antwoorden die jij graag wil hebben, kan men dus ook nooit geven in dit stadium. Niet over de dertig jaar natuurlijk, iets dat te prijzen is, iets dat geldt voor een ieder die nu nog steeds seizoenskaarthouder is na de afgelopen tien jaar.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Forza » 22-04-2019 14:37

Dat kan prima. Zoals je zelf zegt... De nieuwe trainer kan snel bekend zijn. De wie de directie gaan vormen, beantwoord je zelf al en ik ben bang dat je daarin gelijk hebt. De vraag hoeveel geld er op dit moment is, kan op dit moment beantwoord worden. Deels doe je dat ook al. We moeten de hele as vervangen met op dit moment een lege beurs. Dat kan goed uitpakken, want goed is niet altijd duur en veel beroerder kan het niet gaan.

Dat laatste is misschien wel net zo zorgelijk en een reden om op te zeggen als een niet capabele algemeen directeur. De voetbalvisie moet worden uitgedragen (en ingevuld) door Hamstra. Ik vind dat hij het op een enkele uitzondering na ronduit slecht doet. Natuurlijk... Trainer en spelers moeten het doen. Maar hij beslist over het materiaal waarmee dat moet gebeuren. En ik kan aan zijn keuzes niet zien wat het idee erachter is.

Overigens... Ik weet niet precies hoe het zit maar mag het salaris niet maximaal een x-percentage van de begroting zijn? Dat zou betekenen dat met minder inkomsten de situatie kan ontstaan dat je wel middelen hebt om te investeren maar dat je het bijbehorende salaris niet kan/mag betalen? Nogmaals, ik weet het fijne er niet van, maar volgens mij is het gecompliceerder dan: ik verkoop een speler en van dat geld koop ik iets terug.
Forza
Wereldspeler
 
Berichten: 1205
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:44

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Mackan68 » 22-04-2019 15:53

Superfries1994 schreef:
Overigens gaat het veel slechter dan dit seizoen niet meer worden in thuiswedstrijden. Dat is dan wel weer een voordeel.

Dat dachten veel mensen vooraf aan dit seizoen waarschijnlijk ook. Het kan altijd minder blijkt wel weer.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Forza » 22-04-2019 16:27

Los van het resultaat... Zie met een lege portemennee maar eens vervangers te vinden voor Pierie, Schaars en Lammers. Vlap, Pierie... Het zijn 'gelukjes' uit de eigen jeugdopleiding. Ik weet niet precies watvoor veelbelovends er nog in het vat zit, maar het is niet door goed technisch beleid dat er nu en dan iets bruikbaars tussen zit. En dan heb ik het niet over de punten. Ik wil gewoon eerst weer eens leuk voetbal zien en ik zie niet wie in de club daar de goede mensen bij gaat zoeken.

Boven de markt hangt nog het verlies aan televisiegelden toch? De besparing op Kabayashi, Schaars en Pierie is dan wel verdampt. Hoe gaan ze salarissen betalen met nog minder inkomsten? TV-gelden en duizend seizoenskaarten is meer dan een miljoen euro aan inkomstenverlies... Dat kun je niet bovenop het al bestaande exploitatietekort blijven gooien. Dit vraagt, los van de vraag over verlenging, om een creatieve geest met een goed netwerk in de voetbalwereld. We kunnen toch gewoon eerlijk zijn? Die zit nu niet in de clubleiding.
Forza
Wereldspeler
 
Berichten: 1205
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:44

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor BK2007 » 22-04-2019 16:49

Kom, kom. Hamstra blijkt een wizard op transfergebied, kijk maar eens naar Van Bergen. Die levert heel leuk voetbal en gegarandeerd weer een pak en hem beet 5 miljoen op.
Als je hebt over de nieuwe opvolgers vanuit de jeugd dan zou ik maar eens letten op Frederiksen.
Je bent veel te somber kerel :D
Vlap levert ook weer een dikke 5 tot 8 miljoen op deze zomer. Hoezo lege portemonnee ? De verkochte spelers van de afgelopen jaren brengen door gespreide betalingen nog jaren geld in het laatje. Vandaar onze sterke liquiditeitspositie.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Forza » 22-04-2019 17:02

Ik zie niet in waarom je geld zou lenen als je zo'n geweldige liquiditeitspositie hebt. En ook niet hoe er zo'n enorm exploitatietekort kon ontstaan.

De inkomsten moeten omhoog (wat ik niet structureel zie gebeuren) of de uitgaven omlaag (wat bijna een op een verlies aan kwaliteit betekent).

Telt Twente weer mee als het gaat om tv-gelden? We worden overeind gehouden door transfers. In mijn ogen horen die in een begroting niet eens thuis. Als Vlap morgenavond zijn been breekt, keldert zijn waarde meteen. Met dat geld kun je niet alvast gaan rekenen...
Forza
Wereldspeler
 
Berichten: 1205
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:44

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor BK2007 » 22-04-2019 17:14

Man, man. Als Vlap zijn been breekt. Ja zo lust ik er nog een paar.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Forza » 22-04-2019 17:52

Hij zou niet de eerste zijn. Het is maar een voorbeeld. Je rekent met geld waarvan je niet 100% zeker weet of het komt. Bij een klein bedragje past heus wel een gokje, maar hier gaat het om miljoenen. Daar kun je niet mee de markt opgaan en zeggen... We betalen later wel.

We verkopen op een moment dat iedereen weet dat er geld te weinig is en moeten kopen op het moment dat clubs weten dat we miljoenen hebben. Alleen mensen die hun salaris uitgeven voor het binnen is, rekenen zo. Ik vind dat geen 'duurzame' manier van een club leiden.
Forza
Wereldspeler
 
Berichten: 1205
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:44

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor BK2007 » 22-04-2019 17:59

Maar goed dan volg je de club wel of niet voldoende ?
Dresevic en Skovgaard zijn gehaald terwijl Hoegh en Pierie nog niet waren verkocht of vertrokken.
Ik denk echt dat je de situatie van de club veel te dramatisch voorstelt. Er is geld zat en goede opvolgers voor vertrekkende spelers zullen gewoon weer gekocht gaan worden (ook weer in termijnen neem ik aan).
Waar het aan schort is topsportmentaliteit en de wil om te winnen. Dit ligt dus aan slechte coaching en begeleiding.
In dat opzicht is JOR geen goede coach gebleken terwijl hij juist wel een trainer was die vooral met jonge spelers heeft gewerkt in het verleden. Nu mogen we bekijken of JJ wel iets kan bereiken met deze groep.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Forza » 22-04-2019 19:05

Laten we hopen dat ik ongelijk heb.

Ik vind overigens, dat mentaliteit ook een kwaliteit is. Dat de selectie op dat punt niet in balans is, is niet alleen JOR te verwijten maar ook de mensen die JOR hebben gehaald en hem deze selectie hebben toebedeeld. Maar dat is wellicht weer een ander topic.
Forza
Wereldspeler
 
Berichten: 1205
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:44

Re: Uitbreiding Trainingcomplex Skoatterwâld

Berichtdoor Ebiede » 23-04-2019 19:19

Ebiede schreef:Ik ging al niet verlengen, maar lever ook per direct mn kaart in. Hier wil ik niet meer bij horen.Na meer dan 35 jaar klaar mee.

SZK kaart zit in envelop met onderstaand schrijven. Kees Rozenmond zal het jeuken denk ik, maar ik wil hier niet bij horen.

Betreft: inleveren Seizoenkaart
Geacht heer/mevrouw,
Bijgaand lever ik mijn seizoenkaart in. Ik wil niet bij een club horen die haar kernwaarden verkwanseld. Een club waar vriendjespolitiek, machtsspelletjes en leugens tot gemeengoed behoren.
Ik wens u veel wijsheid toe.

Met Vriendelijke groet



Voor wij er interesse in heeft (voor zover je nog vertrouwen hebt in de directie) na 14 dagen 0,0 reactie op m'n opzeggen
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Uitbreiding Trainingcomplex Skoatterwâld

Berichtdoor HVNFL » 23-04-2019 19:32

Ebiede schreef:Ik ging al niet verlengen, maar lever ook per direct mn kaart in. Hier wil ik niet meer bij horen.Na meer dan 35 jaar klaar mee.

SZK kaart zit in envelop met onderstaand schrijven. Kees Rozenmond zal het jeuken denk ik, maar ik wil hier niet bij horen.

Betreft: inleveren Seizoenkaart
Geacht heer/mevrouw,
Bijgaand lever ik mijn seizoenkaart in. Ik wil niet bij een club horen die haar kernwaarden verkwanseld. Een club waar vriendjespolitiek, machtsspelletjes en leugens tot gemeengoed behoren.
Ik wens u veel wijsheid toe.

Met Vriendelijke groet


Voor wij er interesse in heeft (voor zover je nog vertrouwen hebt in de directie) na 14 dagen 0,0 reactie op m'n opzeggen


Veel succes met opzeggen hoor, maar had je serieus een reactie op je mail verwacht? Als deze bij mij in de mailbox was gekomen zou ik niet eens weten wat ik hier op zou moeten reageren. Wat had je precies voor reactie willen hebben? Dit heeft 0,0 met vertrouwen in de directie te maken.

Jammer dat je er vanavond niet bij bent, het had nu bij rust 3/4-0 moeten staan.
Avatar gebruiker
HVNFL
Basisspeler
 
Berichten: 605
Geregistreerd op: 16-02-2010 16:48

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Forza » 23-04-2019 22:00

Een reactie is toch wel fatsoenlijk.

Ook al is het maar... Het spijt ons dat u deze conclusie heeft getrokken. Graag vernemen wij wat u van ons verwacht en of we u nog op andere gedachten kunnen brengen. Hoe dan ook, we danken u voor de steun in de afgelopen jaren en hopen u in de toekomst weer te mogen begroeten.

Of zoiets. Hoe moeilijk kan het zijn?

Jammer dat je er vanavond niet bij bent, het had nu bij rust 3/4-0 moeten staan.


Er waren wel kansen en kansjes, maar dit gevoel had ik niet. Bovendien was het niet zo en werd het 2-2. Op een paar uitzonderingen na vond ik het weer onder de maat.

Daarnaast valt me op dat aardig wat mensen (meer dan vijf en ik ken ze niet) op de plaatsen rondom mij al aangeven niet te verlengen. Ik denk dat dit een groot probleem gaat worden.
Forza
Wereldspeler
 
Berichten: 1205
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:44

Re: Uitbreiding Trainingcomplex Skoatterwâld

Berichtdoor Ebiede » 24-04-2019 08:44

HVNFL schreef:
Veel succes met opzeggen hoor, maar had je serieus een reactie op je mail verwacht? Als deze bij mij in de mailbox was gekomen zou ik niet eens weten wat ik hier op zou moeten reageren. Wat had je precies voor reactie willen hebben? Dit heeft 0,0 met vertrouwen in de directie te maken.

Jammer dat je er vanavond niet bij bent, het had nu bij rust 3/4-0 moeten staan.


Laat ik vooropstellen dat ik jullie alleen wil informeren. Heerenveen blijft ook mijn club, maar zolang die Paardenman er zit kom ik er niet meer. Daarnaast is het geen mail geweest maar een brief waarbij ik ook de kaart heb toegevoegd.

Doe wat er mee wil HVNFL maar deze man maakt de club kapot.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Uitbreiding Trainingcomplex Skoatterwâld

Berichtdoor Mackan68 » 24-04-2019 17:42

Ebiede schreef:
Laat ik vooropstellen dat ik jullie alleen wil informeren. Heerenveen blijft ook mijn club, maar zolang die Paardenman er zit kom ik er niet meer. Daarnaast is het geen mail geweest maar een brief waarbij ik ook de kaart heb toegevoegd.

Doe wat er mee wil HVNFL maar deze man maakt de club kapot.

Ik heb direct bij het aantreden van CR hem een mail gestuurd met de aankondiging dat ik, door zijn benoeming en de manier waarop dat gegaan is, na meer dan 30 jaar mijn seizoenkaart niet ga verlengen. En dat ik geen seizoenkaart weer ga nemen totdat hij bij onze club vertrokken is. Dat het bestuurlijke gekonkel ervoor heeft gezorgd dat Heerenveen niet meer aanvoelt als mijn club. Hiervoor heb ik mede als reden opgegeven dat er wat mij betreft een samenwerking gestart had moeten worden met de groep echte clubmannen. En dat CR in geen 100 jaar een echte clubman wordt. Op deze mail heb ik van CR een reactie gehad dat hij het spijtig vond dit te lezen en dat ik altijd langs kon komen om hierover te praten.

Na de leugen over de werkgroepen voor vernieuwbouw Skoatterwâld waarin een vertegenwoordiger van de VV benoemd zou zijn, het schofferen van onze hoofdsponsor bij de tafel van Kees en de stunt met de Offical Sponsor Manager Heereveen heb ik bevestigd dat ik inderdaad mijn seizoenkaart opzeg. En dat ik niet van plan ben weer een stap in het ALS te zetten totdat CR is opgesodemieterd. Op deze mail is het antwoord uitgebleven. Volgende week gaat deze mail nog eens doorgestuurd naar CR en een aantal CC's dat ze mij uit mogen schrijven zodat ik voor volgend seizoen een CC kan aanschaffen en ik mijn team bij uitwedstrijden kan blijven supporten.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Uitbreiding Trainingcomplex Skoatterwâld

Berichtdoor Thinkman » 24-04-2019 20:39

Mackan68 schreef:Ik heb direct bij het aantreden van CR hem een mail gestuurd met de aankondiging dat ik, door zijn benoeming en de manier waarop dat gegaan is, na meer dan 30 jaar mijn seizoenkaart niet ga verlengen. En dat ik geen seizoenkaart weer ga nemen totdat hij bij onze club vertrokken is. Dat het bestuurlijke gekonkel ervoor heeft gezorgd dat Heerenveen niet meer aanvoelt als mijn club. Hiervoor heb ik mede als reden opgegeven dat er wat mij betreft een samenwerking gestart had moeten worden met de groep echte clubmannen. En dat CR in geen 100 jaar een echte clubman wordt. Op deze mail heb ik van CR een reactie gehad dat hij het spijtig vond dit te lezen en dat ik altijd langs kon komen om hierover te praten.


Nette reactie van die Roozemond toch? Ik vind je reactie wel een erg overtrokken zeg. Ga dan ook het gesprek!
Maar goed je moet t ook lekker zelf weten.
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor BK2007 » 24-04-2019 20:54

Thinkman schreef:
Nette reactie van die Roozemond toch? Ik vind je reactie wel een erg overtrokken zeg. Ga dan ook het gesprek!
Maar goed je moet t ook lekker zelf weten.


Inderdaad er gewoon naar toe. Cees blijkt gewoon heel benaderbaar. Maar goed dat zal Mackan wel niet aandurven, bang als hij is om zijn woorden tegenover de persoon zelf over te brengen.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Forza » 24-04-2019 23:13

Ik vind dat een flauw antwoord.

Mackan was er dertig jaar en dus voor de eerste promotie en degradatie.

Hij heeft de bagger tegen Haarlem, RBC, Zeeland gezien wss. Clubs die niet meer bestaan. Flauw om hem nu neer te zetten als iemans die zomaar opgeeft.

Ik geloof dat hij al die shit, ook in eerste divisie, er was.

Wie ook?

Ik heb er na meer dan dertig jaar ook moeite mee.

Jullie wel mail gehad eigenlijk?
Forza
Wereldspeler
 
Berichten: 1205
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:44

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Kaz_SCH » 25-04-2019 08:26

Gister A4-formaat post van de club gehad of ik weer wilde verlengen, met de bijbehorende extraatjes. Prima gedaan. En elke seizoenkaarthouder 3 vrijkaarten geven vind ik ook een uitstekende actie. Toch ben ik niet van plan meteen te verlengen.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor TORCIDA » 25-04-2019 13:46

Dus supporters worden net als voetballers en bestuursleden ook passanten? Wat dat betreft kunnen er erg veel hier een voorbeeld nemen aan de supporters van fc Twente, hun club is kapot gemaakt, ze zijn gestraft, ze worden gesubsidieerd, ze zijn gedegradeerd, ze worden met de nek aangekenen, maar het stadion zit vol. Maar hier lopen we met zijn allen hard weg van de club,tijden veranderen, het voetballen veranderd, de prestaties zijn kut en bestuurlijk kan het beter. Wat we ooit hadden krijgen we niet meer terug. In goede tijden en slechte tijden. Ook al duren deze lang. En dan straks weer terugkomen als Heerenveen weer beter voetbalt, weer meedoet om playoffs of deze ook kan winnen. Supporters die wegblijven maken ook de club kapot. En dan alles op Cees afschuiven... De club is voor Cees zijn aanstelling in zwaar weer terecht gekomen, niet door Cees. Hij moet het maar laten zien. En dat paardenman geouwehoer, Riemer was motorcrosser, Robert Veenstra schooldirecteur, Yme Kuiper kruidenier, Koos Formsma zat in de kantoorartikelen, Luuc de racefietser. Maar wel lopen en roepen hiermee allemaal Derksen, Riemer en co na. Zelfs een blind paard ziet dat.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor TORCIDA » 25-04-2019 13:53

Kom al 35 jaar bij Heerenveen, heb alles meegemaakt. Heb vandaag weer verlengd, Waarom, omdat Heerenveen mijn club is, ik elk seizoen weer hoop dat de swung er weer in komt, ik hunker naar dat euforische gevoel van het winnen van wedstrijden door mijn club. Ik hunker weer naar een vol stadion, ik trots ben op ons shirt. Op ons stadion, op de omloop van NN, de funplaza. Op de eeuwige vriendschappen die zijn ontstaan uit een gemeenschappelijke passie, die er elke week weer zijn, Die uit Heerenveen, Gorredijk, Joure, De Knipe, Wolvega etc. etc. komen.

Ik weiger helemaal nu te stoppen, omdat juist nu ze mijn support nodig hebben. Misschien nog wel meer dan in goede tijden.
Wij supporters zijn de club, wij maken de club, wij zijn de club. De rest is passant.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Mackan68 » 25-04-2019 14:47

BK2007 schreef:
Inderdaad er gewoon naar toe. Cees blijkt gewoon heel benaderbaar. Maar goed dat zal Mackan wel niet aandurven, bang als hij is om zijn woorden tegenover de persoon zelf over te brengen.

Bang als hij is... Hahaha, wat een grap! Al zou het de koning zijn.... Bang om met mensen te gaan praten? Ik zou niet weten waarom. Ik ga er niet heen omdat het geen zin heeft. Omdat hij kromme digen niet recht gaat kletsen en omdat hij meent te kunnen blijven zitten. We zullen zien hoe het uitpakt. Wie de verantwoordelijkheid van een verder leeglopend ALS op zijn bordje geschoven krijgt. Het enige wat CR kan redden is eens erg goed in het nieuws komen. Met de nadruk op erg. En dan een keer of 5-6, want zoveel achterstand heeft hij al met z'n fratsen. Na de manier van zijn benoeming. Het Skoatterwâldverhaal met niet benoemde vertegenwoordiger van VV. Het schofferen van de hoofdsponsor. 2 Dagen voor de wedstrijddag tegen Emmen een sfeeractie verbieden en zijn stunt met de Offical Sponsor Manager HeerEveen. Oh, ik kan ook de dame nog toevoegen die het jublilemjaar mag gaan organiseren. Óók weer uit het befaamde Penny paardenclubje. CR kan best eens wat positief nieuws gebruiken. En dan bedoel ik niet de biertjes weggeverij op NN. Dat spreekt na eerdere 'beeldvorming' alleen nog maar meer in zijn nadeel.
Een slimme bestuurder doet iets met wat hij in de schoot geworpen krijgt. Maar je moet wel met beide benen op de grond staan om signalen op te pikken. Ik weet niet of dat er bij hem in zit.
Laatst bijgewerkt door Mackan68 op 26-04-2019 18:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Mackan68 » 25-04-2019 14:57

Forza schreef:Ik vind dat een flauw antwoord.

Mackan was er dertig jaar en dus voor de eerste promotie en degradatie.

Hij heeft de bagger tegen Haarlem, RBC, Zeeland gezien wss. Clubs die niet meer bestaan. Flauw om hem nu neer te zetten als iemans die zomaar opgeeft.

Ik geloof dat hij al die shit, ook in eerste divisie, er was.

Wie ook?

Ik heb er na meer dan dertig jaar ook moeite mee.

Jullie wel mail gehad eigenlijk?

Die 1e divisietijd, dat was wat. En dan met name die nacompetitiewedstrijden. Onder de hoofdtribune. Wat heb ik me daar vaak m'n kop gestoten of mijn vuisten open gehaald tijdens het juichen voor goals. Toen ik dinsdagavond in het prachtige weer richting het stadion liep dacht ik er nog aan. Toen ging het 9 van de 10 keer ook nergens om omdat we vaker voor spek en bonen mee deden dan dat er wat te halen viel. Maar toch. Het was niet te vergelijken met de situatie van nu. Met de PO bijvoorbeeld, waar we ook meestal niets te zoeken hebben. Het zal ook met jeugdig enthousiasme te maken hebben. Als je over de helft bent zeg maar en je realiseert dat dit (voorlopig) een van de laatste loopjes is van het centrum naar het stadion dan doet het je meer dan je misschien wel wilt toegeven. Maar mijn keus is gemaakt en voor mezelf vind ik dat ik met een CC en voor volgend seizoen de uitwedstrijden een goede consessie heb gedaan aan mezelf. En het team. Want dat wil ik blijven supporten. Maar directeurtjes als CR gaan aan mij geen stuiver verdienen. Meebetalen aan het failliet van de club. Ik prakizeer er niet over! Iedereen moet verder zelf weten wat hij/zij doet. Respect voor de mensen die altijd blijven. Voor de mensen die het toch nog maar eens gaan proberen én voor de mensen die het bestuurlijke gekonkel na de 3e keer ook zat zijn.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor hhage » 25-04-2019 15:07

@Mackan Bij elke paar laatste voorzitters probeer je aan de stoelpoten te zagen. Je komt toch naar het stadion voor het voetbal?moet je de laatste wedstrijden zien veel eigen jeugd in de basis een clubman als trainer.Dat vind ik mooi.dan maar een paar punten minder, maar wel een selectie waarmee ik me kan indentificeren. Heerenveen doet er met de seizoenkaartactie veel aan om het stadion vol te krijgen.De bal ligt nu bij de supporters. Met z'n allen verlengen en de club steunen en weer naar de subtop,of we blijven massaal thuis en de club gaat richting 1ste divisie.
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Mackan68 » 25-04-2019 15:20

hhage schreef:@Mackan Bij elke paar laatste voorzitters probeer je aan de stoelpoten te zagen. Je komt toch naar het stadion voor het voetbal?moet je de laatste wedstrijden zien veel eigen jeugd in de basis een clubman als trainer.Dat vind ik mooi.dan maar een paar punten minder, maar wel een selectie waarmee ik me kan indentificeren. Heerenveen doet er met de seizoenkaartactie veel aan om het stadion vol te krijgen.De bal ligt nu bij de supporters. Met z'n allen verlengen en de club steunen en weer naar de subtop,of we blijven massaal thuis en de club gaat richting 1ste divisie.


Zagen aan stoelpoten? Bij de laatste paar voorzitters? Ik zeg dat ik er nu klaar mee ben en dat ik mijn keus daarop gemaakt heb. Persoonlijk kom ik liever terug in de KKD zónder CR dan nu blijven met deze gladjakker! Maar nogmaals, hij kan er zelf veel aan doen om mij van gedachten te laten veranderen. Ik wacht echt met heel veel spanning af tot er wat moois naar buiten komt. Ik vrees alleen met grote vreze. Die man vertegenwoordigt in niets wat de club is of waarom ik ooit gek voor deze club werd. Waarom denk je dat de club met een actie als die van nu komt. Opmdat er op de club zoveel positieve verhalen binnen komen over het verlengen? Ik kan je denk ik snel uit je droom helpen. Dit is een staaltje 'redden wat er te redden valt'. Prima actie verder voor de mensen iet toch sowieso wel blijven. Voor mij heeft dit geen invloed op mijn beslissing. Ik betaal net zo graag de volle mep voor een mooi shirt. Maar dan wel zonder het paardenclubje in de clubleiding.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Ebiede » 25-04-2019 15:44

Mackan68 en ik krijgen bakken met kritiek over ons heen. Niemand heeft in deze het grote gelijk..Maar ik kan er niet meer tegen dat we Kees Roozenmond de club kapot laten maken. Het zijn heel veel praatjes en heel weinig daden. Daarnaast heb ik er nog steeds heel veel moeite mee hoe op deze positie terecht is gekomen. Ik vind het wel terecht dat hij Eisinga heeft weggestuurd, die heeft er een zooitje van gemaakt.

Ik heb geen energie meer om nogmaals een revolutie in gang te zetten. Ook al doordat velen hier in de gladde praatjes van Roozenmond/Jalink en van Es trappen. De club is in rap tempo op weg naar de afgrond, is mijn mening. De club heeft een verbinder nodig en dat is Roozenmond niet. Hij is een Hollandse gladjakker waarmee een ras-fries zich niet mee kan identificeren. Hij staat in alles heel ver weg bij waar naar mijn idee de club voor moet staan.

Het doet me ook pijn.. maar de club is in niks meer de "mooie vrouw" waar ik ooit verliefd op werd. Het houden van zal wel blijven.

En zoals Mackan ook verwoord (het zal met ouderdom te maken hebben) ging ik vroeger met plezier naar de club. Potjes tegen Telstar, RBC, Waginingen... Kon er dagen van wakker liggen. Maar tegenwoordig, het doet met niets meer.

Voor de echte fans, zal ik na nu na 35 jaar een seizoenskaart, wel geen echte fan meer zijn. Het is ook niet dat ik van niet meer van de club houdt. Maar deze passanten zowel in de bestuurskamer als op het veld staan heel ver bij mij vandaan. Ik bewonder jullie positieve blik op alles en hoop op met heel m'n hart dat ik er met bovenstaand naast zit. Ik zie het echt heel donker in.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor hhage » 25-04-2019 17:25

Ebiede schreef: Maar deze passanten zowel in de bestuurskamer als op het veld staan heel ver bij mij vandaan.

Vlap Pierie V.Amerstfoort schmidt basisspelers in de laatste wedstrijd,Voetballers die hier zijn opgeleid. In de dug-out Jansen Ten Voorde,V.Dijk die allen ook al heel wat jaren bij Heerenveen zitten. En jij noemt dat passanten. Weet je wie een passant is Emmanuel Ebiede die dacht naar een paar goede wedstrijden dat hij het ergens anders wel ff kon gaan maken, en jij vernoemd je naar hem.Raar dat zo'n voetballer dichterbij je staat dan een Vlap.....
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor BK2007 » 25-04-2019 17:43

Inderdaad hhage.
Verder nog een oproep: het handjevol negatievelingen dat hier herhaaldelijk post geen nieuwe seizoenskaart te willen blijft maar hier rondhangen.
Ik zou zeggen donder dan hier ook op aub.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten